.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی و همسرش,بیوگرافی شبنم قلی خانی,shabnam gholikhan,شبنم قلی خانی و دخترش

 

شبنم قلی خانی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در شهر تهران متولد و اکنون ۴۰ ساله است پس از گرفتن دیپلم ریاضی فیزیک, تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته تئاتر در گرایش صحنه ادامه داد و برای کارشناسی ارشد, رشته کارگردانی تئاتر را انتخاب می کند و نهایتاً در سال ۹۲ به خاطر کار شخصی همسرش و همچنین ادامه تحصیل در مقطع دکترا به همراه همسرش راهی استرالیا شد و در فروردین ماه سال ۹۵ به ایران باز می گردند.

بدون تعارف باید گفت شبنم قلی خانی یکی از محبوب ترین بازیگران زن کشورمون است او همان بازیگری است که در ۱۹ سالگی نقش مادر عیسی مسیح را در فیلم مریم مقدس بازی می کند و از آن زمان تا به امروز در هر فیلم و سریالی که بازی کرده موفق عمل کرده و توانسته رضایت مخاطبان را به خوبی جلب کند.

ازدواج و همسر

شبنم قلی خانی در سال ۱۳۸۶ با شخصی بنام رضا ازدواج می کند و حاصل این ازدواج فرزند دختری بنام شانا است که در سال ۱۳۹۴ به دنیا آمده است. خانم قلی خانی قبلا در مصاحبه اش گفته بود : دوست دارم بچه های دوقلو داشته باشم یک دختر و یک پسر! و اسمی برایشان انتخاب کنم که در همه جای دنیا به راحتی بتوانند آن ها را صدا کنند.

شبنم قلی خانی و همسرش, عکس جدید شبنم قلی خانی و همسرش رضا

ماجرای آشنایی شبنم قلی خانی و همسرش

در آن زمان خواهر من و رضا که از هر دوی ما بزرگتر هستند باهم دوست صمیمی بودند و من وقتی دانشگاه قبول شدم برای درس ماکت سازی به یک نفر احتیاج داشتم تا برای ساخت ماکت به من کمک کند و خواهرم گفت برادر دوستم در رشته معماری تحصیل می کند و می تواند به تو کمک کنم و منم قبول کردم. خلاصه ساخت ماکت باعث آشنایی ما شد در واقع خواهر های ما برایمان این نقشه را کشیده بودند و در نهایت من و رضا در سال ۸۶ باهم ازدواج کردیم.

مراسم خواستگاری ما خیلی رسمی و سنتی برگزار شد و خوشبختانه هیچ اتفاق غیر قابل پیش بینی نیفتاد و مراسم به خوبی و خوشی پیش رفت.

شبنم قلی خانی و همسرش رضا, عکس های جدید اینستاگرام شبنم قلی خانی و شوهرش

با ارزش ترین ویژگی شخصیتی این دو زوج

شبنم قلی خانی : به نظرم با ارزش ترین ویژگی اخلاقی رضا کم حرف بودن او است که بعضی وفت ها من را کلافه می کند (خنده). رضا بسیار مهربان و خانواده دوست است. از دیگر ویژگی های رضا این است که او حق آدم ها و حتی موجودات زنده را محترم می شمارد و تا به امروز من هیچ وقت ندیدم رضا حق کسی را پایمال کند و من اگر بیشتر از این از رضا تعریف کنم ممکنه بگویند این ها چقدر از خودشان تعریف می کنند (خنده). در یک کلام می تونم بگم رضا انسان خوبی است.

رضا : شبنم با صبر, همه اهداف زندگی اش را پیگیری می کند و به دلیل اینکه انسان خود ساخته ای است می توان به او تکیه کرد. همچنین شبنم خیلی مهربان است و عاشق خرید کردن و شکلات خوردن است (خنده).

عکس مریم سعادت و همسرش و فرزندانش
عکس مریم سعادت و همسرش و فرزندانش
مریم سعادت آدم شادی است و سعی می کند همیشه به دیگران انرژی مثبت ...

تعریف تان از خانواده خوشبخت چیست؟

شبنم قلی خانی : به نظر من سلامتی, آرامش روانی و نشاط اصلی ترین و کافی ترین شروط برای خوشبختی است من خیلی ها را دیدم که قدر سلامتی شان را نمی دانند و به دنبال یک چیز بالاتر هستند اما من فکر می کنم همین که انسان در یک خانواده سالم و سلامت زندگی کند خوشبخت است. آرزوهای بزرگ گاهی وقت ها تبدیل به حباب می شوند و قطعا یک روزی می ترکد و اثرات بدی بر روی زندگی می گذارد.

رضا : منم فکر می کنم خانواده ای که در آن شادی و آرامش خیال وجود داشته باشد و همه از حضور هم لذت ببرند به نظرم یک خانواده خوشبخت است البته اگر یک بنز هم به این خانواده خوشبخت هم اضافه بشه بد نیست (خنده).

عکس های جدید شبنم قلی خانی, تصاویر جدید شبنم قلی خانی

حرف آخر را چی کسی می زند؟

شبنم قلی خانی : در خانه ما حرف اول و آخری وجود ندارد و همه چیز با تعامل پیش می رود. در بعضی از مسائل من حرف اول و آخر را می زنم و در بعضی از مسائل رضا می زند و این طور نیست که فقط یک نفر حرف آخر را بزند.

رضا : به نظر من ازدواج یعنی سازش و تفاهم

ورود به دنیای بازیگری

شبنم قلی خانی فعالیت خود را در سال ۷۶ از تئاتر شروع کرد و در همین نمایش های تئاتری بود که شهریار بحرانی کارگردانی در سال ۷۹ او را برای بازی در فیلم مریم مقدس انتخاب می کند در آن زمان شبنم قلی خانی وقتی نقش مادر عیسی مسیح را بازی می کرد فقط ۱۹ سالش بود و با بازی خوبش در چهره ها ماندگار شد و به شهرت رسید.

عکس مریم کاویانی و همسرش و پسرش
عکس مریم کاویانی و همسرش و پسرش
مریم کاویانی کارشناس ارشد پرستاری است و متاهل می باشد و یک فرزند ۲۰ ساله بنام علی ...

و در اولین سریال تلویزیونی اش در سال ۸۴ بنام اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی همانند فیلم مریم مقدس به خوبی درخشید و پس از آن در سریال های زیادی از جمله ما چند نفر, سال های برف و بنفشه, پنج کیلومتر تا بهشت و ... بازی کرده است او هم اکنون در سریال آنام در شبکه یک سیما مشغول به کار است.

اینستاگرام شبنم قلی خانی,تصاویر جدید شبنم قلی خانی,زیباترین عکس های شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون

مدل مانتو شبنم قلی خانی, مدل لباس شبنم قلی خانی, عکس های شخصی شبنم قلی خانی

مدل مانتو و شال شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی و شوهرش, عکس شبنم قلی خانی در کنار همسرش, همسر شبنم قلی خانی چه کاره است

بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی خانی و همسرش رضا و دخترشون راشا



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : دو شنبه 28 اسفند 1396
.

تعبیر خواب آدم خواری

تعبیر خواب خوردن گوشت انسان زنده و مرده,تعبیر خواب خوردن گوشت بدن انسان توسط حیوانات,تعبیر خواب آدم خوار

 

دیدن خواب آدم خوار و خوردن گوشت بدن انسان زنده یا مرده در خواب توسط آدم خوار یا حیوانات وحشی تعبیر خوبی ندارد البته باید دید شما خواب آدم خواری را با چه شرایط و ویژگی هایی دیدید که می تواند هر یک تعبیرهای متفاوتی داشته باشد در ادامه کاملترین تعبیر خواب آدم خواری را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب جهان مشاهده می کنید.

تعبیر خواب خوردن گوشت بدن خود

حضرت دانیال می گوید : اگر خواب ببینید که گوشت بدن خودت را می خوری خواب شما بیانگر این است که پشت سر افراد خانه خودت غیبت خواهی کرد.

جابر مغربی می گوید : اگر خواب ببینید که گوشت ران خودت را می خوری تعبیر خواب شما این است که به اندازه آن از اموال خودت مصرف می کنی.

ابن سیرین می گوید : اگر در خواب اعضای بدن خودت را بریده ای و پراکنده می کنی خواب شما نشانه این است که خانواده و بستگان خودت را در شهرها پراکنده و متفرقه خواهی کرد و اگر در خواب اعضای بدنت جدا شده یا بریده, به این معنی است که به مسافرت خواهی رفت و افراد فامیل تو متفرق و پراکنده می شودند.

تعبیر خواب خوردن گوشت بدن انسان

تام چت ویندرا می گوید :

اگر خواب ببینید که آدمی را خوردید تعبیر خواب شما بیانگر این است که شما آرزو دارید استعداد, هوش و ثروت آن آدم را تصاحب کنید. چت ویندرا در ادامه می گوید دیدن خواب آدمخواری رویای ترسناکی نیست و شاید بخاطر وجود آدم خوارهایی که در گذشته مغز دیگران را می خوردند تا از قوای فکری و ذهنی آن ها اطلاع پیدا کنند چنین برخوردی با مساله آدم خواری داریم.

در زمان امروز هم عمل وحشیانه آدم خواری با انسان متمدن هم به نوعی ارتباط دارد و بعضی از انسان های امروزی در تلاش هستند تا به صفات ممتاز و قابل توجه رقیبان شان تصاحب پیدا کنند. این نکته را هم یادآوری کنیم دلیل اصلی که باعث می شود انسان خواب آدم خواری ببینید این است که میل و هیجان شدیدی در او برای پرخوری وجود دارد.

کارل گوستاو یونگ می گوید : اگر در خواب انسانی را دیدید که گوشت بدنش تکه تکه شده بود خواب شما بیانگر موقعیتی است که مدت زمان زیادی می شود که از بین رفته و گذشته است و اکنون زمان حرکت کردن است.

اسماعیل بن اشعث می گوید : اگر خواب ببینید که سر کباب شده و بریان می خوری تعبیر خواب شما این است که مال و اموال بدست خواهی آورد.

تعبیر خواب خوردن آدم توسط حیوانات

جابر مغربی می گوید :

  • در خواب قسمتی از گوشت بدن تو را کنده و ربوده اند خواب شما بیانگر این است که قسمتی از مال و اموال شما را به زور خواهند گرفت.
  • اگر در خواب پاشن پای خودتون را بریدید و به خورد جانواران درنده و وحشی دادید خواب شما به این معنی است که تمام آنچه را که کسب کرده اید به خورد دشمنانت خواهی داد.

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر خواب ببینید که از گوشت بدن خودت می بری و جلوی پرنده ای می اندازی خواب شما به این معنی است که از مال و دارائی های خودت را به کسی خواهی بخشید.

منبع : http://parlyn5.blog.ir/1396/12/26/تعبیر-خواب-آدم-خواری



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 26 اسفند 1396
.

اس ام اس صبح بخیر

پیامک صبح بخیر, عکس نوشته صبح بخیر, sobh bekheir,اس ام اس صبح بخیر,صبح بخیر سلام

 

بعضی از ما هر روز صبح که خورشید طلوع میکنه عادت داریم به همسر, خانواده و یا دوستان خود صبح بخیر بگوییم حالا اگر از ما دور باشند این کار را با ارسال اس ام اس و عکس نوشته انجام می دهیم. مهم این است که شما با ارسال صبح بخیر زیبا و همچنین شب بخیر به خصوص به همسر خود بهش یادآوری می کنید که همیشه به فکرش هستید و چقدر دوستش دارید. برای همین در این پست پارلین ما زیباترین اس ام اس, متن و پیامک های صبح بخیر به همراه عکس نوشته های زیبا در رابطه با صبح بخیر را آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

 

پیامک صبح بخیر

میخواهم تمام شهر را باخبر کنم

که بدانند صبح بخیر هایت با من چه میکند

عجب آشوبی میشود دلم ...

 

اس ام اس عاشقانه و زیبای صبح بخیر

کاش دنیا بفهمد که زمین ثابت است ...

هر روز ...

خورشید به عشق زیباترین دختر دنیا

زمین را دور می زند...

سلام زیباترین دختر دنیا ...

صبحت بخیر

 

نوشته زیبای صبح خیر عاشقانه

پرنده احساساتم در این صبحگاه

حنجره اش پر از صوت دلتنگی توست …

من به همراه نسیم اشتیاق دیدار تو را خواهم خواند …

صبحت بخیر زیبای من …

صبح بخیر عزیزم, عکس نوشته صبح بخیر, پیامک زیبای صبح بخیر برای همسر

عکس نوشته صبح بخیر

هیچ صدایی

زیباتر از صدای تو

وقتی تازه از خواب بیدار شدی، نیست

صبحت قشنگ عشق من ...

 

اس ام اس عاشقانه صبح بخیر

صبح است چه بی تابانه می خواهمت

و برای گفتن دوست دارم

لحظه شماری میکنم

بیدارشو ...

 

متن و پیامک صبح بخیر زیبا برای همسر

نمی دانم عاشق توام

یا عاشق صبح بخیرهایت

هر چه هست

باز هم عاشقتر از هر روز شده ام

 

جدیدترین اس ام اس های صبح بخیر عاشقانه

هر روز عاشقانه تر می نویسم …

تا تمام زنان این سرزمین تب کنند

در حسرت داشتن معشوقه ای شبیه تو

سلام زیبای من, صبحت به قشنگی اسمون پر ستاره

و لبخندت به زیبایی گلهای شکفته…

دوستت دارم

 

اس ام اس صبح بخیر عزیزم

روزی که خورشیدش چشمان توست

طلوعش زیباترین اتفاق دنیاست

سلام عزیزم.صبحت بخیر

 

متن صبح بخیر

این همه فاصله

اما من صبح بخیر هایت را می خواهم

تو مکرر تکرار کن

صبح یعنی عشق

و عشق یعنی سلامتی تو

و سلامت تو یعنی قشنگی این دنیا...

و من امروز دنیایی قشنگ آرزو دارم...

سلام گلم.صبحت بخیر و شادی

پیامک صبح بخیر دوستان, اس ام اس صبح بخیر دوستان, عکس نوشته صبح بخیر دوستان

اس ام اس بخیر خدایی

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییرده

شهامتی که تغییر دهم آنچه را که میتوانم

و دانشی که تفاوت این دو را بدانم

صبحتان لبریز از آرامش

 

پیامک و اس ام اس  صبح بخیر عاشقانه

سلام من به بهترین

عزیز ترین،قشنگ ترین

بذار بگم تنهاترین

فرشته ی روی زمین...

سلام گلم...

صبحت بخیر

 

نوشته صبح بخیر زیبا

خدا هر روز صبح

زنگ بیدار باش را می‌زند !

خورشید می‌تابد و

شهر، خمیازه می‌کشد

گل‌ها رو به سوی تو می‌کنند و

شاداب می‌شوند

سلام

گل همیشه بهارم !

صبحت بخیر

 

صبح بخیر برای همسر

سلامی از صمیم قلب به تو ای نگار نازنینم...

چشمانت را  صبح باز کن تا صبح من نیز آغاز شود

صبح بخیر نفسم

 

صبح بخیر دوستانه

ساعت امروز را به وقت عاشقي كوك كن

اين صبح لبخندهايت را روي مدار خوشبختي تنظيم كن ...

نفسهايت را با بوي مهرباني آغشته؛ كن ...

و صبح را زیبا آغاز كن ...

صبح قشنگتون بخیر

 

صبح بخیر زیبا برای همسر

روزی ديگر صبحى ديگر

و حکایتى ديگر با تو

توى نازنین لبریز از حسم از عشقم

گلپونه های وحشی دشت خيالم همه تقدیم تو باد

 

صبح بخیر زیبا و رسمی

صبح قشنگتون بخیر

صبحانه تون سرشار از عشق

قشنگترين چشمها بدرقه راهتون

زيباترين لبخندها بر لبانتون

بالاترين دستها نگهبانتون

 

صبح بخیر عاشقانه دوست داشتن

هر روز عاشقانه تر می نویسم...

تا تمام زنان این سرزمین "تب" کنند

در حسرت داشتن معشوقه ای شبیه "تو"

سلام زیبای من,صبحت به قشنگی اسمون پر ستاره

و لبخندت به زیبایی گلهای شکفته...

"دوستت دارم"

 

نوشته زیبای صبح بخیر

مهربان که باشی

صبح هم زیباست

خورشید هم زیباست

آسمان رنگ دیگری دارد

روزت رویایی است

اگرتوبخواهی ‎برای مهربانی

همیشه بهانه پیدامی‌شود

صبح بخير

 

جملات زیبای صبح بخیر عاشقانه

زیباترین اتفاق صبح اون موقع ست که چشم باز کنی

و بین تاریکی و روشنایی حضور یارت رو حس کنی ...

اهسته دستش رو لمس کنی, نفس بکشی

و با خودت بگی بیشتر از همه ی دنیا عاشقتم

صبح زیبایت بخیر...!

 

پیامک صبح بخیر جدید

دستهایم آنقدر بزرگ نیست

که چرخ دنیا را به کامتان بچرخانم

اما یکی هست

که بر همه چیز تواناست

از او تمنای لحظه های زیبا

براتون دارم ...

صبح بخیر

 

صبح بخیر زیبا برای همسر

دلنشين ترين صدا براي من

صداي خواب الود توست

وقتي بهم صبح بخير ميگي ...

صبحت بخير تنها عشقم ....

 

صبح بخیر دوستانه

سلام دوستان صبح بخیر

آرامش یعنی درمیان صدها مشکل

خیالت هم نباشد

لبخند بزنی چون میدانی

خدایی داری که هوایت را دارد..

امروزتون پر از الطاف خداوندی

 

متن و پیامک صبح بخیر عشقم

چقد زیباست چشمامو که باز میکنم اولین چیزی که میبینم صورت تو هست

هستیه من شبامو به عشقه دیدن تو صبح میکنم.

صبحت بخیر عشقم....

 

گلچین زیباترین صبح بخیر ها برای همسر

صبح بخیر هستیم

صبح بخیر تمام دل بستگیم

صبح بخیر امید فردا

صبح بخیر تمام سهم من از دنیا

عکس نوشته صبح بخیر, صبحت بخیر عزیزم, پیام زیبای صبحت بخیر عزیزم, اس ام اس صبحت بخیر عزیزم

صبح بخیر عزیزم

هر طلوعی تولدی دوباره است

و هر تولدی شروعی دوباره!

صبحتون بخیر

لبتون خندون

دلتون بی غم

زندگیتون پر از عشق و امید

 

نوشته زیبای صبح بخیر

الان كه چشماي قشنگت رو باز كردي

يادت باشه كه ديشب

يكي به يادتو چشماشو بست ...

 

متن زیبای صبح بخیر خدایی

پروردگارم ...

شکوفایی روزت را سپاس میگویم که تاریکی شب را پایان می بخشد

و تاریکی شب را نظاره گرم که هیاهوی روز را سرانجام است

در این میان این "من" هستم که بالا میروم

پایین می آیم

خوشحال و غمگین می شوم

تهی و سرشار می شوم و باز

همان میشوم که بودم

پروردگارم بندگی ام را بپذیر

با یه بغل هوای تازه

سلام،صبح زیباتون بخیر

 

اس ام اس  سلام صبح بخیر

سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند

و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند

و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی

 

متن و نوشته زیبا برای صبح بخیر گفتن

صبح يعنى صراحت ابراز عشق

به آنهايي كه دوستشان داريم

امروز همه را دوست بدار

ببخش

ايمان داشته باش

ترسها را بيرون بريز

خدا را صدا بزن

سلام صبح بخیر

 

صبح بخیر برای همسر و نامزد

یه سلام قشنگ به کسی که یه دونه است…

ویه صبح بخیر داغ به کسی که گرمای وجودم از اونه….

دوباره صبح شد

یک شروع تازه

زمانی برای با هم بودن

مهرورزی را دوره کردن

از زندگی لذت بردن

گل خنده به یکدیگر هدیه دادن

سلام روزتون زیبا

 

پیامک های زیبا صبح بخیر برای همسر

فرقی نمیکند خورشید در وسط آسمان باشد یا پشت ابر ...

خورشید که ملاک صبح بودن نیست

همینکه تو چشمهایت را باز کنی از هر صبحی صبح تر است

خورشید نازم صبت بخیر

 

پیام و نوشته های زیبا برای صبح بخیر گفتن

"خوشبخت ترین"

مخلوق خواهی بود...

اگر روزت را

آنچنان زندگی کنی،

که گویی نه فردایی

وجود دارد برای دلهره،

و نه گذشته ای برای حسرت...!!

صبح بخیر

 

اس ام اس و متن صبحت بخیر عزیزم

صبح بخیر عشقم

باز صبح شد چشمانت

مرا به آشیانه بیکرانت دگرگون ساخت

از این پس چشمانه تورا ستایش خواهم کرد…

 

صبح بخیر برای همسر و دوستان

عطر یاس

آواز نسیم

رقص شاپرک ها

انوار عاشقانه ی آفتاب

گویند :

سلام

صبح زیبایتان بخیر

امروز و هر روزتان بکام

 

جدیدترین شعر و پیامک های صبح بخیر سلام

از صدای پای صبح میفهمیم

اتفاق تازه‌ای در راه است

خدا کند این صبح زیبا

همه غرق

در باران اجابت شویم

فقط خدا باشد و ما

یک چتر آرامش

سلام صبحتون بخیر

 

زیباترین پیامک های صبح بخیر گفتن

چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز میبینم

و تو خودت را در آینه من آبی

بیا برویم باورمان را قدم بزنیم

تا شانه های خیابان خیال کنند

جنگل و دریا بهم رسیده اند . . .

 

جملات و نوشته های زیبای صبح بخیر

هر روز صبح که چشم می‌گشایی

یعنی قرار است که باشی ...

یعنی هنوز باید نقشت را در این صحنه شگفت زندگی بازی کنی

یعنی هنوز فرصت داری تا زندگی کنی

و هر روزی جدید می‌تواند آغازی جدید باشد …

نگاهی نو

حضوری نو

تجربه‌ای نو

برای تو ...

امروزت را زندگی کن ...

سلام صبح زیباتون سرشار از عشق و عطر خدایی

 

اس ام اس زیبای صبح بخیر دوستان

سلام ...

صبح نفسش حق است

به هر بهانه بیدارت میکند

که روز تازه راشروع کنی

به نوری،عطر چای و صدای گنجشکی

هر چه هست زندگیست و زیبا

سلام صبحتان بخیر

 

صبح بخیر عاشقانه

صبح است

صبح خیلی زود

و بیدار شده ام

تا دوست داشتنت را

زودتر از روزهای قبل

شروع کنم ...

 

اس ام اس صبح بخیر زیبا و عاشقانه

هر صبح طلوع دوباره خوشبختی

و امید دیگری است

بگشای دلت را به مهربانی

و عشق رادر قلبت مهمان کن

بی شک شکوفه های خوشبختی

درزندگیت گل خواهدکرد!!

سلام صبحتون بخیر



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 26 اسفند 1396
.

عکس گل لاله

گل لاله, عکس گل های لاله زیبا, gole laleh, انواع گل لاله, معرفی گل لاله

 

گل لاله یکی از زیباترین گل ها می باشد که به صورت خودرو در بعضی از کشورها نظیر ایران, افعانستان, ترکیه و ... رشد می کند و نوع پرورشی گل لاله, دارای گل های بزرگ, جام گل بزرگتر و تنوع رنگ بیشتری نسبت به نوع خودرو در طبیعت دارند. در معرفی گل لاله این نکته را هم بگوییم که گل لاله در ۴ طبقه کلی, زود گل دهنده, میان رس, دیر گل دهنده و گونه ها قرار می گیرند و براساس شکل گیاه و شکل و زمان باز شدن گیاه به ۱۵ گروه تقسیم می شوند.

گل لاله در کشور هایی نظیر ایران, افعانستان, ترکیه, هلند, مجارستان و بلژیک به عنوان گل ملی به شمار می آید. و کشور هلند جایگاه نخست را در زمینه پرورش گل لاله و صادارات پیاز و گل شاخه ای لاله را دارد و جالب است بدانید در قرن ۱۶ میلادی محبوبیت این گل در اروپا به ویژه در کشور هلند به قدری افزایش یافت که قیمتش به صورت نجومی افزایش پیدا کرد به طوری که کمتر کسی می توانست گل لاله را بخرد.

تصاویر انواع گل های لاله, عکس گل لاله برای پروفایل

گل لاله نماد چیست؟

هر رنگ گل لاله نشان و نماد به خصوصی دارد برای مثال گل لاله سفید نماد بخشش و گذشت است و گل لاله بنفش نماد وفاداری همیشگی است و در قصه های کهن فارسی گفته می شود که از هر قطره خون فرهاد, یک لاله سرخ روییده که نماد عشق بی پایان و بسیار عمیق است. به این دلیل این طوری گفته می شود که وقتی به فرهاد خبر دروغین مرگ شیرین را دادند او از شدت ناراحتی و غم با تیشه بر فرق سر خود کوبید و همان جا جان سپرد. در ادامه تصاویری زیبا از انواع گل های لاله در طبیعت را مشاهده می کنید که شما می توانید از این تصاویر برای عکس پروفایل خود استفاده کنید.

 عکس گل لاله قرمز, گل لاله, زیباترین گل های لاله

گل لاله قرمز

  انواع گل های لاله, معرفی گل لاله, تصاویر دیدنی از گل های لاله در طبیعت

تصاویری زیبا از گل های لاله برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

  گل لاله به رنگ سفید و قرمز, گل لاله پرورش داده شده

عکس گل لاله پروشی به رنگ سفید و قرمز

عکس گل لاله سفید, تصاویر زیبا از گل های لاله به رنگ سفید, گل لاله سفید

عکس گل لاله سفید | تصاویر گل های لاله سفید | دسته گل لاله سفید

گل لاله قرمز پرورش داده شده در طبیعت, گل لاله با غنچه های قرمز بزرگ

عکس گل های لاله قرمز پرورش داده شده در گلخانه

  دسته گل لاله قرمز, گل زیبا زیبا و عاشقانه برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام  گل لاله زیبا در طبیعت, گل لاله به رنگ بنفش, گل لاله مشکی, گل لاله بنفش تیره

شاخه گل لاله به رنگ بنفش تیره, مجموعه گلچین تصاویر گل های لاله در جهان

عکس گل لاله در طبیعت, تصاویر زیبا از گل های قرمز و صورتی زیبا در طبیعت و باغ و مزرعه

معرفی عکس انواع گل های لاله زیبا و دیدنی برای پروفایل


همچنین ببینید :

گل رز قرمز

گل مریم

گل شقایق

گل میخک



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : دو شنبه 21 اسفند 1396
.

بیوگرافی علی انصاریان

علی انصاریان,ali ansarian,علی انصاریان و خانواده اش,علی انصاریان و همسرش

 

علی انصاریان بازیکن سابق مشهور کشورمون در ۱۴ تیرماه ۱۳۵۶ در شهر تهران متولد و اکنون ۴۰ ساله است. پدرش فوت کرده و اسم مادرش حاجیه خانم سادات شاه ولایتی است و یک برادر بزرگتر به اسم محمد و یک خواهر به اسم فاطمه دارد که ازدواج کرده و اسم دامادشون حامد اژدری است. علی انصاریان سابقه بازی در ۹ تیم از جمله تیم های پرسپولیس, استقلال تهران, فجر سپاسی و ... را در کارنامه خود دارد اما بازی در باشگاه پرسپولیس تهران نقطه عطفی در کارنامه فوتبالیستی او بود و با این تیم به شهرت رسید. او بعد از بازیگری یه مدتی کار خوانندگی کرد و الان به عنوان بازیگر و حتی کارگردان و تهیه کننده در سینما و تلویزیون ایران مشغول به کار است.

بعد از پژمان جمشیدی, علی انصاریان دومین فوتبالیست کشورمون است که به طور حرفه ای وارد دنیای بازیگر می شود. البته او قبلا در سریال هایی نظیر زیر آسمان شهر تجربه بازیگری داشت ولی این روزها بدجوری پاشنه های کفشش را برای موفق شدن در حرفه بازیگری ور کشیده تا از همبازی قدیمی اش, پزمان جمشیدی عقب نماند.

خانواده علی انصاریان, علی انصاریان و مادرش, علی انصاریان و برادرش محمد, علی انصاریان و خواهرش

چرا علی انصاریان ازدواج نکرده است؟

علی انصاریان با اینکه الان ۴۰ سالشه اما ازدواج نکرده است او درباره ازدواج نکردنش گفت : تنها ملاک من برای ازدواج انسان بودنش است و برای من پول, ثروت, شهرت و ... هیچ اهمیتی ندارد و تنها انسان بودن برای من اهمیت دارد چون فردا همسر من قراره مادر فرزندان من هم باشد پس این خیلی مهم است که چطور آدمی باشد و تا به امروز به آن انتخاب نرسیده ام و برای همین ازدواج نکرده ام. فکر می کنید ازدواج باعث دوری شما از مادرتان خواهد شد؟

به هیچ وجه. شرط من برای ازدواج این است که خانه ای بگیرم که مادرم طبقه بالای ما زندگی کند و همیشه بالای سرم باشد. مادر من واقعا شرایط سختی را گذرانده است چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت کرد و برای همین مادرم شرایط سختی را تحمل کرده است.

چرا طناز طباطبایی ازدواج نمی کند؟
چرا طناز طباطبایی ازدواج نمی کند؟
طناز طباطبایی تا به امروز احتمالا بخاطر مهمترین دغدغه زندگی اش ازدواج نکرده است...

ماجرای فوتبالیست شدن علی انصاریان

من خیلی اتفاقی فوتبالیست شدم ما از بین پنج هزار نفر بازیکن انتخاب شده بودیم و به تیم تهران دعوت شدیم و بعدش به تیم نوجوان پیام که آن زمان بهترین تیم نوجوانان بود رفتیم و بعدش در تیم بانک سپاه و بعد از آن هم به تیم بانک ملی رفتم و همین طور به مرور در مسیر افتادم.

یادمه اون اوایل بخاطر اینکه چندین بار مچ پایم پیچ خورده بودم دوست نداشتم دیگر بازی کنم ولی همه اتفاقات بدون دخالت من پشت سر هم اتفاق افتاد تا اینکه الان به اینجا رسیدم.

علی انصاریان و مادرش و برادرش, عکس علی انصاریان و خانواده اش, بیوگرافی علی انصاریان و مادرش

بزرگترین اشتباه زندگی علی انصاریان

علی انصاریان در برنامه ویتامین ۳ شبکه سه سیما در سال ۱۳۹۱ به همراه مادرش دعوت شده بود در بخشی از صحبت هایش گفت که رفتنش به تیم استقلال پس از سال ها بازی در تیم پرسپولیس را بزرگترین اشتباه زندگی اش می داند و گفت که بخاطر شرایطی که در تیم پرسپولیس به وجود آمد مجبور شد به تیم استقلال برود.

من وقتی از پرسپولیس جدا شدم دیگر دوست نداشتم فوتبال بازی کنم من در پرسپولیس به خاطر علاقه ای که به این تیم داشتم با عشق بازی می کردم و عاشقانه پرسپولیس را دوست داشتم. بعدش هیچ وقت موقعیت اش پیش نیومد به پرسپولیس برگردم وگرنه حاضر بودم برای پرسپولیس مجانی بازی کنم. اگر زمان به عقب باز گردد هیچ وقت از پرسپولیس جدا نمی شدم.

آرزوهای دست نیافتنی علی انصاریان

خیلی دوست داشتم در جام جهانی شرکت کنم در واقع حضور در جام جهانی آرزویم بود اما ۲۰ روز قبل از بازی ها, بخاطر پاره شده رباط صلیبی پایم نتونستم در جام جهانی شرکت کنم و من هرگز به آرزویم نرسیدم.

موفقیتم را مدیون پدر و مادرم هستم

به نظر من مادر شریف ترین و پاک ترین موجود روی زمین است و من بر این باورم که اگر خدا می خواست قدرتش را به ما نشان دهد با آفریدن مادر این کار برای ما انجام داده است و تمام خوبی های خدا در مادر خلاصه شده است. پدرم در کنار مادرم همیشه من و برادرم محمد را خیلی تشویق میکرد تا بتونیم پیشرفت کنیم او کل هفته را به غیر از جمعه کار می کرد تا ما در رفاه باشیم و روز جمعه هم از صبح تا شب در خدمت ما بود ابتدا ما را به حمام می برد و بعد از ظهر هم ما را به لاله زار می برد تا فیلم تماشا کنیم و بعد از آن هم برای تماشای فوتبال به استادیوم آزادای می رفتیم.

ازدواج حسین مهری با ویدا جوان واقعیت دارد؟
ازدواج حسین مهری با ویدا جوان واقعیت دارد؟
اخیراً عکس های مشترکی از حسین مهری و ویدا جوان منتشر شده بود که باعت شد شایعه هایی...

این را هم بگم ما خانواده ثروتمندی نبودیم و من در یک خانه ۴۰ متری بزرگ شدم و من به همراه محمد, تابستونا بلال می فروختیم بعد شانسی و آلاسکا و بعدش هم تراشکاری, قاب سازی, مکانیکی و ... کار می کردیم و در بازار هم پادویی می کردم تا پول اتوبوسی که باهاش سر تمرین می رفتم تامین کنم شاید خیلی ها باور نکنند ولی من با این شرایط بزرگ شدم.

من هر چی دارم از صدقه سر پدر و مادرم است و برای همین تمام سعی ام را کردم که فرزند خوبی برایشان باشم هر زمان پولی را بدست می آوردم ۷۰ درصدش را به خانواده ام میدادم و همیشه اولویت من خانواده ام بود و بعدش به خودم اهمیت می دهم.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 19 اسفند 1396
.

مدل ظروف هفت سین فانتزی و سفالی

مدل ظروف هفت سین, عکس ظروف هفت سین,zorof haft sin,ظروف هفت سین

 

در طراحی سفره هفت سین, هر چقدر هم شما خلاق و خوش سلیقه باشید ولی ظروف هفت سین شیک و زیبایی نداشته باشید سفره هفت سین شما زیاد جالب نخواهد شد پس اولین موضوعی که در طراحی سفره هفت سین باید رعایت کنید خرید و یا درست کردن ظرف هفت سین می باشد. خوشبختانه در بازار انواع ظرف های سفالی و فانتزی شیک و زیبایی می فروشند که قیمت مناسبی دارند و شما می توانید با توجه به نوع سلیقه خود, مدل ظروف هفت سین مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید. ما در این پست پارلین, عکس زیباترین مدل های ظروف هفت سین را آماده کرده ایم که شما میتوانید این ظروف را با کمی خلاقیت درست کنید و یا برای خرید ظروف هفت سین از بیرون ایده بگیرید.

مدل ظروف هفت سین طلایی شیک و زیبا,عکس ظروف هفت سین عاشقانه

مدل ظروف هفت سین طلایی شیک و زیبا

ظروف هفت سین چینی,مدل ظروف هفت سین چینی زیبا و شیک

عکس ظروف هفت سین زیبا و متفاوت

عکس انواع مدل ظروف هفت سین برای عید 1397

مدل ظروف هفت سین

جدیدترین مدل های ظروف هفت سین 97

گلچین انواع مدل های ظروف هفت سین سفالی و فانتزی شیک ۹۷

  ظروف هفت سین شیک, مدل ظروف هفت سین فانتزی؛ظروف هفت سین سفالی

ظروف هفت سین شیک و زیبا, مدل های جدید ظروف هفت سین

جدیدترین طرح و مدل های ظروف هفت سین ۱۳۹۷

ظروف هفت سین فانتزی, مدل ظروف هفت سین سلطنتی

ظروف هفت سین سفالی

طرز درست کردن ظروف هفت سین با ظرف چینی

طرح و مدل های جدید ظروف هفت سین شیک و زیبا

ظروف هفت سین مخصوص تازه عروس ها, جدیدترین مدل های ظروف هفت سین فانتزی و شیک

ظروف هفت سین شیک و زیبا رنگ صورتی

مدل های جدید ظروف هفت سین طرح ماهی, ظروف هفتسین

مدل ظرف هفت سین طرح ماهی مدل فانتزی شیک و جدید برای عید سال ۱۳۹۷

ظروف هفت سین شیشه ای

ظروف هفت سین طرح سبزه, گلچین مدل های جدید ظرف هفت سین برای عید

جدیدترین طرح و مدل های ظروف هفت سین در بازار

ظروف هفت سین شیک و زیبا, ظروف هفت سین شیشه ای, مدل های جدید ظروف هفت سین در بازار

انواع مدل های ظروف هفت سین فانتزی شیک و زیبا برای عید ۱۳۹۷


همچنین ببینید :

مدل سفره هفت سین



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 19 اسفند 1396
.

اس ام اس روز مادر

متن تبریک روز مادر,اس ام اس روز مادر,عکس پروفایل روز مادر,sms rooz madar,عکس نوشته روز مادر

 

مادر هر شخص برایش یکی از بزرگترین نعمت های الهی است که می تواند برای هر فرزندی سایه بان امن برای دلتنگی ها, خستگی ها و غصه هایش باشد و هر ساله در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س), که به عنوان روز مادر و روز زن نامگذاری شده است فرزندان این روز زیبا را با خرید هدیه ای زیبا به مادرانشان تبریک می گویند و همچنین مردان با خرید هدیه ای, روز زن را به همسر خود تبریک می گویند.برای همین ما در بخش عکس پروفایل پارلین زیباترین عکس نوشته های تبریک روز مادر به همراه اس ام اس, پیامک و متن های کوتاه تبریک روز مادر را آماده کرده ایم که شما می توانید از این عکس نوشته ها و یا اس ام اس ها برای تبریک روز مادر خود استفاده کنید.

عکس پروفایل تبریک روز مادر, عکس نوشته تبریک روز مادر, متن تبریک روز مادر

متن تبریک روز مادر

اگر ۴ تکه نان خوشمزه باشد و شما ۵ نفر باشید

کسی که اصلا از مزه آن نان خوشش نمی آید یا قبلا غذا خورده و سیر است، «مادر» است.

روز مادر مبارک …

 

اس ام اس و نوشته زیبای تبریک روز مادر

به دنيا آمد تا دختر کسي شود، ازدواج کرد تا همدم کسي شود

بچه دار شد تا مادر کسي شود، براي همه کسي شد

اما خودش بيکس ماند ...

به سلامتی همه مادرا

قبلاً فقط چشم هایت را دوست داشتم

حالا چین و چروک های کنارشان را هم دوست دارم

مادرم، خیلی دوستت دارم

اس ام اس تبریک روز مادر,پیامک زیبای تبریک روز مادر,عکس نوشته روز مادر برای پروفایل

پیامک تبریک روز مادر

به بهشت نميروم اگر مادرم آنجا نباشد..

سلامتي همه مادرايي كه دلشونو ميشكنيم

و فقط سكوت ميكنن

از سكوتشون ادم بغض ميكنه

 

عکس نوشته و اس ام اس تبریک روز مادر

چند ساله دارم آهنگ های مختلفو امتحان می کنم

ولی هنوز هیچ آهنگی

مث لالایی تو آرومم نمی کند

مادر ...

عکس نوشته با موضوع مادر,عکس روز مادر, اس ام اس و متن تبریک روز مادر

عکس نوشته های زیبای تبریک روز مادر

مادرم

خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم

اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی

 

شعر روز مادر

مادر

نمیتوانم کلامی در مورد اش بنویسم و عاجزم

فقط از خداوند میخواهم که

خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟

برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم

روز مادر مبارک

پیامک و اس ام اس زیبای تبریک روز مادر, اس ام اس روز مادر, عکس نوشته درباره مادر برای پروفایل

متن, پیامک و اس های های جدید تبریک روز مادر

مادرم

تو تنها ستاره‌ای هستی

که در روز و شب می‌درخشی

ای ستاره‌ی زندگیم

تو را با تمام وجود دوست دارم

 

عکس نوشته پروفایل با موضوع تبریک روز مادر

مادر تنها کسیه که میتونی براش ناز کنی

سرش داد و بیداد راه بندازی، باهاش قهر کنی!

اما با اینکه تو مقصر بودی بازم با یه بشقاب غذا

با لبخند میاد و میگه: با من قهری با غذا که قهر نیستی ...

 

اس ام اس های جدید ویژه تبریک روز مادر

در پی گذشت سالها هنوزهم صدای قلب تو

نوازشگر روح خسته من است مادرم . . .

روزت مبارک باد

کارت پستایل تبریک روز مادر, متن زیبای تبریک روز مادر,شعر زیبای تبریک روز مادر

عکس نوشته روز مادر

مادرم :

دراوج خوشبختی ام اما جای تویه چیز دیگه است ....

شادی تویه چیز دیگه است ...

دعای تو یه چیز دیگه است ...

آغوش تویه چیز دیگه است ...

مادرم دستانت رادرخاک میبوسم ...

روزت مبارک !

 

عکس و متن جدید برای تبریک روز مادر

بهشت برای تو آفریده شده و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند …

می خوام از بهشت و درخت کمتر نباشم:امروز می ام دستبوس تو

روزت مبارک

 

جدیدترین پیامک های تبریک روز مادر

مادر تنها کسی است که می توانی تمام فریادهایت

را بر سرش بکشی و مطمئن باشی که انتقام نمی گیرد

حلالم کن مادر

عکس نوشته مادرم یعنی دنیام,عکس پروفایل مادر,گالری عکس نوشته های زیبای روز مادر

عکس پروفایل روز مادر

به سلامتی مادری که

رو دست پسرش پر از خطهای چاقوست ولی موقع باز کردن کنسرو

میگه:بده من باز کنم یه وقت دستتو نبری

 

شعر و متن و اس ام اس جدید تبریک روز مادر

از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم

باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم !

 

نوشته و اس ام اس روز مادر

مادرم فرشته است..

ولی هیچوقت ندیدم پرواز کند...

زیرا به پایش من را بسته بود

عکس پروفایل درباره روز مادر,عکس پروفایل تبریک روز مادر,پیامک و اس ام اس زیبای تبریک روز مادر

عکس نوشته تأثیر گذار روز مادر

میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید مادرست دیگر ...

پروفایل روز مادر,عکس نوشته درباره مادر,عکس تبریک روز مادر, پیام تبریک روز مادر

عکس نوشته با شعر زیبای با موضوع روز مادر مبارک

مادر ای والاترین رویای عشق

مادر ای دلواپس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتای من

اولین و آخرین معنای عشق

روزت مبارک

 

اس ام اس تبریک روز مادر

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست

مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست

مادرم هستی من ز هستی توست

تا هستم و هستی دارمت دوست !

اس ام اس تبریک روز مادر, پیامک زیبای تبریک روز مادر, عکس نوشته های زیبای تبریک روز مادر

اس ام اس, پیامک, متن و عکس نوشته های زیبا و عاشقانه تبریک روز مادر


همچنین ببینید :

اس ام اس خانه تکانی

اس ام اس شب یلدا



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : پنج شنبه 17 اسفند 1396
.

سن ستاره حسینی

ستاره حسینی,سن ستاره حسینی,ستاره حسینی چند سالشه؟, sen setare hosseini

 

آیا میدانید ستاره حسینی چند سالشه؟

آیا ستاره حسینی ازدواج کرده؟ همسر ستاره حسینی کیه؟

ستاره حسینی بازیگر مشهور سریال تلویزیونی گسل در ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۷۲ در شهر تهران به دنیا آمده است و اکنون دوران ۲۴ سالگی اش را سپری می کند او که با سریال گسل شبکه یک سیما یکباره به یک چهره محبوب تبدیل شد. ستاره حسینی مجرد می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده است. در ادامه تصاویر چدید اینستاگرام ستاره حسینی را آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

 عکس های جدید ستاره حسینی,ستاره حسینی اینستاگرام

عکس های جدید ستاره حسینی

ستاره حسینی چند سالشه؟, عکس همسر ستاره حسینی

گالری تصاویر اینستاگرام ستاره حسینی

عکس های جدید اینستاگرام ستاره حسینی,تصاویر جدید اینستاگرام ستاره حسینی

مجموعه تصاویر جدید منتشر شده از ستاره حسینی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایرانی

ستاره حسینی چند سالشه؟, ستاره حسینی چند سال دارد؟

عکس ستاره حسینی

سن ستاره حسینی, عکس های جدید ستاره حسینی و همسرش

عکس های جدید و زیبای ستاره حسینی

ستاره حسینی جزو بازیگرانی است که به یکباره اوج گرفت و به یک چهره محبوب و شناخته شده تبدیل شد بازی او در سریال گسل شبکه یک در نقش دختر معاون وزیر حرف نداشت و تصویر ستاره حسینی برای همیشه در بین مخاطبین سریال گسل ماندگار شد.

تصاویر ستاره حسینی,عکس های زیبای ستاره حسینی

عکس های آتیله ای ستاره حسینی,اینستاگرام ستاره حسینی بازیگر سریال گسل

تصاویر جدید منتشر شده از ستاره حسینی بازیگر سریال گسل

مدل مانتو ستاره حسینی,ستاره حسینی چند سالشه؟سن ستاره حسینی

ستاره حسینی ۲۴ ساله است و مجرد می باشد


همچنین ببینید :

ستاره حسینی و همسرش



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 15 اسفند 1396
.

تزیین سفره هفت سین 97

تزیین سفره هفت سین 97,مدل سفره هفت سین, sofre haft sin,عکس سفره هفت سین 97,سفره هفت سین شیک

 

رسم است که هر ساله ایرانیان برای شب عید, سفره هفت سین می چینند و به هنگام تحویل سال, اعضای خانواده دور این سفر جمع می شوند تا در هنگام تحویل سال تو کنار همدیگر باشند و برای خوشبختی و سلامتی یکدیگر دعا کنند. اما همان طور که میدانید برای تزیین سفره هفت سین ایده های زیادی وجود دارد و برای همین اکثر بانوان ایرانی همیشه به دنبال ایده های جدید و ناب برای طراحی سفره هفت سین خود هستند. برای همین در این پست پارلین, ما زیباترین و جدیدترین مدل های تزیین سفره هفت سین را آماده کرده ایم که در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

مدل سفره هفت سین 97,آموزش تزیین سفره هفت سین

آیا میدانید سین های سفره هفت سین نماد چی هستند؟

همان طور که میدانید هر یک از سین های سفره هفت سین که ما استفاده می کنیم نماد و نشان چیزی هستند که در ادامه می بینید :

سنجد سفره هفت سین نماد سنجیده عمل کردن و عقل است.

سیب سفره هفت سین نماد زیبایی و سلامتی است.

سبزه سفره هفت سین نماد تولد و حیات دوباره است.

سمنو سفره هفت سین نماد قدرت و خیر و برکت است.

سیر سفره هفت سین نماد مناعت طبع و تندرستی است.

سرکه سفره هفت سین نماد تسلیم و رضا است.

سماق سفره هفت سین نماد سمبل بردباری و صبر است.

مدل سفره هفت سین,عکس سفره هفت سین 97

آموزش تزیین سفره هفت سین

علاوه بر سین های اصلی سفره هفت سین معمولا در سفره هفت سین از قرآن, آینه, ماهی قرمز, تخم مرغ رنگ شده, نان سنگگ, شمع و گندم هم استفاده می شود. برای طراحی سفره هفت سین زیبا بهتر است شما اجزای اصلی سفره هفت سین خود را آماده کنید سپس آن ها را بر روی سفره خود با ایده های جذاب و البته کمی خلاقیت بچینید.

برای زیبا تر شدن هر چه بیشتر سفره هفت سین تان, پیشنهاد می کنیم از انواع مدل های جدید جالب و شیک ظرف سفره هفت سین استفاده کنید.

جدیدترین مدل های سفره هفت سین,عکس سفره هفت سین 97

مدل سفره هفت سین شیک و زیبا - سفره هفت سین تشریفاتی ۹۷

  سفره هفت سین 97, مدل سفره هفت سین 1397, عکس تزیین سفره هفت سین

عکس سفره هفت سین

مدل جدید سفره هفت سین,عکس سفره هفت سین 97

عکس سفره هفت سین سال ۱۳۹۷, مدل تزیین سفره هفت سین

مدل سفره هفت سین سال 97, زیباترین طرح و ایده های تزیین سفره هفت سین

جدیدترین و زیباترین سفره های هفت سین ۱۳۹۷

مدل تزیین سفره هفت سین

مدل جدید سفره هفت سین,تزیین سفره هفت سین شیک و فانتزی

مدل سفره هفت سین شیک و زیبا روی میز

مدل سفره هفت سین شیک و جالب,عکس انواع سفره هفت سین 97

عکس تزیین سفره هفت سین + مدل های جدید تزیین سفره هفت سین ۱۳۹۷



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 15 اسفند 1396
.

عکس پروفایل دخترونه شاد و شیک

عکس پروفایل دخترونه شاد,aks-profile dokhtarone shad,عکس شاد بودن برای پروفایل

 

عکس های پروفایل دخترونه شاد و زیبا نوعی دیگری از عکس های پرطرفدار برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام هستند و اکثرا ماها عادت داریم به هنگام شادی و خوشحالی مون, با گذاشتن عکس پروفایل شاد بر روی پروفایل تلگرام و اینستاگرام خود شادی خود را به دیگران به هر دلیلی نشان دهیم. پس اگر شما هم به دنبال عکس پروفایل دخترونه شاد و و عکس شاد بودن هستید در ادامه مطلب می توانید بهترین عکس های پروفایل شاد دخترونه را مشاهده کنید.

 عکس شاد دخترونه برای پروفایل,عکس پروفایل شاد دخترونه

عکس پروفایل شاد

دختر باید خانوم باشه

متین

باوقار

سنگین

زیباترین عکس های پروفایل دخترونه شاد

مجموعه عکس های پروفایل شاد دخترونه

عکس پروفایل دخترونه شاد و زیبای عروس,عکس شادی دخترونه

عکس پروفایل دخترونه شاد و زیبا برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

عکس شادی و شاد بودن برای پروفایل تلگرم و اینستاگرام

 کلبه ای ڪه در آن مهربانی هست و ساکنینش میخندن

د بهتراز کاخیست که مردمانش دلتنگ هستند !

الهی هرلحظه ...

کلبه زندگیتان گرم به عشق ومحبت ...

جدیدترین عکس های پروفایل دخترونه شاد بودن,عکس پروفایل دخترونه شادی

عکس کارتونی دخترونه شاد بودن

عکس پروفایل دخترونه شادی,مجموعه تصاویر پروفایل شاد بودن

تصاویر پروفایل دخترونه شاد بودن | عکس پروفایل شاد

 آرامتر ...

اینگونه که تو می آیی به ناز !

تا به من برسی

شهری عاشقت شده است ...

عکس پروفایل دخترونه شاد عاشقانه

گالری تصاویر شاد بودن | عکس پروفایل دخترونه شاد بودن

عکس پروفایل دخترونه شاد و زیبا,عکس پروفایل شادی دخترانه شیک و جذاب

عکس پروفایل شاد دخترونه جدید ۲۰۱۸ و ۱۳۹۷, مجموعه تصاویر پروفایل شاد بودن

عکس پروفایل دخترونه شاد, عکس پروفایل شادی,عکس دختر شاد برای پروفایل

عکس شاد دخترونه

گالری تصاویر عکس پروفایل شاد بودن دخترونه

زیباترین عکس های پروفایل شاد بودن

عکس شاد بودن دخترونه زیبا و شیک برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

عکس پروفایل دخترونه شاد, عکس پروفایل شادی دختر

عکس پروفایل دخترونه شاد با گل رز قرمز

 عطرهای خوب به قدری خوبند

که حتی شیشه های خالیشان هم بوی خوب می دهد!

آدمهای خوب مثل عطرهای خوبند

به قدری خوب که همیشه یادشان

به آدم حس خوبی میدهد ...

عکس پروفایل دخترونه شاد آی لاو یو, تصاویر پروفایل شاد بودن دخترانه

عکس پروفایل دخترونه شاد آی لاو یو

Profile picture of dkhtronneh happy I love You

جدیدترین عکس های پروفایل دخترونه شاد و زیبا

عکس پروفایل دخترونه شاد و طنز,عکس شادی برای پروفایل

گالری جدیدترین و زیباترین عکس های پروفایل دخترانه شاد بودن ۲۰۱۸

عکس پروفایل دخترونه شاد جدید و زیبا, عکس شاد بودن دختر برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

جدیدترین عکس های پروفایل دخترونه شاد | تصاویر پروفایل شاد بودن دخترانه



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 15 اسفند 1396
.

عکس پروفایل دخترونه شاد, عکس پروفایل دخترونه شیک و جذاب

عکس پروفایل دخترونه شیک و جذاب

زنانگی یعنی اینکه گوشی تلفن را برداری و برای جایی رفتن از کسی اجازه بگیری…

نه که عهدِ قجَر باشد، نه که اجازه ات دستِ خودت نباشد

یک وقت هایی آدم دلش می خواهد اجازه اش را بدهد دست کسی

تا دلش قرص شود که مهم است برای کسی! ا

ین روزها که بی اجازه و به اختیار می زنم بیرو

ن انگار بی کَس ترین زنِ عالمم…!

عکس پروفایل دخترونه فانتزی, عکس پروفایل دخترونه شیک و زیبا و باکلاس

مجموعه تصاویر فانتزی زیبا و شیک برای عکس پروفایل تلگرام و اینستاگرام

عکس پروفایل دخترونه باکلاس و شیک,عکس پروفایل دخترونه شیک و زیبا

عکس پروفایل دخترونه

  عکس پروفایل دخترونه غمگین, تصاویر پروفایل دخترونه غمگین

عکس پروفایل دخترونه غمگین جدید

 زن گاهی سعی میکند؛ مردانه بازی کند

مردانه کار کند

مردانه قدم بردارد

اما هرکاری هم که بکند زن است...

احساس دارد لطیف است

یکجا عقب مینشیند

محبت تورا میخواهد ...

عکس پروفایل دخترونه شیک و جذاب,عکس پروفایل دخترونه عاشقونه

گالری جدیدترین عکس های پروفایل دخترونه خاص و باکلاس

عکس پروفایل دخترونه غمگین و زیبا کنار,مجموعه عکس های پروفایل دخترونه شیک و غمگین برای تلگرام

منبع : عکس پروفایل دخترونه شیک و جذاب

http://parlyn.net/profile-of-girls.html



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 15 اسفند 1396
.

مدل مانتو مزون بهار

انواع مدل مانتو های مجلسی مزون بهار,مدل مانتو مجلسی مزون بهار,مدل مانتو دخترانه زنانه بهاره

 

گلچین زیباترین مدل مانتو های مجلسی و اسپرت مزون بهار برای عید ۱۳۹۷

مزون بهار یکی از مشهورترین مزون های مانتو می باشد که ما امروز شیک ترین و زیباترین مانتو های مجلسی این مزون که ویژه عید نوروز ۱۳۹۷ طراحی شده اند گردآوردی کرده ایم که شما در ادامه مطلب می توایند عکس این مانتوها را مشاهده کنید.

همچنین ببینید :

مدل مانتو های جدید

مدل مانتو مجلسی جدید

مدل مانتو عید ۹۷

انواع مدل مانتو های مجلسی مزون بهار,مدل مانتو جدید مزون بهار

گالری عکس جدیدترین مدل مانتو های مجلسی مزون بهاره برای عید سال ۱۳۹۷

مدل مانتو مزون بهار جدید,مدل مانتو مزون بهار شیک و مجلسی

شیک ترین مدل مانتو های اسپرت و مجلسی مزون بهار

زیباترین مدل مانتو های مجلسی مزون بهار

مانتو مجلسی شیک | انواع مدل مانتو های مجلسی مزون بهار در سال ۱۳۹۶

مدل مانتو مزون بهار دخترانه زنانه مجلسی,مانتو های جدید مزون بهار

جدیدترین طرح و مدل مانتو های طراحی شده توسط مزون بهار برای عید نوروز ۱۳۹۷

مدل مانتو مزون بهار ویژه عید 97,انواع مانتو های مجلسی مزون بهار

گالری عکس انواع مدل مانتو های مجلسی مزون بهار در  پارلین

مدل مانتو اسپرت مزون بهار,مدل مانتو مجلسی مزون بهار

مدل مانتو مزون بهار | جدیدترین طرح و مدل های طراحی شده توسط مزون بهار

مدل مانتو برای عید ۱۳۹۷

مدل مانتو مزون بهار شیک,مانتو مزون بهار مجلسی

مدل مانتو مجلسی و بهاره شیک ویژه عید و بهار سال ۱۳۹۷

مدل مانتو جدید مزون بهار,مدل مانتو مجلسی مزون بهار,عکس مانتو های جدید مزون بهار

زیباترین طرح و مدل مانتو مجلسی شیک دخترانه زنانه در پارلین برای عید ۹۷

پیشنهاد ویژه : مانتو دانشجویی ۲۰۱۸ - مدل مانتو تابستانه ۲۰۱۸

زیباترین مدل مانتو های مجلسی مزون بهار,مدل مانتو شیک مزون بهار

عکس مدل مانتو مزون بهار, ژورنال جدیدترین مدل مانتو های مزون بهار

  عکس مدل مانتو مجلسی مزون بهار

انواع مدل مانتو های مزون بهار برای عید نوروز ۱۳۹۷



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 15 اسفند 1396
.

چرا بهنوش بختیاری فرزند خوانده اش را پس فرستاد؟

علت پس فرستادن فرزند خوانده بهنوش بختیاری

 
بهنوش بختیاری که این روزها ۴۲ سالگی اش را سپری می کند که قبلا در مصاحبه اش گفت بود که میخواهد فرزندی را به فرزند خواندگی قبول کند و به این طریق مادر شدن را تجربه کند اما چرا بهنوش بختیاری این کار را نکند؟ دلیل پشیمان شدن بهنوش بختیاری چی بود؟

بهنوش بختیاری در مصابحه اش در باره این موضوع گفت :

ما تا مرحله آخر قضییه رفتیم و انجامش هم دادیم و فرزندمان به منزل ما هم اومد ولی متاسفانه به دو علت نتونستیم با این قضییه کنار بیاییم علت اول این بود که همسر من نتونست با این قضییه کنار بیاید و علت دوم هم اینکه اون بچه قیم داشت و ما نگران شدیم از این بابت که اگه اتفاقی بیفته ما نتونیم هزینه شو تهیه کنیم به هر حال به عنوان سر یک رابطه ممکنه مثبت باشم ولی به هر حال اون سر رابطه جزو زندگی منه که تو زندگی من همسرم از هر چیزی برام مهم تر است و الویت با همسرم است.

عکس بهنوش بختیاری در کنار فرزند خوانده اش,بهنوش بختیاری

عکس بهنوش بختیاری و فرزندخوانده اش

عکس های جدید بهنوش بختیاری در سال 96

عکس های جدید بهنوش بختیاری در کنار محمدرضا فروتن در سال ۹۶

همچنین ببینید : عکس بهنوش بختیاری و همسرش محمدرضا آرین

مدل مانتو بهنوش بختیاری,عکس های جدید بهنوش بختیاری

علت اصلی پس فرستادن فرزند خوانده بهنوش بختیاری از زبان خودش



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 15 اسفند 1396
.

اس ام اس و متن تبریک عید نوروز

تبریک عید نوروز,sms tabrik eid,متن تبریک عید نوروز,اس ام اس تبریک عید نوروز,پیامک تبریک عید نوروز

 

عید نوروز یکی از جشن های باستانی ایرانیان می باشد که ما ایرانیان عادت داریم با رسیدن عید هر ساله لباس های نو بخریم و برای استقبال از عید نوروز آماده شویم و در اولین روز عید نوروز, خانواده های ایرانی دور هم جمع می شوند و این روز فرخنده را جشن میگیرند. با توجه به رسیدن عید نوروز سال ۱۳۹۷ در پارلین, زیباترین اس ام اس, متن و پیامک های تبریک عید نوروز ۱۳۹۷ را آماده کرده ایم که شما می توانید با استفاده از این پیامک ها, عید نوروز را به خانواده, دوستان و آشنایان خود تبریک بگویید.

 

پیامک تبریک عید نوروز

بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است

آغاز بهار بر شما مبارک

تنها خداست که ميداند

"بهترين"

در زندگيت چگونه معنا ميشود!

من در سال نو آن بهترين را برايت آرزو ميکنم

نوروزت مبارک

 

اس ام اس جدید تبریک عید نوروز ۱۳۹۷

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ، ای تدبیر کننده روز و شب

ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر ، حال ما را به بهترین حال دگرگون کن

سال نو مبارک

 

متن و نوشته زیبای تبریک عید نوروز

نوروز شعر بي غلطي است که پايان روياهاي ناتمام را تفسير مي کند...

لحظه ای که سال تحویل می شه

تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی

کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه

تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه

سال ۹۷ مبارک

 

تبریک عید نوروز عاشقانه

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است

اما خدا را شکر که نوروز

هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک

که سالت را سرشار از عشق کند . . .

 

پیامک و اس ام اس دوستانه تبریک عید نوروز

پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش

به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا

به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما

امین

 

اس ام اس تبریک عید نوروز

خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جای دارند

آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ی آرامش جان

در این لحظه های پایانی سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان.

پیشاپیش سال نو مبارک

 

متن تبریک عید نوروز اداری

براستی رسیدن این عید سعید باستانی همراه با روئیدن جوانه ها و درختان

و نو شدن جسم ها و جانهای عاشقان را تبریک و تهنیت گوییم .

 

جدیدترین اس ام اس های تبریک عید نوروز

کاش میتونستم ماهی قرمز تنگ شیشه ای دلت باشم تاسال تحویل تونگام کنی ومن توتنگ شادی کنم؛اون وقت سال تحویلم رو به هیچکی تحویل نمیدم!

عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را

نوروز ۹۷ بر شما مبارک . . .

 

پیامک و متن زیبای تبریک عید نوروز

بهار ثانیه ثانیه می آید ….

و اما اینجا کسی هست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری برایتان آرزوهای خوب دارد ….

سال نو مبارک

 

تبریک عید نوروز مذهبی

خداوندا ، در این آخرین روزهای سال

دل مردمان این سرزمین را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده

که هر کجا تردیدی هست ایمان ، هر کجا زخمی هست مرهم ، هر کجا نومیدی هست امید

و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد ،

««« الهی آمین »»»

 

متن تبریک عید نوروز

امروز ۲ نفر آدرس و شماره تلفنت رو ازم خواستن منم بهشون دادم

یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت

سال ۹۷ میان سراغت !

 

جدیدترین متن و پیامک های تبریک عید ۹۷

دل هامان را نزدیک ، دست هامان را به همدیگر بدهیم

و در سال جدید با یاری هم منظری زیبا و زندگی خاطره انگیز خلق کنیم

بی اجازت دفتر ۳۶۵ برگ جدیدتو دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو برات نقاشی کنه

نوروز ۹۷ مبارک

 

متن و پیامک تبریک عید نوروز به صورت مذهبی

عید است ولی بدون او غم داریم

عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

ای کاش که این عید ظهورش برسد

این گونه هزار عید با هم داریم

اللهم عجل لولیک الفرج

 

اس ام اس و پیامک تبریک عید نوروز عارفانه

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم

سمنو به یاد شیرینی لبخندت

سایه دانه به رنگ چشم هایت

سرکه با یاد ترشی مهربانیت

سیب با یاد تردیه گونه هایت

سکه با یاد درخشش قلبت

سبزه را با یاد روی سبزه ات

سیر با یاد تندی کلامت

با همه خوبی ها و بدی هایت...

دوستت دارم

 

زیباترین متن, پیامک و اس ام اس های تبریک عید نوروز ۹۷

شاید امسال دست در دست بهار آمدی... در را باز می گذارم

اگر لحظه تحویل خواب ماندم، بیا داخل، کسی نیست ؛ بیدارم کن!

 

اس ام اس سال نو مبارک

سال نو می شود، زمین نفسی دوباره می کشد، برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند

پرنده های خسته بر می گردند و در این رویش سبز دوباره... من... تو... ما... کجا ایستاده ایم

سهم ما چیست؟ نقش ما چیست؟ پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟

زمین سلامت می کند و ابرها درودتان سال نو مبارک...

 

متن و پیامک جدید برای تبریک عید ۹۷

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو

کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است

آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.

در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم.

 

اس ام اس - متن و پیامک تبریک عید نوروز ۱۳۹۷

چه افسانه ی زیبایی... زیباتر از واقعیت... راستی مگر هر شخصی احساس نمی کند

که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟

نوروز مبارک

 

تبریک اداری عید نوروز

از خداوند منان برای جنابعالی و خانواده محترمتان در سال جدید

روزی حضرت مریم (س)، قصر آسیه، قلب خدیجه، عفت فاطمه

جمال یوسف، ثروت قارون، حکمت لقمان و ملک سلیمان

و عاقبت بخیری را آرزومندم.

سال نو مبارک


همچنین ببینید :

اس ام اس خانه تکانی عید نوروز

اس ام اس تبریک شب یلدا



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 12 اسفند 1396
.

بیوگرافی مهدی صباغی

مهدی صباغی و همسرش,mehdi sabbaghi,بیوگرافی مهدی صباغی

 

مهدی صباغی در سال ۱۳۳۰ در شهر مشهد متولد و اکنون ۶۶ ساله است او یکی از بازیگران موفق و پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است که تا به امروز در سریال ها و فیلم های زیادی از جمله زنان ونوسی, کافه ستاره, گل یخ و .... بازی کرده است و او هم اکنون در سریال محکومین که این روزها از شبکه یک سیما در حال پخش است مشغول بازی است.

ازدواج و همسر

مهدی صباغی متاهل می باشد اما هیچ اطلاعاتی درباره همسر و فرزندان او منتشر نشده است.

سکته قلبی و فلج شدن

متاسفانه مهدی صباغی به علت سکته قلبی شدید نیمه راست بدنش بی حس شده است و بدون کمک دیگران قادر به ایستادن نیست و حتما باید کسی زیر بغل او را بگیرد تا بتواند بایستد.

بیوگرافی مهدی صباغی,عکس مهدی صباغی و همسرش

ماجرای شفا گرفتن مهدی صباغی در حرم امام رضا

مهدی صباغی در برنامه سفرهای همدلی درباره شفا گرفتن خود در حرم امام رضا (ع) گفت : شب نیمه شعبان در حرم امام رضا علیه السلام با یکی از عوامل صدا و سیما بودم که او زیر بغلم را گرفته بود و با کمکش خودم را به صحن امام رضا رساندم و از ته دل از امام رضا شفای خودم و یا اینکه مرگ خودم را خواستم یادمه یکی از خادمین امام رضا یک تکه نبات به من داد و گفت ایشالا خدا خودش عنایت می کند.

مهدی صباغی که بدنش می لرزید و اشک از چشمانش سرازیر شده بود گفت : در حال راز و نیاز بودم و هنوز آب نبات از گلویم پایین نرفته بود که احساس کردم بدنم داره داغ میشه اولش احساس کردم دست راستم داغ شده و میتوانم آن را حرکت بدم بعدش پای راستم هم داغ شد و به همراهم گفتم دستم را رها کن میخواهم راه بروم ...

همین طور هم شد و من تونستم با حال عجیبی و با پای خودم از صحن بیرون بروم خدای من! من تونستم حرکت کنم! به خواست خدا, امام رضا علیه السلام شفایم داد.

در همین حین بود که به همراهم گفت فریاد نزن و سر و صدا نکن تا کسی نفهمد وگرنه لباس های ما را هم تکه تکه می کنند.

بیوگرافی و عکس مریم سعادت و همسرش
بیوگرافی و عکس مریم سعادت و همسرش
مریم سعادت در سال ۱۳۳۷ در شهر تهران متولد و اکنون ۵۹ ساله است و ...

مهدی صباغی کارگردان,عکس های جدید مهدی صباغی و همسرش و فرزندانش

با ۹ لهجه می توانم صحبت کنم

مهدی صباغی که این روزها بیشتر در برنامه های رادیو فعالیت دارد در آخرین مصاحبه اش گفت : من می توانم با ۹ لهجه مختلف صحبت کنم و مردم شهرستان ها می توانند با این لهجه ها همذات پنداری کنند و باعث وحدت آن ها می شود حتی خود مردم تهران از لهجه هایی که می شنوند احساس لذت می برند و من فکر میکنم استفاده از لهه های مختلف باعث می شود که فضا واقعی شود و داستان بیشتر به دل مخاطب بنشیند.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : پنج شنبه 10 اسفند 1396
.

مدل میز تلویزیون لاکچری

مدل میز تلویزیون ساده و شیک,miz television lakcheri,مدل میز تلویزیون لاکچری

 

اگر به دنبال مدل میز تلویزیون لاکچری شیک و مدل روز هستید میتوانید در این پست پارلین در بخش بخش دکوراسیون, عکس انواع مدل میزهای تلویزیون لاکچری زمینی و دیواری ساده و شیک جدید و مدل روز ۲۰۱۸ را مشاهده کنید. همان طور که میدانید به علت همه گیر شدن استفاده از میزهای تلویزیون تنوع بسیار زیادی در این میزها به وجود آمده است و مدل میز تلویزیون شیک و زیبا باعث میشود شما دکوراسیون اتاق پذیرایی شیک و زیبا و مدل روزی داشته باشید پس این موضوه را بی اهمیت ندانید و سعی کنید برای دکوراسیون اتاق پذیرایی خود میز تلویزیون لاکچری شیکی بخرید.

میز تلویزیون ساده و شیک لاکچری

مجموعه تصاویر مدل میزهای تلویزیون لاکچری ساده و شیک امروزی

انواع مدل میزهای تلویزیون لاکچری زیبا و مدل روز 2018

مدل میز تلویزیون لاکچری دیواری

میز تلویزیون ام دی اف لاکچری,مدل میز تلویزیون ساده و شیک

شیک ترین مدل میزهای تلویزیون

میز تلویزوین لاکچری ساده و شیک,مدل میزهای تلویزیون لاکچری

عکس جدیدترین و زیباترین مدل میزهای تلویزیون لاکچری ام دی اف در بخش دکوراسیون اتاق پذیرایی پارلین

میز تلویزیون لاکچری,میز تلویزیون شیک و مدل روز

مدل میزتلویزیون سلطنتی - مدل میز تلویزیون لاکچری ۱۳۹۷  - مدل میز تلویزیون لاکچری ساده و شیک ۲۰۱۸

  میز تلویزیون ساده و شیک لامچری,انواع مدل میز تلویزیون

عکس مدل میز تلویزیون ساده و شیک مدل روز سلطنتی و لاکچری در پارلین

میز تلویزین جدید و ساده,میز تلویزیون شیک و مدل روز

گالری مدل میزهای تلویزیون لاکچری جدید

مدل میزهای تلویزیون لاکچری این روزها مد شده و خیلی از بانوان ترجیح میدهند برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی خود از وسایل لاکچری مانند میز تلویزیون لاکچری استفاده کنند.

جدیدترین مدل میزهای تلویزویون لاکچری

عکس های جدید از انواع مدل میزهای تلویزیون لاکچری با ام دی اف

میز تلویزیون جدید,میز تلویزیون ام دی اف لاکچری,مدل میز تلویزیون ساده و شیک

مدل میزهای تلویزیون لاکجری شیک و امروزی



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : پنج شنبه 10 اسفند 1396
.

عکس پروانه های زیبا سری دوم

عکس پروانه,aks parvane seri,تصاویر پروانه های زیبا سری دوم,پروانه

 

بعضی پروانه ها آنقدر زیبا هستند که بعضی وقت ها ترجیح میدهیم ساعت ها بشینم و به زیبایی پروانه ها نگاه کنیم مخصوصا بال های پروانه که واقعا زیبایی منحصر به فردی دارند حتی در بعضی از کشورها, نمایشگاه هایی فقط مخصوص پروانه ها راه اندازی کردند تا مردم بتوانند زیبایی این حشره هایی زمین را مشاهده کنند. در این پست پارلین سری دوم عکس پروانه های زیبا را آماده کرده ایم که میشه گفت این عکس ها, تصاویر زیباترین پروانه های جهان هستند در ادامه این عکس ها را مشاهده می کنید.

عکس پروانه های زیبا در جهان

عکس پروانه های زیبا

  عکس پروانه های زیبا و دیدنی سری دوم

مجموعه تصاویر پروانه های زیبا در طبیعت سری دوم

پروانه های زیبا

تصاویر پروانه های زیبا و دیدنی در جهان

عکس پروانه های زیبا سری دوم در دنیا

 

گالری پروانه های دیدنی,عکس پروانه قرمز زیبا

مجموعه تصاویر پروانه های زیبا در بخش گالری عکس حیوانات پارلین

عکس پروانه روی گل,عکس پروانه های زیبا در جهان

عکس پروانه های زیبا سری دوم | تصاویر زیباترین پروانه های جهان

عکس پروانه زرد,پروانه هایی فانتزی و زیبا

عکس پروانه سری دوم

عکس پروانه,تصاویر پروانه های زیبا

مجموعه تصاویر جدید و دیدنی از زیباترین پروانه ها با بال های زیبا و رنگارنگ

مجموعه تصاویر پروانه های زیبا و دیدنی در جهان

تصاویر پروانه های زیبا و دیدنی در طبیعت ایران و چهان

عکس پروانه

عکس پروانه سری دوم,تصاویر پروانه ها

جدیدترین تصاویر پروانه زیبا با بال های فوق العاده زیبا در پارلین

زیباترین پروانه های جهان سری دوم

عکس های زیبا از انواع پروانه های رنگارنگ و زیبا در طبیعت

عکس سگ های خانگی
عکس سگ های خانگی
تصاویر سگ های عروسکی پاکوتاه خانگی زیبا و خوشگل سفید پشمالو را اینجا ببینید ...

تصاویر زیباترین پروانه ها در طبیعت,عکس پروانه سری دوم

عکس پروانه های زیبا و دیدنی در طبیعت



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : پنج شنبه 10 اسفند 1396
.

طرز تهیه سالاد پیازچه

طرز تهیه سالاد پیازچه,salad piyazche,دستور پخت سالاد پیازچه

 

سالاد پیازچه یکی دیگه از سالاد خوشمزه و پرطرفدار می باشد که شما می توانید این سالاد را به عنوان پیش غذا یا حتی یک عصرانه در مهمانی های خود به صورت سرد سرو کنید. تغیییر مواد سالاد کاملا سلیقه ای می باشد و شما می توانید همانند سالاد الویه در طبخ این سالاد از مرع یا کالباس و ... هم استفاده کنید. برای مثال من خودم برای تغییر طعم این سالاد از شوید خرد شده استفاده کردم. در ادامه طرز تهیه سالاد پیازچه خوشمزه و مجلسی را به همراه مواد لازم برای ۴ نفر آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
 پیازچه خرد شده نصف لیوان
سیب زمینی پخته و خرد شده ۲ لیوان
تخم مرغ ۲ عدد
نمک ۱ قاشق مرباخوری
فلفل نصف قاشق چای خوری
سس مایونز ۱ لیوان
شوید خرد شده ۱ قاشق غذاخوری
آبلیمو ۱ قاشق غذاخوری

مراحل تهیه سالاد پیازچه

ابتدا تخم مرغ ها را به صورت آب پز بپزید و پوست کنده و به صورت ریز خرد کنید همچنین سیب زمینی ها را هم به صورت آب پز بپزید و بعد پوست بگیرید و به صورت نگینی و ریز خرد کنید سپس پیازچه را هم به صورت نگینی خرد کنید. پس از آن تخم مرغ خرد شده, سیب زمینی پخته و خرد شده و پیازچه خرد شده را باهم مخلوط کنید.

طرز تهیه سالاد پینر خوشمزه و مجلسی
طرز تهیه سالاد پینر خوشمزه و مجلسی
سالاد پنیر یکی دیگه از سالاد های خوشمزه است که شما می توانید این سالاد را با پنیر, ماست ...

حالا نوبت درست کردن سس سالاد پیازچه است برای این کار ابتدا شوید ها را به صورت ریز خرد کنید و در یک ظرف مناسب با سس مایونر, نمک, فلفل و آبلیمو مخلوط کنید و پس از اینکه کامل مخلوط کردید روی سالاد بریزید و خوب هم بزنید تا تمام مواد به سس آغشته شود. سپس به مدت یک ساعت داخل یخچال بگذارید تا سالاد پیازچه شما آماده سرو شود.



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 8 اسفند 1396
.

تصاویر معنوی برای پروفایل

عکس نوشته درباره خداوند,تصاویر معنوی برای پروفایل

 

گذاشتن تصاویر معنوی برای پروفایل امروزه خیلی طرفدار پیدا کرده و تصاویر معنوی ممکنه نوشته ای کوتاه درباره خدا یا امامان یا ... باشد در واقع خیلی از ماها وقتی برای عکس پروفایل خود از تصاویر معنوی استفاده می کنیم یه جورایی حس و حالی خوبی بهمون میده و برای همین ترجیح می دهیم از این نوع تصاویر استفاده کنیم. اگر شما هم به دنبال عکس پروفایل خاص و تصاویر معنوی زیبا برای پروفایل خود هستید در ادامه می توانید تصاویر مورد نظر خود را پیدا و برای عکس پروفایل خود استفاده کنید.

عکس نوشته معنوی خدا,عکس پروفایل معنوی خدا,جدیدترین عکس نوشته های خدا

عکس معنوی زیبا برای پروفایل

فقط یه عاشق واقعی وجود داره

اونم خود خداس که بدی هامون رو زود یادش میره

و بازم از عشقش کم نمیشه

  عکس های معنوی برای پروفایل,عکس نوشته معنوی برای پروفایل

عکس های جدید معنوی خاص درباره خدا برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

  عکس های معنوی زیبا برای پروفایل

تصاویر جدید معنوی زیبا و عاشقانه خاص

زمانی که مومن مرتکب گناهی می شود

خداوند تا هفت ساعت به او مهلت می دهد

اگر در این زمان توبه کند

برایش نوشته نخواهد شد

عکس پروفایل مذهبی عاشقانه و جالب
عکس پروفایل مذهبی عاشقانه و جالب
خیلی ها عقیده دارند استفاده از عکس نوشته های مذهبی برای پروفایل حس و حال خوبی به ...

عکس معنوی,تصاویر معنوی برای پروفایل

گالری تصاویر زیبا و عاشقانه معنوی درباره خداوند

عکس نوشته درباره خدا,عکس پروفایل خدا,عکس معنوی جدید و زیبا

عکس نوشته معنوی برای پروفایل

گفتم خسته ام

خدا گفت :

از رحمت من ناامید نشو

تصاویر معنوی برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام,عکس نوشته معنوی درباره خداوند

عکس های جدید معنوی زیبا درباره خدا

داده هایت, نداده هایت و گرفته هایت را شکر می گویم

چون داده هایت نعمت, نداده هایت حکمت

و گرفته هایت امتحان است

عکس نوشته دختر چادری
عکس نوشته دختر چادری
عکس های پروفایل چادری بودن خوشتیپ و عکس نوشته های زیبا و جدید در مورد دختر چادری ...

تصاویر جدید معنوی و زیبا درباره خدا,عکس معنوی درباره خدا

عکس پروفایل معنوی

آموخته ام که وقتی ناامید می شوم

خداوند با تمام عظمتش ناراحت می شود

و عاشقانه انتاظر می کشد

که به رحمتش امیدوار شوم

تصاویر معنوی برای پروفایل تلگرام,عکس های معنوی برای پروفایل,عکس نوشته خدا برای پروفایل

گالری عکس نوشته های معنوی زیبا درباره خداوند برای پروفایل



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 8 اسفند 1396
.

عکس پروفایل مذهبی

عکس نوشته مذهبی,عکس پروفایل مذهبی,تصاویر مذهبی,aks neveshte mazhabi

 

خیلی از ماها دوست داریم برای عکس پروفایل تلگرام و اینستاگرام خود از عکس نوشته های مذهبی عاشقانه زیبا و تأثیر گذار که بعضی هاشون واقعا خیلی جالب هم هستند استفاده می کنیم. خیلی ها عقیده دارند استفاده از عکس نوشته های مذهبی برای پروفایل حس و حال خوبی به آدم میده و برای همین ترجیح میدهند برای پروفایل خود از عکس نوشته مذهبی استفاده کنند. به هر حال اگر شما هم به دنبال عکس نوشته های مذهبی زیبا و شیک برای پروفایل خود هستید در این پست می توانید عکس نوشته مورد نظر خود را پیدا و برای پروفایل خود استفاده کنید.

عکس نوشته مذهبی زیبا,عکس پروفایل مذهبی

عکس نوشته مذهبی پروفایل

سلام دردانه ی خدا

عکس نوشته مذهبی دخترونه,عکس پروفایل مذهبی دخترونه

عکس پروفایل مذهبی دخترانه

من اومدم بشم فدای تو حسین

میخوام که سر بدم به پای تو حسین

من هر چی باشم آخرش بازم یه نوکرم

میدونی از کنار عشق تو نمیگذرم

تصاویر مذهبی زیبا,عکس های مذهبی جالب

زیباترین عکس نوشته های مذهبی برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

عکس نوشته مذهبی برای پروفایل

گالری تصاویر مذهبی گنبد برای پروفایل

عکس نوشته مذهبی یا مهدی,عکس پروفایل مذهبی یا مهدی

عکس نوشته مذهبی یا مهدی

ما گناه می کنیم

و خدا غیبت تو را

تمدید می کند

  عکس نوشته مذهبی تأثیر گذار

عکس نوشته مذهبی امام حسین برای پروفایل

حالا تمام دغده ام این شده

حسین این بار کربلا میبری مرا ... !!!

عکس پروفایل مذهبی تأثیر گذار و جالب

گالری انواع عکس نوشته های زیبا مذهبی و عاشقانه برای پروفایل

عکس نوشته های جدید مذهبی برای پروفایل

عکس های مذهبی جدید برای پروفایل | عکس مذهبی امام حسین

گالری عکس های مذهبی برای پروفایل

عکس نوشته مذهبی دخترونه,عکس پروفایل مذهبی دخترانه

دل اگر یاد نبیند جگرش می سوزد

عکس مذهبی زیبا و جالب

عکس نوشته مذهبی یا ابوالفضل برای پروفایل

بايد حسين دم بزند از فضائلت وقتي حسيني است

تمام خصائلت تعبيرهاي ما همه محدود و نارساست

در شرح بيکراني اوصاف کاملت بي شک در آن به غير جمال حسين نيست

آئينه اي اگر بگذاري مقابلت اي کاشف الکروب

عزيزان فاطمه غم مي بري ز قلب همه با شمائلت

عکس پروفایل مذهبی,عکس مذهبی حرم امام رضا

گالری عکس نوشته های مذهبی زیبا و شیک ویژه پروفایل

عکس پروفایل مذهبی یا حسین,عکس نوشته مذهبی یا حسین

عکس پروفایل مذهبی یا حسین | عکس نوشته های مذهبی تأثیر گذار و جالب

جدیدترین عکس های مذهبی برای پروفایل

عکس نوشته مذهبی برای پروفایل

شبی نیست که تو رویاهام توی صحن تو راه نرم ؛

کمکم کن آقای من دیگه سمت گناه نرم ... ...

خدا رو هزار مرتبه شاکرم که فرصت داد تا عرفه ای دیگه رو شاهد باشم !

عظمت و بزرگی این روز از این احادیث کاملا پیداست ،

خداوند در هیچ روزی به اندازه روز عرفه، بندگان را از آتش دوزخ نمی رهاند.

برخی از گناهان جز در عرفات بخشوده نمی شوند.

گناه کارترین فرد در عرفات کسی است که از آن جا باز گردد

در حالی که گمان می برد آمرزیده نخواهد شد.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله

عکس پروفایل مذهبی

مجموعه عکس نوشته های زیبای مذهبی برای پروفایل

  عکس پروفایل مذهبی دخترونه,عکس پروفایل مذهبی دختر چادری

عکس مذهبی دلم هوای تو کرده

عکس نوشته مذهبی دلم هواتو کرده

روایت شده که وقتی روز قیامت بر پا می شود

پیامبر (صل‌الله‌علیه‌وآله) به مولا علی علیه السلام می فرمایند:

که به زهرا بگو ، برای شفاعت و نجات امت چه داری؟

مولا پیام حضرت رسول را به خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها می رسانند و ایشان در پاسخ می فرمایند که :

ای امیر المؤمنین ! دو دست بریده پسرم عباس برای ما در مورد شفاعت کافی ست.

عکس پروفایل مذهبی خدایا,عکس مذهبی خدایا برای پروفایل

خدایا راضی ام به رضای تو

عکس پروفایل مذهبی حرم

تصاویر مذهبی زیبا و تأثیر گذار برای پروفایل

عکس مذهبی دختر چادری,عکس پروفایل مذهبی دختر چادری

عکس مذهبی دختر چادری

عکس پروفایل مذهبی گنبد,عکس مذهبی گنبد برای پروفایل

عکس گنبند برای پروفایل | عکس های مذهبی گنبد

عکس پروفایل مذهبی جدید و زیبا,عکس مذهبی پروفایل شیک

عکس نوشته عاشقانه مذهبی

گریم میگیره برای تک تک کربلا نرفته ها

سخته ک اشکات برن

خیلی رفیقات برن

جابمونی و اشک دیده هات ببارن

سخته مسافر نشی بمونی و زائر نشی

خاطره هاشونو برات بیارن

گریم میگیره

وقتی دارن میرن مسافرا

گریم میگیره

دلم که تنگ میشه برا آقا

عکس پروفایل مذهبی علمدار کربلا,تصاویر مذهبی برای پروفایل

زیباترین عکس نوشته های مذهبی و تأثیر گذار برای پروفایل



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 8 اسفند 1396
.

بیوگرافی مریم سعادت

بیوگرافی مریم سعادت,maryam saadat,مریم سعادت و همسرش

 

مریم سعادت در سال ۱۳۳۷ در شهر تهران متولد و اکنون ۵۹ ساله است و فارغ التحصیل تئاتر عروسکی است. او علاوه بر بازیگری, کار عروسک گردانی, گوینده عروسکی و مجری گری نیز می کند. جالب است بدانید مریم سعادت در اینستاگرام هیچ صفحه ای ندارد.

مریم سعادت آدم شادی است و سعی می کند همیشه به دیگران انرژی مثبت بدهد حتی از کارهای غمگین هم بدش می آید و برای همین در چند سال اخیر فقط کارهای طنز را قبول کرده است.

ازدواج و همسر

مریم سعادت متأهل است و دو پسر جوان دارد و متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره همسر مریم سعادت و فرزندانش منتشر نشده است.

بیوگرافی مریم سعادت و همسرش,عکس های مریم سعادت,مریم سعادت و دخترش

ورود به دنیای بازیگری

مریم سعادت در سال ۱۳۶۴ با فیلم تلویزیونی تک خوان به کارگردانی حمید جبلی شروع کرد و بعدش در سریال آرایشگاه زیبا به کارگردانی مرضیه برومند بازی کرد و دیده شد. او تا به امروز در سریال های پرطرفدار زیادی از جمله قصه های تا به تا, خوش رکاب, دردسرهای عظیم و بدون شرح بازی کرده است.

دوست ندارم به عقب برگردم

مریم سعادت : سن الانم را دوست دارم و همین طور گذشته ام که خاطرات زیبایی دارم و اصلا دلم نمی خواهد به عقب برگردم و دوست دارم در لحظه ها زندگی کنم و همان جایی باشم که هستم. ۷ سال پیش بود که برای کاری ازم رزومه کاملی خواستند و منم چند روز نشستم تک تک کارهایم را نوشتم تا اینکه رزومه ام آماده شد.

وقتی بهش نگاه کردم به خودم گفتم این رزومه کاری یک نفر دیگر است یعنی واقعا من در زندگی این همه کار کرده ام ؟! اما الان دیگر باور کرده ایم که این همه کار را من انجام داده ام راستش وقتی آدم جوان است متوجه حجم کارهایی که انجام می دهد نیست.

عکس مریم سعادت و فرزندانش,مریم سعادت و همسرش

شهرتم را مدیون زی زی گولو هستم

من با سریال آرایشگاه زیبا معروف نشدم و فقط با این نقش در خاطره ها ماندم من شهرتم را مدیون زی زی گولو هستم. مثلا یه روز رفته بودیم بیمارستان برای عیادت که یکی گفت مگه شما زی زی گولو نیستید؟ منم گفتم نه من در سریال زی زی گولو بازی می کردم هنوزم خیلی ها من را زی زی گولو یا اعظم خانم صدا می کنند و فکر می کنند مانی نوری که نقش پسر من را بازی می کرد پسر واقعی من است!

منم هر چقدر میگم که نه این طور نیست قبول نمی کنند و آنقدر اصرار می کنند که انگار آن ها می دانند پسر من است و من خودم نمی دانم! البته شایدم حق داشته باشند چون آنقدر که مانی شبیه من است دو پسر خودم اینقدر شبیه من نیستند.

عکس های علی شادمان و همسرش
عکس های علی شادمان و همسرش
علی شادمان در ۴ آذر ۱۳۷۵ در شهر ایلام در یک خانواده تحصیل کرده متولد و اکنون ۲۱ ساله ...

هنوزم زی زی گولو را دوست دارم

من طراحی عروسک های خونه مادربزرگ را انجام داده ام و مخمل هم کار من است و نوک طلا را هم عروسک گردانی کردم و به جایش هم حرف زدم اما هنوزم زی زی گولو را جور عجیبی دوست دارم زی زی گولو اولین تجربه عروسک گردانی من بود.

یادش بخیر خانم آزاده پورمختار سر صحنه به جای زی زی گولو حرف می زد و منم زی زی گولو را بازی می دادم و جوری هماهنگ بودیم که احساس می کردم یکی شده ایم.

عکس های جدید مریم سعادت,بیوگرافی مریم سعادت و همسرش

هنوزم عروسک بازی می کنم

مریم سعادت گفت : من شیفته و عاشق دنیای عروسک ها هستم و با اینکه سن و سالی از من گذشته اما هنوزم با دیدن عروسک ها ذوق زده می شوم شاید این علاقه من به خاطر تحصیل کردن در این رشته باشد و هدف اصلی ام از ورود به این رشته کار برای بچه ها در حوزه عروسکی بود اما بخاطر محدودیت هایی که در این رشته وجود داشت مجبور شدم سراغ حوزه های دیگر بروم.

اما اگر هنوزم کار عروسکی رونق بگیرد همه چی را رها خواهم کرد و با عشق و علاقه در فضای عروسکی کار خواهم کرد.

آدم شادی هستم

من به شدت عاشق شادی هستم و از غم و ناراحتی فراری هستم برای همین همیشه سعی کردم طوری زندگی کنم که انرژی بدهم و اگر هم که شد انرژی بگیرم. به نظرم باید شادی به یک بیماری مسری بدل شود و ما هر روز این ویرویس را به یکدیگر منتقل کنیم.

مریم سعادت و همسرش,مریم سعادت و فرزندانش,مریم سعادت

اهل نصحیت کردن نیستم

رابطه من و پسرانم بسیار دوستانه است و همیشه سعی کردم بیشتر از اینکه رابطه مادر و پسری داشته باشیم باهم رفیق باشیم گاهی بعضی از دوستانم می گویند به شاگردانت چه نصیحتی میکنی؟ راستش من اهل نصیحت کردن نیستم حتی پسرهای خودم را نصحیحت نمی کنم چون بر این باورم نسل امروز کم حوصله تر از این حرف هاست که حوصله شنیدن حرفهای ما را داشته باشند و برای همین ترجیح می دهم تنها راه را به آن ها نشان بدهم.

عکس های جدید حسین سلیمانی و همسرش
عکس های جدید حسین سلیمانی و همسرش
حسین سلیمانی در ۳۰ شهریور ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۳ ساله است او در ...

از کارهای غمگین بدم می آید

مریم سعادت : در سال های اخیر سعی کردم بیشتر در آثار طنز بازی کنم چونکه از کارهای غمگین بدم می آید. معتقد هستم همه ما در زندگی واقعی خود به اندازه کافی با مشکلات مواجه هستیم و باهاشون دست و پنجه می کنیم برای همین وقتی تلویزیون را روشن می کنیم احتیاج به تماشای یک کار شاد داریم تا برای لحظاتی هم که شده ما را بخنداند.

در واقع برای همین بوده که من در چند سال اخیر کارهایی که داستانش پر از اشک و آه بوده قبول نکردم و جای تاسف دارد که کارهای ناراحت کننده حجم زیادی از برنامه تلویزیون و سینمای ما را گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 5 اسفند 1396
.

طرز تهیه سوپ شیر

طرز تهیه سوپ سفید,سوپ شیر,soup shir,طرز تهیه سوپ شیر

 

سوپ شیر یا همون سوپ سفید یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین سوپ هاست و میشه گفت این سوپ همانند سوپ جو, پیش غذای شیک و مجلسی برای مهمونی های خاص است. سوپ شیر به قدری مقوی است که شما می توانید به عنوان غذای اصلی برای خانواده خود درست کنید و از طعم بی نظیر و خوشمزه آن لذت ببرید. سوپ سفید با دستورهای متفاوتی درست می شود و دستوری که ما برای شما آماده کرده ایم از همه مدل ها خوشمزه تر است. در ادامه طرز تهیه سوپ شیر خوشمزه و مجلسی را به همراه مواد لازم برای ۴ نفر مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
 جو پرک ۱۰۰ گرم
هویج ۱ عدد
 آب مرغ ۳ پیمانه
کتف مرغ ۴ عدد
خامه ۱۰۰ گرم
 کره ۶۰ گرم
 شیر نیم لیتر
 آرد سفید ۳ قاشق غذاخوری
جعفری  ۲ قاشق غذاخوری
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم

مراحل تهیه سوپ شیر

ابتدا جو را پاک کنید و چند ساعت در آب خیس کنید بعد آبکش کرده و به همراه یک لیتر آب جوش روی شعله ملایم به مدت ۲۰ دقیق قرار دهید تا جو بشکفه و نرم شود توجه کنید جو پرک را زیاد نپزید چون در سوپ له می‌‌شود. سپس هویج رنده شده و آب مرغ را اضافه کنید و ۲۰ دقیقه صبر کنید تا هویج ها هم کمی بپزند و نرم شوند.

حالا باید سس را درست کنیم برای این کار در یک قابلمه کره را روی حرارت قرار دهید تا ذوب شود و وقتی کره شفاف شد آرد را اضافه کنید و کمی تفت دهید تا بوی خامی آرد از بین برود سپس شیر را کم کم اضافه کنید و به صورت مرتب هم بزنید تا سس غلیظ تر شود.

حالا گوشت مرغ را به همراه یک پیاز و کمی آب روی حرارت قرار بدهید تا بپزد و بعد از اینکه گوشت مرغ پخت با دست به صورت ریش ریش خرد کنید و به همراه سس که آماده کردیم به سوپ اضافه کنید اگر دیدید غلظت سوپ زیاد است می توانید مقداری آب جوش اضافه کنید و بعد کمی هم نمک و فلفل اضافه کنید و امتحان کنید که نمک و فلفل به اندازه باشند. پس از آن خامه را اضافه کنید و خوب هم بزنید و منتظر بمانید تا سوپ با حرارت ملایم بپزد و به غلظت مطلوب برسد.

طرز تهیه سوپ مرغ خوشمزه و مجلسی
طرز تهیه سوپ مرغ خوشمزه و مجلسی
سوپ مرغ یکی از انواع سوپ های خوشمزه و پرطرفدار است و به دلیل اینکه از مرغ و ...

بعد از اینکه سوپ شیر به آرامی پخت و به اصلاح جا افتاد یکی دو دقیقه قبل از سرو جعفری که به صورت ساطوری خرد کرده اید  را اضافه کنید تا رنگ جعفری سبز بماند و عوض نشود.



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 5 اسفند 1396
.

اس ام اس خانه تکانی

جوک خونه تکونی,sms khane tekani,اس ام اس خانه تکانی

 
با رسیدن فصل اسفند خانه تکانی ما ایرانی ها برای عید شروع میشه و در این میان بازار اس ام اس و جوک هایی که برای خانه تکانی درست شده داغ می شود برای همین ما امروز در بخش اس ام اس پارلین, انواع پیامک, اس ام اس و جوک های خنده دار و طنز زیبا را برای خانه تکانی آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

اس ام اس خونه تکونی جدید

پیامک این روزهای دخترها به همدیگه !

. . . الهی آخرین خونه تکونی مجردیت باشه

 

اس ام اس مناسبتی خانه تکانی برای عید

من حاضرم آمونیاک خالص

تنفس کنم ولی. . .

بوی ماه اسفند به مشامم نرسه.

خصوصا خونه تکونی.

 

اس ام اس خانه تکانی زیبا و خنده دار

فرارسیدن ماه خرید هول هولکی

بدو بدو های الکی

بشور و بساب های بیخودکی

شستو شوهای زیادکی

بر تمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ….

 

پیامک و جوک خنده دار خانه تکانی

روش صحیح کمک گرفتن از مردها در امر خانه تکانی:

عزیزم این مبل و باید عوض کنیم .لکه هاش پاک نمیشه. خیلی کثیف!!!

مرد:کی میگه لکه هاش پاک نمیشه ! برو یه دستمال و شامپو بیار خودم تمیزش میکنم...!!

 

مجموعه پیامک های خنده دار خانه تکانی

هرسال نزدیک خونه تکونی بابام یهو متواری میشه

پارسال نزدیکای مرز پاکستان پیداش کردیم گفتیم خونه تکونی تموم شده برگرد

 

اس ام اس و جوک خنده دار برای خانه تکانی

دختر گلم یه دقیقه میای کارت دارم ؟!؟

دخترم خدا خیرت بده یه دقیقه بیا !

 

اس ام اس زیبای خانه تکانی برای عید

چه دختری دارم من ، مامان جان بیا یه دقیقه !

و سایر جملاتی نظیر آن چه گفته شد …

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و با توجه به خطر جدی خونه تکونی ،

در صورت شنیدن هر کدام از این الفاظ توسط مادرتان

سریعا محل را ترک نموده (حتی شده از پنجره بپرین پایین) و ترجیحا تا ۱ هفته به محل مذکور مراجعه نفرمایید!!!

لطفا این اخطار را جدی بگیرید ، یکی جدی نگرفت تا الان ۴ تا فرش شسته !!!

شسته که میگماااااااااااا !!!

پیامک خانه تکانی,اس ام اس خانه تکانی خفن,جوک خانه تکانی خنده دار

اس ام اس و پیامک برای خانه تکانی عید نوروز

عاقا بیاین خونه تکونی رو تحریم کنید که هم اتلاف آبه، هم انرژی، هم جوانی، هم بنیان خانواده ها رو از هم میپاشونه

اصن خونه تکونی رو اعراب بهمون آموختند

 

اس ام های خانه تکانی عید نوروز ۹۷

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﮐﺎﺭ ﻧﮑﺮﺩﻧﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺑﺪﻥ !

یه جا بنویس پندهای منو، دم خونه تکونی به دردت میخوره

 

اس ام اس های خانه تکانی خنده دار و خفن

آخ آخ آخ

از امشب در سراسر ایران تا شب عید شام نهایتا نیمرو

خانوما یه روز خونه تکونی کردن

تا یه ماه جرات داری بهشون بگی یه لیوان آب بده

ماهیتابه رو میکنن تو حلقت

به همین برکت قسم

رو فرش باید پر بزنی ،مگه میذارن توخونه راه بری

دیدم که میگما

 

جوک خانه تکانی

هشدار به عروس خانمها :

این روزها اگر از طرف مادرشوهر محبت دیدید فورا محیط را ترک کنید...

خطر خانه تکانی در راه است...

 

پیامک و اس ام اس  برای خونه تکونی عید

مامانم انقد توی این چند روز خونه تکونی کرده که وسایل خونه میان پشت من قایم میشن و میگن پادرمیونی کن !

اونقدری که من واسه شستن فرشهای خونه پارو زدم

واسه تایتانیک پارو زده بودم الان غرق نمیشد !

 

پیامک خنده دار و طنز خانه تکانی

آسمان را می خواهم برای عبور, جاده باریک است !

ماه را می خواهم برای نور, راه تاریک است !

تو را می خواهم برای نظافت, عید نوروز نزدیک است !

شمایی که تو خونه تکونی سنگ تموم میزاری، گاهی هم یه عنایتی به دلت داشته باش!!

زشته این همه کینه و زشتی رو یه جا نگه داشتی

 

اس خنده دار و زیبای خانه تکانی

خدا وکیلی کسی میدونه اولین بار، کی پیشنهاد داد که باید قبل از عید خونه تکونی کنیم؟!

به این سوی چراغ

کاریش ندارم!

فقط بیاد بگه چرا!؟

 

پیامک خانه تکانی

ای کسانی که در اتاق خوابتان جـــاسازهایی دارید..

هــــمانـــا خونه تکونیها نزدیکه , گفتم در جریان باشید…

 

اس ام اس زیبا برای خانه تکانی اسفند

دمت تو که مارو توی خونه تکونی دلت دور نریختی گرم . . .

منم سعی می کنم که زیاد جا نگیرم !



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 5 اسفند 1396
.

تعبیر خواب آدم و حوا

تعبیر دیدن آدم و حواب در خواب,tabir khab adam va hava,معنای دیدن آدم و حوا در خواب چیست؟

 

دیدن آدم و حوا در خواب بستگی به این دارد که شما آدم و حوا را با چه شرایطی در خواب دیدید معمولا تعبیر خواب آدم و حوا یا رسیدن به خوشبختی است و یا اینکه عده ای شما را فریب خواهند داد و خوشبختی را از شما خواهند گرفت. در این پست تعبیر دیدن آدم و حوا در خواب را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

تعبیر دیدن آدم و حوا در خواب

لیلا برایت می گوید :

  • اگر خواب آدم و حوا را ببینید خواب شما نشانه این است که اتفاقات ناامید کننده در زندگی شما رخ خواهد داد.
  • اگر خواب ببینید که حوا با مار صحبت می کند خواب شما علامت این است که زنان فریبکار با مکر و حیله به شما آسیب خواهند رساند.

کتاب سرزمین رویاها :

در حالت کلی دیدن خواب آدم و حوا در کتاب سرزمین رویاها نشانه خوشبختی است. اما اینکه شخصی که خواب دیده مرد است یا زن تعبیرهای متفاوتی دارد که در ادامه می بینید :

  • اگر یک زن خواب آدم را ببینید خوابش نشانه بچه دار شدنش خواهد بود.
  • اگر یک مرد خواب حوا را ببیند خوابش نشانه برگزار کردن یک مهمانی فامیلی خواهد بود.
  • اگر یک دختر جوان خواب آدم را ببینید نشانه خوشبخت شدن او در عشق خواهد بود.
  • اگر یک پسر جوان خواب حوا را ببینید نشانه پیدا کردن شغل جدیدی خواهد بود.
  • اگر خواب ببینید که حوا هستید خواب شما نشانه پول و خوشبختی است.

تعبیر خواب دیدن آدم و حوا در بهشت

اگر شما خواب آدم و حوا را ببینید که آدم پوشش از همان برگ درخت انجیر باشد و حوا عریان باشد و ماری رنگارنگ به دور کمر و شکم او پیچیده باشد خواب شما نشانه این است که بی وفایی و خیانت هر دو دست به هم خواهند داد تا سرنوشت شما را دگرگون کنند.

اگر کسی خواب ببینید که در خوابش حوا با مار صحبت می کند خوابش نشانه این است که زنانی فریب کار با حیله به ثروت و شهرت شما زیان خواهند رساند.

تعبیر دیدن حوا در خواب

آنلی بیتون می گوید : دیدن آدم و حوا در خواب نشانه این است که برای شما واقعه ای اتفاق خواهد افتاد و شما را برای رسیدن به موفقیت ناامید و مایوس خواهد ساخت.

خالد بن علی بن العنبری می گوید : دیدن حوا مادر تمام انسان ها در خواب نشانه خیر و برکت و دستیابی به سود و منفعت برای شما است همچنین ممکن است شما با دیدن خواب آدم و حوا از مکانی پاکیزه و شریف به مکانی نامناسب کوچ کنید و یا اینکه دچار گناه شوید.

تعبیر دیدن خواب لاغر شدن
تعبیر دیدن خواب لاغر شدن
دیدن لاغر شدن بدن در خواب معمولا یکی از خواب های رایج افراد چاق مخصوصاً بانوان ...

تعبیر خواب صحبت کردن با آدم و حوا در خواب

  • حرف زدن با آدم در خواب نشانه برآورده شدن خواسته هاتون خواهد بود.
  • حرف زدن با حوا در خواب نشانه ناکامی در عشق و احساسات شما خواهد بود.


:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 5 اسفند 1396
.

عکس نوشته قباد

عکس پروفایل قباد,عکس نوشته قباد برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

 

گالری عکس نوشته های جدید و زیبای قباد و شهرزاد برای پروفایل

با شروع سریال دیدنی شهرزاد همان طور که قبلا هم گفتیم تعداد کسانی که دوست دارند برای پروفایل خود از عکس نوشته های قباد و شهرزاد استفاده کنند بیشتر شده است برای همین در این پست سایت پارلین تصمیم گرفتیم عکس نوشته های قباد را آماده کنیم که شما می توانید از این عکس نوشته های برای پروفایل خود استفاده کنید.

همچنین ببینید :

عکس نوشته شهرزاد

عکس نوشته قباد برای پروفایل

هرگز نبايد بخشيد

كسی را كه به دروغ

تو را كنارِ دلش نگه می دارد

و با تو عاشقانه رفتار می كند

تنها به اين خاطر كه اين روزهايش خالی از آدم است

تصاویر زیبا از عکس نوشته های قباد

عکس نوشته قباد و شهرزاد

سخت ترین کار دنیا

گذشتن از کسیه که

یه زمانی فکر میکردی

کل عمرتو باهاش میگذرونی

  گالری عکس نوشته های قباد و شهرزاد

گالری عکس نوشته های جدید قباد و شهرزاد

وقتی آدم یک نفر را

دوست داشته باشد

بیشتر تنهاست

چون نمی تواند به هیچ کس

جز همان بگوید که

چه احساسی دارد...

 

عکس نوشته قباد و شهرزاد برای پروفایل

مجموعه عکس نوشته های قباد و شهرزاد

کافیست بشکنی...

دیگر چه فرقی‌ می‌کند

برایت بمیرند، یا عاشقت شوند!

تکه تکه می‌‌شوند

آرزوهایی که با آنها

رویا ساخته بودی...

عکس نوشته قباد برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

عکس پروفایل قباد | عکس نوشته قباد

زندگی همین است دیگر ...

انسان انتظار کسی را می کشد

که هرگز نخواهد آمد

مجموعه عکس نوشته های قباد

عکس پروفایل قباد

بدترين

جاى قضيه،

آنجايى بود كه

به عقب نگاه كرديم

ديديم

بود و نبودمان

براى هيچكس مهم نبوده

گالری تصاویر زیبا از عکس نوشته های شهرزاد و قباد

حقیقتش اینه که

حواسم اینجا نیست.

راستش اصلا اینجا نیست..

می‌بینم،می‌شنوم،

بو می‌کشم و چیزهای دیگه...

همون حرکاتِ معمولی رو می‌کنم،

ولی دلم یه جای دیگه است..

دلم اصلا اینجا نیست

عکس نوشته قباد

عکس پروفایل با نوشته هایی با موضوع قباد

بِزَن باران

کِه شایَد گریِه اَم پِنهان بِمانَد..

عکس پروفایل با نوشته هایی در مورد قباد,عکس نوشته قباد ویژه پروفایل

عکس نوشته قباد برای پروفایل تلگرام

در زیر اسمان این شهر

در همین حوالی

کسی منتظر توست

چشمانت را ببند

گوش هایت را تیز کن

میشنوی؟

عکس های پروفایل عاشقانه خاص
عکس های پروفایل عاشقانه خاص
گالری عکس نوشته های عاشقانه دخترونه پسرونه خاص زیبا برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام ...

عکس پروفایل قباد, تصاویر زیبا از عکس نوشته های قباد

آدم اگه کسی رو دوست داشته باشه

همیشه بهانه ای برای دیدنش پیدا میکنه

حتی اگه حرفی برای گفتن باهاش نداشته باشه

عکس نوشته قباد برای پروفایل



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 5 اسفند 1396
.

مدل شدن شهرزاد مدیری شایعه یا واقعیت ؟

آیا شهرزاد دختر مهران مدیری مدل شده است؟,shahrzad is the daughter of mehran moderated

 

اخبار بازیگران » چند وقت پیش عکس هایی از شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری پخش شده بود که باعث شد شایعه هایی در مورد اینکه دخترر مهران مدیری مدل شده است در فضای مجازی پخش شود.

پس از انتشار این خبر شهرزاد مدیری به این شایعه ها واکنش نشان داد و در مصاحبه ای کوتاه گفت که این خبر صحت ندارد و من در رشته طراحی لباس و مد تحصیل کرده ایم که و همین الان هم در زمینه مد و لباس به عنوان طراح در حال فعالیت هستم نه به عنوان مدل

آیا شهرزاد دختر مهران مدیری مدل شده است؟

مهران مدیری یکی از کارگردان ها و بازیگران معروف در سینما و تلویزیون ایران است و او هم اکنون در شبکه نسیم به عنوان مجری برنامه دورهمی فعالیت دارد برنامه ای که مخاطبین میلیونی دارد و میشه گفت جزو یکی از بهترین برنامه های تلویزیون می باشد.

اخبار بازیگران » آیا شهرزاد دختر مهران مدیری مدل شده است؟



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 4 اسفند 1396
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی