.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

عکس های نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی در ۱۷ خرداد ۱۳۶۰ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۶ ساله است متاسفانه پدرش سال ها پیش فوت کرده و هم اکنون با مادرش زندگی می کند. یک خواهر به نام نیلوفر دارد که در شهر سوئد زندگی می کند. خط قرمز اخلاقی اش دورغ است و وقتی عصبانی می شود هر چیزی که دم دستش باشد پرتاب می کند.

او جزو بازیگرانی است که با تکیه بر توانی هایش به این موفقیت در حرفه بازیگری رسیده است و به طور متوسط در هر سال در ۱۰ تا ۱۲ فیلم و سریال بازی می کند. نیما شاهرخ شاهی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران است و قبلا ۷ سالی در این رشته مشغول به کار بوده است.

ازدواج و همسر

نیما شاهرخ شاهی جزو بازیگران ایرانی است که ازدواج نکرده و مجرد می باشد و در زندگی اش احساس خوشبختی می کند. در برخی از سایت ها عکسی به عنوان نیما شاهرخ شاهی و همسرش منتشر شده است که واقعیت ندارد.

عکس های اینستاگرام نیما شاهرخ شاهی

به طور اتفاقی بازیگر شدم

دستیار آقای سامان مقدم دوست من را برای تست بازیگری دعوت کرده بود و منم به طور اتفاقی با او رفتم تا اینکه دستیار آقای مقدم به من گفت بیا تو هم یه تست بده و منم یه تست خیلی بد دادم ولی سامان مقدم خیلی لطف داشت و من و دوستم را انتخاب کرد.

و من این شانسو داشتم که ورودم, خیلی حرفه ای با فیلم مکث بود که پرفروش ترین فیلم سال بود و این فیلم یک شروع خیلی قوی برای کسی بود که می خواهد وارد سینما بشود و تثبیت شود.

شغل قبل از بازیگری

نیما شاهرخ شاهی : من قبل از اینکه بازیگر بشوم در رشته تحصیلی خودم که عمران است حدود ۷ سال مشغول به کار بودم اما چندین سال است که به طور حرفه ای کار بازیگری را ادامه می دهم و کار قبلی ام را کنار گذاشتم چون نمیشه با این حجم کار بازیگری کار دیگری کرد و من بر این باورم که برای موفق شدن نمیتوان در دو کار مشغول بود.

عکس های نیما شاهرخ شاهی

خاطره جالب لیلا اوتادی و نیما شاهرخ شاهی از یک اتفاق

نیما شاهرخ شاهی در فیلم صفحه ۱۱۳ که شخصیت پسری را بازی می کند که از صبحت های لیلا اوتادی عصبانی می شود و یک کتاب با شدت فراوان به سمت لیلا اوتادی پرتاب می کند که ...

 

موسیقی را دوست دارم

سال ها پیش در فیلم مکس آقای سامان مقدم کلیپی که در آن رپ خواندم خیلی دیده شد و پیشنهاد های خوانندگی زیادی برای من شد حتی بیشتر از بازیگری اما من علاقه ای به خوانندگی ندارم. ولی شنیدن موسیقی را دوست دارم و به نظرم موسیقی روح آدم را آرام می کند. من آهنگ های غمگین با کلام تلخ را دوست ندارم و آهنگ پاپ ایرانی درست و حسابی را دوست دارم مثل آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی

سپیده خداوردی و همسرش و فرزندنش
نحوه آشنایی سپیده خداوردی با همسرش
من و امین در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی آشنا شدیم ولی و همان موقع احساس کردم ...

عاشق مسافرتم

بعضی وقت ها در یک سریال یا فیلم سینمایی فشاری که یک بازیگر تحمیل می کند آنقدر سخت است که با یکی دو هفته استراحت هم از بین نمی رود و وقتی سفر می روم به این تعادل روحی میرسم. برعکس تصور بعضی ها سفر گران نیست البته من خودم خواهرم در سوئد زندگی می کند و خوشبختانه پایگاهی برای موندن دارم و لازم نیست پول هتل و ... بدهم وقتی به سوئد می روم به کشورهای همجوار دیگه هم سری میزنم.

نیما شاهرخ شاهی

سفرهای خطرناک تروریستی

جالب است بدانید نیما شاهرخ شاهی در یک سال اخیر سه بار به مسافرت خارج از کشور رفته است یکبار به استانبول و دو بار به پاریس که در هر ۳ سفرش داعش در نزدیکی هتل او عملیات انتحاری داشته است.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 6 بهمن 1396
.

طرز تهیه دسر پرتقال

طرز تهیه دسر پرتقال

 

دسر پرتقالی یکی از خوشمزه ترین دسر ها می باشد که شما می توانید از این دسر مجلسی برای پذیرایی از مهمان ها در فصل پاییز و زمستان استفاده کنید. در این آموزش ما طرز تهیه دسر پرتقالی خوشمزه و مجلسی را به همراه پرتقال, پودر ژلاتین, خامه و ... در  پارلین آماده کرده ایم که شما به راحتی می توانید با این آموزش در خانه دسر پرتقالی خوشمزه را درست کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
پرتقال ۱ عدد
آب پرتقال یک و نیم لیوان
پودر ژلاتین ۱ قاشق غذاخوری
شکر نصف لیوان
آب ۳ قاشق غذاخوری
پودر قند ۳ قاشق غذاخوری
 خامه نصف لیوان

مراحله تهیه دسر پرتقال

آب پرتقال را به همراه شکر روی حرارت قرار بدهید تا شکر داخل آب پرتقال حل شود سپس پود ژلاتین و آب را روی بخار آب بگذارید تا به روش بن ماری پودر ژلاتین در آب حل شود. پس از حل شدن پودر ژلاتین, آن را داخل آب پرتقال و شکر بریزید و هم بزنید و سپس به مدت نیم ساعت در فریزر بگذارید. حالا خامه را به همراه پودر قند با همزن هم بزنید تا سفت شود. سپس پرتقال را پوست گرفته و مغز آن را تکه تکه کرده و به همراه خامه روی دسر بریزید و سپس آن را با سلیقه خودتون تزیین کنید.
طرز تهیه دسر سیب
دسر سیب ژله ای
دسر سیب ژله ای با لیمو یکی دیگه از دسرهای پرطرفدار می باشد که شما میتوانید این دسر را ...

قالب دسر پرتقالی

شما می توانید دسر پرتقالی را در هر قالبی تهیه کنید اما برای سرو تک نفره بهتر است از قالب های سیلکونی چند محفظه استفاده کنید. البته من از یک قالب سیلکونی بزرگ استفاده کردیم.

امیدوارم که آموزش طرز تهیه دسر پرتقال مورد توجه شما قرار گرفته باشد برای دیدن طرز تهیه انواع دسر های مجلسی اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 6 بهمن 1396
.

مدل مانتو عقد

مدل مانتو عروس

انتخاب مدل مانتو عقد مناسب و شیک یکی دیگه از دغدغه های اصلی دختر خانم هایی است که تازه عروس شده اند. اما چرا باید برای این روز مهم از مانتو باید استفاده کنیم؟ چونکه شما لباس محضر را باید برای بیرون هم بپوشید بهتر است کاملا پوشیده باشد برای این منظور شما می توانید از مانتوهایی که مخصوص این روز طراحی شده اند استفاده کنید.

انتخاب رنگ مناسب برای مانتو عقد

اکثر عروس خانم ها برای روز عقد محضری خود از مانتو و شلوار سفید که مخصوص این روز با پارچه های دانتل, گیپور و سنگ های تزیینی و با طراحی زیبا در مدل های کوتاه و بلند دوخته شده اند استفاده می کنند. همچنین شما می توانید مانتو عقد خود را با شال سفید حریر و گیپودار ست کنید. در ادامه ما زیباترین مدل مانتو های عقد محضری سفید را آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

مدل مانتو عقد

زیباترین مدل مانتو های نامزدی و عقد محضری

مدل مانتو عقد محضری

مدل مانتو نامزدی

مدل مانتو عقد

مدل مانتو نامزدی سفید بلند و زیبا

مدل مانتو عقد سفید

شیک ترین مدل مانتو های عروس و نامزدی در سال ۱۳۹۷

مدل مانتو نامزدی

ژورنال مدل مانتو های نامزدی و عروس با طراحی مدل روز ۲۰۱۸

همچنین ببینید : مدل مانتو دخترونه جدید

انواع مدل مانتو های نامزدی

تصاویر مدل مانتو جدید عقد محضری و نامزدی در پارلین

مدل مانتو عقد محضری شیک

مدل مانتو عروس

مدل مانتو عقد محضری شیک و زیبا 2018

ژورنال جدیدترین مدل مانتو های نامزدی و عقد در سال ۱۳۹۷

مدل مانتو عقد سفید

ژورنال جدیدترین مدل مانتو های سفید مجلسی برای روز عقد

مدل مانتو نامزدی سفید و زیبا

مدل مانتو برای دختر خانم هایی که تازه عروس شدند

مدل مانتو کوتاه عقد

مانتو عقد

مدل مانتو های جدید عقد برای عروس

جدیدترین طرح مانتو های نامزدی و عقد برای عروس خانم ها

ژورنال زیباترین مدل های مانتو مجلسی شیک گیپور 2017
مدل مانتو های مجلسی شیک دخترونه
مانتو های مجلسی بلند و کوتاه شیک و مد روز امروزه اولین انتخاب خانم های شیک پوش ایرانی برای ...

مدل مانتو نامزدی سفید مجلسی

مدل مانتو عقد محضری



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 6 بهمن 1396
.

مدل مانتو مجلسی

ژورنال زیباترین مدل های مانتو مجلسی شیک گیپور 2017

 

مانتو های مجلسی بلند و کوتاه شیک و مد روز امروزه اولین انتخاب خانم های شیک پوش ایرانی برای مهمانی ها و مجالس مختلف می باشد و در بازار مدل مانتو های مجلسی بلند و کوتاه زیبا و شیک با طرح های جدید و متنوع زیادی وجود دارد و همین موضوع باعث سختی انتخاب می شود مخصوصا در سال ۲۰۱۸ مدل های جدید و زیبایی از سوی طراحان مد و لباس وارد بازار شده است که می توانید بعضی از این مدل ها را در ادامه ببینید و برای خرید مانتو مجلسی یا حتی دوخت مانتو مجلسی خود خود ایده بگیرید.

انتخاب مانتو مجلسی بلند یا کوتاه؟

توجه داشته باشید شما باید مدل مانتو مجلسی خود را بر اساس فرم اندام خود انتخاب کنید مثلا اگر قد بلندی دارید به هیچ وجه سراغ مانتو های مجلسی کوتاه نروید چون قد شما را بیش از اندازه بزرگ نشان خواهد داد. و اگر قد کوتاهی دارید باید سراغ مانتو های مجلسی با قد کوتاه بروید چون مانتو مجلسی بلند قد شما را کوتاه تر از قد خودتون نشان خواهد داد.

ژورنال زیباترین مدل مانتو مجلسی شیک گیپور 2017

انواع مدل مانتو های مجلسی جدید دخترانه زنانه بلند ویژه بانوان شیک پوش ایرانی در پارلین

مدل مانتو مجلسی شیک

ژورنال انواع مدل مانتو های مجلسی جدید و زیبا

مدل مانتو مجلسی کوتاه رنگ سفید

زیباترین مدل مانتو مجلسی کوتاه شیک و زیبا ویژه سال ۲۰۱۸

مدل مانتو های مجلسی جدید و زیبا

مدل مانتو مجلسی دخترانه

انواع مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو های مجلسی شیک و زیبا برای سال ۱۳۹۷ و ۲۰۱۸



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 6 بهمن 1396
.

طرز تهیه حریره بادام

طرز تهیه حریره بادام

 

حریره بادام بهترین غذا برای کودک بعد از شش ماهگی در کنار شیر مادر می باشد و یک غذای مقوی و سبک و خوشمزه برای کودک شما می باشد. اگر طرز درست کردن اصولی حریره بادام را بلد نیستید نگران نباشد شما می توانید با این آموزش, حریره بادام خوشمزه و سبک برای کودک خود درست کنید. در ادامه دستور پخت حریره بادام را مشاهده می کنید.

موادی که نیاز دارید شامل شش عدد بادام ، دو قاشق سوپ خوری آرد برنج ، یک استکان شیر پاستوریزه، یک قاشق چایخوری شکر ، نصف استکان آب میباشد.
 مواد لازم مقدار لازم
بادام ۶ عدد
آرد برنج ۲ قاشق سوپ خوری
شیر پاستوریزه ۱ استکان
 شکر  ۱ قاشق چایخوری
 آب  نصف استکان

مراحل تهیه حریره بادام

بادام ها را به همراه مقداری آب داخل قابلمه بریزید و روی حرارت بگذارید تا به جوش بیاید بعد از جوش آمدن ۳۰ ثانیه صبر کنید تا بادام ها به همراه آب بجوشند و کمی نرم تر شوند سپس بادام ها را به وسیله یک ابکش جدا کنید و سریع آب سرد با روی بادام ها بریزید تا پوست بادام ها جدا شود.

بعد از اینکه پوست بادام ها را جدا کردید بادام ها ررا به همراه مقداری اب سرد و کمی شکر داخل مخلوط کن بریزید و روشن کنید تا مایعی به رنگ شیر درست شود سپس مایع بدست آمده را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی حرارت ملایم قرار بدهید و به طور مداوم هم بزنید.

در این میان آرد برنج را به آرامی و کم کم به شیر سرد اضافه کنید و هم بزنید تا گلوله گلوله نشود سپس مخلوط شیر و آرد را به مایع روی حرارت اضافه کنید و هم بزنید تا تمامی مواد باهم یکنواخت شود و وقتی مایع به غلطت مطلوب رسید از روی حرارت بردارید و منتظر بمانید تا خنک شود.

نکاتی برای حریره بادام

شما می توانید برای کودک شش ماه به بعد خود روزی یک بار قبل از شیر دادن حریر بادام بدهید اما از همان ابتدا حجم زیادی از این غذا را به کودک خود ندهید و قبلش مطمئن شوید که کودک شما به حریره بادام آلرژی نداشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : پنج شنبه 5 بهمن 1396
.

تعبیر خواب پرستیدن آتش

تعبیر خواب پرستیدن آتش

 

دیدن پرستیدن آتش در خواب بسته به اینکه شما خواب آتش را با چه شرایطی دیدید تعبیر خوب و بد می شود. در ادامه ما تعبیر خواب پرستیدن و غلتیدن در آتش  همچنین تعبیر خواب سجده کردن به آتش را به صورت کامل آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

تعبیر خواب آتش پرستیدن

حضرت دانیال می گوید :

دیدن خواب پرستیدن آتش و سجده کردن نشانه تعظیم به پادشاه و حاکم ستمگر است و به خدمت پادشاه خواهد رفت که این کار برایش طاقت فرسا خواهد بود.

دیدن خواب تعظیم کردن به آتشدان نشانه این است که به زنان خدمت خواهد کرد.

دیدن خواب بوسه زدن به آتش و پرستیدنش نشانه این است که خبر چین و مامور آگاهی دهنده قدرت حاکم شدنش را احتمال بسیار است.

اگر شخصی خواب ببینید که به آتش اندر می شود تعبیرش نشانه این است که به اندازه حضورتش در آتش از پادشاه منفعت نصیبش خواهد شد.

اسعماعیل اشعت می گوید :

دیدن خواب آتش پرستیدن نشانه این است که بازداری و عوانی کند و آن آتش که می پرستید.

دیدن خواب آتش اگر به شکل اخگری بود نشانه این است که غرض او از دین جمع کردن مال بود و مال حرام بسیار جمع خواهد کرد.

تعبیر خواب آتش, تعبیر خواب آتش گرفتن و آتش سوزی, tabir-khab-atash
تعبیر خواب سوختن و آتش گرفتن انسان
اگر شخصی در خواب ببینید که آتش اندام او را سوزاند خوابش بیانگر این است که ...

تعبیر خواب غلتیدن در آتش

حضرت دانیال می گوید :

اگر کسی خواب ببینید که در آتش می غلتید و در می بافت تا از آتش صدمه نبیند نشانه این است که در کارگزاری قدرت حاکم به امنیت, رفاه و آسایش روزگار خواهد رسید.

اگر کسی خواب ببینید که در آتش می غلتد و از آتش زیانی و صدمه ای به او می رسد نشانه این است که او سرانجام خطرناکی خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : پنج شنبه 5 بهمن 1396
.

بیوگرافی سپیده خداوردی

عکس سپیده خداوردی

سپیده خداوردی در ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شهر تهران متولد شد و اکنون ۳۶ ساله است خانواده او ۴ نفره هستند و یک برادر کوچکتر از خود دارد که متولد ۶۳ است. او از دانشگاه ازاد اراک مدرک ادبیات نمایشی و کارگردانی خود را گرفته است.

سپیده خداوری ۲۲ سال تجربه فعالیت حرفه ای در زمینه موسیقی را دارد و جالب است بدانید که او نوازنده ارکستر ملی و همچنین نوازنده شهبانگ در گروه استاد محمدرضا شجریان است.

سپیده خداوردی

ازدواج و همسر

سپیده خداوردی ۵ سال پیش با امین نظری ازدواج کرده و اکنون متأهل می باشد و بعد از ۳ سال زندگی مشترک صاحب پسری بنام سانیار شدند. سانیار متولد هشتم تیر ماه ۹۴ است که روز و ماه تولدش با همسرم یکی است.

بیوگرافی امین نظری

همسرم امین دانش آموخته رشته فیلم سازی از فرانسه است و در زمینه موسیقی فعالیت دارد و نوازنده گیتار الکتریک است. البته در آن زمان کار آزاد دیگری داشتند که خانم خداوردی در این باره توضیحات بیشتری نداد.

نحوه آشنایی این زوج

من و امین در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی آشنا شدیم ولی و همان موقع احساس کردم زبان مشترک زیادی باهم داریم و اگر بخواهیم احساسات و نظرات مان را به یکدیگر نزدیک کنیم احتیاج به صرف زمان طولانی نداریم و احساس کردم امین میتواند شریک خوبی برای من باشد. اون موقع وقتی امین این موضوع را مطرح کرد من یه خواستگار دیگه هم داشتم که نهایتاً امین خواستگاری اومد و ازدواج کردیم و زندگی مشترک مون را شروع کردیم.

سپیده خداودی و همسرش

سپیده خداوردی و همسرش

وقتی سانیار بزرگ شد

من سال هاست که در کنار بازیگری در عرصه موسیقی هم فعالیت می کنم و علاقه و دلبستگی زیادی به این حرفه دارم و همسرم هم در این رشته فعالیت می کند برای همین دوست دارم وقتی پسرم بزرگ شد نسبت به موسیقی بی تفاوت نباشد و دوست دارم در این حرفه به صورت دلی فعالیت کند.

عکس های لیلا زارع
عمل های زیبایی لیلا زارع
لیلا زارع : بر این باورم که هر آنچه که در زندگی دارم هدیه ای از طرف خداوند به من است و ...

شیطنت های سانیار به کی رفته؟

مامانم میگه من اینقدر شیطون نبودم و من فکر میکنم شیطنت های سانیار به همسرم  امین رفته از طرفی مادر شوهرم میگه امین شیطون نبوده از اون طرف مامانم میگه والله سپیدههم اینقدر شیطون نبوده حالا به کی رفته توکل می کنیم به خدا. وقتی که کار دارم سانیار را پیش مادر بزرگ هایش میزارم دو روز پیش مادر خودم و دو روز پیش مادر شوهرم و لطف می کنند سانیار را که اینقدر شلوغه و از در و دیوار بالا میره نگه میدارنند.

سپیده خداوردی و همسرش و فرزندنش

اهل ورزش و پیاده روزی

سپیده خداوردی : دست روی دلم نگذارید که دلم خون است قبل از دوران بارداری به شکل منظمی ورزش می کردم و سه روز در میان به استخر می رفتم ولی وقتی باردار شدم شرایط جسمانی ام به من امکان ورزش کردن را نمی داد و هر وقت روی تردمیل می رفتم سرم گیج می رفت.

الان هم که سانیار به دنیا اومده به دلایلی مختلفی نمی توانم ورزش کنم و اکنون ورزش کردن من همین سر کار رفتن و آمدن شده است. ان شاالله به امید روزی که سانیار مهد برورد.

اهل سفر

عاشق سفر هستم و خیلی دوست دارم زیاد سفر بروم من سفر به آن سوی مرزها را بیشتر دوست دارم چون احساس می کنم می توانم فرهنگ و تجربه ای جدید کسب کنم. بهترین سفرهای من با استاد شجریان و ارکسترهای شهناز بودند.

سپیده خداوردی و پسرش سانیار

شکستن ساز سپیده خداوردی در کنسرت

در یکی از این سفرهامون من یک کنسرت در بلژیک داشتم البته روز قبلش در هلند هم کنسرت داشتیم و آن روز که صبح از خواب بلند شدم دیدم سازم دسته اش از بیخ شکسته و من نتونستم در کنسرت بلژیک شرکت کنم. و در کنسرت بعدی که فرانسه بود تمام راه را بخاطر شکستن سازم گریه می کردم که استاد شجریان یک و نیم روز وقت گذاشتن و ساز مرا درست کردند و مشکلم حل شد و تونستم در کنسرت شرکت کنم.

رویا میرعلمی, بیوگرافی رویا میرعلمی و همسرش و پسرش کارن
همسر رویا میرعلمی کیست؟
بعد از نمایش خویش خانه و تجربه همکاری مجدد من و حسین متوجه شدیم که میتوانیم ...

عکس های سپیده خداوردی

شروع فعالیت بازیگری

سپیده خداوری در سال ۱۳۷۹ با بازی در سریال بچه های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان اولین فعالیت بازیگری اش را شروع کرد و با بازی در سریال از یاد رفته و آوای باران در نقش مرضیه به شهرت رسید. اکنون او در سریال محکومین به عنوان بازگیر نقش اصلی بازی می کند این سریال هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود.



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 4 بهمن 1396
.

طرز تهیه املت سیب زمینی

طرز تهیه املت سیب زمینی

 

املت سیب زمینی با تخم مرغ یک نوع املت ساده و خوشمزه است که می توانید در عرض نیم ساعت این املت خوشمزه را درست کنید پس اگر وقت کافی برای درست کردن غذا را ندارید املت سیب زمینی با تخم مرغ برای شما بهترین پیشنهاد می باشد. در این پست آشپزی طرز تهیه املت سیب زمینی با تخم مرغ را آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
 سیب زمینی ۱ عدد
تخم مرغ  ۳ عدد
 روغن مایع به میزان لازم
 نمک  به میزان لازم
 فلفل به میزان لازم
 زردچوبه به میزان لازم

مراحل تهیه املت سیب زمینی با تخم مرغ

  1. برای تهیه املت سیب زمینی ابتدا سیب زمینی را پوست بگیرید و با قسمت ریز رنده می کنیم سپس با دست فشار بدهید تا آب اضافه سیب زمینی را بگیرید.
  2. حالا در ظرف دیگه تخم مرغ ها را با همزن هم بزنید تا کاملا کف کنه و بعد زردچوبه, نمک و فلفل را هم بزنید حالا سیب زمینی رنده شده را به ظرف تخم مرغ اضافه کنید و هم بزنید.
  3. در مرحله آخر توی یک تابه کمی روغن مایع بریزید و بعد از داغ شدن روغن, مخلوط سیب زمینی و تخم مرغ را داخل تابه بریزید و درشو بگذارید تا سرخ شوید سپس برگردونید تا طرف دیگر هم سرخ بشود. حالا در ظف سرو بکشید و میل نمایید.
طرز تهبه املت قارچ
طرز تهیه املت قارچ و فلفل دلمه ای
املت قارچ و فلفل دلمه ای با گوجه فرنگی طرفداران مخصوص خودش را داره و باید برای یکبار هم ...


:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 4 بهمن 1396
.

مدل میز تلویزیون

مدل میز تلویزیون ام دی اف سفید

 

انتخاب مدل میز تلویزیون شیک و مد روز در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی هر خانه ای تأثیر فراوانی دارد و شما باید میز تلویزیونی بخرید که با سایر وسایل موجود در سالن پذیرایی خود مطابقت و همخوانی داشته باشد. در ادامه جدیدترین طرح و مدل های میز تلویزیون ام دی اف را در نوع دیواری و زمینی آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

مدل میز تلویزیون دیواری یا زمینی؟

میز های تلویزیون ام دی اف زمینی نسبت به سقفی قابلیت جا به جایی دارند و شما هر وقت خواستید میتوانید نسبت به جا به جایی میزتلویزیون خود اقدام کنید اما در عوض مدل میز تلویزیون دیواری فضای کمتری را اشغال می کنند و مناسب آپارتمان های کوچک امروزی هستند.

همچنین اگر شما مستأجر هستید به هیچ میز تلویزیون دیواری را به شما پیشنهاد نمی کنیم و بهتر است از میزهای تلویزیون ام دی اف زمینی استفاده کنید تا هر موقع خواستید به راحتی بتوانید جا به جا کنید.

مدل میز تلویزیون ام دی اف زمینی

عکس انواع مدل های میز تلویزیون ام دی اف جدید

مدل های جدید و شیک میز تلویزیون ام دی اف

عکس مدل میز های تلویزیون چوبی

عکس میز تلویزیون ام دی اف سلطنتی

تصاویر جدید از مدل میزهای تلویزیون سلطنتی و کلاسیک

مدل میز تلویزیون کلاسیک

میز تلویزیون جدید ساده و شیک مد روز ۲۰۱۸

مدل میز تلویزیون ام دی اف

مدل میز تلویزیون ام دی اف

میز تلویزیون ام دی اف جدید

جدیدترین طرح و مدل های میز تلویزیون منازل

  میز تلویزیون ام دی اف

مدل میز های تلویزیون mdf

مدل میز تلویزیون ام دی اف

مدل تلویزیون زمینی ام دی اف جدید

مدل میز های تلویزیون جدید زمینی

مدل تلویزیون جدید ام دی اف

تصاویر مدل میزهای جدید تلویزیون مد روز ۱۳۹۷

مدل میز تلویزیون چوبی

   میز تلویزیون ام دی اف

عکس از جدیدترین مدل های میز تلویزیون ام دی اف ویژه سال  ۹۷

انواع مدل میز های تلویزیون ام دی اف

مدل میز تلویزیون جدید ساده و شیک

میز تلویزیون

میز تلویزیون ام دی اف سفید

مدل میز تلویزیون ام دی اف

عکس جدیدترین مدل میزهای تلویزیون ام دی اف با طرح های جدید

انواع مدل های میز تلویزیون ام دی اف

مدل میز تلویزیون ساده و شیک



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 3 بهمن 1396
.

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 ... 20 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی