.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

جدیدترین مدل ابروهای دخترانه زنانه شیک و اسپرت ویژه اسفند 1396

اگر به دنبال زیباترینمدل ابروهای دخترانه زنانه شیکو اسپرت مدل روز برای اسفند 96 و سال 2018 هستید در این پست می توانید زیباترین و جدیدترینمدل ابرو دخترانه اسپرتو شیک و زنانه سنگین را مشاهده می کنید این مدل های از سایت های مد و زیبایی خارجی و مطرح گردآوری شده است و در این پست قرار دادیم.

مدل ابرو دخترانه جدید

مدل ابرو دخترانه کوتاهو ضخیم این روزها نسبت به مدل ابرو نازک بیشتر مد هست و اکثر دختر خانم های ایرانی ابروهای خود را به شکل کوتاه و کمی ضخیم طراحی می کنند برای همین این روزها بیشتر این دخترخانم های در اینترنت به دنبال مدل ابروهای این شکلی هستند و احتمالا خود شما هم که الان مشغول مطالع مقاله جدیدترین مدل ابروهای دخترانه زنانه شیک و اسپرت ویژه اسفند 96 هستید از طریق گوگل و با سرچ مدل ابرو دخترانه شیک و اسپرت وارد این پست شدید.

ابرو دخترانه,مدل ابرو کوتاه

مدل ابرو اسپرت شیک و مدل روز اسفند 96

مدل ابرو جدید

مدل ابرو دخترانه کوتاه شیک

مدل ابرو زیبا در زیبا دیده شدن صورت هر خانمی تأثیر فراوانی دارد پس اگر میخواهید زیبا دیده شوید باید مدل ابرو مدل روز شیک و اسپرت مدل روز داشته باشید برای این کار می توانید مدل ابروهای ما را ببینید و هر کدام را که پسندید ازش عکس بگیرید و برای آرایشگر خود ارسال کنید تا دقیقا ابروی شما را به این شکل طراحی کند در ادامه عکس های بیشتر از انواع مدل ابرو دخترانه آماده کرده ایم که مشاهده می کنید

مدل ابرو دخترانه مدل روز

مدل ابرو شیک, مدل ابرو اسپرت, ابروهای دخترانه جدید مد روز

مدل ابرو شیک دخترانه 2018

مدل ابرو دخترانه خفن و شیک

گالری عکس انواع مدل ابروهای دخترانه شیک کوتاه و ضخیم در اسفند 1396

مدل ابرو دخترانه ویژه اسفند 96

اینکه شما کدام مدل را می پسندید برای انتخاب کردن مدل ابروی شما کافی نیست شما علاوه بر اینکه باید مدل ابرو دخترانه اسپرت شیک و زیبا برای خود انتخاب کنید باید دقت هم کنید که مدل ابروی انتخابی به صورت شما بیاید.

منبع : مدل ابرو دخترانه اسپرت | پرتال تفریحی



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : دو شنبه 30 بهمن 1396
.

بیوگرافی سحر قریشی و خانواده اش به همراه جدیدترین عکس های منتشر شده سحر قریشی

سحر قریشییکی از بازیگران مشهور و پرطرفدار ایرانی است که اکنون مجرد می باشد او در سال 84 با شخصی بنام مهران اخوان ذاکری ازدواج می کند اما بعد از 3 سال بخاطر مشکلاتی از هم جدا می شوند هم اکنون سحر قریشی به همراه مادرش زندگی می کند او یک برادر دیگر هم بنام سپهر دارد که مثل اینکه عقاید متفاوتی نسبت به سحر قریشی دارد.

خانواده سحر قریشی

خانواده سحر قریشیهم اکنون 3 نفره است و مثل اینکه پدرش در خارج از کشور زندگی می کند سحر قریشی وقتی که بازیگر شد خیلی دوست داشت به اوج برسد و موفق هم شد و هم اکنون در سال 1396 یکی از محبوب ترین بازیگران زن ایرانی می باشد.

عکس سحر قریشی

عکس های سحر قریشی و خانواده اش

خیلی ها می گوید سحر قریشی حاشیه را برعکس خیلی از بازیگران دوست دارد و او یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی می باشد که تا به امروز شایعه های خیلی زیادی درباره او پخش شده است یه زمان شایعه شده بود که او قرار با مهدی علومی ازدواج کند و سحر قریشی هم خودش در مصاحبه هایش گفته بود با امید علومی در مرحله نامزدی هستم اما بعداً معلوم نشد که چی شد که ماجرای ازدواج این دو زوج کنسل شد.

بیوگرافی سحر قریشی و خانواده اش

بیوگرافی سحر قریشی

عکس های جدید سحر قریشی و خانواده اش در سال 96

شایعه دیگری که در موردسحر قریشیاخیراً پخش شده ازدواج او با مهدی طارمی هست خبری که وقتی از سحر قریشی در این مورد پرسیدند این خبر را نه تأیید کرد و نه تکدیت و همین کار او به این شایعه قوت بخشید و باید منتظر ماند تا خبرهای بیشتری در این مورد منتشر شود.

منبع : سحر قریشی

http://parlyn2018.over-blog.com/2018/02/.html



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : دو شنبه 30 بهمن 1396
.

بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان و همسرش,ali shadman,بیوگرافی علی شادمان

 

علی شادمان در ۴ آذر ۱۳۷۵ در شهر ایلام در یک خانواده تحصیل کرده متولد و اکنون ۲۱ ساله است مادرش دکتر بتول رشنوادی معلم علوم تجربی و پدرش دکتر مسعود شادمان هم دکترای تاریخ دارد و تنها یک خواهر بنام آرینا دارد. در دبیرستان علوم تجربی خوانده و اکنون دانشجوی رشته کارگردانی است.

من بعد از اینکه برای مدتی کار بازیگری را کنار گذاشتم به طور جدی مشغول درس خواندن بودم و دیپلم تجربی ام را گرفتم. تصمیم داشتم در دانشگاه وارد رشته پزشکی شوم و اگر به بازیگری دوباره برنمی گشتم الان در رشته پزشکی مشغول بودم البته از اینکه بازیگر شدم خیلی خوشحالم و بازیگری اتفاق بزرگی در زندگی من بود.

ازدواج و همسر

خیلی ها به دنیال این هستند که آیا علی شادمان ازدواج کرده است؟ در پاسخ باید بگوییم که علی شادمان مجرد می باشد و ازدواج نکرده است. به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج علی شادمان در این پست درج خواهد شد.

خانواده علی شادمان,پدر و مادر علی شادمان,عکس خانواده علی شادمان

شروع کار بازیگری

علی شادمان بازیگری را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم سینمایی میم مثل مادر در کنار گلشیفته فراهانی شروع کرد و بعد از آن در سریال ها و فیلم های زیادی نظیر سرزمین کهن, زمانی برای دوست داشتن و ... بازی کرد. در سال ۲۰۱۱ توانست جایزه بهترین بازیگر نوجوان حهان را از آن خود کند.

مدیون پدر و مادرم هستم

من هر چیزی که در زندگی ام دارم بدون شک مدیون پدر و مادری هستم که همیشه بهترین مشاور من در زندگی و در هر کاری بودند و همیشه پشتیبان و حامی من بودند و در کنارش نصیحت های خودشان را هم داشند برای مثال به من می گفتند اگر بازیگری را به عنوان شغل اصلی انتخاب کنی ممکنه در اینده به مشکلاتی برخورد کنی چون برای مشاغل سینمایی هیچ تضمینی نیست که همیشه سر کار باشی و برای همین به من توصیه می کردند حداقل رشته دانشگاهی چیز دیگری را انتخاب کنم تا در کنار بازیگری بتوانم در عرضه دیگری هم فعالیت کنم.

ولی من بعد از مدتی کار بازیگری احساس کردم که فلسفه زندگی من در سینما خلاصه میشود و به غیر از بازیگری, کارگردانی و نویسندگی هم جزو دغده های من است برای همین تصمیم گرفتم به صورت آکادمیک این رشته را ادامه دهم و هم اکنون دانشجویی ترم اول کارگردانی هستم.

علی شادمان و خواهرش,عکس خواهر علی شادمان,علی شادمان و خواهرش آرینا

علی شادمان و مهرواره شریفی نیا

علی شادمان در سریال کیمیا در سال ۱۳۹۴ نقش برادر مهرواره شیفی نیا را به مدت ۲ سال بازی می کردند و الان بعد از گذشت چند سال هنوزم علی شادمان همیشه در پست های اینستاگرام و مصاحبه هایش از مهرواره شریفی نیا به عنوان خواهر جانش یاد می کند.

علی شادمان و مهرواره شریفی نیا,عکس علی شادمان در کنار مهرواره شریفی نیا

مدیریت درس و بازیگری

من وقتی کلاس چهارم بودم کار بازیگری را شروع کردم و تا به امروز حدود ۱۰ سالی است که مشغول این کار هستم البته من فقط در کارهایی بازی می کنم که دوست داشته باشم و برای همین تو این ۱۰ سال فقط در۱۰ کار حضور داشتم که سخت ترین کارم, سریال شرزمین کهن بود که ۲ سال ساخت این سریال طول کشید و من باید هر روز سر کار می رفتم.

در آن زمان هر روز صبح ساعت ۶ سر صحنه فیلم برداری میرفتم و تا غروب یا شب کار ادامه داشت و من وقتی شب ها به خانه برمی گشتم معلم خصوصی می آمد و شب ها با او کار می کردم و بعد از خوردن شام, درس هایم را مرور می کردم شرایط سختی را تحمل می کردم اما هرگز این اجازه را نداده ام که کار به درسم لطمه بزند.

شایعه ازدواج حسین مهری با ویدا جوان
شایعه ازدواج حسین مهری با ویدا جوان
اخیراً عکس های مشترکی از حسین مهری و ویدا جوان منتشر شده بود که باعت شد شایعه هایی ...

علاقه به عکاسی

به عکاسی علاقه خیلی زیادی دارم و به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهم. البته من روی سوژه خاصی در عکاسی تمرکز نمی کنم و سوژه هایم زیاد است. همچنین به غیر از عکاسی علاقه خاصی به نوشتن متن و فیلنامه هم دارم و این روزها مشغول نوشتن نگارش یک فیلم هستم و تمام سعی ام را میکنم تا قبل از پایان سال بتوانم این فیلم را بسازم.

مادر علی شادمان,عکس مادر علی شادمان,علی شادمان و مادرش

خیلی زود مستقل شدم

درسته که من از کودکی کار بازیگری را شروع کردم اما هیچ وقت این دلیل نمی شود که من نسبت به هم سن و سالان خودم برتری داشته باشم به نظرم من همه انسان ها توانایی خاصی در وجودشان دارند که باید بتوانند از آن استفاده کنند و پیشرفت کنند.

شاید تنها تفاوت من با هم سن و سالان خودم این باشد که من خیلی زود مستقل شدم و از ۱۰ سالگی که وارد حرفه بازیگری شدم همانند کارمند ها صبح ها سر کار می رفتم و غروب بر می گشتم و خیلی زود از نظر اقتصای مستقل شدم و الان تقریبا ۳ سالی میشه که به طور کامل مستقل شدم.

سلفی علی شادمان,عکس های اینستاگرام علی شادمان,علی شادمان

برنامه روزانه علی شادمان

روزهایی که کلاس دارم ساعت ۹ صبح بیدار می شوم و به دانشگاه می روم و بعد به خانه بر میگردم و کارهای شخصی را انجام می دهم و زمان زیادی از وقتم را با دوستانم سپری می کنم و گاهی هم آشپزی می کنم البته مهارت زیادی در آشپزی ندارم و بیشتر از رستوران غذا سفارش می دهم. البته زیاد اهل بیرون رفتن از خونه نیستم و علاقه خاصی به تماشای فیلم و مطالعه در خانه دارم.

عکس نگین معتضدی و همسرش جواد خیرخواه
عکس نگین معتضدی و همسرش جواد خیرخواه
نگین معتضدی در سال ۱۳۹۵ با شخصی بنام جواد خیرخواه ازدواج کرده و اکنون متاهل است. ...

دوستان صمیمی

من معتقدم آدم با سه نفر دوست شود بهتر از این است که با صد نفر دوستی سطعی داشته باشد من بیشتر اوقات با دوستانم هستم و با آن ها راجب کتاب ها و فیلم هایی که می خوانیم و می بینیم صحبت می کنیم.

علی شادمان و همسرش,عکس علی شادمان,آیا علی شادمان ازدواج کرده است؟

شبکه های اجتماعی

علی شادمان در مورد حفظ ارتباط در ارتباطات گفت : متاسفانه این روزها مخصوصاً در شبکه های اجتماعی افراد به راحتی به یکدگیر توهین می کنند همان طور که قبلا هم گفتم من بر این باورم که هیچ کس از دیگری بالاتر نیست و متاسفانه بعضی از افراد خودشان را پایین تر از دیگر می بینند و برای همین سعی می کنند طرف مقابل خود را به گونه ای تخریب کنند مخصوصا در شبکه های اجتماعی که ارتباط رو در رو نیست و مسادلی پیش می آید که چندان خوشایند نیست.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 29 بهمن 1396
.

طرز تهیه سس قارچ

طرز تهیه سس قارچ,sose gharch,دستور پخت سس قارچ

 

سس قارچ یکی از سس های خوشمزه و پرطرفدار می باشد که شما می توانید از این سس در تهیه انواع غذاهای گوشتی و انواع پاستا استفاده کنید. در طرز تهیه این سس از شیر, کره و آرد استفاده می شود اما در بعضی از دستور های آشپزی این سس, بجای شیر از خامه هم استفاده می کنند برای همین ما طرز تهیه سس قارچ ساده و خامه ای را در در این پست آشپزی پارلین آماده کرده ایم که در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
 قارچ ۲۵۰ گرم
 کره ۵۰ گرم
 آرد ۲ قاشق غذاخوری
 شیر ۲ پیمانه
 سیر ۳ حبه
 روغن مایع ۳ قاشق غذاخوری
 نمک به مقدار لازم

مراحل تهیه سس قارچ

ابتدا قارچ ها را به صورت حلقه ای خرد کنید و در یک تابه مناسب به همراه ۱۵ گرم کره و مقداری نمک روی حرارت ملایم بزارید تا قارچ ها کم کم آب بیندازند. وقتی که قارچ ها آب انداختند حرارت زیر تابه را بیشتر کنید تا آبشون کاملا تبخیر شود و قارچ ها هم کمی سرخ شوند حالا قارچ های شما آماده هستند پس تابه قارچ ها را کنار بگذارید و نوبت درست کردن سس است.

برای تهیه سس کره باقی مانده را داخل یه قابلمه بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا کره آب شود سپس آرد را اضافه کنید و سریع هم بزنید تا کره و آرد باهم مخلوط شوند پس از آن شیر را کم کم اضافه کنید و با همزن دستی مرتب هم بزنید تا آرد گلوله گلوله نشود. باید به طور مرتب با حرارت ملایم سس را هم بزنید تا به غلظت مطلوب برسد.

وقتی که سس به غلظت مطلوب رسید قارچ ها را که از قبل آماده کردیم اضافه کنید و در صورت تمایل می توانید در این مرحله ادویه دلخواه خود را اضافه کنید یا به صورت ساده درست کنید من پودر سیر اضافه کردم. پس از اضافه کردن ادویه دلخواه خود چند دقیقه سس و قارچ را هم بزنید و سپس از روی حرارت بردارید و سرو کنید.

طرز تهیه املت قارچ خوشمزه با فلفل دلمه ای
طرز تهیه املت قارچ خوشمزه با فلفل دلمه ای
املت قارچ و فلفل دلمه ای با گوجه فرنگی طرفداران مخصوص خودش را داره و باید برای یکبار هم که ...

طرز تهیه سس قارچ خامه ای

در ادامه آموزش کامل طرز تهیه سس قارچ خامه ای را آماده کرده ایم که در صورت تمایل می توانید با این آموزش سس قارچ خامه ای خوشمزه و مجلسی را درست کنید.
 مواد لازم مقدار لازم
 قارچ ۲۰۰ گرم
 خامه ۱ پیمانه
 پیاز ۱ عدد
 روغن ۲ قاشق غذاخوری
نمک  به مقدار لازم
فلفل به مقدار لازم

مراحل تهیه سس قارچ خامه ای

ابتدا پیاز را به صورت نگینی خرد کنید و قارچ ها را هم پس از اینکه به قطعات کوچک خرد کنید داخل تابه به مدت ۵ دقیقه تفت دهید سپس پیاز, فلفل و نمک را اضافه کنید و صبر کنید کمی نرم شوند.

طرز تهیه سس باتارد خوشمزه
طرز تهیه سس باتارد خوشمزه
سس باتارد یکی دیگه از سس های خوشمزه می باشد که ترکیبات اصلی آن آب گوشت ...

سپس خامه را اضافه کنید و منتظر شوید تا سس بجوشد. پس از اینکه سس به جوش آمد حرارت زیر تابه را کم کنید و به مدت ۵ دقیقه با حرارت ملایم مرتب هم بزنید سپس زیر حرارت را خاموش کنید. شما می توانید این سس را به صورت گرم یا سرد سرو کنید.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 29 بهمن 1396
.

تعبیر خواب کشتن

تعبیر خواب کشتن,tabire khab koshtan,تعبیر خواب کشته شدن

 

دیدن خواب کشته شدن یا کشتن کسی در خواب به دلیل وجود مشکلات و گرفتاری هایی در زندگی شما است که باعث عذاب روحی و روانی شما شده است. در حالت کلی اگر خواب ببینید که کشته شده اید نگران نباشید تعبیر خواب شما خوب است. به هر حال اگر خواب دیددید که کشته شده اید یا اینکه کسی دیگر را کشتید و مرتکب قتل شده اید یا حتی ممکن است کسی برادر یا پدرش را بکشد می توانید در این پست تعبیر خواب خود را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب بیابید.

تعبیر دیدن خواب کشتن

امام صادق (ع ) می گوید : کشتن حیوان چهارپا یا حشره یا جانور در خواب نشانه غلبه بر دشمن است.

جابر مغربی می گوید : اگر خواب ببینید که فرزند خود را کشتید خواب شما نشانه بدست آوردن روی حلال است.

ابن سیرین می گوید: اگر در خواب کسی را کشتید بدون اینکه سرش را از تنش جدا کنید خواب شما نشانه این است که به آن شخص سود و منفعت فراوان از تو خواهد رسید.

لوک اویتنها می گوید : اگر در خواب کسی را کشتید به هیج وجه نباید خودتان را عصبانی کنید.

آنلی بیتون می گوید :

  • اگر در خواب کسی را کشتید خواب شما علامت این است که به خاطر بی تفاوتی دیگران احساس حقارت می کنید و همچنین کشتن کسی در خواب بیانگر این است که درگیر ماجرایی نادرست خواهید شد و آخر سر کارتان به رسوایی خواهد کشید.
  • اگر خواب ببینید که فردی دیگر را می کشید نشانه است که به اشتباهاتی که دیگران در زندگی انجام می دهند تأسف خواهید خورد و تحت تأثیر کشتارهای خشونت آمیز خواهید شد.
تعبیر خواب دزدیدن دختر
تعبیر خواب دزدیدن دختر
اگر خواب ببینید که یک دختر را دزدیده اند خواب شما نشانه این است که عشق شما فقط به ...

تعبیر خواب کشته شدن

لوک اویتنها می گوید : اگر خواب ببینید که کشته شده اید خواب شما نشانه این است که به زودی یک قربانی یا فداکاری خواهید کرد.

آنلی بیتون می گوید : اگر خواب ببینید که کسی شما را به قتل رسناد خواب شما علامت این است که دشمنان پنهانی برای پیروزی و غلبه بر شما تلاش می کنند.

محمد بن سیرین می گوید : اگر خواب ببینید که به دست دیگران کشته شده اید خواب شما نشانه عمر طولانی شما خواهد بود.

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر در خواب عده ای تو را کشتند خواب شما علامت این است که به تو سود و منفعت خواهد رسید ولی اگر از روی ظلم و ستم کشته شدید خواب ما بیانگر مظلومیت شما خواهد بود و خداوند متعال کسی را برای گرفتن انتقام شما مأمور خواهد کرد.

تعبیر خواب کشته شدن با اسلحه

لوک اویتنها می گوید : اگر خواب ببینید که با شلیک گلوله کشته شده اید نشانه این است که حسادت کردن شما را آزار می دهد.

تعبیر خواب آدامس سقز
تعبیر خواب آدامس سقز
اگر خواب ببینید که آدامس و سقز را خوردید (قورت دادید) از این کار خود پشیمان خواهید شد البته ...

تعبیر خواب کشتن فرزند

جابر مغربی می گوید : اگر خواب ببینید که فرزند خودتون را کشتید نشانه کسب روزی حلال خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 28 بهمن 1396
.

گالری عکس مدل های جدید مانتو ویژه بهار 96

مدل مانتو بهاره 96,انواع مدل مانتو بهاره جدید,مانتو بهاره دخترانه زنانه

 

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل های جدید مانتو ویژه بهار ۹۶ و ۲۰۱۷

سایت مدل پارلین » امروز در بخش انواع مدل مانتو بهاره, عکس جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو زنانه دخترانه ویژه بهار سال ۱۳۹۶ را برای شما آماده کرده ایم که در ادامه مطلب عکس این مدل های مانتو را می بینید

همچنین ببینید :

مدل مانتو مجلسی جدید

مدل مانتو دانشجویی

مانتو بهاره مدل روز,مانتو بهاره راحتی

مدل مانتو  بهاره ۱۳۹۶

مدل مانتو زنانه دخترانه ویژه بهار سال ۱۳۹۶, گالری عکس مدل های جدید مانتو ویژه بهار ۹۶, عکس جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو مجلسی, تابستانی, دانشجویی, بارداری, عروسکی و سنتی ویژه تابستان سال ۱۳۹۶

مدل مانتو بهاره جدید,اتواع مدل مانتو بهاره

جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو بازیگران در بهار ۱۳۹۶

مدل مانتو های بهاره شیک و مجلسی,مانتو بهاره

مدل مانتو زنانه بسیار شیک

مانتو بهاره,مدل مانتو ویژه بهار 96

عکس انواع مدل مانتو های بارداری جدید و شیک ویژه بهار سال ۱۳۹۶

مدل های جدید مانتو ویژه بهار, مانتو بهاره شیک اسپرت

عکس جدیدترین و زیباترین مدل های مانتو پاییزه در سایت پارلین

مانتو بهاره دخترانه,مدل مانتو بهاره زنانه 96

گالری عکس جدیدترین مدل های مانتو ویژه بهار سال ۹۶

عکس مدل مانتو بهاره جدید,ژورنال انواع مدل مانتو های بهاره

عکس انواع مدل های مانتو ویژه خرید مانتو تابستانی ۱۳۹۶ و ۲۰۱۷

مدل مانتو بهاره شیک,مدل مانتو های بهاره دخترانه زنانه

مدل مانتو اسپرت, مدل مانتو دخترانه ویژه بهار سال ۹۶

مدل مانتو بهاره دانشجویی

عکس مدل های جدید مانتو برای بهار سال ۹۶

مدل مانتو بهاره دخترانه,مانتو زنانه بهاره

عکس جدیدترین مدل های مانتو مجلسی, مدل مانتو های اداری جدید ویژه بهار ۱۳۹۶

مدل های جدید مانتو ویژه بهار 96, مدل مانتو عروسکی بهاره

عکس انواع مدل مانتو عروسکی ویژه بهار سال ۹۶, خرید مانتو عروسکی ۲۰۱۷

مدل های جدید مانتو ویژه بهار 96

مدل مانتو زنانه دخترانه شیک زیبا ویژه سال جدید

مدل های جدید مانتو ویژه بهار 96

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتو بهاره بلند دخترانه زنانه در پارلین

مدل مانتو بهاره 96,زیباترین مدل های مانتو بهاره

مدل مانتو بهاره راحتی دخترانه زنانه شیک و مدل روز ۱۳۹۷ و ۱۳۹۶

مدل مانتو بهاره دخترانه 96,مدل مانتو بهاره جدید 96

ژرونال جدیدترین و شیک ترین مدل مانتو های بهاره سال

همچنین ببینید : مدل مانتو بهاره دخترانه | مدل مانتو نامزدی سفید و شیک

مدل مانتو بهاره زنانه بلند,مدل مانتو بهاره دخترانه بلند شیک

انواع مدل مانتو زنانه دخترانه پارلین » گالری عکس مدل های جدید مانتو ویژه بهار ۹۶



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 28 بهمن 1396
.

طرز تهیه خورشت مرغ

طرز تهیه خورشت مرغ,khoresht morgh,دستور پخت خورش مرغ,خورشت مرغ

 

خورش مرغ یکی از انواع خورشت های خوشمزه و مجلسی می باشد که این خورش به ویژه در مهمانی ها و مجالس به همراه زرشک پلو سرو می شود و با نام زرشک پلو با مرع شناخته می شود. در این دستور آشپزی پارلین طرز تهیه خورشت مرغ مجلسی و خوشمزه را به همراه مواد لازم برای ۴ نفر آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
 مرغ ۴ قطعه
 هویج ۲ عدد
سیب زمینی ۲ عدد
 پیاز ۲ عدد
رب ۱ قاشق غذاخوری پر
 ابلیمو ۱ قاشق غذاخوری
 زعفران دم کرده  ۱ قاشق غذاخوری
 نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم

مراحل تهیه خورشت مرغ

ابتدا گوشت مرغ را به ۴ قسمت مساوری تقسیم کنید البته می توانید از سینه مرغ یا ران مرغ هم استفاده کنید که مجلسی تر است تکه های مرغ را بعد از اینکه خوب شستید به تمام سطح شون کمی نمک بزنید و در یک قابلمه به همراه مقداری روغن سرخ کنید بعد از اینکه یک طرف مرغ ها سرخ شد آن ها را برگردانید تا سمت دیگر هم سرخ شود و بعد از سرخ شدن کامل از قابلمه خارج کنید و کنار بگذارید.

حالا پیاز را به صورت نگینی خرد کنید و در همان قابلمه که مرغ ها را سرخ کردید سرخ کنید و بعد رب گوجه فرنگی, فلفل و آبلمو را اضافه کنید و تفت دهید حالا مرغ های سرخ شده را دوباره به قابلمه اضافه کنید و سعی کنید با قاشق تمام سطوح مرغ ها را سس بریزید سپس ۳ لیوان آب اضافه کنید و درب قابلمه را بگذارید تا به جوش آید.

بعد از جوش آمدن حرارت زیر قابلمه را کم کنید و تقریبا ۳۰ دقیقه زمان نیاز است تا مرغ ها با حرارت ملایم کامل پخته شوند و هم آب خورشت به غلظت مطلوب برسد. وقتی که خورشت مرغ کاملا آماده شد مقداری زعفران را در آب حل کنید و به خورشت مرع اضافه کنید و بعد از ۵ دقیقه حرارت زیر خورشت را خاموش کنید.

طرز تهیه خورشت آلو اسفناج مجلسی و خوشمزه
طرز تهیه خورشت آلو اسفناج مجلسی و خوشمزه
برای تهیه خورشت آلو اسفناج پیازها را پوست گرفته و به صورت نگینی خرد کنید و با مقداری ...

حالا سیب زمینی و هویج ها را به صورت نگینی یا خلالی برش دهید و در تابه های جداگانه به همراه روغن سرخ کنید و در هنگام کشیدن خورش مرغ در ظرف خورشت خوری مقداری سیب زمینی و هویج سرخ شده هم کنار ظرف بریزید و به همراه برنج ساده یا زرشک پلو سرو کنید.



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 25 بهمن 1396
.

بیوگرافی حسین مهری

حسین مهری و همسرش,hosein mehri,بیوگرافی حسین مهری

 

حسین مهری در ۲۳ ابان سال ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۳ ساله است و با سماجتی که داشته باعث شده بازیگر شود و به غیر از بازیگری, کار دیگه ای نمی کند. او آدم درونگرایی است و به گفته خودش اهل تنهایی هستم و دوست دارم وقت آزادم کتاب بخوانم و فیلم ببینم یا اوقاتم را کنار همسرم سپری کنم و با او باشم.

حسین مهری بر خلاف خیلی از بازیگرا که حاشیه درست می کنند تا دیده شوند اصلا اهل شایعه نیست و به هیج وجه دوست ندارد با حاشیه شناخته شود او برا این باور است که  اگر قراره ه دیده شود باید به واسطه کار و توانایی اش دیده شود و الگویش از بچگی کریم باقری بوده که حاشیه ای ندارد.

ازدواج و همسر

حسین مهری در آذرماه ۱۳۹۱ ازدواج کرده و متاهل می باشد تنها اطلاعاتی که در مورد همسر حسین مهری منتشر شده این است که همسرش هنرمند نیست. او اخیرا در صفحه اینستاگرامش عکس پسرش حامین را منتشر کرده است.

حسین مهری و پسرش,عکس حسین مهری و فرزندش,حسین مهری

شایعه ازدواج با ویدا جوان

اخیراً عکس های مشترکی از حسین مهری و ویدا جوان منتشر شده بود که باعت شد شایعه هایی در مورد اینکه حسین مهری و ویدا جوان باهم ازدواج کرده اند در فضای مجازی پخش شود جالب است الان هر بازیگری که با شخص دیگری عکس بیندازند فوراً در شبکه های مجازی شایعه می شود که ازدواج کرده اند.

خواستگاری ویدا جوان از آیلا تهرانی
خواستگاری ویدا جوان از آیلا تهرانی
چیزی که شاید در زندگی این هنرمند کمی عجبی باشه اینه که ویدا جوان پا پیش میزاره و ...

همان طور که گفته شد حسین مهری در سال ۹۱ ازدواج کرده و ویدا جوان متأهل است و اسم همسرش آیلا تهرانی است.

سلفی حسین مهری,عکس های اینستاگرام حسین مهری,تصاویر حسین مهری

شروع عجیب بازیگری با ۱۱۸

من سال ۷۲ تئاتر را شروع کردم الان ۲۰ سابقه تئاتر دارم. اگر یادتان باشد در آن زمان هر جمعه ساعت ۴ بعد از ظهر شبکه یک فیلم سینمایی پخش می کرد ابتدای فیلم می نوشت هدایت فیلم تقدیم می کند و من تصمیم گرفتم از طریق ۱۱۸ شماره دفتر های سینمایی را پیدا کنم و بعد از پیدا کردن مرتب به دفترهای سینمایی زنگ می زدم و می پرسیدم که آیا دفتر شما فیلمی برای ساخته شدن دارد یا نه؟

در یکی از این تماس هایم با دفتر حسین فرخی تماس گرفتم و دیدم فیلمی در دست ساخت دارند و منم آدرس گرفتم و برای تست رفتم یادمه موقع پر کردن فرم یه بخشی بود که نوشته بود معرف؟ و منم معرفی نداشتم و فکر می کردم کار اشتباهی کردم که بدون معرف اومدم حدود نیم ساعت رو این گزینه مکث کرده بودم تا اینکه حسین فرخی بالای سرم اومد و گفت چرا نمی نویسی؟ خیلی خجالت کشیدم و گفتم چون معرف ندارم؟ پرسید تو که معرف نداری پس چطوری این جا را پیدا کرده ای و آمدی؟ تمام این هایی را که الان به شما گفتم به حسین فرخی توضیح دادم و او خیلی خوشش اومد که یک نفر با این شیوه جایی را که دوست داشته پیدا کرده و میخواهد به هر نحوی که هست به هدفش برسد و این طور شد که من بازیگر شدم.

عکس های جدید حسین مهری و همسرش,حسین مهری و همسرش,اسم همسر حسین مهری چیست؟

شهرت

حسین مهری با تکیه بر توانایی های خودش برعکس خیلی از بازیگران کار بازیگری را از دوران نوجوانی شروع کرده است و با سریال زیر هشت اولین فعالیت بازیگری اش را تجربه کرد و تا به امروز در سریال زیادی از جمله پایتخت, زمانه, تا ثریا, همه چیز آنجاست و ... بازی کرده است.

عکس شهاب حسینی و همسرش پریچهر
عکس شهاب حسینی و همسرش پریچهر
شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با دختر ۱۵ ساله ای بنام پریچهر قنبری ...

ملاک برای انتخاب نقش ها

در هنگام انتخاب نقش هایم سه فاکتور اصلی دارم که به شدت این فاکتورها برایم مهم است کارگردان, فیلم نامه نویس و نقش. من بر این باورم که نقش باید نقشی باشد که بتوانم خودم در آن نقش تلاش کنم و کارگردان هم کارگردانی باشد که بتوانم به او اعتماد کنم و فیلمنامه هم فیلمنامه قرص و جانداری باشد.

اینستاگرام حسین مهری,عکس حسین مهری و همسرش,همسر حسین مهری

دوستان نزدیک حسین مهری

راستش من خیلی آدم پر رفت و آمدی نیستم اما دوستان خوب در بین همکارانم زیاد دارم مانند امیر جعفری, کامبیز دیرباز و خیلی از دوستان پشت دوربین که احتمالا کمتر کسی آن ها را بشناسد.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 25 بهمن 1396
.

تعبیر خواب آدم دزدی

تعبیر خواب آدم دزدی,tabire khab adam dozdi,تعبیر خواب دزدیدن بچه

 

تعبیر دیدن خواب آدم دزدی و آدم ربایی در خواب تعبیرهای متفاوتی دارد و باید دید شما خواب آدم دزدی و آدم ربایی را با چه شرایطی دیدید چون ممکن است آدم دزد یک دختر یا یک پسر را بدزد یا حتی خود شما دزدیده شود که هر کدام از این ها تعبیرهای متفاوتی دارد.

تعبیر خواب آدم دزدی در کتاب سرزمین رویاها

تعبیر خواب دزدیده شدن دختر

اگر خواب ببینید که یک دختر را دزدیده اند خواب شما نشانه این است که عشق شما فقط به ناکامی خواهد کشید.

تعبیر خواب دزدیده شدن پسر

اگر خواب دیدید که یک پسر را دزدیده اند خواب شما علامت این است که به زودی یک مصیبت اتفاق خواهد افتاد.

تعبیر خواب دستگیری آدم دزدها

اگر خواب ببینید که آدم دزد ها و آدم رباها را دستگیر کرده اند خواب شما نشانه است این که به زودی پول به دست شما می رسد.

تعبیر خواب آدرس گرفتن
تعبیر خواب آدرس گرفتن
دیدن خواب آدرس بسته به اینکه شما در حال نوشتن آدرس هستید یا اینکه به دنیال آدرس ...

تعبیر خواب دزدیده شدن

اگر خواب دیدید که شما را دزدیده اند خواب شما بیانگر این است که یک تغبییر ناگهانی در اصراف شما روی خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 25 بهمن 1396
.

به نظر شما واقعاً پشتی طبی باراد خوبه و استفاده از این محصول فایده دارد ؟

از کدام فروشگاه می توانیم محصول اصلی باراد را خریداری کنیم؟ و قیمت پشتی طبی باراد اصل چنده ؟شما می توانید از فروشگاه ما پشتی طبی باراد را به قیمت 99000 تومان خریداری کنید و پس از تحویل گرفتن درب منزل وجه آن را پرداخت کنید. اگر کمر درد دارید به هیچ وجه شک نکنید و همین الان این محصول را از فروشگاه ما خریداری کنید.

 

نحوه ارسال پشتی طبی باراد

به محض اینکه شما پشتی طبی باراد را از فروشگاه ما سفارش دهید همکاران ما در بخش پشتیبانی با شما برای تایید سفارش تماس خواهند گرفت. حتی می توانید سوالات خود را مشاورین ما در میان بزارید و پس از اینکه شما سفارش پشتی طبی باراد را تأیید کردید سفارش شما برای ارسال به اداره پست تحویل داده می شود و بین 2 تا 5 روز کاری بدست شما می رسد

برای خرید پشتی طبی باراد کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 25 بهمن 1396
.

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی و همسرش,maryam kavyani,مریم کاویانی و پسرش

 

مریم کاویانی در تیرماه سال ۱۳۴۹ در یک خانواده ۴ نفره در شهر اهواز متولد شد و اکنون ۴۷ ساله است پدر او کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادرش خانه دار است و تنها یک برادر کوچکتر دارد.

او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد پرستاری است و پرستار بیمارستان مهرداد تهران بود تا اینکه در سال ۱۳۸۱ کار بازیگری را شروع می کند و از پرستاری فاصله می گیرد.

ازدواج و همسر

مریم کاویانی متاهل می باشد و یک فرزند ۲۰ ساله بنام علی دارد اما در مورد همسر مریم کاویانی هیچ اطلاعاتی تا به امروز منتشر نشده است. او در برنامه دورهمی گفت که پسر ۲۰ ساله اش هنرمند است اما دوست ندارد چیزی از هنرش به کسی بگوید و دانشجوی رشته عمران است.

مریم کاویانی در پاسخ سوال مهران مدیری که پرسید عاشق شدید گفت :

بله خیلی زیاد - اول عاشق عروسک هایم شدم بعد عاشق پدر و مادرم شدم بعد عاشق یک عشق دنیوی شدم و بعد عاشق پسرم شدم و الان عاشق زندگی ام و آرامشی که دارم ...

مریم کاویانی و پسرش,عکس مریم کاویانی و پسرش علی,پسر مریم کاویانی

مریم کاویانی و پسرش

نحوه بازیگر شدن

مریم کاویانی در سال ۱۳۸۱پرستار بیمارستان مهرداد تهران بوده و آن زمان هیچ وقت تصورش نمی کرد که روزی بازیگر شود و از میان بازیگران ایرانی فقط محمدرضا فروتن, هدیه تهرانی و افسانه بایگان را می شناخت. از قضا روزی نادر مقدس به بیمارستان مهرداد برای گرفتن سکانس فیلم رویای جوانی می آید و به طور اتفاقی از مریم کاویانی که آن زمان ۳۴ ساله بود درخواست می کند که از پشت صححنه فیلم رویای جوانی بازدید کند و او هم بر تردید هایش غلبه می کند و در پشت صحنه این فیلم حاضر می شود.

نادر مقدس به مریم کاویانی می گوید که چهره خوبی برای بازیگری داری و با اصرار به او می گوید که مانتوی سفید بپوشد و جلوی دوربین نقش خانم دکتر را بازی کند و این گونه مریم کاویانی بازیگر می شود.

عکس های اینستاگرام مریم کاویانی,عکس جدید مریم کاویانی,تصاویر مریم کاویانی

شغل پرستاری یا بازیگری

مریم کاویانی : بعد از بازی در فیلم رویای جوانی پیشنهاد های زیادی برای بازیگری داشتم اما به سر کار خودم در بیمارستان برگشتم من در بیمارستان در بخش شیمی درمانی کار می کردم آن شب یکی از بیمارانم که سه ماه تحت درمان بود متاسفانه فوت می کند و دقیقا چهل و هفتمین مرگی بود که من می دیدم. اون روز یادمه به بالکن بیمارستان رفتم و یه دل سیر گریه کردم و از خدا خواستم که اگر صلاح میداند وارد حرفه بازیگری شوم و نشانه ای برایم قرار بدهد.

ماجرای ازدواج پژمان جمشیدی
ماجرای ازدواج پژمان جمشیدی
خواهر و برادرم ازدواج کردند ولی من من هنوز ازدواج نکردم و شرایط زندگیم ...

خوشبختانه فردای آن شب پیشنهاد بازی در فیلم اسپاگتی در ۸ دقیقه به من داده می شود و من این بار بدون درنگ قبول میکنم چون دیگر طاقت دیدن رنج و محنت بیمارانم را نداشتم و من برای اولین کارم ۲۰۰ هزار تومان بابت ۳ روز گرفتم در حالی که در آن زمان حقوق ماهانه من با ۱۲۷ ساعت کار در ماه فقط ۱۴۷ هزار تومان بود. مریم کاویانی از آن زمان کار بازیگری را به صورت جدی ادامه می دهد و اکنون از شرایط زندگی و وضع مالی اش راضی است.

مدل مانتو مریم کاویانی,مریم کاویانی,مریم کاویانی بازیگر زن

شهرت

مریم کاویانی در سال ۱۳۸۰ اولین کار بازیگری اش را وقتی که ۳۴ ساله بود با فیلم رویای جوانی شروع کرده بود نهایتاً با سریال او یک فرشته بود به شهرت رسید او در این سریال نقش همسر مرحوم حسین جوهرچی را بازی می کرد که در ماه رمضان ۱۳۸۴ پخش شد.

مریم کاویانی و همسرش,عکس مریم کاویانی

عمل های زیبایی

من مشکلی با عمل های زیبایی ترمیمی که واقعا لازمه و فرد را از عیب با بدشکلی صورت و بدنش نجات می دهند ندارم اما با بعضی از عمل های جراحی که تغییرات عجیب و غریب بر روی صورت می گذارد و بعد از مدتی شکل طبیعی چهره زشت و دفرمه می شود قبول ندارم و این کار را اشتباه بزرگی میدانم و باید قبول کنیم که سلیقه زیبایی ما تعییر کرده و برعکس به سمت زشتی سوق داده شده است.

من از همان ابتدا طرفدار زیبایی طبیعی بودم و هستم و آرایش زیاد را اصلا دوست ندارم حتی سرصحنه فیلمبرداری هم از گریم کلافه و اذیت می شوم و به نظر من خیلی از افرادی که خطر اینگونه عمل ها را قبول می کنند متاسفانه هدف و برنامه درستی در زندگی شون ندارند و یا احساس خلا می کنند. البته اینو هم بگم که امروزه بیشتر این عمل های زیبایی به نوعی تفریح برای بعضی ها تبدیل شده است.

عکس مریم کاویانی و همسرش,همسر مریم کاویانی چیست؟,همسر مریم کاویانی

مریم کاویانی و برادرش

اهل خوردن سوسیس و کالباس نیستم

مریم کاویانی : به هیچ وجه اهل خوردن کالبس و سوسیس نیستم و خیلی کم پیش می آید که هوس خوردن غذاهای بیرون به سرم بزند همه وعده های غذایی من خانگی است و تمام سعی ام را می کنم که غذاهایم را با مواد و روغن های سالم درست کنم و برای همین تا به امروز افزایش وزن و تجربه گرفتن رژیم برای کاهش وزن را نداشتم.

شایعه جدایی ترانه علیدوستی از همسرش
شایعه جدایی ترانه علیدوستی از همسرش
سال گذشته خبری مبنی بر جدایی و طلاق ترانه علیدوستی در فضای وب منتشر بود و همچنین ...

البته اینو هم بگم که بخشی از تناسب اندام هر فرد به ژنتیک او بر می گرد اما من همیشه عادت داشتم قبل از سیر شدن از غذا خوردن دست بکشم. نوشیدن مایعات زیاد هنگام غذا خوردن باعث میشود که حجم معده بزرگ شود و همین کار باعث افزایش وزن و چاقی می شود.

مدل لباس مریم کاویانی,عکس های جدید مریم کاویانی,مریم کاویانی

نوشیدن عرقیات و شربت های گیاهی

مریم کاویانی : به نظر من استفاده از روش های طب سنتی و عرقیات و شربت های گیاهی بهترین گزینه برای جایگزین کردن مصرف داروهای خودسرانه است و من خودم در خانه مرتب عرق کاسنی و نعنا مصرف می کنم البته این نکته را هم بگم داروهای گیاهی و دارویی هم بی خطر و بدون عوارض نیستند و اگر بسیاری از این داروهای گیاهی درست مصرف نشود می تواند خطرناک باشد. همچنین نباید خودسرانه داروهای گیاهی را با داروهایی شیمایی که پزشکان متخصص تجویز می کنند جایگزین کنیم .



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 24 بهمن 1396
.

سری دوم مدل مانتو بهاره

سری دوم مدل مانتو بهاره

 

بعد از معرفی مدل مانتو بهاره اسپرت دخترانه و زنانه شیک و مجلسی برای عید نوروز ۹۷, امروزم سری دوم مدل مانتو های بهاره را آماده کرده ایم که در ادامه این پست مشاهده می کنید همان طور که میدانید با نزدیک شدن به عید ما ایرانیان عادت داریم لباس های نو بخریم و مانتو بهاره هم یکی از این لباس ها است اگر شما هم به دنبال ایده خوب برای خرید مانتو بهاره خود هستید میتوانید از مدل های دخترانه و زنانه که در ادامه مطلب قرار داده ایم برای خرید مانتوی خود ایده بگیرید.

همچنین ببینید :

مدل مانتو جدید

مدل مانتو مجلسی

ژورنال مدل مانتو بهاره شیک مجلسی سری دوم,انواع مدل مانتو بهاره مجلسی جدید

مدل مانتو بهاره مجلسی

سری دوم مدل مانتو بهاره دخترونه شیک,مانتو بهاره دخترانه,مانتو شیک بهاره

شیک ترین و زیباترین مدل مانتو های بهاره و تابستانه در پارلین

سری دوم مدل مانتو بهاره شیک و مجلسی,ژورنال مدل های مانتو بهاره سری دوم

ژورنال مدل های جدید مانتو بهاره مجلسی دخترانه زنانه سری دوم

سری دوم مدل مانتو بهاره بلند,انواع مدل مانتو های بهاره بلند زنانه

مانتو بهاره و تابستانه بلند شیک و مجلسی و راحتی جدید ۲۰۱۸ و ۱۳۹۷

سری دوم مدل مانتو بهاره دخترانه

عکس مدل مانتو بهاره جدید سری دوم,مدل مانتو بهاره سفید

مدل مانتو بهاره سری دوم ویژه عید نوروز ۱۳۹۷

ژورنال مدل مانتو دخترونه بهاره سری دوم,مدل مانتو بهاره زنانه سری دوم

عکس جدیدترین طرح و مدل های مانتو بهاره زنانه بلند سری دوم در پارلین

مدل مانتو بهاره دخترانه سری دوم,مدل مانتو مجلسی بهاره سری دوم

مدل مانتو بهاره دخترانه

مدل مانتو بهاره مجلسی سری دوم,عکس مانتو بهاره سری دوم

گالری عکس سری دوم جدیدترین مدل مانتو های مجلسی بهاره در پارلین

عکس مدل مانتو بهاره,انواع مدل های مانتو بهاره سری دوم

ژورنال شیک ترین مدل مانتو های بهاره سری دوم برای عید نوروز ۱۳۹۷ و ۲۰۱۸

مدل مانتو نامزدی
مدل مانتو نامزدی
مدل مانتو عقد و نامزدی مناسب و شیک یکی دیگه از دغدغه های اصلی دختر خانم هایی است که ...

  سری دوم مدل مانتو بهاره,ژورنال مدل مانتو بهاره سری دوم

مدل مانتو بهاره دخترانه زنانه سری دوم



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 24 بهمن 1396
.

طرز تهیه سس باتارد

طرز تهیه سس باتارد,sos batard,دستور پخت سس باتارد

 

سس باتارد یکی دیگه از سس های خوشمزه می باشد که ترکیبات اصلی آن آب گوشت, کره, آرد و زرده تخم مرغ می باشد این سس نسبت به سس های دیگر همانند سس بشامل خیلی کمتر استفاده می شود اما اگر علاقه مند به درست کردن این سس خوشمزه هستید در ادامه ما در این پست آشپزی پارلین, طرز تهیه سس باتارد خوشمزه را به همراه مواد لازم آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
 آب گوشت ۲ لیوان
زرده تخم مرغ ۲ عدد
آرد ۱ قاشق غذاخوری
 کره ۵۰ گرم
خامه ۱۰۰ گرم
آبلیمو ۱ قاشق غذاخوری
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم

مراحل تهیه سس باتارد

ابتدا کره را روی حرارت بگذارید تا آب شود سپس آرد را کم کم به ظرف کره اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی آرد از بین برود و رنگ آن طلایی شود حالا آب گوشت را داخل آرد کم کم اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا آرد گلوله گلوله نشود.

طرز تهیه سس هزار جزیره خوشمزه
طرز تهیه سس هزار جزیره خوشمزه
ابتدا تخم مرغ ها را آب پز می کنیم و زرده و سفیده شون را از هم جدا می کنیم و زرده ها را ...

در این مرحله زرده تخم مرغ, فلفل و نمک را باهم مخلوط کنید و با چنگال می زنیم تا زرده از حالت لختگی دربیاید و بعد آن را به ظرف آرد و آب گوشت اضافه کنید توجه کنید باید حرارت زیر سس ملایم باشد و پس از دو بار هم زدن سس را از روی حرارت بردارید و وقتی کم سس خنک تر شد آبلیمو و خامه را به سس اضافه کنید و هم بزنید. اکنون سس باتارد شما آماده سرو است.



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 24 بهمن 1396
.

تعبیر خواب آدم حقه باز

تعبیر خواب آدم حقه باز,tabire khab adam hoge baz,تعبیر خواب حقه و نیرنگ

 

دیدن خواب حقه و نیرنگ یا دیدن خواب آدم حقه باز تعبیرهای متفاوتی دارد اما طبق تعبیر بزرگان تعبیر خواب, دیدن حقه در خواب نشانه زن یا کنیز است و باید دید شما خواب حقه یا آدم حقه باز را با چه شرایطی دیدید. در ادامه این پست پارلین تعبیر خواب کامل آدم حقه باز, حقه و نیرنگ را آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

تعبیر خواب آدم حقه باز

آنلی بیتون می گوید : اگر خواب دیدید که با آدم حقه بازی هم سفر هستید تعبیر خواب شما بیانگر این است که شما می ترسید در راه از بقیه عقب تر بمانید نگران نباشید به راهتان با کمی احتیاط و مراقبت ادامه بدهید و نقشه های خود را با دقت بیشتری انجام دهید.

تعبیر خواب حقه و نیرنگ

محمد بن سیرین می گوید : در حالت کلی دیدن حقه در خواب نشانه زن یا کنیز هست. اگر خواب ببینید که حقه تون شکست نشانه این است که از آن زن جدا و به سمت مرگ یا زندگانی می روید.

تعبیر خوردن آدامس در خواب
تعبیر خوردن آدامس در خواب
اگر خواب ببینید که آدامس و سقز را خوردید (قورت دادید) از این کار خود پشیمان خواهید شد ...

جابر مغربی می گوید : اگر در خواب ببینید که زنی پاکیزه و آرایش شده داشتید خواب شما نشانه این است که زنی توانگر خواهید گرفت و از او منفعت خواهید برد اگر غیر از این خواب ببینید نشانه این است که زنی زشت و درویش بخواهید یا اینکه کنیز شما زشت خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 24 بهمن 1396
.

طرز تهیه آبگوشت بادمجان

طرز تهیه آبگوشت بادمجان,abgoosht bademjan,دستور پخت آبگوشت بادمجان

 

آبگوشت بادمجان یکی دیگر از انواع آبگوشت های خوشمزه می باشد که شما می توانید با گوشت, بادمجان و سیب زمینی این آبگوشت خوشمزه را درست کنید این آبگوشت را به کسانی که علاقه خاصی به بادمجان دارند پیشنهاد می کنیم البته این دسته از افراد علاوه بر آبگوشت بادمجان می توانند دلمه بادمجان را هم درست کنند. در این پست اشپزی پارلین طرز تهیه آبگوشت بادمجان خوشمزه را به همراه مواد لازم برای ۴ نفر آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
گوشت آبگوشتی ۴۴۰۰ گرم
لپه ۱ استکان
بادمجان ۳ عدد
سیب زمینی ۳ عدد
غوره ۱۰۰ گرم
پیاز درشت ۲ عدد
رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذاخوری
نمک به مقدار لازم
فلفل به مقدار لازم
زردچوبه به مقدار لازم

مراحل تهیه آبگوشت بادمجان

برای تهیه آبگوشت بادمجان باید لپه را از چند ساعت قبل خیس کنید و آبش را عضو کنید تا نفخ شون برود. برای شروع ابتدا پیاز را خرد کنید و به همراه گوشت داخل یک قابلمه مناسب بریزید و بعد از اضافه کردن ۵ لیوان آب روی حرارت قرار بدهید تا گوشت نیم پز شد.

بعد از اینکه گوشت نیم پز شد لپه را که از شب قبل خیس کردید به وسیله صافی لپه ها را جدا کنید و به ظرف گوشت اضافه کنید و دوباره صبر کنید تا گوشت و لپه کاملا بپزد.

حالا پوست بادمجان ها را بگیرید و بعد از شستن به صورت حلقه حلقه برش دهید و مقداری نمک روی بادمجان ها بریزید تا به این روش تلخی آن ها گرفته شود پس از آن داخل یک تابه مقداری روغن بریزید و بادمجان ها را بشورید تا نمک اضافه آن ها برود و بعد از خشک کردن داخل تابه بریزید و با حرارت ملایم بادمجان ها را سرخ کنید.

طرز تهیه سالاد بادمجان
طرز تهیه سالاد بادمجان
سالاد بادمجان کبابی و سرد یکی از انواع سالاد های خوشمزه و پرطرفدار است که ...

در این مرحله سیب زمینی ها را پوست گرفته و به همراه غوره و بادمجان سرخ شده داخل قابلمه آبگوشت بریزید و بعد از اینکه سیب زمینی ها پخت مقداری رب گوجه فرنگی, نمک و کمی ادویه در آبگوشت بریزید و بعد از چند بار جوش خوردن زیر حرارت آبگوشت را خاموش کنید و در ظرف سرو بکشید.

نکاتی برای خوشمزه تر شدن آبگوشت بادمجان

گوشت آبگوشت بادمجان

بهترین نوع گوشت برای آبگوشت بادمجان گوشت گردن گوسفندی می باشد البته شما می توانید از گوشت گوساله هم برای پخت آبگوشت بادمجان استفاده کنید. توصیه می کنیم گوشت آبگوشت بادمجان را به ۸ قسمت مساوی تقسیم کنید و موقع سرو کوبیده آن به هر نفر ۲ تکه گوشت بکشید. فقط موقع خرد کردن گوشت مواظب باشید استخوان های ریز به گوشت ها نچسبد چون موقع خوردن ممکنه زیر دندان بیاید و اذیت کند.

طرز تهیه آبگوشت انار
طرز تهیه آبگوشت انار
آبگوشت با آب انار یکی از انواع آبگوشت های خوشمزه ایرانی است که در فصل انار ...

مقدار آب آبگوشت

در صورتی که آب آبگوشت بادمجان شما کم بود می توانید اواسط پخت مقداری آب جوش اضافه کنید اما سعی کنید مقداری آبی که در همون ابتدا به آبگوشت اضافه می کنید مقداری کافی باشد تا آبگوشت بادمجان تون خوشمزه تر باشد.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 22 بهمن 1396
.

تعبیر خواب آدرس

تعبیر خواب آدرس گرفتن,tabir khab address,تعبیر خواب پرسیدن آدرس

 

دیدن خواب آدرس بسته به اینکه شما در حال نوشتن آدرس هستید یا اینکه به دنیال آدرس خاصی میگردید و یا آدرسی را با صدای بلند می خوانید و ... تعبیر های متفاوتی دارد و باید دید شما خواب آدرس را با چه شرایطی دیدید. در این پست پارلین کاملترین تعبیر خواب آدرس گرفتن را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

تعبیر خواب نوشتن آدرس

لوک اویتنها می گوید :

اگر خواب ببینید که آدرس رو پاکت می نویسید خواب شما نشان ندهنده این است که خبرهای جالبی خواهید شنید.

اگر خواب ببینید که آدرس با صدای بلند می خوانید نشان دهنده این است که تغییراتی در آینده صورت خواهد گرفت.

کتاب سرزمین رویاها :

اگر خواب ببینید که آدرس می نویسید معنای خواب شما این است که بدون دقت و احتیاط هیچ معالمه یا اقدامی نکنید.

اگر خواب دیدید که اشخاص دیگر آدرس می نویسند خواب شما نشان دهنده کارهایی است که بدشانسی به دنبال آن ها است.

اگر خواب ببینید که یک آدرس مربوط به کار می نویسید نشان دهنده شانس و شادی است.

تعبیر خواب آب گل آلود
تعبیر خواب آب گل آلود
اگر کسی در خواب آب گل آلود را ببیند به این معنی است که لذت بردن از زندگی جای ...

تعبیر خواب به دنبال آدرس گشتن

اگر خواب ببینید که به دنبال یک آدرس می گردید خواب شما نشانده اتلاف وقت است.

اگر خواب دیدید که به دنیال یک آدرس می روید نشان دهنده بزرگ شدن خانواده و یا جمع دوستان است.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 22 بهمن 1396
.

بیوگرافی ترانه علیدوستی

عکس ترانه علیدوستی,taraneh alidoosti,ترانه علیدوستی و همسرش

 

ترانه علیدوستی در ۲۲ دی ماه سال ۱۳۶۲ در شهر تهران در یک خانواده ۴ نفره متولد و اکنون ۳۴ ساله است پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است که هم اکنون مربی فوتبال است و مادرش نادره حکیم الهی سنگ تراش و مجسمه ساز است. ترانه علیدوستی از طرفداران پر و پا قرص حقوق زنان است.

متاسفانه ترانه علیدوستی تنها برادرش بنام پویان علیدوستی را در چهارشنبه سوری سال ۸۳ از دست دهد این اتفاق زمانی رخ داد که خانم علیدوستی مشغول بازی در فیلم چهارشنبه سوری بود فیلمی که در آن با درخشش در نقشی متفاوت توانست جایگاه خود را به عنوان بازیگر توانا تثبیت کند.

ازدواج و همسر

ترانه علیدوستی متاهل می باشد و در تابستان ۱۳۹۰ با شخصی بنام علی منصور ازدواج کرده است او یک دختر بنام حنا منصور دارد که در پاییز ۱۳۹۲ متولد شد.

بعد از ازدواج ترانه علیدوستی متاسفانه در آن زمان خبرهای کذبی درباره همسرش پخش شده بود که او تاجر بزرگی است و در آلمان زندگی می کند که ترانه علیدوستی به این اخبار کذب واکنش شدیدی نشان داد :

همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگ‌تر است. با منبع اخبار کذبی که درباره ام منتشر شده برخورد خواهم کرد! در ادامه عکس ترانه علیدوستی و همسرش را می بینید :

ترانه علیدوستی,عکس ترانه علیدوستی و همسرش علی منصور,ترانه علیدوستی و دخترش

شایعه جدایی ترانه علیدوستی از همسرش

سال گذشته خبری مبنی بر جدایی و طلاق ترانه علیدوستی در فضای وب منتشر بود و همچنین شایعه شده بود که قراره خانم علیدوستی با مانی حقیقی ازدواج کند که این اخبار شایعه ای بیش نبودند و بعداً تکذیب شدند.

بیماری خاص ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی مبتلا به بیماری خاصی بنام کلاستروفوبیا است که این بیماری همان ترس از محیط بسته است و به همین خاطر او نمی تواند از اتوبوس, مترو و آسانسورهای بدون آینه استفاده کند.

عکس همسر ترانه علیدوستی,علی منصوری همسر ترانه علیدوستی

شروع فعالیت بازیگری

ترانه علیدوستی قبل از اینکه بازیگر شود همیشه فکر می کرد که خواننده اپرا شود و برای همین ۲ سال در هنرستان موسیقی درس خواند و با پگاه آهنگرانی هم همکلاس بود ساز تخصصی اش کلارینت بود و به عنوان ساز دوم پیانو هم میزد تا اینکه در دبیرستان در رشته علوم تجربی ادامه تحصیل داد و بعد در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کرد و نهایتاً از طریق همین کلاس ها بود که برای بازی در نقش ترانه در فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم انتخاب شد اما به خاطر بازی در این فیلم وقفه ای در تحصیلاتش ایجاد شد که همین وقفه باعث شد بعدها دیپلم کامپیوتر بگیرد.

ترانه علیدوستی و پدرش,عکس حمید علیدوستی پدر ترانه ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی و پدرش

من ترانه ۱۵ سال دارم

ترانه علیدوستی اولین فعالیت هنری اش را در سینما در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم شروع کرد حبیب رضایی برای انتخاب نقش ترانه بیش از ۶۰۰ نفر تست گرفت و از بین همه آن ها ترانه علیدوستی را پذیرفت.

ترانه علیدوستی با اینکه در هنگام بازی در این فیلم نه ازدواج کرده بود نه مادر شده بود اما به قدری نقش خود را به خوبی بازی کرد که همه تحسین اش کرد و برای بازی در اولین فیلم سینمایی اش توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از آن خود کند. جالب است بدانید که وقتی پدرش فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم را دید گریه کرد.

علت طلاق مهتاب کرامتی از همسرش
علت طلاق مهتاب کرامتی از همسرش
مهتاب کرامتی : من سال‌ها پیش ازدواج کردم. زندگی خیلی خوبی هم داشتم. در واقع چون در ...

بازی در تلویزیون خیانت فرهنگی است

۱۲ سال است که در تلویزیون بازی نمی کنم چون معتقدم بازی در تلویزیون خیانت فرهنگی است حتی سریال های سطح بالاتر هم آخر سر دستخوش یک سری جهت گیری های بی مورد در پخش می شوند و من هیچ وقت کسانی را که در تلویزیون کار می کنند قضاوت نمی کنم ولی مردم حق دارند قضاوت کنند و ما در جایگاهی قرار گرفته ایم که قضاوت شویم.

اینستاگرام ترانه علیدوستی,عکس های جدید ترانه علیدوستی,تصاویر ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی اسکار ۲۰۱۷ را تحریم کرد

او که برای بازی در فیلم فروشنده نامزد اسکار شده بود با انتشار خبری در توئیترش اعلام کرد که در مراسم اسکار ۲۰۱۷ شرکت نخواهد کرد او نوشت : "طرح ترامپ برای ممنوعیت سفر ایرانیان به آمرکیا نژاد پرستانه است چه این ممنوعیت شامل یک رخداد فرهنگی شود یا نه، من در اعتراض به این موضوع در اسکار شرکت نخواهم کرد."

بعد از ترانه علیدوستی, اصغر فرهادی کارگردان فیلم فروشنده هم اعلام کرد که در مراسم اسکار ۲۰۱۷ شرکت نخواهد کرد.

ترانه علیدوستی در شهرزاد

او  در سریال شهرزاد نقش دختری بنام شهرزاد را بازی می کند که عاشق و دلبسته فرهاد دماوندی است و قرار است باهم ازدواج کنند. پدر فرهاد و شهرزاد هر دو از افراد گوش به فرمان فردی بنام بزرگ آقا هستند که در آن زمان شخص قدرتمند و با نفوذی در ایران بود و شهرزاد مجبور می شود به خطار نجات جان فرهاد به دستور بزرگ آقا با برادرزاده او ازدواج کند و پشت به عشق فرهاد کند و ... ( داستان سریال شهرزاد)

شهرزاد به قدری نقشش را در این سریال خوب بازی می کند و غرق در حسش می شود که مرز میان بازیگری و نقش از بین می رود از یک طرف در تقابل های رو در رو با قباد و بزرگ آقا در دو جبهه خشونت طرف است و چاره ای جز مبارزه با آن ها ندارد.

ترانه علیدوستی در شهرزاد,عکس ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در سریال شهرزاد

ترانه علیدوستی و شهاب حسینی

ترانه علیدوستی و شهاب حسینی بارها تجربه همکاری مشترک باهم داشته اند از جمله سریال فروشنده و شهرزاد که واقعا فیلم هایی که در آن ها این دو بازیگر ایفای نقش کرده اند حرف نداشته است.

ترانه علیدوستی گفته است : شیرین ترین لحظات بازیگری ام را در کنار شهاب حسینی سپری کرده ایم.

شهاب حسینی گفته است : ترانه علیدوستی بهترین بازیگر زن سینما ایران است.

عکس شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری
عکس شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری
شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با دختر ۱۵ ساله ای بنام پریچهر قنبری ازدواج ...

بیوگرافی ترانه علیدوستی,عکس ترانه علیدوستی, عکس های ترانه علیدوستی در شهرزاد

شغل دوم ترانه علیدوستی

خانم علیدوستی به زبان انگلسی مسلط است و مترجم ادبی است. او در پنجمین دوره بازیگری در قسمت ادبیات داستانی توانست جایزه ادبی پروین اعتصامی را با ترجمه رویای مادرم و تألیف آلیس مونرو از آن خود کند.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 22 بهمن 1396
.

طرز تهیه دسر پشملبا

طرز تهیه دسر پشملبا,deser psh mlaba,طرز تهیه دسر پیچ ملبا

 

دسر پشملبا یا همون دسر پیچ ملبا یک از دسر های خوشمزه و قدیمی فرانسوی است که در سال ۱۸۹۳ توسط سرآشپز فرانسوی بنام آگوست اسکافیر درست شد او دسر خوشمزه پشملبا را به افتخار خواننده استرالیایی بنام نلی ملبا درست کرد و بنام همین خانم نیز نامگذاری کرد. این دسر خنک همانند دسر زردآلو و دسر سیب در فصل گرم تابستان که فصل هلو هم است برای پذیرایی از مهمان بهترین انتخاب می باشد در ادامه این پست آشپزی پارلین, طرز تهیه دسر پشملبا را به همراه مواد لازم برای ۴ نفر آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
 هلو ۸ عدد
 شکر ۳ لیوان
 آبلیمو ۲ قاشق غذاخوری
 بستنی وانیلی ۸ اسکوپ
شکر قنادی یک و نیم لیوان
  تمشک  ۳ لیوان
 آبلیمو ۱ قاشق غذاخوری

مراحل تهیه دسر پشملبا

ابتدا آب, شکر, وانیل و ساقه وانیل را در یک تابه روی حرارت قرار دهید تا شکر کاملا آب شود بعد یه مدت ۵ دقیقه حرارت زیر تابه را زیاد کند تا مواد به جوش بیاید سپس دوباره شعله را کم کنید. حالا هلوها را از وسط نصف کرده و به مدت ۳ دقیقه درون شربت تابه قرار دهید تا آب پز شود و به کمک یه چاقو از طرف بریده شده هلو ها را بررسی کنید ببینید نرم شده اند یا نه؟

اگر نرم شده باشند به وسیله یک قاشق هلوها را از تابه خارج کنید تا شربت آن ها جدا شود حالا که هلوها آب پز شدند به راحتی پوست آن ها جدا می شود پس پوست آن ها را جدا کنید و منتظر بمانید خنک شوند و پس از اینکه هلوها خنک شد شربت سرد شده را روی هلوها بریزید.

برای سرو دسر پشملبا در ظرف دسر برای هر نفر دو تکه هلو بگذارید و کنار آن ۲ اسکوپ بستنی وانیلی قرار دهید و روی آن ها سس تمشک بریزید. برای تزیین دسر پشملبا می توانید روی آن را با خلال پسته, بادام, خامه یا بیسکویت با سلیقه خودتون تزیین کنید.

طرز تهیه دسر پرتقالی خوشمزه و مجلسی
طرز تهیه دسر پرتقالی خوشمزه و مجلسی
دسر پرتقالی یکی از خوشمزه ترین دسر ها می باشد که شما می توانید از این دسر مجلسی برای ...

طرز تهیه سس تمشک

برای این کار تمشک ها, شکر قنادی و آب لیمو را در یک مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید تا به شکل مایع درآید.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 21 بهمن 1396
.

تعبیر خواب آدامس

تعبیر خواب خوردن آدامس,tabire khab adams,تعبیر خواب سقز در خواب

دیدن خواب آدامس یا سقز تعبیرهای مختلفی دارد و باید دید شما با چه شرایطی خواب آدامس را دیدید مثلا ممکن است یکی در خواب آدامس بخورد (قورت بدهد) یا یکی دیگر آدامس و سقز از کسی بگیرد یا به کسی بدهد و ... که هر کدام تعبیرهای متفاوتی دارد و بهتر است در ادامه تعبیر خواب آدامس خود را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب ببینید.

تعبیر خوردن آدامس در خواب

اگر خواب ببینید که آدامس و سقز را خوردید (قورت دادید) از این کار خود پشیمان خواهید شد البته این پشیمانی بعد از دروغ گفتن شما اتفاق خواهد افتاد.

اگر خواب ببینید که آدامس و سقر را به کسی دادید نشانه این است که آن شخص را به دروغ و لاف زدن دعوت و تحریک می کنید.

تعبیر خواب دیدن آدامس

کتاب سرزمین رویاها :

اگر خواب ببینید که آدامس دارید یعنی شخصی شما را سایه به سایه دنبال می کند.

دیدن خواب سقز و آدامس در خواب نشانه هرزه گویی, لاف زدن, فحاشی و بیهوده گویی است.

اگر خواب ببییند که شخصی به شما سقز یا آدامس داد نشانه این است که به زودی یک شخص شما را به گفتن دروغ و فحاشی تحریک می کند.

تعبیر خواب آبرو
تعبیر خواب آبرو
اگر در خواب آبروی کسی را بریزید اوقات بدی خواهید داشت. اگر از کسی به صورت رسمی ...

تعبیر خواب آدامس باد کردن در دهان

آدامس باد کردن در خواب بدین معنا است که شخصی که خواب دیده هر جقدر سعی و تلاش می کند تا از شر آدامس جویدن خلاص شود و آدامس را از دهانش خارج کند موفق نمی شود و برای همین او به شدت ناامید می شود. حتی آدامس در دهانش هر لحظه ممکن است بزرگتر شود و باز او نتواند کاری کند اگر شما هم خواب آدامس باد کردن در دهان دیدید تعبیر خواب شما این چنین است :

  • احتمال مشکل بزرگی در زندگی شما پیش آمده و بخاطر همین به شدت احساس عجز و ناامیدی دارید.
  • خواب شما نشانگر این است که شما توانانی هضم مصیبت یا فاجعه به وجود آمده در زندگی تان را ندارید.
  • خواب آدامس جویدن نشان دهنده این است که شخص بیننده خواب, توانایی عرض اندام و ابزار وجود به نحو شایسته و مؤثری را ندارد و در بیان کلامی مثل همیشه عاجز و ناتوان است.

تعبیر خواب آدامس جویدن

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : آدامس یا سقز جویدن کاری بیهوده و تقلید عمل جویدن است این در حالی است که چیزی هم نخوردیم و این جویدن الکی زیان بخش هم هست و خستگی آرواره ها را موجب می شود. یاوه سرایی و بیهوده گویی هم همانند آدامس جویدن سودی برای ما ندارد و زیان هم می رساند.

پس اگر در خواب دیدید که آدامس یا سقز می جوید تعبیر خواب شما بیانگر این است که دروغ خواهید گفت. و اگر خواب دیدید که دیگری در حضور شما آدامس یا سقز می جود خواب شما علامت این است که دروغ خواهید شنید و اگر آدامس جویدن آن شخص همراه صدا بود بدانید که دروغ گفتن او به شما ضرر خواهد رساند.

تعبیر خواب حامله بودن همسر
تعبیر خواب حامله بودن همسر
تعبیر خواب حاملگی و حامله بودن بستگی به شرایط خواب شما ممکن است خوب یا بد ...

کتاب سرزمین رویاها : اگر خواب ببینید که آدامس می جوید خواب شما بیانگر این است که به دلایل بسیار زیادی باید از بعضی کارهای خود پشیمان باشید.



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 21 بهمن 1396
.

بیوگرافی حسین محجوب

حسین محجوب,بیوگرافی حسین محجوب,عکس حسین محجوب و همسرش

حسین محجوب در ۱۰ مرداد ۱۳۲۷ در شهر رشت متولد و اکنون ۶۹ ساله است. دو فرزند پسر بنام های سیاوش و هومن دارد و علاوه بر بازیگری, کار نویسندگی و کارگردانی هم می کند. او پس از گرفتن دیپلم ادبی به طور حرفه ای وارد تئاتر شد. او صدای بسیار دلنشین و خاصی دارد که به او در اجرای نقش هایش کمک می کند.

او هم اکنون در سریال محکومین نقش قاضی را بازی می کند که به کسانی که به صورت سهوی جرمی را انجام دادند و از کار خود پشیمان هستند فرصت دوباره می دهند تا به جای رفتن به زندان و سپری کردن دوران محکومیت, مجازات های جایگزین دیگری نظیر فعالیت اجتماعی در بخش خاصی داشته باشد.

ازدواج و همسر

متاسفانه تا به امروز هیچ خبری مبنی در مورد همسر حسین محجوب و فرزندانش منتشر نشده است.

ورود به دنیای بازیگری

حسین محجوب اولین کاری سینمایی اش را با فیلم رگبار به کارگردانی بهرام بیضایی تجربه کرد و با بازی در نمایش سلطان مار در سال ۱۳۴۸ اولین کار تئاتری خودش را تجربه کرد. همچنین او برای بازی عالی اش در فیلم رنگ خدا برنده جایزه جشنواره والنسین فرانسه و جشن خانه سینما و جشنواره فیلم فجر شد. او هم اکنون یکی از بازیگران موفق کشورمون است که تا به امروز در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است.

عکس شهاب حسینی و همسرش
عکس شهاب حسینی و همسرش
شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با دختر ۱۵ ساله ای بنام پریچهر قنبری ازدواج ...

نقش های مثبت یا منفی

من بر این باورم که به هیچ وجه نباید برای نقش ها خط کش دست بگیریم ما در جهانی خاکستری زندگی می کنیم که همه انسان ها به نوعی خصوصیات خوب و بد دارند و به نظر من هیچ گاه نباید برای انتخاب نقش مقابل بازیگران سدی قرار داد این یک آسیب جدی برای سینما و تلویزیون است.

من ترانه ۱۵ سال دارم

یکی از کارهای موفق حسین محجوب در دهه ۸۰ می توان به فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم که تأثیر عمیقی بر روی مخاطب می گذارد او در این فیلم نقش پدری دلسوز و نگران را بازی می کند که زندانی است و به شدت نگران دختر نوجوان خود ( ترانه علیدوستی) است او در این فیلم به قدری خوب بازی کرده مخصوصا در صحنه های دو نفره اش با ترانه علیدوستی که حس واقع گرایی کار را چند برابر کرده است و مخاطب را شدیداً تحت تأثیر قرار می دهد.

انتقاد شدید حسین محبوب از عدم پخش سریال سرزمین مادری

حسین محجوب در فیلم سرزمین مادری که یکی از نقش های اصلی و مهم را بازی می کرد که متاسفانه این سریال پخش نشد و حسین محجوب از جمله کسانی بود که به این موضوع واکنش شدید نشان داد او گفت : من در سرزمین کهن نقش خوبی را داشتم ولی متاسفانه نمی گذارند این سریال پخش شود من نمیدانم علت این همه مقاومت برای عدم پخش این سریال چیست؟ به نظر من سریال سرزمین مادری هیچ ضرر و زیانی برای دوستان بخیتاری ندارد. حالا که اسم این سریال تغییر کرده و برخی از سکانس هایش حذف شده است باز چرا این سریال پخش نمی شود؟ این رفتار با یک مجموعه تلویزیونی به هیچ وجه درست نیست و باید کمی تحمل هایمان را بالا ببریم

خاطره جالب اولین ملاقات نگین معتضدی با مهران مدیری
خاطره جالب اولین ملاقات نگین معتضدی با مهران مدیری
نگین معتضدی : هرگز اولین روزی که مهران مدیری رو دیدم فراموش نمیکنم من خیلی ترسیده ...

در فیلم مسیر زاینده رود که مشغول کار بودیم همش می گفتند که این سریال به لحجه شیرین اصفهانی ها خدشه وارد می کند. ولی اگر یک فرهنگ یک پارچه میخواهیم درست نیست رفتار قومیتی داشته باشیم. متاسفانه الان فقط ما می نوانیم از لومپن ها انتقاد کنیم. با این طرز فکر باید قبول کنیم که تمام دکتها و مهندسانی که در این کشور کار می کنند بی نظیر و شاهکارند یا تمام بازیگران کشوزمون از نظر سلامت بی نظیرند. مشخص است که جامعه اینگونه نیست در همه جا آدم خوب و بد باهم وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 20 بهمن 1396
.

طرز تهیه سالاد بادمجان

دستور پخت سالاد بادمجان,سالاد بادمجان,طرز تهیه سالاد بادمجان

 

سالاد بادمجان کبابی و سرد یکی از انواع سالاد های خوشمزه و پرطرفدار است که ظاهر زیبایی دارد و بیشتر به عنوان دیپ کاربرد دارد یعنی شما می توانید کنار سالاد بادمجان, برش های کوچک نون بزارید و سرو کنید. این سالاد همانند سالاد اسفناج واقعا خوشمزه است و ظاهر جالبی هم دارد. در این دستور آشپزی سایت پارلین, من طرز تهیه سالاد بادمجان سرد و خوشمزه را به همراه مواد لازم برای ۴ نفر آماده کرده ام که در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
 بادمجان ۴ عدد
گوجه فرنگی ۱ عدد
 فلفل دلمه ای قرمز ۲ عدد
 پیاز ۱ عدد
 سیر یک حبه
 آبلیمو ۲ قاشق غذاخوری
 روغن زیتون ۳ قاشق غذاخوری
 سرکه ۱ قاشق چای خوری
 جعفری خرد شده ۳ قاشق غذاخوری
 نمک به میزان لازن

مراحل تهیه سالاد بادمجان

برای تهیه این سالاد باید همه مواد مون را به صورت خیلی ریز خرد کنیم برای شروع ابتدا بادمجان ها و فلفل دلمه ای ها را بر روی شعله گاز بپزید تا کبابی شود و بعد از خنک شدن, بادمجان ها را پوست بگیرید و بعد به صورت ریز خرد کنید و در ظرف سالاد به همراه آبلمو هم بزنید.

حالا فلفل دلمه ها را به صورت خلالی برش دهید و گوجه فرنگی ها را پوست بگیرید و به صورت نگینی خرد کنید و سیر را هم در ظرفی جدا رنده کنید. پس از آن جعفری ها را هم به صورت ساطوری خرد کنید.

حالا که تمام مواد مون آماده شد گوجه فرنگی, فلفل دلمه ای, پیاز, سیر, سرکه, روغن زیتون و نمک را به ظرف سالاد اضافه می کنیم و همه مواد را باهم مخلوط می کنیم. سپس به مدت نیم ساعت ظرف را در یخچال بزارید تا سالاد خوشمزه تر شود.

طرز تهیه سالاد الویه مجلسی
طرز تهیه سالاد الویه مجلسی
برای تهیه سالاد الویه ابتدا سیب زمینی, تخم مرغ و نخود فرنگی را در ظرف های جداگانه با ...

نکاتی برای خوشمزه تر شدن سالاد بادمجان

نحوه پوست کندن بادمجان ها

اگر بعد از کباب شدن بادمجان نتوانستید پوست شون را بگیرید نگران نباشید می توانید بادمجان های کباب شده را زیر آب سرد ببرید به راحتی پوستشون جدا می شود.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 20 بهمن 1396
.

تعبیر خواب آخور

خواب آخور,تعبیر خواب آخور,معنای خواب آخور

 

خواب آخور یکی دیگه از خواب های رایج است که بیشتر این خواب را کسانی که به شغل دامپروی مشغول هستند می بینند. به هر حال اگر شما هم خواب آخور دیدید و به دنبال معنای خواب خود هستید در ادامه در این پست پارلین می توانید تعبیر خواب آخور را از دید ۲ عالم بزرک تعبیر خواب آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

تعبیر دیدن خواب آخور

لیلا برایت می گوید : اگر شخصی در خواب آخور ببینید خوابش بیانگر این است که سعی و تلاش شما برای پیشبرد کارهاتون بی نتیجه خواهد بود.

تعبیر خواب خداحافظی کردن با گریه
تعبیر خواب خداحافظی کردن با گریه
اگر خواب ببینید که با ناراحتی و گریه از اطرافیان خود خداحافطی می کنید خواب شما بیانگر ...

آنلی بیتون می گوید : اگر خواب آخور ببینید معنای خواب شما بیانگر این است که نتایج کارهاتون شما را نگران و مشوش خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 20 بهمن 1396
.

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی و همسرش, عکس شهاب حسینی, aihf psdkd

 

شهاب حسینی در ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در یک خانواده ۶ نفره در شهر تهران متولد و اکنون ۴۴ ساله است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل مهاجرت به کانادا ناقص رها کرد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد.

ازدواج و همسر

شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با دختر ۱۵ ساله ای بنام پریچهر قنبری ازدواج کرده است و این زوج اکنون صاحب دو فرزند پسر هستند. فرزند اولشان بنام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان بنام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.

پریچهر قبنری در سال ۱۳۵۹ متولد و اکنون ۳۷ ساله است.

شهاب حسینی و همسرش, عکس همسر شهاب حسینی

ماجرای آشنایی شهاب حسینی با همسرش پریچهر

در دوران سربازی که ۲۲ ساله بودم یک روز مرخصی گرفتم تا به رفقای دانشجو سری بزنم دیدم دختر خانم زیبا, ساده و محجوبی سرگرم مطالعه کتاب هایش است و من هر چقدر تلاش کردم تا با او ارتباط برقرار کنم نشد.

تا زمانی که پریچهر را ندیده بودم اصلا به ازدواج فکر نمی کردم تا اینکه روزگار من و پریچهر را مقابل هم قرار داد اولش به همسرم پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به این نوع دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت : اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش را دارد باید در این راه صادقانه قدم بردارد.

برای همین من موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و بعد از سه ماه نامزدی عقد کردیم ولی به خاطر اینکه دوست داشتم خودم استقلال مالی داشته باشم و مخارج عروسی و ... را بدهم سه سال طول کشید تا ازدواج کنیم و زندگی مشترک مون را شروع کنیم.

شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری, عکس همسر شهاب حسینی

کافه هنر شهاب حسینی

شهاب حسینی و همسرش یک کافه در لواسان دارند که مدیریت این کافه بر عهده پریچهر قنبری است این کافه طراحی و دکوراسیون داخلی جالب و متفاوت دارد شهاب حسنی درباره دلایل راه اندازی این کافه گفت : یکی از اهدافم برای راه اندازی کافه هنر این بود که دوست نداشتم از لحاظ اقتصادی فقط به سینما متکی باشم و دلیل دومم همان ضرب المثل معروف فرانسوی است که می گوید : ایده های بزرگ همیشه از پشت میزهای کوچک کافه ها شکل می گیرند و هدفم این بود که در اینجا ایده های خوب و خلاق هنری شکل بگیرد.

عکس شهاب حسینی در کنار همسرش, شهاب حسینی و پریچهر قنبری

معافیت از سربازی بخاطر بیماری

من از دانشگاه انصراف دادم تا به کاندا مهاجرت کنم ولی نشد و مجبور شدم سربازی بروم به امید اینکه بعد از پایان خدمت بروم. در سربازی راننده ارتش بودم رانندگی در خدمت کار سخت و پرمسئولیتی است. ۱۸ ماه از خدمتم گذشته بود که دچار خونریزی شدید معده شدم و مرا به بیمارستان ۵۰۲۲ منتقل کردند و از معاینه های پزشکی بهم گفتند تو با این وضع معده ات نباید به خدمت می آمدی و می تونستی معافیت پزشکی بگیری منم بخاطر اضافه های که خورده بودم ترجیح دادم معاف شوم و با خدمت خداحافظی کردم.

ترانه علیدوستی و همسرش علی منصور
ترانه علیدوستی و همسرش علی منصور
ترانه علیدوستی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در سال ۱۳۶۲ در شهر تهران متولد شد و دارای مدرک ...

شوع فعالیت بازیگری

شهاب حسینی بازیگری در تلویزیون را در سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران شروع کرد و فعالیت در سینما را در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم رخساره آغاز کرد و در همان ابتدای شروع کار بازیگری او توانست به خوبی دیده شود و جوایز متعددی از جشنوارهای مختلف داخلی و خارجی دریافت کند.

او با بازی در فیلم سوپر استار در سال ۱۳۸۷ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فجر شد و در فیلم جدایی نادر از سیمین برنده جایزه خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد از جشنواره برلین شد و نهایتا در جشنواره کن ۲۰۱۶ با بازی در فیلم فروشنده در کنار ترانه علیدوستی و کارگردانی اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

شهاب حسینی و همسرش در سریال شهرزاد, شهاب حسینی و ترانه علیدوستی

بازی در نقش قباد در سریال شهرزاد

شهاب حسینی در سال ۱۳۹۴ در سریال شهرزاد در کنار بازیگران مشهور دیگری همچون ترانه علیدوستی, پریناز ایزدیار و مصطفی زمانی توانست به خوبی با نقش قباد که داستان ترحم برانگیزی دارد بدرخشد. شهاب در سریال شهرزاد به دستور عمویش که شخص قدرتمند و بانفوذی در آن زمان در ایران بود به ناچار با دختر عمویش شیرین (پریناز ایزدیار) که دختری مغرور و عاشق پیشه است ازدواج می کند ولی آن ها نمی توانند برای تاج و تخت بزرگ اقا وارثی بیارند.

تا اینکه به دستور بزرگ آقا شهاب مجبور می شود با شهرزاد ( ترانه علیدوستی) که نامزد فرهاد است ازدواج کند و فرهاد افسردگی شدیدی می گیرد. از طرفی شهاب عاشق شهرزاد می شود و برای اولین بار عشق را تجربه می کند اما ... ( خلاصه داستان سریال شهرزاد )

عکس های جدید شهاب حسینی و همسرش پریچهر حسینی, پریچهر حسینی

زندگی مشترک شهاب حسینی و همسرش

شهاب حسنی همیشه در گفت و گوها و مصاحبه هایش از همسرش پریچهر قنبری به عنوان بزرگترین حامی اش یاد می کند و همیشه قدردان زحمات همسرش بوده است و هر موقع توانسته از او در مجامع عمومی تشکر کرده است. حتی یکی از کلیدترین نقش های فیلمش را به او داد تا این تشکر در طول تاریخ ثبت شود.

اگر دوست دارید بدانید پریچهر قنبری چه ناگفته هایی از زندگی مشترک شان دارد با ادامه مطلب همراه ما باشید.

در مراحلی از زندگی به آخر خط رسیدیم !

من و شهاب باهم بزرگ شدیم و با گذشت زمان از کم و کیف روحیات هم آشنا شده ایم در مراحلی از زندگی بوده که احساس کردیم اینجا و این بار دیگر آخر خط است اما همان حس قشنگ آشنایی که در وجود هر دو ما هست ما را به صبر و مدارا دعوت می کرد.

من خودم را از شهاب جدا نمی دانم در این ۱۸ سال از زندگی مشترک مون ما باهم بزرگ شدیم و هر زمان هر اتفاقی که برای شهاب می افتاد من در کنارش بودم و از همراهی با او لذت می بردم.

عکس جدید شهاب حسینی و همسرش, شهاب حسینی و پریچهر حسینی, پریچهر قنبری

تأثیر اوج گرفتن شهاب در زندگی مشترک

اینکه شاهد باشی همسرت همه سرازیری ها را با سرعت و شتاب طی می کند و تو در حاشیه ای ! یعنی با اینکه همسرش هستی و شاید نزدیک ترین فرد به او اما درست مثل دیگران که از بیرون شاهد رشد شهاب هستند باید از پشت صحنه, تماشاگر صعودش باشی اما این بخشی از ماجرا هست.

خیلی ها بودند که بارها از نگاهشون از من پرسیدند که تو چطور اینقدر صبوری و نشستی تا شهاب روز به روز محکم تر بایستد! اما حقیقت چیز دیگری برای من است من با رشد شهاب خودم را می بینم که دارم رشد می کنم.

شهاب بهترین پدر دنیاست

شهاب خیلی به بچه هایش علاقه دارد و بعضی وقت ها احساس می کنم او بیشتر از من آن ها را دوست دارد و به جرات میتونم بگویم که او بهترین پدر دنیا است همیشه با تمام سختی های شغلی که دارد کنار ما بوده است. کار بازیگری همانند شغل های دیگه نیست که صبح از خواب بلند شوی و مغازه یا اداره بروی برای کار بازیگری باید روح را بسازید تا بتوانید به خوبی نقشی را ایفا کنید. شاید من و شهاب یه جاهایی از هم دور افتادیم اما همیشه در کنار هم بودیم و عشقی که نسبت به هم داشتیم رابطه و زندگی مشترک مون را محکم تر کرده است.

عکس همسر شهاب حسینی و فرزندانش, عمس امیرعلی فرزند شهاب حسینی, همسر شهاب حسینی

پسران هنرمند شهاب حسینی و همسرش پریچهر

امیرعلی ۶ ساله است و استعداد عجیبی در بازیگری دارد در یک لحظه می تواند عصابی شود و با عصبانیت حرف بزند و در همان لحظه می خندد و جواب میدهد در واقع به راحتی یک صحنه را با دو زاویه و دو شخصیت تحویل ما می دهد.

چرا طناز طباطبایی ازدواج نمی کند؟
چرا طناز طباطبایی ازدواج نمی کند؟
طناز طباطبایی با اینکه ۳۴ ساله است اما تا به امروز احتمالا بخاطر مهمترین دغدغه زندگی اش ...

محمدامین هم ۱۴ سالشه و در زمینه نقاشی استعداد زیادی دارد و بیشتر دوست دارد نقاشی بکشد. به نظرم هم امیرعلی و هم محمدامین استعداد هنری ذاتی خاصی دارند و به هیچ وجه نمی توانیم منکر استعداد آن ها شویم.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 18 بهمن 1396
.

طرز تهیه سوپ مرغ

طرز تهیه سوپ مرغ, دستور پخت سوپ مرغ ,soup morgh, سوپ مرغ

 

سوپ مرغ یکی از انواع سوپ های خوشمزه و پرطرفدار است و به دلیل اینکه از مرغ و سبزیجات معطر در پخت این سوپ استفاده می شود بسیار مقوی بوده و طعم فوق العاده هم دارد. شما میتوانید این سوپ خوشمزه را همانند سوپ جو به عنوان پیش غذا برای پذیرایی از مهمان های خود استفاده کنید. در این پست آشپزی سایت پارلین, طرز تهیه سوپ مرغ خوشمزه را به همراه مواد لازم برای ۴ نفر آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
 گوشت مرغ ۴۰۰ گرم
 سیب زمینی ۲ عدد
پیاز ۲ عدد
هویج ۲ عدد
 سیر ۲ حبه
 سبزیجات به مقدار لازم
 نمک به مقدار لازم
فلفل سیاه به مقدار لازم

مراحل تهیه سوپ مرغ

ابتدا در یک قابلمه گوشت مرغ را به همراه مقداری آب و یک پیاز روی حرارت ملایم قرار دهید و صبر کنید تا مرغ نیم پز شود سپس بعد از کمی خنک شدن آب مرغ را با استفاده از صافی جدا کنید و کنار بگذارید و گوشت مرغ را به صورت ریش ریش خرد کنید و آن را هم کنار بگذارید تا بعدا به سوپ اضافه کنیم.

حالا باید بقیه موادمون را در ظرف های جدا آماده کنیم برای این کار هویج و پیاز و سیب زمینی را به شکل نگینی خرد کنید و سیرها را هم به صورت ریز خرد کنید و آن ها را هم کنار بگذارید.

برای شروع پیاز و سیر را به همراه روغن در قابلمه سوپ روی حرارت کم بگذارید و تفت دهید سپس هویچ ها را که به صورت نگینی خرد کرده اید اضافه کنید و پس از آب مرغ را به همراه مقداری آب اضافه کنید به طوریکه مجموع آب اضافه شده یک و نیم لیتر باشد.

پس از اینکه هویچ ها نیم پز شد سیب زمینی ها را که به صورت نگینی خرده کرده بودید به همراه گوشت مرغ به قابلمه سوپ اضافه کنید دلیل اینکه در این مرحله سیب زمینی ها را اضافه می کنید این است که سیب زمینی زودتر از هویچ می پزد.

در مرحله آخر پس از به جوش آمدن سوپ, سبزیجات را که از قبل شسته و خرد کرده اید اضافه کنید و بعد از کمی جوشیدن مقداری نمک و فلفل سیاه هم اضافه کنید و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید تا سوپ با حرارت ملایم بپزد و آماده شود.

نکاتی برای خوشمزه تر شدن سوپ مرغ

سبزی سوپ مرغ

در حالت کلی سبزی سوپ مرغ شامل گشنیز, تره و جعفری به نسبت های مساوری است اما همان طور که میدانید بعضی از مواد که برای سوپ استفاده می شود کاملا سلیقه ای است و شما میتوانید با توجه به ذائقه خود از سبزیجات معطر دیگری استفاده کنید.

گوشت سوپ مرغ

سینه مرغ بهترین نوع گوشت برای سوپ مرغ است در روشی که ما استفاده کردیم گوشت مرغ را پس از پختن با دست ریش رش کردیم ولی برای زیباتر شدن سوپ مرغ, شما می توانید گوشت مرغ ها را به صورت نگینی خرد کنید و سپس بپزید.

طرز تهیه سوپ اسفناج با خامه
طرز تهیه سوپ اسفناج با خامه
سوپ اسفناج با خامه و جو پرک یکی از خوشمزه ترین سوپ ها می باشد که شما می توانید با ...

آبکی شدن سوپ مرغ

اگر احساس می کنید سوپ مرغ تون بیش از حد آبکی شده نگران نباشید برای رفع این مشکل می توانید مقدار کمی آرد برنج را در یک لیوان آب سرد حل کنید و کم کم به سوپ اضافه کنید تا سوپ مرغ شما غلیظ تر شود. البته اگر سوپ با حرارت ملایم بپزد هم خوشمزه تر می شود و هم غلیظ تر.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 18 بهمن 1396
.

تعبیر خواب خداحافظی

تعبیر خواب خداحافظی کردن, تعبیر خواب خداحافظی کردن با گریه, خداحافظی کردن با شادی

 

خداحافظی کردن در خواب تعبیرهای متفاوتی دارد و باید دید شخص خواب دیده با چه کسانی و در چه شرایطی خداحافظی کرده است. معمولا یه سری خواب ها برای خاحافظی و وداع بین مردم رایج است مانند خداحافظی کردن برای رفتن به سفر, خداحافظی  و وداع کردن با معشوق, خداحافظی کردن با ناراحتی یا شادی و خداحافظی و وداع کردن با شخصی که مرده است. در این پست پارلین شما میتوانید تعبیر خواب خداحافظی خود را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب پیدا کنید.

تعبیر خواب خداحافظی کردن

لوک اویتنها : خداحافظی کردن در خواب نشانه سرخوردگی است.

لیلا برایت می گوید :

  • اگر خواب ببینید که مشغول خداحافظی با شخصی هستید خواب شما نشانه این است که با آن شخص رابطه خوب و صمیمی دارید.
  • اگر خواب ببینید که دوستانتان با شما خداحافظی می کنند خواب شما نشانه این است که چیزی به دست شما خواهد رسید.
  • اگر خواب ببینید که دو نفر از هم خداحافظی می کنند خواب شما نشانه خیانت و بی وفایی است.

تعبیر خواب خداحافظی برای سفر

آنلی بیتون : اگه خواب ببینید که از کشور خود خداحافظی می کنید خواب شما نشانه پشت کردن اقبال به شما است و چون از محبت معشوق بی نصیب مانده اید قصد سفر کرده اید.

ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببینید که قومی به وداع شما آمدند یا شما به وداع قومی رفتید خواب نشانه نشانه متغییر شدن حالتون خواهد بود و دوباره به صلاح آید.

منوچهر مطیعی تهرانی : اگر خواب ببینید که برای سفر خداحافظی و وداع می کنید اما مقصد تون معلوم نیست تعبیر خواب شما خوب نیست.

تعبیر خواب خداحافظی با معشوق

کتاب سرزمین رویاها : اگر خواب ببینید که که از روی بالکن با معشوقه خود خداحافظی می کنید خواب شما به این معنا است که یک جدایی بسیار طولانی از معشوقه خود خواهید داشت.

تعبیر خواب خداحافظی کردن با شادی

آنلی بیتون می گوید :

  • اگر خواب ببینید که با شادی و خوشحالی خداحافظی و وداع می کنید خواب شما نشانه این است که اوقات خوشی خواهید داشت.
  • اگر خواب ببینید که با خوشحالی و شادمانی از مردم خداحافظی می کنید خواب شما نشانه این است که در جشن های دسته جمعی به زودی شرکت خواهید کرد و از دیدار با افراد لذت خواهید برد.
  • اگر خواب ببینید که به هنگام وداع برای اطرافیان و بچه های خود بوسه می فرستید خواب شما نشانه این است که به زودی به مسافرتی خواهید رفت که در این سفر هیچ حادثه و اتفاق تلخی روی نخواهد داد.

تعبیر خواب خاحافظی کردن با گریه

آنلی بیتون می گوید :

  • اگر خواب ببینید که با ناراحتی و گریه از اطرافیان خود خداحافطی می کنید خواب شما بیانگر این است که موضوعی باعث ناراحتی شما خواهد شد.
  • اگر خواب ببینید که از مردم با ناراحتی و اندوه خداحافظی می کنید خواب شما نشانه این است که به خاطر از دست دادن عزیزی داغدار خواهید شد یا زبان خواهید کرد.
تعبیر خواب حاملگی دختر باکره
تعبیر خواب حاملگی دختر باکره
اگر دختری پاکدامن و باکره در خواب ببینید که حامله شده است خوابش نشانگر این است که ...

تعبیر خواب خداحافظی از مرده

آنلی بیتون : اگر خواب ببینید که مشغول آخرین وداع با شخص تازه از دنیا رفته هستید خواب شما نشانه غم و غصه می باشد.

لیلا برایت : اگر خواب ببینید که با برادرتان خداحافظی می کنید و یا او مرده است خواب شما نشانه این است که مدتی دچار بیماری خواهید شد.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 18 بهمن 1396
.

سریال شهرزاد

سریال شهرزاد

 

سریال شهرزاد پرفروش ترین و پرمخاطب ترین سریال نمایش خانگی است که طرفداران این سریال هر هفته منتظر پخش قسمت جدید این سریال هستند این سریال عاشقانه و محبوب تا به امروز فصل اول آن در ۲۸ قسمت در سال ۹۴ و فصل دوم آن در ۱۵ قسمت در سال ۹۶ پخش شد و هم اکنون در بهمن ماه ۹۶ فصل سومش شروع شده است. این سریال جذاب و دیدنی به کارگردانی حسن فتخی و تهیه کنندگی محمد امامی ساخته شده است.

خلاصه فصل اول سریال شهرزاد

شهرزاد داستان عاشقانه ای بین دو زوج عاشق است شهرزاد (ترانه علیدوستی) دانشجویی پزشکی و فرهاد (مصطفی زمانی) دانشجویی ادبیات و روزنامه نگار است که این دو عاشق هم هستند و قصد ازدواج دارند. پدر فرهاد (مهدی سلطانی) و پدر شهرزاد (محمود پاک نیت) هر دو از افراد گوش به فرمان بزرگ آقا (علی نصیریان) هستند در آن زمان یعنی سال ۱۳۳۲ بزرگ آقا شخص قدرتمند و با نفوذی در کشور بود و ماجرای زمامداری دکتر مصدق هم در این زمان بود.

عکس خانواده شهرزاد, عکس خانواده فرهاد در سریال شهرزاد, خانواده هاشم دماوندی در سریال شهرزاد

فرهاد و شهرزاد هم جزو طرفداران پرو پا قرص دکتر مصدق بودند تا اینکه فرهاد را به جرم اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت دستگیر می کنند و به پای چوبه دار می کشند اما بزرگ آقا جان او را نجات می دهد و خیال هایی در سرش دارد.

بزرگ آقا تنها یک دختر به اسم شیرین (پریناز ایزدیار) دارد که همسر بردرزاده اش قباد (شهاب حسینی) است و شیرین دختری مغرور است که عاشق قباد است اما قباد اصلا علاقه ای به شیرین ندارد و از ترس قدرت عمویش مجبور می شود بسوزد و بسازد. همچین شیرین و قباد بچه دار نمی شوند و بزرگ آقا هم دوست دارد نوه داشته باشد تا بعدا وارثی داشته باشد تا اینکه تصمیم می گیرد شهرزاد که نامزد فرهاد است و قراره باهم عروسی بکنند به عنوان زن دوم برای قباد بگیرد.

عکس شهرزاد و قباد, عکس مراسم عروسی شهرزاد و قباد, عکس ترانه علیدوستی و شهاب حسینی

اما چرا شهرزاد؟

چون شهرزاد دختر با غیرت و با عرضه ای است و بزرگ آقا هم از شهرزاد خوشش میاد و دوست دارد نوه اش همانند شهرزاد باشد. پدر شهرزاد از این تصمیم بزرگ آقا حمایت می کند ولی شهرزاد به هیچ وجه قبول نمی کند تا اینکه بزرگ آقا شهرزاد را تهدید می کند که اگر دست از فرهاد نکشد و عروسش نشود دوباره پرونده قضایی فرهاد را باز خواهد کرد و او را به پای چوبه دار خواهد کشید. برای شهرزاد هم هیچ چاره ای نمی نمونه و برای حفظ جان فرهاد تصمیم می گیرد با مردی بنام قباد که هیچ علاقه ای بهش ندارد ازدواج کند اما این موضوع را از همه مخفی می کند.

فرهاد هم که از همه جا بی خبر است نمی تواند درک کند که چرا شهرزاد این کار را کرد. شهرزاد و قباد بعد از ازدواج بهم عادت می کنند و صاحب پسری بنام کبیر می شوند از طرفی شیرین هم به رابطه صمیمی قباد با شهرزاد حسودی می کند و از پدرش بابت اینکه برای او هوو آورده است ناراحت است و افسردگی می گیرد. شیرین خدمتکاری بنام اکرم ( گلاره عباسی) دارد که با خدمتکار خانه بزرگ آقا مل مل (ساقی زینتی) رابطه خوبی ندارد در یکی از شب ها شیرین که از شدت افسردگی شدید و همچنین به خاطر دمنون هایی که اکرم به او می دهد ازخواب همانند دیوانه ها بیدار می شود و مل مل را به چشم شهرزاد می بینید و با دست هایش میخواهد او را خفه کند که اکرم وقتی آن ها را جدا می کند مل مل را از پله ها پایین هل می دهد و مل مل کشته می شود و اکرم قتل مل مل را به دوش شیرین می اندازد بزرگ آقا وقتی از ماجرا خبردار می شود موضوع را مخفی می کند و اکرم را تهدید می کند نباید به کسی حرفی بزند. از طرفی اکنون بزرگ آقا صاحب نوه شده و برای اینکه حال دخترش شیرین خوب شود و قباد همیشه پیشش باشد دستور می دهد قباد و شهرزاد از هم جدا بشوند و شهرزاد هفته ای فقط یکبار می تواند پسرش را ببینید.

فرهاد دماوندی در سریال شهرزاد, عکس مصطفی زمانی در سریال شهرزاد

بعد از اینکه شهرزاد از قباد جدا شد فرهاد به سراغ شهرزاد می رود تا بفهمد که چرا شهرزاد او را ول کرد و زن قباد شد شهرزاد هم چیزی را به او لو نمی دهد تا اینکه متوجه می شود پدرش میداند که چرا شهرزاد چنین تصمیمی را گرفته است فرهاد به سراغ پدرش می رود و بعد از اصرارهای فرهاد, پدرش هم تسلیم می شود و همه چی را برای فرهاد توضیح می دهد و فرهاد هم بعد از فهمیدن ماجرا دوباره سراغ شهرزاد می رود و به او می گوید من بعد از تو زندگی رو میخواستم چکار؟ ای کاش میذاشتی من می مردم ولی این کار را نمی کردی و دوباره از شهرزاد خواستگاری می کند و گردنبند مرغ آمینی را که قبلا به او هدیه داده بود دوباره گردن شهرزاد می اندازد.

شهرزاد و فرهاد دوباره تصمیم می گیرند باهم ازدواج کنند ولی قباد مانع بزرگی سر راه آن ها است قبادی که عاشق شهرزاد شده است اما این بار بزرگ آقا از فرهاد و شهرزاد حمایت می کند و در شب نامزدی فرهاد و شهرزاد, قباد می فهمد که دست راست بزرگ آقا عموی واقعی اوست و قباد از خانواده دیوان سالارها نیست و عموی قباد, بزرگ آقا را می کشد تا قباد به قدرت برسد و وقتی خبر مرگ بزرگ اقا را به پدر فرهاد هاشم می دهند او این خبر را مخفی می کند تا خطبه عقد شهرزاد و فرهاد خوانده شود.

عکس فرهاد دماوندی و همسرش ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد, فرهاد و شهرزاد

خلاصه فصل دوم شهرزاد

در فصل دوم فرهاد و شهرزاد به ماه عسل می روند و همه قدرت بزرگ آقا به قباد می رسد و قباد و عمویش برای اینکه شیرین را از سر راهشون بردارند راز کشته شدن مل مل را فاش می کنند و شیرین اولش زندانی می شود و بعد از تأیید پزشک او را به تیمارستان می برند از طرقی خواهر بزرگ ها به تهران می آید تا کمک کند تا برادرزاده اش امور را از دست بگیرد و غافل از همه اتفاقات پشت پرده است بعد ها قباد شیرین را تلاق می دهد و تلاش می کند فرهاد را از سر راه خود بردارد ولی موفق نمی شود و برای تلافی تمام دارایی ها پدر فرهاد و شهرزاد را از آن ها می گیرد دارایی هایی که بزرگ آقا بنام آن ها کرده بود ولی سند نزده بود.

عکس شیرین و صابر در سریال شهرزاد, صابر عبدلی و شیرین دیوان سالار در سریال شهرزاد

چه بلایی سر شیرین میاد؟

به سفارش عموی قباد در تیمارستان به شیرین داروهای خاصی می دهند که باعث می شود حال و روز شیرین بجای بهتر شدن روز به روز خراب تر شود از طرف دیگر ماجرا پسری بنام صابر که عاشق و دلداده شیرین دختر بزرگ آقا است متوجه قضییه می شود و به عنوان خدمت کار در تیمارستانی که شیرین بستری است مشغول کار می شود تا اینکه شیرین را راضی به فرار می کند و شیرین به کمک صابر موفق می شود از تیمارستان فرار کند اما شیرینی که مریض است و در وضعیت روانی خوبی به سر نمی رود. صابر به واسله عمه شیرین به هاشم دماوندی معرفی می شوند و هاشم مخفیانه شیرین را به کمک یکی از دوستان عمه بلقیس شیرین را در تیمارستان قاجاریان مخفیانه بستری می کنند تا مورد مداوا قرار بگیرد. فصل دوم شهرزاد نسبت به فصل اولش چندان چالب نبود و اخیرا فصل سوم شهرزاد شروع شده است باید دید در فصل سوم شهرزاد چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ آیا قباد فرهاد را خواهد کشت و به عشقش شیرین خواهد رسید؟

هاشم دماوندی و پسرش فرهاد در سریال شهرزاد, هاشم دماوندی و فرهاد دماوندی, عکس پدر فرهاد در سریال شهرزاد

بازیگران مرد سریال شهرزاد

علی نصیریان در نقش بزرگ آقا دیوان سالار // شهاب حسینی در نقش قباد دیوان سالار // مصطفی زمانی در نقش فرهاد دماوندی // مهدی سلطانی در نقش هاشم دماوندی // محمد پاک نیت در نقش جمشید سعادت // ابوالفضل پورعرب در نقش حشمت پاشایی // پروز فلاحی پور در نقش نصرت پاشایی // هومن برق نورد در نفش سرهنگ تیموری // جمشید هاشم پور در نقش سرگرد فولاد شکن // امیرحسین رستمی در نقش بابک یگانه // رامین ناصرنصیر در نقش هوشنگ // رضا کیانیان در نقش شاپور بهبودی // هادی قمیشی در نقش شیروانی و سایر بازیگران

بازیگران زن سریال شهرزاد

ترانه علیدوستی در نقش شهرزاد // پریناز ایزدیار در نفش شیرین دیوان سالار // غزل شاکری در نقش آذر گلدره ای // گلاره عباسی در نقش اکرم // فریبا متخصص در نقش مرضیه // سهیلا رضوی در نقش پروین // مونا احمدی در نقش سمین سعادت // نسیم ادبی در نقش حمیرا سعادت // مینا وحید در نقش مریم مهرزاد و سایر بازیگران

ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد, عکس شهرزاد, نقش ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

عکس ترانه علیدوستی بازیگر نقش شهرزاد - بیوگرافی ترانه علیدوستی

عکس قباد دیوان سالار در سریال شهرزاد, شهاب حسینی در سریال شهرزاد, قباد دیوان سالار

عکس شهاب حسینی بازیگر نقش قباد

عکس فرهاد دماوندی در سریال شهرزاد, مصطفی زمانی در سریال شهرزاد, فرهاد در شهرزاد

عکس مصطفی زمانی بازیگر نقش فرهاد

عکس شیرین در سریال شهرزاد, عکس پریناز ایزدیار در سریال شهرزاد

عکس پریناز ایزدیار در نقش شیرین دیوان سالار در سریال شهرزاد - بیوگرافی پریناز ایزدیار

عکس هاشم دماوندی, عکس پدر فرهاد در سریال شهرزاد, پدر فرهاد, هاشم دماوندی, مهدی سلطانی

عکس مهدی سلطانی بازیگر نقش هاشم دماوندی در سریال شهرزاد - بیوگرافی مهدی سلطانی

عکس نصرت, عموی قباد, عکس نصرت عموی قباد در شهرزاد

پروز فلاحی پور در نقش نصرت پاشایی در سریال شهرزاد

    عکس اکرم, عکس اکرم خدمتکار خونه بزرگ آقا, اکرم

عکس گلاره عباسی بازیگر نقش اکرم در سریال شهرزاد - بیوگرافی گلاره عباسی

عکس عمه بلقیس, عمه بلقیس, عکس خواهر بزرگ آقا, عکس عمه شیرین

عکس رویا نونهالی بازیگر نقش عمه بلقیس در سریال شهرزاد

         عکس شاپور بهبودی, شاپور بهبودی در کنار ترانه علیدوستی

عکس رضا کیانیان در نقش شاپور بهبودی و ترانه علیدوستی بازیگر نقش شهرزاد



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 18 بهمن 1396
.

عکس نوشته شهرزاد

عکس نوشته های جدید شهرزاد

 

عکس نوشته های شهرزاد در این روزها که فصل سوم شهرزاد شروع شده است طرفداران بسیاری پیدا کرده است و دیالوگ هایی که در این سریال بین بازیگران اصلی اش مثل شهرزاد و فرهاد یا قباد استفاده میشه حرف ندارند برای همین خیلی از ماها به دنبال عکس نوشته با دیالوگ های شهرزاد و فرهاد یا شهرزاد و قباد هستیم. در این پست پارلین ما عکس نوشته های زیبای شهرزاد و فرهاد را آماده کرده ایم که میتوانید برای عکس پروفایل خود استفاده کنید.

عکس نوشته شهرزاد و فرهاد

عکس نوشته شهرزاد

نگرانی تو این آب و خاک

همراه هر زنیه که نخواد چشاشو

رو اتفاقایی که دور و اطرافش

میوفتن ببنده ...

عکس نوشته شهرزاد و فرهاد

عکس نوشته شهرزاد و فرهاد

میترسم فرهاد

فرهاد : از چی عزیزم؟

شهرزاد : از اینکه هر زمان میگذره

از اونی که باید میشیدم

دورتر میشیم ...

 

عکس نوشته با دیالوگ های شهرزاد

تصاویر دیالوگ های شهرزاد

اگر گذشته

هنوز اذیتت می کند

پس هنوز

نگذشته است ...

عکس نوشته شهرزاد برای پروفایل

تصاویر و عکس نوشته های جدید شهرزاد و فرهاد

هر زنی دوست دارد معشوقه ی مردی باشد

که خط به خط معنایش کند...

زن ها...

انتظار عجیبی دارند...

گاهی دلشان میخواهد نگفته هایش را بشنوی...

و برایشان اصلا مهم نیست

چگونه این کار نشدنی ممکن خواهد شد...

عکس نوشته های جدید شهرزاد

عکس نوشته شهرزاد و قباد

زمان

هیچگاه دردی را دوا نکرده !!!

این ما هستیم که ...

به مرور به دردها

عادت می کنیم ...

تصاویری زیبا از عکس نوشته های شهرزاد

عکس نوشته دیالوگ شهرزاد

خدا نکند

دلت گرفته و زیر گلویت بعض باشد

و نخواهی اشک هایت سرازیز شوند

عکس نوشته با دیالوگ های شهرزاد

گلچین عکس نوشته های جدید شهرزاد

میدونی قشنگترین جای زندگی کجاست

اونجاست که به دلت فرصت میدی!

بهش این جرئتو میدی که دوباره به زندگی اعتماد کنه ...

بدیارو فراموش کنه

دوباره منتظر یه اتفاق ناگهانی خوب باشه ...

اینجا قشنگترین جای زندگیه

جایی که از صفر شروع میکنی

جایی که دوباره متولد میشی ...!

عکس نوشته تنهایی خدا
عکس نوشته تنهایی
عکس نوشته هایی تنهایی عاشقانه و غمگین طرفداران زیادی در بین دخترها و پسرها دارد و خیلی ...

تظاهر به دوست نداشتن

کسی که عاشقش هستی

هزار برابر از تظاهر به لبخند

بر سر چوبه ی دار سخت تر است

در هر دو حلقه ای گلویت را می فشارد

در اولی بغض و در دومی طناب

در یکی هزار بار می میری و زنده می شوی

اما در دیگری تنها یکبار می میری و خلاص

دیالوگ های شهرزاد

عکس نوشته جدید و زیبای شهرزاد برای پروفایل

بیخیالِ قضاوت ها!

این مردم درچیستیِ زندگیِ خودشان هم مانده اند

اگربه حرف اینها اهمیت بدهی هرکس برایت حکمی صادرمیکند

گوشهایت رابگیر توی لاک خودت بمان و

برای خودت زندگی کن!

عکس نوشته های جدید شهرزاد

عکس نوشته با موضوع شهرزاد

بعد ها می فهمی

آدم برای رسیدن به خواسته هایشان

چه دروع ها, چه محبت ها, چه تظاهرها که نمی کنند ...

عکس نوشته با دیالوگ های شهرزاد

عکس نوشته با موضوع شهرزاد و فرهاد و قباد

از یه جایی به بعد

نه میشه گذشته رو جبران کرد

نه میشه آینده رو ساخت !!!

  عکس نوشته شهرزاد و فرهاد

عکس نوشته های جدید سریال شهرزاد

گذشت زمان

کسی رو عوض نمیکنه

فقط بهت یاد میده

آدما همیشه

اونی که فکر میکنی ....

نیستن ...

مجموعه عکس نوشته های جدید شهرزاد

عکس نوشته های جدید شهرزاد ویژه پروفایل

ما اونجوری که

دلمون میخواست

زندگی نکردیم

اونجوری زندگی کردیم که

مجبور بودیم ...

عکس نوشته های جدید شهرزاد

تصاویر جدید از دیالوگ های شهرزاد

همه آدمها

ظرفیت بزرگ شدن را ندارند

اگر بزرگشان کنیم

گم می شوند و

دیگر نه شما را می بینند و

نه خودشان را

بیاییم به اندازه آدمها

دست نزنیم

عکس پروفایل خدا
عکس نوشته خدا
عکس نوشته های جدید خدا و عکس نوشته خدایا شکرت به همراه عکس پروفایل خدایی ...

عکس نوشته شهرزاد

اگر قرار باشه

یه طوری زندگی کنیم

که کارامون هیچ عواقبی نداشته باشه

پس چرا اصلا زندگی کنیم !



:: بازدید از این مطلب : 810
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 15 بهمن 1396
.

طرز تهیه سس هزار جزیزه

طرز تهیه سس هزار جزیزه

 

سس هزار جزیزه یکی از انواع سس های پرطرفدار و خوشمزه می باشد که ابتدا در کشور آمریکا این سس درست شد و هم اکنون در آمریکا این سس در همه فست فودی ها سرو می شود و به این سس خوشمزه و پرطرفدار, سس مخفی یا سس مخصوص هم می گویند. امروزه سس هزار جزیزه به عنوان چاشنی برای انواع سالاد ها و ساندویج ها استفاده می شود در ادامه طرز تهیه سس هزار جزیزه را به همراه مواد لازم برای این سس در پارلین آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
تخم مرغ ۳ عدد
خیارشور ۴ عدد
ساقه پیازچه ۳ عدد
ساقه کرفس ۲ عدد
 سس مایونز  ۱ لیوان
 سس فلفل  ۱ قاشق غذاخوری
روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری
سرکه ۱ قاشق غذاخوری
نمک به مقدار لازم

مراحل تهیه سس هزار جزیزه

ابتدا تخم مرغ ها را آب پز می کنیم و زرده و سفیده شون را از هم جدا می کنیم و زرده ها را در ظرفی جدا رنده کنید سپس سرکه, سس فلفل, روغن زیتون و مقداری نمک به ظرف زرده های تخم اضافه می کنیم و هم می زنیم تا تمامی مواد باهم مخلوط شوند.

در این مرحله سفیده ها را هم در ظرفی جدا رنده کنید و پیازچه و کرفس را که از قبل شسته و به صورت ریز خرد کرده اید به ظرف سفیده ها اضافه کنید حالا کمی سس مایونز هم بریزید و سپس هم بزنید تا باهم مخلوط شوند. در مرحله آخر خیارشورها را به صورت ریز خرد کنید و با محتویات ظرف زرده تخم مرغ و سفیده تخم مرغ مخلوط می کنیم و خوب هم می زنیم تا همه مواد مخلوط شوند اکنون سس هزار جزیره شما آماده است.

طرز تهیه سس بشامل, سس سفید, sos beshamel
طرز تهیه سس سفید
سس بشامل یا همون سس سفید یکی از خوشمزه ترین سس های فرانسوی است که هم اکنون در تمام ...

شما می توانید همین از خوردن سس هزار جزیره خانگی و خوشمزه خود  همراه ساندویج و یا سالاد لذت ببرید و یا اینکه اگر میخواهید این سس را بعدا استفاده کنید باید حتما آن را داخل ظرف مناسب و درداری بریزید و در یخچال نگهداری کنید. حداکثر زمانی که میشه این سس را نگهداری کرد ۲ روز است. همچنین شما می توانید در سایت پارلین طرز تهیه انواع سس ها را در این لینک مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 15 بهمن 1396
.

تعبیر خواب آجر

تعبیر خواب آجر

 

خواب آجر یکی دیگه از خواب های معمول هر شخصی می تواند باشد و در کل تعبیر خواب آجر خوب است اما برای تعبیر دقیق تر باید دید آن شخص خواب آجر را با چه شرایطی دیده است مثلا اگر کسی خواب ببینید که آجر به صورت آوار روی سرش بریزید خوابش خوب نیست و باید در روزهای آینده از برخورد تند با دیگر بپرهیزد. در ادامه این پست پارلین می توانید تعبیر خواب افتادن آجر تا چیدن آجر را مشاهده کنید.

تعبیر خواب داشتن آجر

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید :

  • اگر کسی در خواب ببینید که آجرهای زیادی دارد نشانه دلگرم شدن به کار و شغل و زندگی است.
  • اگر کسی در خواب آجر به دو رنگ سفید و سرخ ببینید نشان این است که آن شخص در کار خود تردید دارد اما نهایتاً به موفقیت خواهد رسید.

تعبیر خواب آجر چینی

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید :

  • اگر کسی در خواب آجر روی هم بچیند تعبیر خوابش خوب و نیکو است.
  • اگر کسی در خواب ببینید که شخصی برایش آجر می چیند و برای شما کار می کند خوابش نشان این است که از جانب شخصی که تدبیر و قدرت داد تقویت می شود.
  • اگر شخصی برای دیگری آجر حمل می کند یا آجر می چیند خوابش نشانه این است که از جانب این شخص تقویت می شود.
تعبیر خواب آپارتمان
تعبیر خواب خرید و اجاره کردن آپارتمان
اگر خواب دیدید که مالک و صاحب یک آپارتمان شدید خواب شما نشانه مشاجره در ...

تعبیر خواب آجر شکسته

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید :

  • اگر کسی در خواب آجر شکسته ببینید نشانه سستی در کار است.
  • اگر شخصی در خواب مشغول شکستن آجر است خوابش نشانه این است که به ویرانی کار خویش اقدام می کند.


:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 15 بهمن 1396
.

طرز تهیه گراتن ماکارونی

طرز تهیه گراتن ماکارونی

 

گراتن ماکارونی یکی دیگه از گراتن های خوشمزه و عالی است و این گراتن را به خصوص به کسانی که علاقه خاصی به غذاهایی که با ماکارونی درست می شوند دارند پیشنهاد می کنم. در طبخ گراتن ماکارونی من از گوشت چرخ کرده, ماکارونی و پنیر پیتزا استفاده کرده ام. اگر شما هم مثل من هوس درست کردن گراتن ماکارونی را کرده اید می توانید با این آموزش آشپزی پارلین به تنهایی گراتن ماکارونی خوشمزه را با پنیر پیتزا درست کنید در ادامه دستور طرز تهیه گراتن ماکارونی خوشمزه را با سس بشامل براتون قرار داده ام.

 مواد لازم مقدار لازم
ماکارونی ۱ بسته
گوشت چرخ کرده ۲۰۰ گرم
پنیر پیتزا ۱ عدد
 کره ۱۰۰ گرم
شیر ۱ لیوان
آرد ۲ قاشق غذاخوری
خامه ۱۰۰ گرم
 نمک  به میزان لازم
 فلفل  به میزان لازم
روغن  به میزان لازم

مراحل تهیه گراتن ماکارونی

برای تهیه گراتن ماکارونی ابتدا پیاز را به صورت نگینی خرد کنید و در ظرفی مناسب به همراه روغن تفت دهید تا سرخ شود و بعد گوشت چرخ کرده را داخل ظرف پیاز بریزید تا سرخ شود و کمی هم نمک و فلفل بزنید سپس مقداری آب اضافه کنید و منتظر بمانید تا گوشت بپزد و به اصطلاح به روغن بیفتد و ماکارونی را هم آبکش کنید.

برای تهیه سس بشامل نیمی از کره را بر روی حرارت بگذارید و مقدار آرد گفته شده را اضافه کنید و تفت دهید تا آرد هم سرخ شود سپس شیر را آرام آرام به ظرف آرد اضافه کنید و مداوم هم بزنید تا شیر و آرد مخلوط شود بعد کمی نمک و فلفل هم بزنید سپس ظرف را از روی حرارت بردارید و با خامه مخلوط کنید اکنون سس بشامل شما برای گراتن ماکارونی آماده است.

در این مرحله کف ظرف پیرکس خود را چرب کنید سپس کمی سس بر روی کف ظرف خود بریزید و بعد ماکارونی و مایع گوشتی را اضافه کنید و بقیه سس را بر روی مواد بریزید و بعد از ریختن سس, پنیر پیتزای رنده شده را بریزید و مابقی کره را تکه تکه کرده و بر روی مواد قرار بدهید.

اکنون ظرف را داخل فر خود که از قبل روشن کردید و بر روی حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد تنظیم کرده اید قرار بدهید و به مدت ۱ ساعت صبر کنید تا گراتن ماکارونی شما آماده شود.

طرز تهیه گراتن بادمجان و سیب زمینی, gratin-bademjan-va-sibzamini
طرز تهیه گراتن بادمجان
گراتن بادمجان و سیب زمینی یک پیش غذا خوشمزه و مقوی می باشد که شما می توانید ...

نکاتی برای گراتن ماکارونی با پنیر پیتزا

سس گراتن ماکارونی

من سسی را که در پخت گراتن ماکارونی استفاده کردم همان سس بشامل است که قبلا در این بخش دستور طرز تهیه سس بشامل به همراه نکاتی برای خوشمزه تر شدن آن را قرار دادم.



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 15 بهمن 1396
.

طرز تهیه املت شوید

طرز تهیه املت شوید

 

املت شوید با پنیر خامه ای یکی از خوشمزه ترین ها املت ها می باشد که شما می توانید برای صبحانه خود این املت خوشمزه و عالی را درست کنید. وقتی حرف از املت میشه همه ما به فکر املت گوجه فرنگی با تخم مرغ می افتیم در حالی که املت های خوشمزه زیادی نظیر املت قارچ یا املت کالباس وجود دارد. در طبخ این املت از شوید خشک, تخم مرغ و پنیر خامه ای استفاده می شود. در صورتی که هوس درست کردن این املت خوشمزه را کرده اید می توانید با این آموزش آشپزی سایت پارلین, یک املت خوشمزه با شوید و پنیر خامه ای درست کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
تخم مرغ ۴ عدد
پنیر خامه ای یا سفید ۱۰۰ گرم
شوید خشک ۱ قاشق غذاخوری
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
روغن به میزان لازم

مراحل تهیه املت شوید با پنیر

برای تهیه املت شوید ابتدا تخم ها را در یک ظرف مناسب بشکنید و کمی نمک و فلفل هم اضافه کنید و بعد هم بزنید تا زرده و سفیده تخم مرغ باهم مخلوط شود حالا شوید را که قبلا به صورت ریز خرد کرده ایم داخل ظرف تخم مرغ می ریزیم و دوباره هم می زنیم.

اکنون پنیر خامه ای را رنده کنید و به ظرف تخم مرغ و شوید اضافه کنید و هم بزنید تا تمامی مواد باهم مخلوط شوند حالا داخل تابه مقداری روغن بریزید و بعد از داغ شدن روغن, مایه املت را داخل تابه می ریزیم و در تابه را میزاریم تا املت با حرارت ملایم بسته شود و پف کند بعد طرف دیگر را برگردانید تا طرف دیگر هم سرخ شود و سپس سرو کنید.

طرز تهیه املت سیب زمینی
طرز تهیه املت سیب زمینی
املت سیب زمینی با تخم مرغ یک نوع املت ساده و خوشمزه است که می توانید در عرض ...

نکاتی در مورد املت شوید

پنیر املت شوید

شما می توانید برای این نوع املت با توجه به ذائقه خود از پنیر سفید یا خامه ای استفاده کنید همچنین می توانید پنیر خود را رنده کنید و یا به صورت قطعه های کوچک برش دهید تا پس از پخت پنیرش به صورت مجزا دیده شود.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 15 بهمن 1396
.

همه ما به نوعی عادت کردیم با گذاشتن عکس نوشته های خاص برای پروفایل مون, حرف دلمون را برای مخاطب هامون برسونیم. برای همین ما در این پست پارلین عکس نوشته های تیکه دار و پندآموز زیبا را برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام گردآوردی کرده ایم که شما می توانید در ادامه همین پست این عکس های پروفایل زیبا را ببینید :

عکس نوشته خاص

عکس نوشته عاشقانه و خاص برای پروفایل

ما خودمونو ارزون فروختیم

تا بهمون لبخند زدن محبت کردیم

این روزها هر کاری برای مردم بکنی

میگذارند پای وظیفه

کافیه فقط یک بار خلاف میلشون عمل کنی

دنیاتو رو سرت خراب می کنند

باید یاد بگیریم

کمی قیمتی باشیم ...

عکس پروفایل عاشقانه, عکس پروفایل خاص

عکس نوشته زیبا برای پروفایل

حوصله ات که سر میرود

با دلم, با دوست داشتنم بازی نکن

من در بی حوصلگی هایم

با تو زندگی ها کرده ایم ...

عکس نوشته پروفایل

عکس پروفایل عاشقانه خاص

بهانه برای رفتن زیاد است

این ماندن است که بهانه نمیخواهد

این ماندن است که دل میخواهد

شهامت میخواهد

عشق میخواهد



:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 15 بهمن 1396
.

سحر قریشی سکوتش را در مورد علت طلاقش شکست

سحر قریشی بازیگر 30 ساله کشورمون بعد از گذشت 10 سال از جدایی اش بالاخره سکوتش را شکست و حرف هایی زد که حتما باید بشنوید.

سال 1385 که سحر قریشی بعد از یکسال زندگی مشترک با همسرش مهران اخوان ذاکری درخواست طلاق داده بود هیچ حرفی در مود علت جدایی اش نزده بود حتی اون موقع همسر سحر قریشی حرف هایی از قبیل سحر قریشی بعد از مشهور شدن عوض شد و ... زده بود که سحر قریشی به هیچ کدام از این حرف ها پاسخ نداده بود تا اینکه با سوال رشیدپور سحر قریشی به علت جدایی اش از همسرش پاسخ داد

گویا همسر سحر قریشی بعد از اینکه خانم قریشی مشهور شد با ادامه کار بازیگری او مخالف بودند و به نوعی مانع پیشرفت او می شدند مثلا خودشون را مدیر برنامه های سحر قریشی معرفی می کردند و همه پیشنهاد هایی که برای بازی به سحر قریشی میشد را بدون اینکه به سحر قریشی بگویند رد می کردند و سحر قریشی برای همین بعد از یک سال زندگی مشترک با مهران اخوان ذاکری در خواس طلاق میده و نهایتا بعد از 3 سال زندگی مشترک از او جدا می شود.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 15 بهمن 1396
.

بیوگرافی نگین معتضدی

عکس نگین معتضدی

 

نگین معتضدی در ۳ مهر ماه ۱۳۶۴ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۲ ساله است او یک خواهر نویسنده و فیلمنامه نویس بنام طلا معتضدی دارد و به نوعی جزو بازیگران ایرانی است که توسط مهران مدیری کشف شد و اکنون در کارهای زیادی از جمله کارهای مهران مدیری ایفای نقش کرده است.

او در زندگی اش احساس خوشبختی می کند مخصوصاً بعد از ۳۰ سالگی که ازدواج کرده است و به گفته خودش یکی از بهترین اتفاقات زندگی اش دیدار با مهران مدیری است.

ازدواج و همسر

نگین معتضدی در سال ۱۳۹۵ با شخصی بنام جواد خیرخواه ازدواج کرده و اکنون متاهل است. او اولین بار در برنامه دور همی مهران مدیری اعلام کرد که در سال ۹۵ نامزد کرده است. در ادامه عکس نگین معتضدی و همسرش را می بینید :

نگین معتضدی و همسرش

خصوصیات مهر ماهی ها از نظر نگین معتضدی

به نظر من مهرماهی ها خیلی حساس و زودرنج هستند و من خودم خیلی سریع قهر می کنم و این یکی از عیب های بزرگ منه و اینکه با یک تلنگر می تونم خیلی ناراحت شوم در حالی که ممکنه تلنگره خیلی محکم نبوده باشه و نهایتش اینه که میتونیم باهم جر و بحث کنیم ولی میتونه برای من یه تراژدی خیلی بزرگی باشه و چند روز خونه نشین شوم و بهش فکر کنم و جهانو زیر سوال ببریم.

البته من اینو اصلا دوست ندارم و صد در صد دارم مبارزه میکنم که از بین ببرم برای اینکه قرار نیست همیشه جهان با ما مهربان باشه و همه آدما دوست مون داشته باشند مثلا در جهان مجازی همیشه هست یه سری حرفا که نوشته میشه اوایل من خیلی ناراحت میشدم و جهان بینی ام زیر سوال می رفت آخه مگه میشه یه آدمی بدون اینکه تو رو از نزدیک ببینه بهت بگه ازت متنفرم؟ چرا باید این اتفاق بیفته تو که منو نمی شناسی؟ اما حالا یواش یواش  دارم یاد می گیرم که خیلی از آدما می تونن ندیده از آدم متنفر باشن و می پذیریم.

بحران ۳۰ سالگی

من از بیست سالگی فکر می کردم که سی سالگی قطعا افسردگی طولانی مدت میگیرم و دچار بحران می شوم اما اتفاق خوبی که در ۳۰ سالگی برای من افتاد و دهه سی سالگی برای من شروع یک زندگی بهتر برعکس دهه بیست سالگی ام بود. خانم نگین معتضدی در سن ۳۰ سالگی ازدواج کرده است.

عکس مادر نگین معتضدی

نگین معتضدی و مادرش

تئاتر را با خواهرم شناختم

من بر این باورم که خواهر بزرگتر یک جورهایی الگو است شاید اگر طلا به سمت مهندسی می رفت من هم به اون سمت می رفتم تأثیری که طلا در زندگی من داشته خیلی مهم است من حتی تئاتر را با خواهرم طلا شناختم و برای اولین بار با خواهرم تئاتر رفتم.

خوب یادمه زمانی که طلا به سمت تئاتر رفت من بخاطر علاقه ای که به حیوانات داشتم میخواستم دامپزشکی بخونم تا اینکه با طلا به تئاتر رفتم و متوجه شدم به محیط تئاتر و کارهایی که می کنند علاقه خاصی دارم و برای همین رفتم دنبال مسیری که خواهرم رفته بود.

عکس های نیما شاهرخ شاهی
نیما شاهرخ شاهی و خواهرش
نیما شاهرخ شاهی یک خواهر به نام نیلوفر دارد که در شهر سوئد زندگی می کند. خط قرمز اخلاقی اش ...

نحوه بازیگر شدن

من دانشجوی دانشکده هنر معماری بودم و به تصویر خیلی زیاد علاقه مند بودم و حدود یکسال مرتب به جاهایی که برای بازیگری تست می گرفتن می رفتم و تست میدادم ولی چون کاری بازی نکرده بودم بهم اعتماد نمیشد که بخوان نقش مهمی بهم بدن و برای منم مهم بود که بخوام با چه نقشی وارد بشم تا روزی که آقای حسین خضوعی به من زنگ زدند و گفتن که من نمی شناسم تو رو ولی برام جالبه به هر دفتری که می گوییم برایمان چند تا تست بفرستند تو اون لیست ها تو هستی ! تو چطوری این همه دفتر رفتی؟ تا اینکه برای کار راز به من گفتن برم دفترشون تست بدم و آخر کار راز را من بازی کردم.

و بعدش چندین تله فیلم و سریال بازی کردم اما اولین طنزم با آقای مهران مدیری ابر طنز ایران بود.

عکس های جدید نگین معتضدی

خاطره جالب اولین ملاقات با مهران مدیری

آقای عطریان به من زنگ زدند و گفتن برای کار آقای مدیری میخواهیم دعوت کنیم بیایین خوب یادمه اون روز تا صبح صد دفه تصمیم گرفتم که پیامک بزنم به آقای عطریان که من نمیام و نمیتونم ممکنه من سکته کنم و گنجایش اینقدر ترس رو ندارم تا اینکه سر قرار رفتم و هرگز اولین روزی که مهران مدیری رو دیدم فراموش نمیکنم من خیلی ترسیده بودم یعنی ترس یه کلمه خیلی کوچیکی هست در برابر احساسی که من داشتم از اینکه قراره آقای مدیری رو از نزدیک ببینم چون از سال ها قبل ایشون برایم اسطوره بودند و الان قراره این اسطوره را ببینی مگه میشه چنین چیزی ؟

تا اینکه آقای مهران مدیری را دیدم یادمه تمام صوت ها برای من قطع شد و چیزی نمی شنیدم تا اینکه ایشان به من گفتند بنشینید و منم نشستم بعد از اینکه فیلمنامه را برای من توضیح دادند به من گفتند الان سوالی ندارید؟ و منم کلمه ها را گم کرده بود و داشتم سکته می کردم و با یه صدایی خیلی آروم فقط برگشتم گفتم خیلی خوشحالم که شما را از نزدیک می بینم !

رسیدن به شهرت

نگین معتضدی بازیگر جوان ایرانی اکنون تجربه بازی در فیلم های متعددی را دارد. او ابتدا با فیلم "شیرین قناری بود" شناخته شد و در نهایت در سریال "وبلای من" مهران مدیری به شهرت رسید و بعد در سریال های "گذر از رنج ها", "تکیه بر باد" و "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" حضور موفقی داشت و بر محبوبیت و شهرت خود افزود.

عکس نگین معتضدی

اهل آشپزی نیستم

آشپز خوبی هستم اما اهل آشپزی نیستم و وقتشو هم ندارم اما اگر حوصله داشته باشم و وقتشو هم داشته باشم دستپختم معرکه است.

شغل دوم نگین معتضدی

خیلی از بازیگران برای شغل دوم شون رستوران داری را انتخاب می کنند اما من تریج میدهم شغل دیگری مثل نویسندگی داشته باشم.

عکس های ساقی زینتی
عکس ساقی زینتی و دخترش
خانواده او ۳ نفره است و یک دختر ۱۴ ساله به اسم سارینا صابری دارد که همانند مادرش بازیگر ...

عمل های زیبایی نگین معتضدی

من تا به امروز هیچ عمل زیبایی انجام ندادم و با هیچ کدام از اعضای صورتم مشکلی ندارم شاید به نظر برخی بینی من نیاز به عمل داشته باشد اما من با آن مشکلی ندارم اما به نظر من عمل زیبایی چیز بدی نیست و هر کسی می تواند طبق سلیقه اش عمل زیبایی بکند.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 13 بهمن 1396
.

طرز تهیه آبگوشت با آب انار
طرز تهیه آبگوشت با آب انار

آبگوشت با آب اناریکی از انواع آبگوشت های خوشمزه ایرانی است که در فصل انار طرفداران مخصوص خودش را دارد در طبخ این آبگوشت از گوشت, حبوبات و سیب زمینی استفاده می شود. به هر حال اگر هوس درست کردن آبگوشت با آب انار را کرده اید در این آموزشپارلینما طرز تهیه آبگوشت با آب انار را آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

 

مواد لازم مقدار لازم
گوشت ۲۵۰ گرم
نخود نصف فنجان
لوبیا سفید نصف فنجان
سیب زمینی ۳ عدد
آب انار ۱ لیوان
رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذاخوری
فلفل سبز ۲ عدد
زردچوبه به میزان لازم
روغن به میزان لازم
نمک به میزان لازم

 

مراحل تهیه آبگوشت با آب انار

برای تهیهآبگوشت انارابتدا نخود و لوبیا را از شب قبل خیس کنید و چند باری آب آن ها را عوض کنید تا نفخ شون برود سپس گوشت را پس از شستن به تکه های کوچک مساوی تقسیم کنید و پیازها را به صورت نگینی خرد کنید و در قابلمه ای مناسب به همراه کمی روغن تفت دهید.

حالا گوشت را به قابلمه پیاز اضافه کنید و تفت دهید بعد از اینکه کمی رنگ گوشت ها تغییر پیدا کرد مقداری زردچوبه اضافه کنید و هم بزنید. در این مرحله رب گوجه فرنگی را اضافه کرده و تفت دهید و بعد هم نخود و لوبیا را به همراه ۲ لیوان آب اضافه کنید و صبر کنید تا تمامی مواد نیم پز شوند.

بعد از نیم پز شدن مواد, اکنون سیب زمینی, آب نار, نمک و فلفل سبز را که به صورت ریز خرد کرده اید را اضافه کنید و منتظر کنید تا آبگوشت با حرارت ملایم بپزد و جا بیفتد.

طرز تهیه آبگوشت
طرز تهیه آبگوشت خوشمزه
طرز تهیه آبگوشت سنتی خوشمزه و ساده به همراه اسرار پخت دیزی سنگی مجلسی ...

نکاتی در مورد خوشمزه تر شدن آبگوشت انار

گوشت آبگوشت آب انار

شما می توانید از گوشت گوساله یا گوسفند برای آبگوشت آب اناز اسفتاده کنید اما بهترین گوشت برای آبگوشت انار گوشت سردست می باشد

منبع : https://parlynnet.weebly.com/home/6923051



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 13 بهمن 1396
.

طرز تهیه دلمه بادمجان

طرز تهیه دلمه بادمجان

 

دلمه بادمجان یکی از خوشمزه ترین نوع دلمه ها می باشد که به دلیل مقوی بودن به عنوان غذای اصلی سرو می شود اما دلمه های دیگر نظیر دلمه برگ مو یا دلمه کلم برگ معمولا به عنوان پیش غذا استفاده می شوند. به هر حال اگر هوس خوردن دلمه بادمجان را کرده اید در این آموزش آشپزی پارلین ما طرز تهیه و درست کردن دلمه بادمجان را به همراه دلمه گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای آماده کرده ایم که شما می توانید با این آموزش به تنهایی دلمه بادمجان خوشمزه برای همسر و حتی مهمان های خود درست کنید.

مواد لازم دلمه بادمجان برای ۴ نفر

 مواد لازم مقدار لازم
 بادمجان ۴ عدد
 گوجه سفت ۶ عدد
 فلفل دلمه ای ۴ عدد
 گوشت چرخ کرده ۲۰۰ گرم
 سبزی دلمه ۱ پیمانه
 برنج ۱ پیمانه
 لپه نصف پیمانه
 پیاز ۱ عدد
 رب گوجه فرنگی به میزان لازم
نمک به میزان لازم
 آبلیمو به میزان لازم
روغن به میزان لازم
فلفل به میزان لازم

مراحل تهیه مواد میانی دلمه بادمجان

برای تهیه دلمه بادمجان شکم پر بهتر است اول مواد میانی دلمه را آماده کنیم برای این کار برنج را با نصف لیوان آب و کمی نمک نیم پز کنید و لپه را هم در ظرفی جدا بپزید. سپس پیاز را به صورت نگینی خرد کرده و در تابه ای مناسب به همراه روغن و کمی زردچوبه تفت دهید تا طلایی شود.

حالا گوشت چرخ کرده را به مواد تابه اضافه کنید و بعد از کمی تفت خوردن رب گوجه فرنگی, نمک و فلفل هم اضافه کنید و بعد از چند باری هم زدن از روی حرارت بردارید حالا برنج و لپه را به همراه سبزی خرد شده به مواد تابه اضافه کنید و هم بزنید تا تمامی مواد باهم مخلوط شوند اکنون مواد میانی دلمه شما آماده است.

حالا باید شکم بادمجان, فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی های خود را کمی خالی کنید و سرشون را هم به عنوان درپوش کنار بگذارید و از مواد میانی داخل بادمجان ها, فلفل ها و گوجه ها را پر کنید فقط یادتون باشد کامل پر نکنید چون مواد بعد از پخت حجم شون زیاد خواهد شد و ممکن است مواد بیرون بریزد بهتر است به اندازه یک بند انگشت از سرشون خالی بماند.

مراحل تهیه سس برای دلمه بادمجان

۳ قاشق رب گوجه فرنگی را با مقداری روغن داخل ظرفی مناسب بریزید و بر روی حرارت تفت دهید سپس مقداری نمک, فلفل و آبلیمو را اضافه کنید و هم مبزنید حالا ۲ لیوان آب جوش هم اضافه کنید. بهتر است مقداری از سس را در ظرف کوچکتری برای دلمه گوجه ها نگه دارید چون گوجه زودتر از بادمجان و فلفل پخته می شود پس بهتر است آن ها را جدا بپزید.

حالا در ظرف بزرگ سس که روی حرارت کم است به آرامی بادمجان ها و فلفل ها را کنار هم می چینیم و موقع چیدن با قاشق کمی از سس را روی دلمه ها بریزید تا سس به تمام قسمت های دلمه ها برسد پس از اینکه تمام دلمه ها را چیدید با حرارات کم در حدود نیم ساعت منتظر بمانید تا دلمه ها بپزد.

برای گوجه ها هم همین کار را انجام می دهیم ظرف سس کوچک را که کنار گذاشته بودیم بر روی حرارت خیلی کم قرار می دهیم و به آرامی گوجه ها را می چینیم و پس از چیدن با قاشق کمی از سس را بر روی دلمه ها بریزید و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه منتظر بمانید تا دلمه گوجه فرنگی ها هم با حرارت کم بپزند.

در انتها دلمه بادمجان ها, فلفل دلمه ها و گوجه فرنگی ها را در ظرف سرو بکشید و نوش جان کنید.

طرز تهیه دلمه برگ مو
طرز تهیه دلمه برگ مو خوشمزه
طرز تهیه دلمه برگ مو خوشمزه و مجلسی + طرز پیچیدن دلمه برگ مو برای مهمانی ...

نکاتی برای خوشمزه تر شدن دلمه بادمجان

زمان پختی که ما برای بادمجان ها و فلفل ها و همچنین گوجه فرنگی ها گفتیم زمان تفریبی است و بی شک زمان دقیق پخت بستگی به نوع ظرف و شعله اجاق گاز شما بستگی دارد پس مواظب باشید دلمه هاتون بیش از حد نپزد و له نشود.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : پنج شنبه 12 بهمن 1396
.

طرز تهیه سوپ اسفناج

طرز تهیه سوپ اسفناج

 

سوپ اسفناج با خامه و جو پرک یکی از خوشمزه ترین سوپ ها می باشد که شما می توانید با دستور پختی که در این پست برای شما قرار داده ایم سوپ اسفناج خوشمزه با خامه و جو پرک برای مهمان ها و یا همسر خود به تنهایی درست کنید. این سوپ هم همانند سوپ جو قرمز - سوپ شیر - سوپ سبزیجات و سوپ شغلم یکی از خوشمزه ترین سوپ ها برای فصل زمستان می باشد. در این آموزش پارلین, طرز تهیه و درست کردن سوپ اسفناج با جو پرک و خامه را برای ۴ نفر مشاهده می کنید.

 مواد لازم  مقدار لازم
 اسفناج نیم کیلو
 جو پرک ۲ قاشق غذاخوری
 آب مرغ ۳ لیوان
 خامه ۳ قاشق غذاخوری
 سیر ۱ حبه
 کره ۲۰ گرم
 پیاز کوچک ۱ عدد
 نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم

مراحل تهیه سوپ اسفناج

برای تهیه سوپ اسفناج پس از تمیز کردن و شستن کامل, اسفناج ها را آبکش کنید و بعد در قابلمه ای مناسب بریزید و به صورت درب باز بر روی حرارت قرار بدهید تا اسفناج ها بپزد. وقتی اسفناج ها پخت آن ها را داخل غذاساز بریزید و به طور کامل پوره کنید. سپس در ظرفی مناسب جو پرک را به همراه آب مرغ بر روی حرارت قرار بدهید تا جو پرک هم بپزد.

پس از اینکه مواد مون را آماده کرده ایم داخل قابلمه سوپ, کره را به همراه پیازها که نگینی خرد کرده اید بریزید و تفت دهید سپس سیر رنده شده را هم اضافه کنید تا طلایی شود حالا اسفناج های پوره شده را به همراه نمک و فلفل اضافه کنید و دوباره تفت دهید تا همه مواد باهم مخلوط شوند و در مرحله آخر جو پرک پخته شده با آب مرغ را اضافه کنید و منتظر بمانید تا سوپ با حرارت ملایم بپزد توجه کنید غلظت سوپ اسفناج نباید زیاد غلیظ یا رقیق باشد.

طرز تهیه سوپ اسپانیایی
طرز تهیه سوپ اسپانیایی
برای تهیه سوپ اسپانیایی برای اینکه بوی آرد گرفته شود مقدار آرد گفته شده را در ظرفی مناسب ...

بعد از اینکه سوپ اسفناج مون پخت و به غلظت مطلوب رسید زیر قابلمه را خاموش کنید. خامه را اضافه کنید و هم بزنید تا به طور کامل خامه و سوپ در هم حل شوند در آخر هم کمی لیمو ترش اضافه کنید و هم بزنید. حالا سوپ اسفناج شما آماده سرو است نوش جان



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : پنج شنبه 12 بهمن 1396
.

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه خوشمزه و مجلسی

 

سالاد الویه یکی از انواع سالاد های خوشمزه و پرطرفدار می باشد که برای اولین بار این سالاد در روسیه درست شد و بعد هم در کشورهای دیگه همانند ایران مشهور شد البته در ایران این سالاد را با نام سالاد الویه می شناسند. جالب است بدانید که در کشور روسیه این سالاد به عنوان یکی از اجزای اصلی شام شب سال نو سرو می شود. شما می توانید سالاد الویه را به عنوان پیش غذا و یا یک میان وعده غذایی توی مهمونی های خودتون سرو کنید در ادامه طرز تهیه سالاد الویه خوشمزه و مجلسی را به صورت مرحله به مرحله آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
سینه مرغ ۱ عدد
 تخم مرغ ۲ عدد
سیب زمینی  ۳ عدد
خیارشور ۶ عدد
 نخود فرنگی ۲۰۰ گرم
پیاز ۱ عدد
 سس مایونر به میزان لازم
 آبلیمو به میزان لازم
نمک به میزان لازم

مراحل تهیه سالاد الویه

برای تهیه سالاد الویه ابتدا سیب زمینی, تخم مرغ و نخود فرنگی را در ظرف های جداگانه با مقداری آب روی حرار قرار بدهید تا آبپز شوند پس از اینکه پختند آن ها را کنار بگذارید. البته می توانید به جای پختن نخود فرنگی از کنسرو نخود فرنگی آماده هم استفاده کنید و کمی کار خود را آسان تر کنید.

سپس سینه مرغ را به همراه پیاز, زردچوبه, نمک و کمی آب در ظرفی جدا بر روی حرارت بگذارید تا بپزد آنقدر آب بریزید که بعد از پخت, مقداری آب هم باقی بماند تا بتوانید این آب را هم برای سس سالاد الویه استفاده کنید. پس از پخت مرغ و خنک شدن سینه مرغ پخته شده را با دست به صورت ریش ریش خرد کنید.

در این مرحله باید تمام مواد را باهم مخلوط کنید برای این کار ابتدا سینه مرغ خرد شده را در ظرف بزرگی بریزید و سیب زمینی و تخم مرغ های پخته شده را بر روی مرغ رنده کنید. بعد خیارشور ها را به صورت جداگانه رنده کنید و آب آن ها را با دست بگیرید تا قاطی مواد سالاد نشود. در انتها هم نخود فرنگی های پخته شده را اضافه کنید و همه مواد را باهم مخلوط کنید.

تهیه سس سالاد الویه

برای این کار سس مایونز را با مقداری آب مرغ مخلوط کنید آب مرغ باید یک سوم سس مایونز باشد بعد کمی آبلیمو هم اضافه کنید و کمی هم ماست در حدود نصف سس اضافه کنید و در انتها کمی نمک اضافه کنید.

حال که سس سالاد را هم آماده کردیم آن را بر روی مواد سالاد بریزید و همه مواد را باهم مخلوط کنید سپس سالاد الویه آماده شده را در ظرف مخصوص سالاد خود بریزید و پس از تزیین به مدت یک و نیم ساعت در یخچال قرار بدهید تا خنک شود و بعد سرو کنید.

طرز تهیه سالاد اسفناج
طرز تهیه سالاد اسفناج
سالاد اسفناج یکی دیگر از سالاد های مقوی معروف می باشد که با دستورات مختلفی ...

تزیین سالاد الویه

برای تزیین می توانید از گوجه فرنگی, خیارشور, ذرت و ... استفاده کنید. در انتها مدل های از تزیین سالاد الویه برای شما قرار دادیم. دیدن مدل های تزیین شده سالاد الویه می تواند سبب افزایش مهارت شما در تزیین شود.

 مدل تزیین سالاد الویه

طرح و ایده تزیین سالاد الویه برای مهمان

عکس تزیین سالاد الویه مجلسی

عکس تزیین سالاد الویه شیک و مجلسی زیبا

تزیین سالاد الویه

مدل تزیین سالاد الویه مجلسی



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 11 بهمن 1396
.

واکنش سحر قریشی به خبر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست

واکنش سحر قریشی به خبر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست

 

الناز شاکردوست بازیگر جوان کشورمون چند روز پیش در سر صحنه فیلمبرداری فیلم دو طبقه روی پیلوت از نواحی کمر و ستون فقرات دچار آسیب جدی شده است و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

خوشبختانه حال الناز شاکردوست خوب است و او صوتی در مورد این اتفاق منتشر کرده است :

"من از پشت از ارتفاع یک متر و خرده ای از یک تخت قدیمی در بیمارستان روی سنگ پرت شدم و در نتیجه ام آر ای, دیسک کمر به صورت حاد از مهرهای تی ۱۱ و تی ۱۲ بیرون زده و چون نزدیک مرکز نخاع است عذاب شدیدی را دارم تحمل می کنم که ماندم حکمتش چیه؟ مرسی که یادم بودید دعا کنید که بتوانم از پس این روزها بربیایم"

همچنین ببینید : همسر الناز شاکردوست

واکنش سحر قریشی به خبر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست

خبر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست  و واکنش سحر قریشی

متاسفانه همیشه بازار شایعه ها خیلی زود داغ می شود و پس از آسیب دیدن الناز شاکردوست خبری در فضای مجازی مبینی بر اینکه الناز شاکردوست دچار ضربه مغزی شده است پخش شد که کاملا شایعه است و حال الناز شاکردوست خوب است. سحر قریشی هم جزو بازیگرانی بود که به این خبر در صفحه اجتماعی اش واکنش نشان داد سحر قریشی نوشت :

الناز عزيزم بانوى زيبا انشاالله كه خيلى زود حالت خوب بشه

پ.ن: ىِ جاهايى ىِ وقتايى بايد دست برداشت از حرف هاى مفت ...

.قلب ىِ مادر رو لرزوندن نَ خنده داره نَ لايكش مزه داره

#بيشعور#نباشيم .



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 8 بهمن 1396
.

مدل بافتنی دخترانه زنانه

مدل مانتو بافتنی دخترانه زنانه

 

با سرد شدن هوا در فصل پاییز و زمستان, خرید لباس های بافتنی شیک و مدل روز یکی از دغدغه خانم های ایرانی است و متاسفانه در بازار مدل های لباس بافتنی خیلی کم پیدا می شود و زیاد جالب نیستند. اینجاست که خانم های ایرانی دست به کار می شوند و با خرید کاموا از بیرون شروع به بافتن لباس پاییزه و زمستانه خود می کنند. ما در پارلین برای این دسته از خانم ها, مدل های جدید لباس بافتنی دخترانه زنانه شامل مدل مانتو بافتنی, مدل ژاکت و بلوز بافتنی و همچنین مدل تونیک بافتنی و ... که جدیدترین در دنیای مد هستند و مخصوص سال ۲۰۱۸ و ۱۳۹۷ هستند را آماده کرده ایم که در ادامه در بخش لباس زنانه پارلین, این بافتنی های زیبای دخترونه را مشاهده می کنید.

مدل ژاکت بافتنی

مدل لباس بافتنی شیک دخترونه در بخش مدل لباس پارلین

مدل جدید مانتو بافتنی

ست لباس بافتنی - مانتو بافتنی پیراهنی شیک و فوق العاده زیبا

بلوز بافتنی دخترونه شیک و زیبا 2018

مدل بافتنی دخترونه مجلسی و اسپرت

مدل ژاکت بافتنی

مدل لباس بافتنی زیبا - مدل مانتو بافتنی شیک ۲۰۱۸

مدل مانتو بافتنی دخترونه

جددیترین طرح و مدل های مانتو بافتنی کمردار

مدل تونیک بافتنی بلند دخترانه شیک

مدل بلوز بافتنی دخترانه زنانه جدید و زیبا

مدل بلوز بافتنی دخترونه

مدل پیراهن و بلوز بافتنی دخترانه زنانه برای فصل زمستان

  مدل بافتنی

مدل بافتنی دخترونه شیک رنگ سفید

مدل بافتنی دخترانه زنانه

مدل لباس بافتنی

عکس مدل بافتنی

عکس انواع لباس های بافتنی جدید و زیبا

  مانتو بافتنی دخترونه

ست مانتو بافتنی با شلوار لی

مدل پیراهن بافتنی زنانه

مدل لباس بافتنی زنانه - پیراهن بافتنی شیک

مدل مانتو بافتنی دخترانه زنانه جدید

مانتو بافتنی بلند دخترانه ۱۳۹۷

مدل بلوز بافتنی دخترونه

مدل ژاکت بافتنی دخترونه شیک

عکس مدل مانتو بافتنی - مدل تونیک بافتنی - مدل بلوز بافتنی دخترانه زنانه

  لباس بافتنی

گالری لباس های بافتنی دخترانه زنانه برای پاییز و زمستان ۱۳۹۷ و ۲۰۱۸

مدل مانتو بافتنی دخترانه زنانه جدید

مدل بافتنی زیبا و شیک و مد روز ۱۳۹۷

مدل بلوز بافتنی دخترونه

مدل های جدید بلوز بافتنی دخترانه زنانه شیک

مدل ژاکت بافتنی

مدل بافتنی زنانه

مدل بلوز بافتنی دخترونه

ملد تونیک بلند بافتنی دخترونه شیک و مجلسی

مدل تونیک بافتنی بلند

مدل تونیک بلند دخترونه طرح جدید

مدل تونیک بافتنی بلند دخترونه

مدل بافتنی دخترونه شیک

مدل تونیک شیک و اسپرت بافتنی

مدل مانتو بافتنی دخترانه زنانه

مدل های جدید مانتو بافتنی اسپرت در بخش مدل لباس پارلین

مدل تونیک بافتنی زنانه

مدل بافتنی دخترونه

مدل بلوز بافتنی

بلوز بافتنی مجلسی شیک

  مدل بلوز بافتنی جدید دخترانه

مدل بلوز بافتنی ساده دخترانه زنانه

بافتنی بلند زنانه

 

مدل بلوز بافتنی دخترونه

مدل بلوز بافتنی

لباس بافتنی دخترونه

انواع مدل بافتنی دخترونه جدید برای فصل پاییز و زمستان امسال

لباس بافتنی شیک و مدل روز 2018

مدل بافتنی جدید

مدل تونیک بافتنی

  مدل تونیک بافتنی بلند دخترانه

شیک ترین مدل های تونیک بافتنی دخترونه در پارلین

مدل بلوز و تونیک بافتنی جدید

مدل تونیک بافتنی بلند دخترونه

جدیدترین مدل های لباس بافتنی دخترانه زنانه در پارلین

مدل ژاکت بافتنی

مدل بافتنی 



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 8 بهمن 1396
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی