.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بیوگرافی سینا سهیلی

سینا سهیلی و همسرش, sina soheili, بیوگرافی سینا سهیلی و پدرش و برادرش, سینا مهراد

سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهران در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد و اکنون ۲۷ ساله است او فرزند کارگردان مشهور کشورمون سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند.

تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده است مشخص نشده است اما به نظر می رسد سینا برای اینکه با نام و شهرت پدرش مشهور نشود ترجیح داده است نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کند تا بتواند با اتکا به علم و استعداد خود در این حرفه به اوج محبوبیت برسد.

ازدواج و همسر

سینا سهیلی مجرد می باشد و تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج و نامزدی او منتشر نشده است.

سینا سهیلی در کنار برادرش ساعد سهیلی

ورود به دنیای بازیگری

سینا سهیلی در یک خانواده هنرمند بزرگ شده و از همان دوران کودکی بازیگری را در کنارش پدرش که کارگردان مشهوری است آموخته است همچنین سال ها در کنار پدرش دستیار کارگردان بوده و فوت و فن های دنیای سینما و بازیگری را به خوبی می شناسد. و از اولین کارهای بازیگری او می توان به فیلم شب برهنه که ساخته پدرش سعید سهیلی است اشاره کرد.

از کارهای دستیاری او می توان به فیلم گشت ارشاد ۱ و ۲ اشاره کرد که از ساخته های پدرش سعید سهیلی بود اشاره کرد. همچنین در این فیلم برادرش ساعد سهیلی بازی کرده است.

سینا سهیلی در کنار مجتبی پیرزاده بازیگر سریال سایه بان

سینا سهیلی در سریال سایه بان

او با بازی در این سریال به اوج محبوبیت هنری خود رسید و در این سریال نقش پسری بنام حمید را بازی می کند که برادر بابک (محمد ولی زادگان) است و بابک برای اینکه از چین کالا وارد کند مجبور می شود تمام سرمایه تنها رفیقش سهراب (مجتبی پیرزاده) را قرض بگیرد ولی بعدا اتفاقاتی می افتد که شرمنده سهراب می شود.

آشنایی و ازدواج کوروش تهامی با پونه یزدانی
آشنایی و ازدواج کوروش تهامی با پونه یزدانی
همسرم برای خرید یک سی دی موسیقی وارد مغازه ای که شد و من هم داشتم ...

به نظر می رسد بازی خوب سینا سهیلی در سریال سایه بان باعث شد تا بهران توفیقی کارگردان و حامد عنقا نویسنده مشهور او را برای جدیدترین سریال خود یعنی سریال پدر انتخاب کنند.


همچنین ببینید : روناک یونسیهومن سیدیافسانه بایگان • افسانه چهره آزاد • سام درخشانی



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397
.

تعبیر خواب دندان

تعبیر خواب دندان درآوردن و کشیدن دندان, تعبیر خواب افتادن دندان لق و پوسیده, tabir khab dandan

دیدن خواب افتادن یا شکستن دندان, دندان درآوردن, درد کردن دندان و پر کردن یا کشیدن دندان خراب شده و پوسیده یا لق تا تمییز کردن دندان با مسواک و جرم گیری تا دیدن دندان مصنوعی در خواب معمولا از خواب های رایج همه ما می باشد که شما در ادامه می توانید کاملترین تعبیر خواب دندان را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب در پارلین مشاهده کنید.

دیدن دندان در خواب چه معنایی دارد؟

حضرت دانیال می گوید : دندان در خواب, خانواده و فامیل تو می باشد و دندان های فک بالا به جنس مذکر و مرد و دندان های فک پایین به جنس مؤنت و زن مربوط می شود و دندان های جلو در خواب به پدر و مادر, فرزندان, خواهران و برادران آن شخص مربوط می شود.

همچنین از دیدگاه او دندان های جلو و دندان هایی که در طرف راست باشد تعبیرش به پدر و بستگان پدر مربوط می شود و دندان هایی که در طرف چب باشند تعبیرش به مادر و بستگان مادر مربوط می شود. در ادامه گفته است : دندان هایی که در کنار دندان جلو هستند به عمو و فرزندانش مربوط است و تعبیر دندان های نیش به بزرگتر فامیل مربوط می شود و تعبیر سایر دندان هایی که در کنار دندان های نیش هستند به خاله و فرزندانش مربوط می شود و تعبیر دندان های عقب هم به بستگان دور مربوط می شود.


تعبیر خواب افتادن دندان

خود بینی مهم ترین عامل دیدن افتادن دندان در خواب می باشد. همان طور که می دانید دندان ها یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی و جذاب رسیدن هر شخص می باشد و گاهی اوقات ممکنه شما در مورد ظاهر و جذاب رسیدن خود به چشم دیگران نگران باشید و همین نگرانی موجب می شود که شما خواب افتادن دندان ببینید.

آنلی بیتون در مورد تعبیر خواب شکستن دندان و افتادن دندان می گوید :

  • افتادن یک دندان نشانه رسیدن خبرهای بد به گوش شما خواهد بود.
  • افتادن دو دندان نشانه درگیر شدن در شرایط بدی برای شما خواهد بود.
  • افتادن سه دندان نشانه وقوع اتفاقات خیلی بد برای شما خواهدبود.
  • افتادن تمام دندان ها در خواب نشانه مرگ و قحطی در اجتماع شما خواهد بود.
  • شکستن دندان در خواب در اثر ضربه نشانه اتفاق افتادن مرگ و میر و حوادثی تلخ برای شما خواهد بود.
  • اگر خواب ببینید که دندان پوسیده شما شکست نشانه قرار گرفتن در موقعیت بدی خواهد بود و برنامه های شما نیمه تمام متوقف خواهد شد و به بیماری دچار خواهید شد و سیستم عصبی اندامتان دچار اختلال خواهد گردید.

تعبیر خواب دندان درآوردن

ابن سیرین می گوید :

  • اگر خواب ببینید که دندان های تو زیادتر و پاکیزه تر شده است با توحه به نوع دندان به مقام و منزلت خواهد شد.
  • اگر خواب ببینید که که در کنار دندانت, دندان دیگری درآمده است اگر از ردیف بالا باشد با توجه به نوع دندان صاجب یکی از آن ها از جنس مذکر خواهی شد و اگر از ردیف پایین باشد با توجه به نوع دندان صاحب جنس مؤنث خواهی شد. مثلا اگر دندان درآمده از دندان جلوئی فک بالا باشد صاحب فرزند و یا برادری خواهی شد و اگر دندان درآمده از فک پایین و در قسمت جلو باشد صاحب فرزند دختر و یا خواهر خواهی شد.
  • اگر خواب ببینید که از قلب خود دندان روییده است خواب شما نشانه این است که به زودی هلاک خواهی شد.

تعبیر خواب دندان درد

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر خواب ببینید که یکی از دندان هایتان را که درد می کند کنده اید نشانه بدست آوردن مال و اموال خواهد بود.

جابر مغربی می گوید : اگر خواب ببینید دندانی که درد میکنه را کشیدید و در دست راست گرفته اید خواب شما به معنی بدست آوردن سود و منفعتی به میزان سی تا صد درهم خواهد بود. ولی اگر ببینید که آن را با دست چب گرفته اید یعنی اینکه به میزان سیصد الی ده هزار درهم سود نصیب تان خواهد شد و اگر آن را با هر دو دست گرفته ای به این معنی است که مال و اموال فراوان نصیب تان خواهد شد.

ابن سیرین می گوید : اگر خواب کسی را که مرده است ببینید با این شرایط که آن شخص از دندان درد ناله می کند خواب شما به این معنی است که آن شخص در زمان حیاتش, فحش و ناسزای زیادی به دیگران گفته است.


تعبیر خواب جرم گیری و تمیز کردن دندان

آنلی بیتون می گوید :

  • مسواک زدن دندان ها در خواب نشانه تلاش و کوشش فراوان برای حفظ ثروت است.
  • تمیز کردن و جرم گیری دندان ها توسط دندانپزشک در خواب نشانه دفاع کردن از منافع شخصی در مقابل افراد متخلف جامعه خواهد بود.
  • پاک شدن جرم دندان ها در خواب نشانه مبتلا شدن به بیماری به صورت مؤقت خواهد بود و وظایفی که بر دوش شما گذاشته خواهد شد عاقلانه به پایان می رسانید.
  • اگر در خواب از تماشای دندان های زیبا و سفید خود لذت ببرید خواب شما نشانه این است که شما به هنگام برآورده شدن آرزوهای خود به شادمانی بسیار بزرگی خواهید رسید.

تعبیر خواب کشیدن دندان و پر کردن دندان

لیلا برایت می گوید : دیدن پر کردن دندان در خواب نشانه این است که شما باید مراقب خود باشید تا دچار اشتباه نشوید.

منوچهر مطیعی می گوید : اگر خواب ببینید که دندان کرسی شما درد می کند و متورم و پوسیده شده است خواب شما به این معنی است که با همسر خود اختلاف پیدا خواهید کرد و اگر آن دندان را به دست خود و یا پزشک کشیدید و بیرون آوردید یعنی اینکه از همسرتان جدا خواهید شد.

آنلی بیتون می گوید :

  • کشیدن دندان توسط دکتر نشانه مبتلا شدن به بیماری سخت و دردناکی خواهد بود.
  • پر کردن دندان توسط دکتر نشانه پیدا کردن اشیاء قیمتی خود پس از نگرانی بسیار خواهد بود.
  • پر کردن تعدادی از دندان ها توسط دکتر نشانه مواجه شدن با درگیری های شدید خواهد بود و سعی خواهید کرد از کنار آن ها عبور کنید.
  • کشیدن دندان های کرم خورده در خواب نشانه دچار شدن به فقر و تنگدستی خواهد بود.
  • اگر خواب ببینید که یکی از دندان های خود را می کشید و سپس آن را گم می کنید خواب شما نشانه وارد شدن در کاری خواهد بود که برای شما سودی نخواهد شد.
تعبیر خواب خداحافظی از معشوق
تعبیر خواب خداحافظی از معشوق
اگر خواب ببینید که که از روی بالکن با معشوقه خود خداحافظی می کنید خواب شما ...

تعبیر خواب دندان مصنوعی

دیدن دندان مصنوعی در خواب نشانه سخنان و نقاب های دروغین, پیمان شکنی و وفا نکردن به عهد و قدم گذاشتن در سن پیری و از دست جذابیت و زیبایی ظاهر می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397
.

خواص گوجه فرنگی

خواص گوجه فرنگی برای پوست و مو, خواص گوجه فرنگی در لاغری, مضرات گوجه فرنگی

گوجه فرنگی با نام علمی Solanum lycopersicum یکی دیگر از خوراکی هایی است که امروزه به روش های مختلفی به صورت خام و یا پخته مصرف می کنیم و همه ما به آن را به عنوان میوه می شناسیم ولی در اصل در علم باغبانی به دلیل اینکه گوجه فرنگی هسته ندارد در دسته سبزیجات قرار می گیرد.

گوجه فرنگی سرشاز از ویتامین های سی, کا, آ , ب۶ و همچنین لیکوپن, پتاسیم, فولات, تیامین, منیزیم, نیاسین, کلسیم, فسفر و مس است که همه اینها برای سلامت بدن انسان لازم و ضروری هستند. گوجه فرنگی بومی آمریکای جنوبی و مرکزی بود و سپس به کشورهای دیگر جهان توسط اسپانیا انتقال داده شد و هم اکنون در تمامی جهان, انواع مختلفی از این کیاه پرورش داده می شود.

جالب است بدانید گوجه فرنگی در کل جهان نزدیک به یک سوم کل مساحت مختص به کشت تره بار را به خود اختصاص داده است. در کشور ایران طبق آمار جهانی هر نفر به طور میانگین در طول یک سال به تنهایی ۴۹ کیلوگرم گوجه فرنگی مصرف می کند.

خواص مفید گوجه فرنگی

مفید برای کاهش وزن

اگر رژیم دارید و در تلاش هستید که وزن کم کنید بهتر است به رژیم غذایی خود گوجه فرنگی را اضافه کنید چون کلسترول, چربی و کالری آن کم است و از طرفی پر از فیبر و آب است و شکم تان را پر آب می کند. بهتر است گوجه فرنگی را به صورت خام مصرف کنید.

مفید برای بینایی

گوجه فرنگی سرشار از ویتامین آ, ب و ث است که قدرت بینایی شما را تقویت می کند و از شب کوری چشمان شما پیشگیری می کند. همچنین مصرف گوجه فرنگی احتمال مبتلا به بیماری آب مروارید را تا حد زیادی کاهش می دهد و حاوی مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان هایی مانند زئازانتین, لیکوپن، و لوتئین است که در مقابل اشعه های مضر نور آفتاب از چشمان شما محافظت می کند.

مفید برای افراد دیابتی

گوجه فرنگی حاوی ماده ای بنام کروم است که این ماده قند خون شما را کنترل می کند و از بالا رفتن فشار جلوگیری می کند همچنین به دلیل اینکه حاوی کربوهیدارت کمی است به کاهش سطح قند خون کمک می کند. جالب است بدانید آنتی اکسیدان های موجود در گوجه فرنگی از بخش هایی از بدن مانند گردش خون و کلیه ها که در اثر دیابت آسیب می بینند محافظت می کند.

مفید برای پوست

گوجه فرنگی به دلیل اینکه حاوی آنتی اکسیدان لیکوپن می باشد و این آنتی اکسیدان از از پوست شما در مقابل اشعه مضر فرابنفش که دلیل اصلی ایجاد چین و چروک ریز روی پوست است محافظت می کند. پس با مصرف گوجه فرنگی می توانید پوستی زیبا و تمییز داشته باشید.

مفید برای مو

ویتامین ها و آهن موجود در گوجه فرنگی برای تقویت موها بسیار مفید است و موهای آسیب دیده را ترمیم و درخشان می کند همچنین اسیدیه موجود در گوجه فرنگی باعث متعادل سازی سطح ph موها می شود.

مفید برای استخوان ها

گوجه فرنگی به دلیل داشتن ویتامین کا و کلسیم استخوان های شما را تقویت می کند مخصوصا آنتی اکسیدانی بنام لیکوپن که در گوجه فرنگی موجود است تراکم استخوان را بهبود می بخشد و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

زیان های مصرف گوجه فرنگی

مضر برای افراد مبتلا به ناراحتی معده

اگر مشکل ناراحتی معده دارید توصیه می کنیم در مصرف گوجه فرنگی زیاده روزی نکنید زیرا در بعضی از افراد که معده حساسی دارند هضم گوجه فرنگی مشکل است.

مضر برای افراد مبتلا به آسم و آلرژی

افرادی که دچار آلرژی و آسم هستند باید در مصرف مواد حساسیت زا مانند گوجه فرنگی احتیاط کنند. البته در صورتی که افراد مبتلا به بیماری آسم و آلرژی به گوجه فرنگی حساسیت ندارند می توانند از گوجه فرنگی استفاده کنند.


همچنین ببینید : خواص سیب زمینی خواص نمکخواص پیاز خواص خیار


:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 29 ارديبهشت 1397
.

اس ام اس غرور

متن کوتاه غرور بیجا, اس ام اس عاشقانه و غمگین غرور و خودخواهی,sms ghorour ,جملات شکستن غرور مرد و زن

مجموعه جملات, و متن کوتاه, اس ام اس و پیامک های عاشقانه غمگین جدید و زیبا درباره غرور بیجا و خودخواهی و مغرور بودن و شکستن غرور مرد و زن را در این پست پارلین آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

پیامک غرور

اشتباه نگیر

وقتی مقصری و معذرت خواهی نمیکنی

اسمش غرور نیست عقده اس

 

جملات غرور

عشق ورزیدم و تو ندیدی

غرورم شکست و تو ندیدی

اشک در چشم هایم نشست ندیدی

بریدم از تو

دیگر نمیخواهم گره گیر یک گره کور باشم

 

متن غرور

من غرورم را به راحتی به دست نیاورده ام که هر وقت دلت خواست خردش کنی

غرور من اگر بشکند با تکه هایش شاهرگ زندگی تو را نیز خواهد زد

 

جملات و نوشته های غرور بیجا

دیگر نه اشکهایم را خواهی دید

نه التماس هایم را

و نه احساسات این دل لعنتی را

به جای آن احساسی که کشتی

درختی از غرور کاشتم ...

 

اس ام اس و نوشته های زیبا درباره غرور

آدمی غرورش را خیلی زیاد !

شاید بیشتر از تمام داشته هایش دوست می دارد !

حالا ببین اگر خودش ، غرورش را به خاطر تو ، نادیده بگیرد ، چه قدر دوستت دارد !

و این را بفهم آدمیزاد !

 

اس ام اس مغرور بودن

اینقدر خودت رو نگیر

اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن

وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد

فکر نکن که فوق العاده ای

شاید اون کم توقعه

 

جملات غمگین درباره غرور

چقدر ضعیف هستند و البته کوچک ، آنهایی که وقتی اشتباه می کنند

نه توانایی اقرار به اشتباه را دارند و نه قدرت عذر خواهی !

اسمش را می گذارند غرور و به آن افتخار می کنند

چه حقیرند و چه حقیرانه رفتار می کنند . . . !

 

اس ام اس شکستن غرور مرد و زن

برای بودنِ با تو غرورم پایمال شد

تو هم اندکی احساس بگذار

مساوی که نمی شویم

حداقل به من نزدیک شو

 

جملات کوتاه و عاشقانه غمگین غرور

کاش می فهمیدی که تو از دید من زیبا بودی

دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند

و تو چه اشتباهی مغرور شدی  ...

اگه غول چراغ جادو رو داشتم ارزو میکردم روزی برسه که

هیچ کس بخار غرور غرور کسه دیگه ای رو نشکنه

 

متن و جملات مغرور بودن

هیچ وقت مغرورنشو

برگ ها وقتی می ریزند که فکر می کنند طلا شده اند

 

اس ام اس شکستن غرور

مهم نیست اگر انسان برای کسی که دوستش دارد غرورش را از دست بده

اما فاجعه است اگر به خاطر حفظ غرور کسی را که دوست دارد از دست بدهد

 

اس ام اس غرور و خودخواهی

همه بعض من تقدیم غرور نازنینت باد

غروری که لذت دریا را بر چشمانت حرام کرد

 

پیامک و متن کوتاه درباره شکستن غرور

هر بار که غرورمو شکست باز بخشیدمش و همون آدم قبلی شدم !

اما آخرین بار به جای غرور، دلمو شکست

دیگه فرصتی برای بخشیدنش نموند

چون زیر آوار دلم مرد واسم

پیشنهاد ویژه : عکس نوشته های زیبا درباره غرور
 

اس ام اس عاشقانه و غمگین غرور

رفتنی خواهد رفت چه زود چه دیر التماس نکنید

کمی از غرورتون را نگه دارید

تو تنهایی بد جور به درد میخوره این غرور


همچنین ببینید : اس ام اس دلتنگی  • اس ام اس عاشقانه  • اس ام اس صبح بخیر  • اس ام اس تولدت مبارک • اس ام اس شب بخیر



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 29 ارديبهشت 1397
.

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد و همسرش, بیوگرافی نیما شعبان نژاد, nima shabannejad

نیما شعبان نژاد در اردیبهشت ماه ۱۳۶۶ در آلمان متولد و اکنون ۳۱ ساله است او فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر است. در معاشرت با مردم سعی می کند انرژی مثبت داشته باشد و قیافه نمی گیرد اما آدم بسیار جدی است و با آدم ها تا زمانی که صمیمی نشود شوخی نمی کند.

ازدواج و همسر

نیما شعبان نژاد مجرد می باشد و هیچ خبری تا به امروز مبنی بر ازدواج و نامزدی او منتشر نشده است. البته اخیراً عکس خانمی در کنار رامبد جوان منتشر شده بود که گفته می شد همسر نیما شعبان نژاد است ولی این خبر تأیید نشد.

عکس همسر نیما شعبان نژاد و رامبد جوان

شروع فعالیت هنری

نیما شعبان نژاد از سال ۸۸ به طور حرفه ای تئاتر کار می کند و به واسطه محمد زیکسازی که در برنامه خندوانه نقش استاد کهنمویی را بازی می کند به خندوانه دعوت شد و در این مجموعه در شخصیت های متفاوتی بازی کرده است. در واقع پس از ۱۰ سال فعالیت در تئاتر نهایتاً بازی در برنامه خندوانه در کنار رامبد جوان بود که او را به این شهرت رساند.

او هم اکنون یکی از بازیگران هنرمند و محبوب کشورمون است و تصمیم دارد از این به بعد در سینما فعالیت بیشتری داشته باشد. از آخرین کارهای او می توان به سریال دستت را به من بده اشاره کرد که در ماه رمضان ۹۷ این سریال پخش می شود.

نیما شعبان نژاد و رامبد جوان

ماجرای آشنایی با رامبد جوان

نیما شعبان نژاد در کنار رامبد جوان در برنامه خندوانه به یکباره تا این حد به محبوبیت رسید او در مصاحبه اش در مورد آشنایی و رفاقتش با رامبد جوان گفت : من و رامبد خیلی اتفاقی باهم آشنا شدیم. رامبد واقعا انسان باهوشی و تیز بینی است و به هیچ وجه نمی شود او را گول زد تیزهوشانه و دقیق قدم هایش را بر میدارد و در شغلش هیچ کاری را از وی رفاقت انجام نمی دهد و تنها با توانایی های تو جلو می آید یک جورایی در رفاقت و دوستی بی رحم است.

آزاده صمدی : کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟
آزاده صمدی : کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟
دوست ندارم کسی در زندگی خصوصی ما دخالت کند همچنین در ادامه مجری برنامه از آزاده صمدی ...

منم در طی این سال ها هیچ وقت جایی برای تست نرفته بودم اما وقتی رامبد جوان بهم پیشنهاد داد بسیار خوشحال شدم چون دیدم هنوزم آدمایی هستند که نه تنها تو را مغرضانه قضاوت نمی کنند بلکه به تو فضا و میدان می دهند تا بتوانی توانایی های خودت را به رخ بکشی و در کارت بدرخشی.


همچنین ببینید : • آنا نعمتیبهنوش طباطباییپژمان جمشیدیمهدی فخیم زاده


:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 28 ارديبهشت 1397
.

بیوگرافی مریم بوبانی

مریم بوبانی و همسرش, مریم بوبانی و فرزندانش, maryam bobani

واقعیت های زندگی شخصی مریم بوبانی و همسرش تا و فرزندانش + بیوگرافی کامل

مریم بوبانی در سال ۱۳۳۲ در شهر سنندج متولد و اکنون ۶۵ ساله است متاهل می باشد و دو پسر دارد که هر دو موزیک کار می کنند فرزند اولش یاور احمدی فر عضو گروه رستاک است و هر از گاهی کار بازیگری هم می کند و فرزند دومش آیین احمدی فر, عضو گروه چاتار است و تنظیم کننده است. او از همسرش به شدت راضی است و وقتی به خاطر سنگینی کارش نمی رسد به وظایف خود عمل کند همسرش جای خالی او را پر می کند و بار زیادی از زندگی شان بر دوش همسرش است.

او از بچگی به بازیگری علاقه خاصی داشت و به همراه مادر بزرگش به تماشای تئاتر و سینما می رفت. در واقع او معتقد است مادر بزرگش کسی است که باعث شد او عاشق بازیگری شود و از همان زمان کودکی آرزویش بود که روزی بازیگر شود.

برای همین همیشه در تئاتر های مدرسه بازی می کرد و خیلی جدی این کار را ادامه می داد اما بعدش اتفاقاتی افتاد که از مسیر بازیگری خارج شد ازدواج کرد و بچه دار شد و بعدش هم جنگ شد و برای اینکه سالم بمانند با دو بچه آواره این شهر به آن شهر شد.

در سال ۷۰ برای اینکه شرایط زندگی بچه هایش بهتر شود به تهران مهاجرت کرد چون معتقد بود در شهرهای جنگ زده هیچ امکانی برای پیشرفت بچه هایش وجود ندارد. وقتی به تهران آمدم همه آرزویم بازیگر شدن بود ولی هر جا که میرفتم به در بسته برمیخوردم چون مثل الان باند بازی و ... بود خلاصه به گروه های تئاتری پیوستم و در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کردم.

نهایتاً در سال ۷۶ برای باز در فیلم مهر مادری به کارگردانی کمال تبریزی انتخاب شدم و بعد از آن در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرد.

مریم بوبانی و فرزندانش

مریم بوبانی و فرزندانش

خاطره تلخ مریم بوبانی از سریال مختارنامه

یکی از ماندگارترین کارهای مریم بوبانی می توان به بازی در سریال مختارنامه در نقش دلهم همسر زهیرین قین یکی از شهدای دشت کربلا اشاره کرد دلهم کسی بود که همسرش زهیرین قین را راضی کرد تا دعوت پیک امام حسین (ع) را قبول کند و به ملاقات امام برود. و بعد هم وقتی با مختار ملاقات کرد او را برای قیام مصمم کرد.

مریم بوبانی در سکانسی از سریال مختارنامه مبجور بود اسب سواری کند و در هنگام تمرین از اسب بر زمین افتاد و بینی اش از ۳ ناحیه شکست و برای همین حدود ۲۰ روز دیرتر به گروع ملحق شد.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : پنج شنبه 27 ارديبهشت 1397
.

خواص خیار

خواص مفید خیار, مضرات خیار, خواص خیار برای پوست, khiyar

خواص باورنکردنی خیار برای کاهش وزن و لاغری تا سلامت پوست و مضرات خیار

خیار گیاهی یک ساله و سبز رنگ که دارای ساقه خزنده و پوشیده از خارهای نازک و خشن است و بیشتر وزن آن را آب تشکیل می دهد. دوره رشد و نمو خیار در حدود ۵۰ تا ۷۵ روز است و در مناطقی جنوبی کشور مانند جیرفت ۳ بار در سال این محصول را کشت می کنند. البته در مناطق سردسیر کشور همانند آذربایجان غربی این محصول را در فصل تابستان که هوا گرم است به صورت یکبار کشت می کنند.

خیار دارای خواص مفید زیادی برای بدن است از مهمترین خواص خیار که ناشی از آبدار بودن آن است می توان به کاهش وزن, آبرسانی به بدن و رفع تشنگی, ادرار آور بودن و دفع سموم بدن اشاره کرد همچنین خیار دارای مواد مغذی پتاسیم, کلروفیل, ویتامین های A , B , C و K و ۱۰ نوع املاح مدنی می باشد. توجه کنید برای بهره مندی از حداکثر خواص خیار پیشنهاد می کنیم آن را با پوست بخورید زیرا بخش بزرگی از مواد معدنی, فیبر و ویتامین های خیار در پوست آن قرار دارد.

ما علاوه بر اینکه خیار را به عنوان یک میوه استفاده می کنیم در تهیه خیار شور و بسیاری از سالاد ها مانند سالاد فصل و ... استفاده می کنیم.

خواص مفید خیار

مفید برای لاغری و کاهش وزن

۹۵ درصد از حجم خیار را آب تشکیل می دهد و همچنین خیار به دلیل مواد معدنی و کالری کم که جزو کم کالری ترین خوراکی ها محسوب می باشد برای رژیم های لاغری مناسب است همچنین خیار دارای فیبر زیادی است و از خواص فیبر می توان به افرایش احساس سیری, تسهیل جذب ریز مغذی ها, بهبود روند هضم و برای دفع مواد زائد جمع شده در روده ها بسیار لازم می باشد. بنابراین سعی کنید در رژیم غذایی روزانه خود حتما از خیار استفاده کنید.


مفید برای گوارش و رفع یبوست

فیبر و آب موجود در خیار باعث می شود بدن تان از شر سموم موجود در سیستم گوارشی خلاص شود و هضم غذا با راحتی بیشتری صورت بگیرید. پوست خیار هم حاوی فیبر نامحصول است که باعث افزایش حجم مدفوع شده و با افزایش سرعت حرکت مواد غذایی در دستگاه گوراش به دفع بهتر و سریع تر مواد زائد از بدن کمک می کند.


مفید برای افراد دیابتی

یکی دیگر از خواص فیبر موجود در خیار می توان به کنترل قند خون اشاره کرد. مواد غذایی که دارای کربوهیدرات هستند بیشترین تأثیر ممکن را بر سطح قند خون افراد داشته و میزان مصرف این غذاها در افرادی که مبتلا به بیماری دیابتی هستند از اهمیت بالایی برخوردار است چونکه بدن این افراد توانایی تولید هورمون انسولین و کاهش سطح قند خون را ندارند و از طرفی خیار هم حاوی فیبر بوده و میزان کربوهیدرات در آن بسیار ناچیز می باشد پس خیار بهترین پیشنهاد در برنامه غذایی یک فرد مبتلا به دیابت می باشد.


مفید برای سلامت مغز

خیار دارای یک ماده ضد التهاب بنام فیستین می باشد که این ماده به بهبود حافظه و حفاظت از سلول های عصبی در برابر زوال ناشی از افزایش سن بسیار مؤثر است همچنین فیستین مانع از نابودی حافظه و قدرت یادگیری می شود پس اگر به فکر سلامت مغز خود هستید مصرف خیار را فراموش نکنید.


مفید برای سلامت قلب

پتاسیم موجود در خیار با افزایش قطر عروق خونی سبب کاهش فشار خون شده و نقش اساسی در حفظ سلامت قلب دارد. تحقیقات نشان می دهد افرادی که روزانه ۴۰۰۰ میلی گرم پتاسیم دریافت می کنند نسبت به کسانی که ۱۸۰۰ میلی گرم پتاسیم در روز دریافت می کنند به ترتیب ۳۷ درصد و ۴۹ درصد به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا می شوند.


مفید برای پیشگیری از سرطان

خیار دارای مواد معدنی, آنتی اکسیدان ها و اسید های آمینه می باشد که این مواد برای تغذیه سالم لازم بوده و از بدن در مقابل بسیار از بیماری ها می تواند محافظت کند. همچنین خیار به دلیل داشتن آنتی اکسیدانی بنام پلی فنون ارتباط مستقیمی با کاهش ابتلا به سرطان های سینه, رحم, تخمدان ها و پروستات دارد.


مفید برای سلامت مفاصل و بهبود نقرس

سیلیس موجود در خیار برای سلامت مفاصل بسیار مفید است و می تواند به تقویت غضروف ها کمک کند و مانع از دردهای ناشی از آرتریت شود. همچنین خیار به دلیل داشتن اکثر ویتامین ها و اسید فولیک, کلسیم, منیزیوم, فسفر با پوکی استخوان مقابله می کند پس اگر مبتلا به بیماری آرتروز یا نقرس هستید مصرف خیار می تواند در درمان و بهبود بیماری شما تا حد زیادی مفید باشد.


مفید برای سلامت استخوان ها

دانشمندان اخیراً کشف کردند که ویتامین K برای حفظ سلامت استخوان ها بسیار مفید است و این ویتامین می تواند با افزایش تراکم استخوانی و بهبود تعادل کلسیم در بدن نرخ شکستگی استخوان را کاهش دهد. از طرفی هر فنجان خیار خرد شده می تواند تا ۱۹ درصد از ویتامین K مورد نیاز بدن انسان را تأمین کند.


مفید برای رفع سیاهی و پف دور چشم

خیار سرشاز از ویتامین K می باشد و این ویتامین در رفع سیاهی دور چشم بسیار مؤثر است همچنین خیار به دلیل داشتن آسکوریبک (ویتامین C) برای رفع پف های زیر چشم بسیار مؤثر است. برای این کار شما می توانید خیار را به صورت حلقوی برش دهید و به مدت ۲۰ دقیقه بر روی مناطق تیره و پف شده قرار بدهید.


مفید برای سلامت پوست

امروزه در تهیه بسیاری از محصولات مراقبت از پوست از ترکیبات خیار استفاده می کنند. خیار باعث آبرسانی به پوست شده و در نتیجه موجب می شود پوست سالم و زنده ای داشته باشید و علاوه بر اینکه رنگ پوست را روشن تر می کند در رفع چین و چروک های پوست بسیار مفید است. در واقع برای همین است که امروز در تهیه بسیار از ماسک های خانگی و محصولات مراقبت از پوست از خیار استفاده می شود.

زیان های مصرف خیار

مصرف خیار برای افرادی که دچار ناراحتی معده هستند مضر می باشد و ما به افراد توصیه می کنیم در مصرف خیار هیچ وقت زیاده روی نکنند چون ممکن است موجب اختلال در دستگاه هضم شما گردد و این کار ناراحتی و درد معده را برای شما در پی خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : پنج شنبه 27 ارديبهشت 1397
.

تعبیر خواب آرد

تعبیر خواب آرد, تعبیر خرید و فروش آرد در خواب, تعبیر خواب آشپزی با آرد جو و گندم

تعبیر دیدن آرد در خواب بسته به اینکه آرد شما آرد جو باشد یا گندم یا آرد کاورس یا حتی مشغول آشپزی با آرد باشید و یا حتی در حال خرید و فروش آرد باشید می تواند تعبیر های متفاوتی داشته باشد اما در حالت کلی دیدن آرد در خواب نشانه رسیدن به مال و ثروتی زیاد و حلال بدون رنج خواهد بود. در ادامه در سایت پارلین می توانید تعبیر خواب آرد خود را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب مشاهده کنید.

تعبیر خواب دیدن آرد

حضرت دانیال می گوید : اگر خواب ببینید که آرد همچون برف از هوا می بارد خواب شما نشانه این است از جایی که امید ندارید که به قدر آن مال و نعمت حلال نصیب تون خواهد شد.

آنلی بیتون می گوید :
  • دیدن آرد در خواب نشانه این است که شما زندگی توآم با صرفه جویی و تنگدستی ولی با شادمانی خواهید داشت.
  • اگر دختر مجردی خواب ببینید که به آرد آغشته شده است خوابش نشانه ازدواج کردن با مردی خواهد بود که زندگی زناشویی اش با آن مرد با سختی های زیادی سپری خواهد شد اما تحمل سختی ها برایش دلپذیر و لذت بخش خواهد بود.

لیلا برایت می گوید : دیدن آرد در خواب نشانه این است که به شما مال و نعمت حلالی که بدون رنج است خواهید رسید.


تعبیر خواب آرد گندم

ابن سیرین می گوید :

  • اگر خواب آرد گندم ببینید خواب شما نشانه مالی است از تجار که بسیار فایده است.
  • اگر خواب آرد کاورس ببینید خواب شما نشانه مال اندکی است که حاصل شود.

تعبیر خواب آرد جو

محمد بن سیرین می گوید : دیدن آرد جو در خواب نشانه تأویل درستی دین است.


تعبیر خواب خرید و فروش آرد

جابر مغربی می گوید : اگر در خواب آرد فروشی را دیدید خواب شما نشانه مردی است که دین خویش را به دنیا آورده است.

آنلی بیتون می گوید : اگر در خواب مشغول خرید و فروش آرد هستید خواب شما بیانگر این است که شما دست به معاملاتی مخاطره آمیز خواهید زد.

کتاب سرزمین رویاها : اگر خواب ببینید که آرد می خرید خواب شما نشانه منفعت بزرگ مالی خواهد بود.


تعبیر خواب آشپزی کردن با آرد

در کتاب سرزمین رویاها درباره آشپزی کردن با آرد نوشته شده است :

  • اگر با آرد آشپزی می کنید نشانه از دست دادن یک دوست است.
  • اگر آرد را می سوزانید خواب شما نشانه خطری است که اتفاق خواهد افتاد.
  • اگر با آرد مشغول درست کردن شیرینی هستید خواب شما نشانه یک زندگی خوشبخت در آینده خواهد بود.
  • در یک کارخانه در قسمت آرد سازی اش کار می کنید خواب شما نشانه این است که نباید بی گذار به آب بزنید.

همچنین ببینید :  • تعبیر خواب آروغ زدنتعبیر خواب آب زلال • تعبیر خواب آب جوش  • تعبیر خواب آب بازیتعبیر خواب آب چشمه



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397
.

بیوگرافی محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی, بیوگرافی محمدرضا هدایتی و همسرش, mohamad reza hedayati

بیوگرافی و زندگی شخصی محمدرضا هدایتی و همسرش

محمدرضا هدایتی در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۵۲ در شهر چابهار متولد و اکنون ۴۵ ساله است او علاوه بر بازیگری, خواننده و صدا پیشه است. او جزو معدود بازیگران ایرانی است که این روزها بیشتر وقت خود را صرف خوانندگی می کند تا بازیگری و خوشبختاته ذر این حرفه هم تا حد زیادی موفق شده است.

ار کارهایی خوانندگی او می توان به آلبوم برگ و باد اشاره کرد که به تازگی منتشر شده است و از کارهای صداپیشگی او می توان به مجموعه کلاه قرمزی اشاره کرد که صدای شخصیت پسر عمه زا بر عهده او بود.

ازدواج و همسر محمدرضا هدایتی

آقای هدایتی متأهل می باشد و یک پسر بنام هامون دارد. متاسفانه اطلاعات بیشتر درباره همسر و پسر او منتشر نشده است.

محمدرضا هدایتی و همسرش, عکس همسر محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی و همسرش

ورود به دنیای بازیگری

محمدرضا هدایی به واسطه همسر سروش صحبت یعنی سارا سالار که از دوستان صمیمی و خواندگی شان بود به مهران مهدیری معرفی می شود و او با اجرای نقش های کمدی در سریال های مهران مدیری کار بازیگری خودش را شروع کرد و نخسین کار او سریال ببخشید شما؟ به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۷۸ بود و نهایتاً با اجرای نقش یاور طغرل در سریال شب های برره به خوبی شناخته شد و به محبوبیت رسید.

صدای خاص و عاشقانه محمدرضا هدایتی

صدای من یک صدای عاشقانه و مهربان است و به درد آهنگ های اعتراضی و هوار کشیدن و اعتراض به وضع موحود نمی خورد. این صدا یک صدای مهربان است که دلتنگی دارد که بیشتر جواب می دهد بنابراین باید من خودم بدانم که چه مدل کاری به صدای من می آید.

در این سال ها دوستان بازیگر زیادی بودند که می خواستند خواننده شوند اما چون اکثرشان کارهای سنگینی را انتخاب می کرد کارشان نمی گرفت و و موفق نمی شدند.

زندگی شخصی محمدرضا هدایتی, بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا هدایتی و همسرش

مشکلات برگزاری کنسرت محمدرضا هدایتی

متاسفانه در برگزاری کنتسرت در تهران مشکلی داشتیم که یک عده ای جبهه ای علیه من تشکیل دادند که فلانی چون بازیگر است اصلا نباید بخواند؟! اما عقیده ام چیز دیگری است اینکه چه عیبی دارد هر کسی در هر زمینه ای که استعداد دارد ازش استفاده کند؟ به نظرم اگه نتوانیم از استعداد مون استفاده کنیم به خودمون خیانت کردیم.

زندگی شخصی لعیا زنگنه و همسرش
زندگی شخصی لعیا زنگنه و همسرش
به عنوان یک بازیگر زن رنج می برم از اینکه چرا نمی توانم حرف هایم را به صراحت ...

شغل دوم محمدرضا هدایتی

رستورن داری شغل دومی است که آقای هدایتی مثل اکثر هنرمندان برای خود راه اندازی کرده است اسم رستورانش لندو می باشد که آدرسش در خیابان پاسداران است. رستوران او یک رستوران کاملا سیستانی است و غذاهایی که در این رستوران سرو می شود سنتی می باشد جالب است بدانید اسم رستورانش "لندو" از غذاهای استان سیستان و بلوچستان است.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : دو شنبه 24 ارديبهشت 1397
.

بیوگرافی لعیا زنگنه

بیوگرافی لعیا زنگنه و همسرش, لعیا زنگنه و دخترش سارا, laila-zangane

رازهای زندگی شخصی لعیا زنگنه و همسرش تا دخترش سارا + بیوگرافی کامل

لعیا زنگنه در ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ در شهر شیراز متولد و اکنون ۵۳ ساله است پدرش مهندس یاشار زنگنه معاون اسبق نظام مهندسی استان اصفهان و مادرش مهدیه موسوی است. او فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران است و به دلیل علاقه ای که بن نقاشی داشته یک دوره کلاس آموزشی نقاشی را نیز گذرانده است.

خانم زنگنه همانند شاهرخ استخری از جمله بازیگرانی است که دوست ندارد درباره مسائل خصوصی زندگی اش حرف بزند. یکی از دلایل این کار از نظر او این است که آدما این حق را به خودشون می دهند که درباره هر چیزی قضاوت کنند و هیچ حقی به انتخاب آدما نمی دهند. جالب است بدانید که او هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد.

ازدواج و همسر لعیا زنگنه

خانم زنگنه متأهل می باشد و یک دختر به اسم سارا دارد. و هیچ اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ازدواج و همسر و دخترش منتشر نشده است.

نام همسر لعیا زنگنه چیست؟, عکس لعیا زنگنه در کنار بهنوش طباطبایی

چرا هیچ عکسی از دختر خانم لعیا زنگنه منتشر نشده است؟

به عنوان یک بازیگر زن رنج می برم از اینکه چرا نمی توانم حرف هایم را به صراحت بزنم؟ مثلا نمی توانم بگویم سه تا بچه دارم. البته ندارم ها ولی نمی دونم چرا باید به عنوان یک بازیگر بچه ام را پنهان کنم؟ ای کاش این طور نبود ای کاش ما آدما را همین طور که هستند می پذیرفتیم و ای کاش قضاوت نمی کردیم و کمی حق هم به انتخاب آدم ها می دادیم.

مثلا یادمه آن اوایل عکس من روی جلد یکی از مجلات چاپ شده بود و من هم دوست نداشتم برای همین زنگ زدم و خیلی ساده و دانشجویی گفتم چرا عکس من را چاپ کرده اید؟ در پاسخ گفت : ای بابا خانم از خداتان باشد همه به ما پول می دهند عکس شان را چاپ کنیم! ولی خب من دوست نداشتم عکسم چاپ بشه ولی این حق انتخاب را متاسفانه به شما نمی دهند و این مرا شدیداً آزار می دهد.

ماجرای جالب بازیگر شدن لیعا زنگنه

من همیشه از بازیگری متنفر بودم و رشته تحصیلی ام هم ادبیات نمایشی بود یادمه دوستان سال بالایی اصرار می کردند که بیا تئاتر کار کند ولی زورشون به من نمی رسید و تصور اینکه روی صحنه بروم برایم باور کردنی نبود تا اینکه جمشید بهمنی آمد و به من گفت تو بیا فقط بشین کنار صحنه و من هم رفتم و نهایتاً یک روز خودم را وسط صحنه دیدم احساس خیلی عجیبی بود اینگاری دنیای دیگر بود.

و بالاخره در یکی از نمایش های تئاتر رضا ایرانمنش از بازی من خوشش اومد و مرا به کارگردان معروف حمید لبخنده معرفی کرد و او هم مرا در سال ۱۳۷۴ برای بازی در سریال در پناه تو انتخاب کرد. در آن زمان این سریال از شبکه دو سیما پخش شد و بسیار پر بیننده شد. خانم زنگنه با این سریال به شهرت رسید.

عکس های جدید اینستاگرام لعیا زنگنه, عکس لعیا زنگنه و همسرش

با استار شدن به صورت مانکن مشکل ندارم

لعیا زنگنه در آخرین مصاحبه اش به سوال مجری در رابطه با اینکه چرا ستاره نشده است اینگونه واکنش داد : به نظر شما ستاره بودن یعنی چی؟ و یک شخص چطوری ستاره می شود؟ اینکه پرکار باشد؟ من می توانم بگویم هنوزم روی همان موجی هستم که زیر پایم آمده البته نه اینکه روی جلد مجله ها باشم نه من این کار را نمی کنم من نمی خوام مانکن باشم یا شو دهم این ها انتخاب من نیست البته می تواند انتخاب فرد دیگری باشد که برایم قابل احترام هم است اما من این کار را نمی کنم.

الان هم اگر می خواهند بگویند استار نمانده ام باشد بگویند من نمی خواستم و دوست نداشتم به آن معنی استار باشم نسبت به ستاره شدن گارد نمی گیریم ولی اگر ستاره شدن به این معنی باشد که دنیای خصوصی ات را از دست بدهی و راجب مسائل زندگی خصوصی ات حرف بزنی نه من این استار شدن را نمی خواهم و دوست ندارم.

ازدواج های سحر قریشی از شایعه تا واقعیت
ازدواج های سحر قریشی از شایعه تا واقعیت
سحر قریشی در سال ۸۴ در سن ۱۷ سالگی با مهران اخوان ذاکری که متولد ۱۳۶۲ و مهندس ...

خانم لعیا زنگنه شما همیشه با این لباس بیرون می روید؟

همیشه دوستان صمیمی ام به من می گویند که تو انگار یک دیوار دور خودت کشیدی ولی من غارم را دوست دارم و انگار می ترسم که مرا بشناسند! چون یه زمانی این اتفاق افتاده که تصمیم گفتم دیوار دورم را بردارم و اجازه دهم به من نزدیک شوند ولی بعدش عکس العمل های دیدم که آزارم داد متاسفانه اینجا آدم ها خیلی راحت به خودشون این اجازه را می دهند که درباره تو قضاوت بکنند.

وقتی به من بازیگر کارگردانی زنگ می زند و ازم دعوت می کند برای کار به دفترش بروم اولین حرفی که می زند اه خانم زنگنه شما همیشه با این لباس بیرون می روید؟ و من فکر می کنم این آقا وقتی به یک خانم بازیگری زنگ می زند انتظار دیدن دختری که کارهای عجیب و قریب با صورتش نکرده و لباس ساده پوشیده ندارد! خب منم اذیت می شوم و این اختیار را به او می دهم که مرا انتخاب نکند ولی حقیقتش نمی توانم بگویم که دلم نمی سوزد.

رازهای زندگی شخصی لعیا زنگنه, بیوگرافی کامل لعیا زنگنه

عاشق شدید فوتبال هستم

عاشق فوتبالم ... نمی توانید تصور کنید وقتی فوتبال می بینم چه ریختی ام! اصلا یک آدم دیگر می شوم و شاید یکی از دلایلی که اینقدر فوتبال را دوست دارم همین باشد که کاملا زمان و مکان و همه چیز از یادم می رود و هر چیزی که چنین خاصیتی داشته باشد حال مرا خیلی خوب می کند و من دوسش دارم ...


همچنین ببینید : • لیندا کیانیهوتن شکیبا امیر کاظمی • ساره بیات



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 22 ارديبهشت 1397
.

سریال دستت را به من بده

خلاصه داستان سریال دستت را به من بده, بیوگرافی بازیگران سریال دستت را به من بده, زمان پخش سریال دستت را به من بده

خلاصه داستان و زمان پخش سریال دستت را به من بده + بیوگرافی و عکس بازیگران

سریال دستت را به من بده به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور سریالی است که قراره ماه رمضان ۹۷ از شبکه سوم سیما پخش شود. فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی ۳۷ قسمتی در اواخر اردیبهشت ۹۷ تمام می شود.

هنوز زمان پخش دقیق این سریال از شبکه سه سیما مشخص نشده است و به محض اینکه زمان دقیق پخش این سریال مشخص شد در این پست درج خواهد شد.

امین تاریخ و فریبا متخصص در سریال دستت را به من بده

خلاصه داستان سریال دستت را به من بده

در این سریال رسول تولایی بزرگتر, محبوب و مورد اعتماد چند خانواده می باشد ولی این اعتماد به واسه بازخوانی اتفاقات گذشته کم رنگ تر می شود و خانواده هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و سعی در یافتن مقصر اصلی هستند.

بازیگران سریال دستت را به من بده

در این سریال بازیگران زیادی ایفای نقش می کنند از جمله امین تارخ, فریبا متخصص, محمدرضا هدایتی, مریم بوبانی, مارال فرجاد, نیما شعبان نژاد, دنیا مدنی, بابک بهشاد, علی استادی, معصومه قاسمی پور, شیرین آقاکاشی, رحمان باقریان, کاظم هژیر آزاد, حسین ملکی و ...

امین تاریخ بازیگر سریال دستت را به من بده

بیوگرافی و عکس امین تارخ بازیگر سریال دستت را به من بده

امین تارخ بازیگر موفق سینما و تلویزیون در سال ۱۳۳۲ متولد و ۶۵ ساله است او علاوه بر بازیگری در تئاتر فعالیت دارد و مدرس رشته بازیگری هم است.

بیوگرافی امین تارخ

مارال فرجاد بازیگر سریال دستت را به من بده

بیوگرافی و عکس امین مارال فرجاد بازیگر دستت را به من بده

مارال فرجاد ۳۶ ساله می باشد و دختر بازیگر مشهور جلیل فرجاد می باشد و خواهرش مونا فرجاد نیز بازیگر است او در دانشگاه رشته عکاسی خوانده و مثل اینکه مجرد می باشد.

بیوگرافی مارال فرجاد

  فریبا متخصص بازیگر سریال دستت را به من بده

بیوگرافی و عکس فریبا متخصص بازیگر سریال دستت را به من بده

فریبا متخصص ۵۷ ساله می باشد و اصالتاً بروجردی می باشد در یک خانواده پر جمعیت متولد شده و آخرین فعالیت بازیگری اش سریال شهرزاد می باشد که توانست به خوبی در این سریال بدرخشد و اکنون در سریال دستت را به من بده مشغول به کار است.

بیوگرافی فریبا متخصص


همچنین ببینید : • سریال ایراندختسریال شهرزادسریال پدر 


:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 21 ارديبهشت 1397
.

خواص پیاز

خواص مفید پیاز سفید, قرمز و رزد برای پوست و مو, مضرات پیاز برای آقایان, piyaz

فواید پیاز برای پوست و مو و سرماخوردگی تا زیان های مصرف پیاز برای مردان و زنان

پیاز یکی از قدیمی ترین سبزیجات در دنیا می باشد و گفته ها از آن است که این گیاه ۳ هزار سال قبل از میلاد مسیح در کشور مصر کشت می شد و به عنوان غذای اصلی مصرف می شد و امروزه همچنان از پیاز در پخت اکثر غذاها استفاده می شود مثلا در آمریکای شمالی پیاز را پس از خرد کردن سرخ می کنند و با نام پیاز حلقه ای سرو می شود.

بی دلیل نیست که پیاز در گذشته حکم طلا را داشته است چون این گیاه به دلیل داشتن ویتامین های A و B و V, ید, املاح سدیم, پتاسیم, آهن, فسفر, قند, کلسیم, ترکیبات گوکردی و ... برای سلامتی بدن بسیار مفید است همچنین پیاز به دلیل داشتن مواد آنتی بیوتیک از نظر دارویی پر اهمیت می باشد و می تواند با تقویت سیستم دفاعی بدن در پیشگیری از بسیاری بیماری ها مفید و مؤثر باشد. پیاز در انواع سفید, قرمز و زرد وجود دارد.

خواص مفید پیاز

مفید برای لاغری

پیاز به دلیل اینکه حاوی مقدار زیادی فیبر است و با مصرف پیاز, فیبرهای موجود در آن, داخل دستگاه گوارش حجیم تر می شوند و برای همین احساس گرسنگی را تا حد زیادی کاهش می دهد همچین پیاز میزان تری گلیسیرید خون را تا حد زیادی کاهش می دهد و همان طور که میدانید تری گلیسیرید ها چربی های انباشته شده در بافت های چربی بدن هستند که در ران ها, شکم و ... انباشه می شوند. همچنین پیاز به دلیل اینکه ادرار آور است در دفع سموم بدن بسیار مؤثر است.

مفید برای پوست

پیاز موجب تقویت پوست بدن و موها شده و آلرژی های پوستی, زگیل ها و بیماری های پوستی را درمان می کند در واقع پیاز به دلیل داشتن اسید های گیاهی می تواند روی پوست پیلینگ مناسب انجام دهد یعنی باعث رفع لایه سلول های مرده پوست (چین و چروک) شده و موجب شادابی و نشاط پوست شود.

همچنین پیاز به دلیل داشتن کرومیم (chromium) با نوعی از باکتری که موجب به وجود آمدن آکنه در پوست می شود مقابله می کند بنابراین شما با مصرف روزانه پیاز, می توانید پوستی شاداب و زیبا و به دور از هر گونه آکنه داشته باشید.

مفید برای بیماران دیابتی

پیاز حاوی ماده ای بنام گلوسید است که موجب کاهش گلیسیرید خون می شود دقیقا همان کاری که انسولین برای بیماران دیابتی انجام می دهد پس شما با مصرف روزانه پیاز می توانید میزان قند خون خود را کاهش دهید.

مفید برای کاهش درد

طبق تحقیقاتی که در سال ۱۹۹۰ در داکوتای شمالی انجام گرفت دانشمندان به این نتیجه رسیدند که منگنز موجود در پیاز به عنوان یک ضد درد عمل می کند و زنانی که در رژیم غذایی خود منگنز دارند نسبت به زنان دیگر کمتر دچار علایم نشانگان قبل از قاعدگی مثل بدخلقی و دردهای شکمی می شوند.

پیشگیری از سرطان

پیاز منبع غنی از فلاونوئیدها است و فلاونوئیدها از رشد تومورها در حیوانات جلوگیری می کند پس اگر شما در برنامه غذایی خود از پیاز به طور مداوم استفاده کنید می توانید تا حدی زیادی خطر مبتلا به سرطان مخصوصاً سرطان روده را در خود کاهش دهید. حتی داشنمندان معتقدند پختن گوشت همراه پیاز می تواند به کاهش مواد سرطان زایی که در هنگام پختن گوشت در حرارت ایجاد می شود کمک کند.

مفید برای درمان بواسیر

یکی دیگر از خواص پیاز این است که می تواند در بهبود و درمان بواسیر تا حد زیادی مفید باشد در واقع پیاز موجب انتقال خون به طرف سطح پوست می شود و این کار باعث کاهش تجمع خون در رگ های بواسیری می شود پس شما با قرار دادن پیاز پخته شده و گرم در محل بواسیر می توانید به درمان بواسیر خود کمک کنید.

مفید برای استخوان ها

طبق تحقیقاتی که در کالیفرنیا در سال ۲۰۰۹ صورت گرفت دانشمندان به این نتیجه رسیدند که تراکم استخوان ها در زنانی که روزی یک پیاز مصرف می کنند ۵ درصد بیشتر از زنانی است که یک بار در ماه پیاز می خورند و احتمال شکستگی لگن در آن ها ۲۰ درصد کاهش می باید بنابراین به خانم ها توصیه شد که برای پیشگیری از بیماری پوکی استخوان, خوردن پیاز را به برنامه غذایی خود اضافه کنند.

مفید برای سرماخوردگی

پیاز به دلیل اینکه خاصیت ضد باکتریایی و ضد ویرویسی دارد مصرف آن به هنگام سرماخوردگی به خصوص به شکل پخته می تواند تا حد زیادی برای کاهش عفونت های ویروسی و باکتریایی و درمان سرماخوردگی مؤثر باشد

زیان های پیاز

مضر برای بانوان شیرده

در دوره شیردهی تا می توانید پیاز مصرف نکنید چون علاوه بر نفخ زا بودن تأثیرات زیادی بر طعم شیر گذاشته و موحب بدبو و بد طعم کردن شیر مادر می شود به طوریکه نوزاد شما از خودن شیر امتناع خواهد کرد.

مضر برای افراد طبع گرم

افرادی که طبع گرمی دارند نباید در مصرف پیاز زیاده روی کنند چون پیاز به دلیل اینکه گرم است برای افرادی که طبع گرمی دارند مضر بوده و اسراف در خوردن پیاز موجب فراموشی و سردرد در آن ها خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 21 ارديبهشت 1397
.

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا و همسرش, ازدواج ریحانه پارسا بازینگر نقش لیلا سریال پدر, reyhane parsa

زندگی شخصی ریحانه پارسا و ماجرای ازدواج و همسرش تا نحوه بازیگر شدن

ریحانه پارسا در سال ۱۳۷۲ در شهر تهران متولد و اکنون ۲۴ ساله است او جزو بازیگرانی است که در سال ۹۷ به تلویزیون معرفی شده اند و فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد. علاوه بر اینکه مهارت خاصی در نویسندگی و عکاسی دارد به کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه بسیار زیادی دارد. او با بازی در سریال پدر که قرار است ماه رمضان ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شود اولین کار بازیگری خود را تجربه می کند و برای این نقش از بین ۲۵۰ افرادی که تست دادند انتخاب شده است.

همیشه در زندگی آدم بلند پروازی بودم و فکر کنم برای همین است که چنین موقعیتی برای من با سریال پدر پیش آمد البته خودم دوست داشتم با اتمام مدرسه و در حین تحصیل در دانشگاه کار تئاتر را به صورت حرفه ای شروع کنم و فکر می کردم بعد از گذشت چند سال چنین اتفاقی برایم خواهد افتاد اما سریال پدر سکوی پرش من شد.

ازدواج و همسر ریحانه پارسا

خانم پارسا مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و نامزدی در این پست درج خواهد شد. البته او در مصاحبه اش گفته است که فعلا می خواهد تمام تمرکزش را بر روی بازیگری بگذارد و در این حرفه به موفقیت های زیادی برسد.

ریحانه پارسا در سریال پدر

او در سریال پدر که قرار است در ماه رمضان ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شود نقش دختری بنام لیلا که یک دختر امروزی است را بازی می کند و به خاطر اتفاقاتی که در دانشگاه می افتد با پسری بنام حامد تهرانی آشنا می شود و رابطه این دو نفر در سریال پدر به تصویر کشیده می شود.

نقش حامد را سینا مهرداد بازی می کند و بازیگران معروف دیگری نظیر مهدی سلطانی, لعیا زنگنه و ... در این سریال نیز بازی می کنند انتظار می رود این سریال همانند سریال های هر ساله ماه رمضان جذاب و پرمخاطب باشد.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : پنج شنبه 20 ارديبهشت 1397
.

خواص سیب زمینی

سیب زمینی, خواص مفید سیب زمینی برای پوست و مو و کودکان, زیان های سیب زمینی,sib-zamini

خواص مفید سیب زمینی کباب پز و آب پز شده و زیان های سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی در سر تا سر جهان است و گیاه بومی آمریکای جنوبی است و هنوزم به صورت وحشی در شیلی و آرژانتین رشد می کند. در قرن ۱۶ ام برای اولین بار به وسیله اسپانیایی ها به اروپا برده شد و در ایران هم برای اولین بار توسط میرزا ملکم خان به ایران آورده شده و در روستایی بنام پشند در اطراف کرج کاشته شد و برای همین به سیب زمینی پشندی هم معروف است.

ما از سیب زمینی در پخت اکثرا غذاهامون مانند آبگوشت, کوکو سیب زمینی و ... استفاده می کنیم. ماده اصلی موجود در سیب زمینی نشاسته است که معمولا ۹ تا ۲۵ درصد سیب زمینی را تشکیل می دهد. سیب زمینی آپ پز یا کباب شده غنی از ویتامین های گروه B و C و مواد معدنی از جمله پتاسیم, فسفر, آنتی اکسیدان ها, فیبر و کربوهیدرات ها می باشد.


نحوه پخت صحیح سیب زمینی

پختن سیب زمینی به صورت آب پز, تنوری و کباب شده موجب حفظ خاصیت آن می شود ولی پخت آن به صورت سرخ کرده و چیپس که متاسفانه در کشور ما رایج است بدترین نوع پخت سیب زمینی است که خوردن آن برای اطفال مضر و برای بزرگسالان به دلیل روغن زیاد توصیه نمی شود.

خواص مفید سیب زمینی

مفید برای پوست

شما می توانید با سیب زمینی آب پز شده ماسک بی نظیری برای چین و چروک و روشن شدن رنگ پوست تان درست کنید برای این کار ۱ عدد سیب زمینی آب پز شده را با ۱ قاشق غذاخوری عسل, ۱ قاشق غذاخوری ماست و چند قطره لیمو ترش تازه ترکیب کنید سپس آن را بر روی صورت خود بمالید و به مدت ۲۰ دقیقه صبر کنید تا اثر کند سپس با اب گرم بشویید.

اگر شما به طور مرتب این ماسک را هفته ای ۲ بار استفاده کنید علاوه بر کاهش چین و چروک های صورت, رنگ پوست صورت تان هم روشن تر خواهد شد.


مفید برای کاهش اشتها

سیب زمینی در مقایسه با سایر کربوهیدرات ها بسیار سیر کننده و بدون چربی است و همچنین دارای قند های دیر جذب و فیبر است. علاوه بر این سیب زمینی به دلیل داشتن نوع خاصی از نشاسته در برابر آنزیم های گوارشی مقاومت می کند و این کار هضم سیب زمینی را سخت می کند و منجر به سرکوب اشتها و کاهش احساس گرسنگی می شود.


مفید برای ریزش مو

عصاره سیب زمینی به دلیل ویتامین هایی که دارد برای درمان ریزش موی سر و بدن بسیار مفید است و از موهای شما در برابر شکندگی و آسیب محافظت می کند. برای درمان ریزش موی خود می توانید از ماسک سیب زمینی استفاده کنید.

برای این کار سیب زمینی رنده شده را با زرده تخم مرغ و عسل در یک کاسه ترکیب کنید و سپس این ماسک را به طور مستقیم روی پوست سر خشک بمالید و بعد از چند دقیقه بشویید.


مفید برای کودکان

سیب زمینی به دلیل داشتن فیبر و پتاسیم در رژیم غذایی کودکان ۱ تا ۳ ساله پیشنهاد می شود. تحقیقات نشان می دهد که اکثر کودکان ۱ تا ۳ سال تنها ۶۷ درصد از پتاسیم مورد نیاز و ۵۵ درصد از فیبر مورد نیازشان را مصرف می کنند بنابراین کودک شما با خوردن سیب زمینی تا ۸ درصد نیازش به فیبر تامین می شود که این نقش مهمی در رشد, نمو و سلامت کودک شما خواهد داشت.


مفید برای سوختگی

اگر به پماد های سوختگی دسترسی ندارد شما می توانید یک سیب زمینی خام را از وسط نصف کنید و بر روی محل سوختگی بگذارید و یا آن را رنده کنید و با دست به آرامی بر روی محل سوختگی بمالید و سپس با یک پارچه سبک و تمیز روی سوختگی بگذارید این کار باعث تسکین سوختگی های سطحی و کمک به بهبودی پوست تان خواهد شد.


مفید برای کاهش استرس

سیب زمینی به دلیل داشتن ویتامین B6 نقش مهمی در کاهش و رفع استرس و اضطراب دارد و با خوردن سیب زمینی در بدن هورمون آدرنالین تولید می شود که به مغز انسان در مقابله با استرس عوامل و عصبی کمک می کند. توجه داشته باشید برای این کار باید سیب زمینی را به صورت بخار پز و یا در فر به صورت کبابی بپزید و با سرخ کردن خواص سیب زمینی از بین می رود.


مفید برای کاهش فشار خون و خستگی

تحقیقات نشان داده است مصرف منظم سیب زمینی نه تنها باعث چاقی نمی شود بلکه باعث کاهش فشار خون می شود. همچنین سیب زمینی به دلیل اینکه حاوی مقدار زیادی پتاسیم بوده مصرف آن در رفع و کاهش خستگی بسیار مفید است چونکه بدن انسان برای فعال سازی محرک های عصبی و به حرکت درآوردن عضلات به پتاسیم نیاز دارد.


مفید برای تقویت حافظه

به اعتقاد دانشمندان در تمامی کربوهیدرات ها موادی وجود دارد که موجب تقویت امواج فرستاده شده به مغز می شود و با این کار بازدهی حافظه بیشتر می شود سیب زمینی هم به دلیل اینکه یکی از کربوهیدارت ها است شما می توانید نیم ساعت قبل از مطالعه سیب زمینی آب پز شده را بخورید تا قدرت یادگیری خودتان را تقویت کنید.

زیان های سیب زمینی

افزایش قند خون

سیب زمینی به دلیل اینکه حاوی مقدار زیادی نشاسته است در افرادی که مبتلا به بیماری قند خون هستند باعث افزایش قند خون می شود این افراد قبل از مصرف سیب زمینی باید با پزشک خود مشورت کنند.


مضر برای زنان باردار

تحقیقات نشان داده است خانم هایی که از قبل بارداری سیب زمینی زیاد مصرف می کردند بیشتر در معرض ابتلا به دیابت دوران بارداری قرار می گیرند نتایج تحقیقات به این قرار است که این بیماری در زنانی که قبل از بارداری بین ۲ تا ۴ فنجان سیب زمینی در هفته مصرف می کردند تا ۷۲ درصد افزایش می یابد.


همچنین ببینید : • خواص نمک



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397
.

سریال پدر

بیوگرافی بازیگران سریال پدر, زمان پخش سریال پدر, خلاصه داستان سریال پدر

خلاصه داستان و زمان پخش سریال پدر به همراه بیوگرافی و عکس بازیگران سریال پدر

 سریال پدر به تهیه کنندگی عنقا، سریال عاشقانه ای است که قرار است ماه رمضان ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شود این سریال تم عاشقانه ای دارد اما نه آن عاشقانه ای که همه ما می شناسیم بلکه این سریال تلفیقی از عشق و غم است.

مهدی سلطانی یکی از بازیگران اصلی این سریال می باشد او یکی از بازیگران موفق و محبوب کشورمون می باشد که در سریال شهرزاد هم کارنامه بسیار درخشانی از خود به جا گذشته است. در واقع هر سریالی که مهدی سلطانی در آن ایفای نقش می کند طرفدارن بی شماری پیدا می کند و امیدواریم این سریال هم که برای ماه رمضان امسال آماده شده است قصه ای دوست داشتنی و پرطرفدار داشته باشد.

اما نقش اصلی سریال را ریحانه پارسا بازیگر جوانی که به تازگی به جامعه هنری معرفی شده است قراره بازی کند او نقش دختری بنام لیلا را در سریال پدر بازی می کند. بازیگران دیگری چون پوریا سلطان زاده, ساناز طاری, مهتاب شیروانی, سید حسام میثاق و شهاب مهربان قرار است نقش همکلاسی های لیلا را بازی کنند که این بازیگران هم با این سریال به حرفه ای بازیگری وارد می شوند.

عکس بازیگران سریال پدر, موضوع سریال پدر

خلاصه داستان سریال پدر

در مورد داستان سریال پدر، که قرار است در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در ماه رمضان ۹۷ پخش شود آمده است حامد پسر جوانی است که درگیر داستانی عاشقانه می شود و به خاطر اعتقاداتی که دارد و همچنین پدرش که برایش الگویی تمام عیار است سر یک دو راهی قرار می گیرد و باید دست به انتخاب سرنوشت ساز بزند و یکی از دو راه را انتخاب کند ...

بازیگران سریال پدر

اسامی بازیگران معروف که قرار است در این سریال بازی کنند عبارتند از : مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا بهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، بیژن امکانیان، الهام طهموری، کاوه خداشناس و ...



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397
.

تعبیر خواب آروغ زدن

دیدن خواب آروغ زدن, تعبیر خواب آروغ زدن یا خالی کردن باد گلو در خواب

تعبیر خواب آروغ زدن (باد گلو خالی کردن) به همراه بوی بد و غذا و دود در خواب نشانه چیست؟

معبرین بزرگ تعبیر خواب معمولا آروغ زدن در خواب را نشانه گفتن سختی بیهوده و نا به جا  تلقی می کنند البته بسته به اینکه آروغ زدن شما با بوی بد باشه یا با دود یا به همراه غذا تعبیرهای متفاوتی دارد که در ادامه می توانید تعبیر دقیق خواب خود را مشاهده کنید.

تعبیر خواب آروغ زدن

منچهر مطیعی تهرانی می گوید : اگر شخصی در خواب آروغ بد طعم و بد مزه بزند خوابش نشانه این است که در آینده ی نزدیک سختی بی جا و نابهنگام و بدون اینکه سود و زیان خودش را حساب کند خواهد گفت که این سخن او موجب سرافکندگی و شرمزدگی خواهد شد.

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر شخصی در خواب آروغ بزند خوابش نشانه این است که سختی خواهد گفت که او را از آن حرمتی بود.


تعبیر خواب آروغ زدن به همراه غذا

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : اگر شخصی در خواب آروغ بزند و بجای اینکه گاز و باد از گلویش بیرون بیاید غذا به دهانش بیاید خوابش به هیچ وجه سعد نیست و توصیه می شود شخص خواب دیده برای چند هفته از رفتن به مسافرت و خارج شدن از شهر و دیار خویش خودداری کند چون که خواب او نشان از فرا رسیدن اجل او است.

البته توجه کنید خواب آروغ با خواب استفراغ فرق می کند و استفراغ در خواب همان طور که از نامش پیدا است نشانه طبی فراغت کردن است و با باد گلو متفاوت است.

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر شخصی در خواب آروغ طعامی بزند و غذا از گلویش بیرون بیاید خوابش نشانه این است که اجل او نزدیک است.


تعبیر خواب آروغ به همراه دود

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : اگر کسی در خواب ببینید که آروغ زد و به همراه آروغش دودی از گلویش بیرون آمد خوابش نشانه این است که در آینده نزدیک سخنان او موجب ملال و ملامت خواهد شد و در نهایت به زیان او تمام خواهد شد و شایستگی سرزش و شماتت خواهد یافت.

تعبیر خواب آرایشگاه زدن
تعبیر خواب آرایشگاه زدن
دیدن خواب رفتن به آرایشگاه و یا آرایش کردن و اصلاح کردن در آرایشگاه هر کدام ...

محمد بن سیرین می گوید :

  • اگر خواب ببینید که آروغ ترش و ناخوش زدید نشانه این است که سختی خواهید گفت که از آن سخن مضرت و خطر خواهید دید.
  • اگر شخصی خواب ببینید که با آروغ دود بیرون آورد خوابش بیانگر این است که بی هنگام سخنی خواهد گفت که بخاطر آن سخن از او عیب گویند و ملامتش کنند و سرانجام از آن سخن پشیمان شود.

همچنین ببینید : • تعبیر خواب شکستن فک صورت • تعبیر خواب حاملگی دختر باکره • دیدن خواب ابله مرغون  • تعبیر خواب خلط بینی  • تعبیر خواب خوردن آب راکد



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397
.

عکس نوشته دلخورم

عکس نوشته دلخورم ازت عشقم, عکس نوشته دلخوری و ناراحتی برای پروفایل

عکس نوشته دلخورم ازت عشقم + تصاویر ناراحتی و دلخوری از عشقت و دنیا برای پروفایل

گالری زیباترین عکس نوشته های دلخوری و ناراحتی از عشقت و دلخورم از عشقم با نوشته های تیکه دار و عاشقانه و معنادار زیبا که شما می توانید برای پروفایل خود از آن ها استفاده کنید. در ادامه این عکس نوشته ها را مشاهده می کنید.

عکس نوشته با موضوع دلخوری و ناراحتی از عشقت

عکس پروفایل دلخورم

ببین ...

دلخوری، باش.

عصبانی هستی، باش.

قهری، باش.

هرچی می‌خوای باشی باش

ولی حق نداری

با من حرف نزنی ...

فهمیدی؟

عکس نوشته دلخورم عشقم

تصاویر زیبا دلخوری و ناراحتی از عشقت برای پروفایل

از این دلخورم که منو داشت

ولی ت گوش همه داد زد

گفت تنهـــــــام ...

 عکس نوشته دلخورم کردی, عکس نوشته دلخورم ازت عشقم

عکس نوشته دلخور بودن از عشقت

دلخور که میشوم بغض میکنم

می آیم پشت صفحه مانیتورم مینشینم

کامنت مینویسم و صورتک میگذارم

صورتکی که میخندد و پشت آن قایم میشوم

تا همه فکر کنند میخندم تا بخندند

اشک هایم می آیند و من مدام با صورتک مجازیم میخندم ...

عکس پروفایل دلخورم, عکس نوشته دلخور شدن از همسرت و عشقت

گالری زیباترین عکس نوشته با موضوع دلخوری و دلخورم

دلم واسه تو تنگ میشه همش ...

با اینکه یه دنیا ازت دلخورم ...!

دلت واسه من, تنگ میشه یه روز

به جوووووون دو تامون قسم میخورم!

عکس نوشته دلخوم از دنیا

عکس پروفایل با موضوع دلخور بودن

هر که آمد

اندکی دل ما را پریشان

کرد و رفت ...

عکس نوشته دلخورم از همه چی, عکس نوشته دلخورم از زندگی

عکس نوشته های زیبا در مورد دلخوری و ناراحتی

چقدر از همه چی

سرد و دلخورم ...

عکس نوشته دلخورم, عکس پروفایل دلخورم

عکس نوشته دلخوری

همیشه مراقب حرف هایی که میزنی باش!

مخصوصا وقتی که عصبی یا دلخور هستی ...

بعضی کلمات همچو ترکشی می ماند

که کنار قلب می نشیند

نمی کشد !

ولی تا آخر عمر عذاب می دهد ...

عکس نوشته دلخورم اما دوست دارم هنوز

مجموعه عکس نوشته های جدید دلخوری از عشقت

بلاتکلیفم ...

به اینکه: قهری هنوز؟!

دلخوری هنوز؟!

دلتنگم میشی هنوزی؟!

برات مهمم هنوز؟!

این سوالارو هر روز تو دلم ازت می پرسم.

بلاتکلیفم... میون دو کلکه "آره یا نه"

اما فقط میدونم که:

"دوستت دارم هنوز"

  عکس نوشته دلخور شدم

عکس پروفایل دلخور بودن از عشقت

آنقدر ازت دلخور شدم که

فکرشم نمیتونی بکنی ...


همچنین ببینید : • عکس نوشته بغضعکس نوشته عاشقانه زیباعکس نوشته مذهبیعکس نوشته خدا • عکس نوشته های مغرورانه



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397
.

بیوگرافی آرزو نبوت

آرزو نبوت و همسرش, arezoo nabovat, عکس های اینستاگرام ارزو نبوت

آرزو نبوت در مهر ماه سال ۱۳۶۲ در یک خانواده ۵ نفره در شهر اراک متولد و اکنون ۳۵ ساله است و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی و بازیگری از دانشگاه سوره است و علاوه بر این در زمینه شعر و نویسندگی و حرفه مدلینگ عکاسی فعالیت دارد. او تنها دو خواهر دارد.

ازدواج و همسر

آرزو نبوت مجرد می باشد و ازدواج نکرده است به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و نامزدی او در این پست درج خواهد شد.

شروع فعالیت بازیگری و افتخارات

آرزو نبوت بیشنر در زمینه تئاتر تا به امروز فعالیت داشته است و حضور او در نقش پریوش در سریال علی البدل اولین تجربه بازیگری او بوده است و هم اکنون او در سریال ایراندخت (ستارخان) در نقش آیلار مشغول به کار است.

او نامزد دریافت جایزه جشنواره فجر در بخش بین الملل برای بازی در نمایش سفر به نهایت دور شد و علاوه بر این در جشنواره های دیگری نظیر جشنواره خمسه و شمسه موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کند. جالب است بدانید داوران جشنواره فجر سی و چهارم از نظر سبک درست بازیگری به او لقب ژولیئت بینوش ایران را دادند.

آرزو نبوت و همسرش, عکس های اینستاگرام آرزو نبوت, آرزو نبوت در سریال ستارخان

آرزو نبوت در سریال علی البدل

او در سریال علی البدل نقش دختر خاله آغاسی (محسن تنابنده) بنام پریوش را بازی می کند. آغاسی در روستای چشمه بلیل به فکر منافع شخصی خودش است و در تلاش است با مشاوره دادن به خان های روستا, نقشه خودش را عملی کند او حتی طی یک نقشه ای که با دخترخاله اش پریوش کشیده او را به عقد نوذر خان (مهدی هاشمی) در می آورد.

بیماری سرطان معده رامین ناصر نصیر
بیماری سرطان معده رامین ناصر نصیر
اخیراً شایعه هایی در مورد اینکه رامین ناصر نصیر سرطان معده دارد پخش شده که ...

همسر اول مهدی هاشمی فوت کرده و او از همسر اولش سه دختر ترشیده بنام های سوسن و سرو و سنبل دارد که کم کم به رفتارهای پدرشان مشکوک می شوند تا اینکه پریوش به همراه پسرش به روستا می آید و نوذر خان را تهدید به افشاگری می کند در این میان آغاسی با میانجیگیری های سوری اش سعی در بدست آوردن املاک نوذر خان است و در ازایش قراره نوذر خان را از شر پریوش رهایی نماید. و وقتی خبر ازدواج خان و پریوش برملا می شود اتفاقاتی رخ می دهد که ...


همچنین ببینید : • نیوشا ضیغمینعیمه نظام دوستنرگس محمدیگلاره عباسی


:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397
.

بیوگرافی آرزو نبوت

آرزو نبوت و همسرش, arezoo nabovat, عکس های اینستاگرام ارزو نبوت

آرزو نبوت در مهر ماه سال ۱۳۶۲ در یک خانواده ۵ نفره در شهر اراک متولد و اکنون ۳۵ ساله است و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی و بازیگری از دانشگاه سوره است و علاوه بر این در زمینه شعر و نویسندگی و حرفه مدلینگ عکاسی فعالیت دارد. او تنها دو خواهر دارد.

ازدواج و همسر

آرزو نبوت مجرد می باشد و ازدواج نکرده است به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و نامزدی او در این پست درج خواهد شد.

شروع فعالیت بازیگری و افتخارات

آرزو نبوت بیشنر در زمینه تئاتر تا به امروز فعالیت داشته است و حضور او در نقش پریوش در سریال علی البدل اولین تجربه بازیگری او بوده است و هم اکنون او در سریال ایراندخت (ستارخان) در نقش آیلار مشغول به کار است.

او نامزد دریافت جایزه جشنواره فجر در بخش بین الملل برای بازی در نمایش سفر به نهایت دور شد و علاوه بر این در جشنواره های دیگری نظیر جشنواره خمسه و شمسه موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کند. جالب است بدانید داوران جشنواره فجر سی و چهارم از نظر سبک درست بازیگری به او لقب ژولیئت بینوش ایران را دادند.

آرزو نبوت و همسرش, عکس های اینستاگرام آرزو نبوت, آرزو نبوت در سریال ستارخان

آرزو نبوت در سریال علی البدل

او در سریال علی البدل نقش دختر خاله آغاسی (محسن تنابنده) بنام پریوش را بازی می کند. آغاسی در روستای چشمه بلیل به فکر منافع شخصی خودش است و در تلاش است با مشاوره دادن به خان های روستا, نقشه خودش را عملی کند او حتی طی یک نقشه ای که با دخترخاله اش پریوش کشیده او را به عقد نوذر خان (مهدی هاشمی) در می آورد.

بیماری سرطان معده رامین ناصر نصیر
بیماری سرطان معده رامین ناصر نصیر
اخیراً شایعه هایی در مورد اینکه رامین ناصر نصیر سرطان معده دارد پخش شده که ...

همسر اول مهدی هاشمی فوت کرده و او از همسر اولش سه دختر ترشیده بنام های سوسن و سرو و سنبل دارد که کم کم به رفتارهای پدرشان مشکوک می شوند تا اینکه پریوش به همراه پسرش به روستا می آید و نوذر خان را تهدید به افشاگری می کند در این میان آغاسی با میانجیگیری های سوری اش سعی در بدست آوردن املاک نوذر خان است و در ازایش قراره نوذر خان را از شر پریوش رهایی نماید. و وقتی خبر ازدواج خان و پریوش برملا می شود اتفاقاتی رخ می دهد که ...


همچنین ببینید : • نیوشا ضیغمینعیمه نظام دوستنرگس محمدیگلاره عباسی


:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397
.

تعبیر خواب آرواره

تعبیر خواب آرواره, تعبیر خواب شکستن فک صورت

تعبیر خواب آرواره انسان یا حیوانات و همچنین اگر خواب شکستن فک صورت ببینید و یا احساس درد در بخش فک صورت خود کردید می توانید در این پست تعبیر خواب فک صورت خود را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب مشاهده کنید.

تعبیر خواب آرواره دیدن

تونی کریسپ : او در کتابش در مورد خواب دیدن آواره گفته است که آواره در خواب علامت نیرویی در فرد رویایین است که او اجازه نفوذ کسی را به درونش نمی دهد جز از راه دهانش که آن هم با فشردن دندان ها به یکدیگر مانع ورود هر چیزی می شود در اصل او معتقد است آرواره و فک نماد نیرویی برای نگاه داشتن عواطف است.

آنلی بیتون : اگر خواب ببینید که فک تان درد می کند خواب شما بیانگر این است که در اثر تغییرات آب و هوا ممکن است به بیماری مالاریا دچار شوید.

تعبیر خواب آرواره حیوانات

اگر خواب ببینید که در آرواره حیوان وحشی گرفتار شده اید خواب شما بیانگر این است که دشمنان شما سعی و تلاش می کنند تا از طریق راه های مختلف به شما ضربه بزنند.

اگه خواب آرواره نهنگ را ببینید خواب شما نشانگر این است که شما با بستن یک قرارداد کاری به سود و منفعت فراوانی در زندگی خواهید رسید.


همچنین ببینید : • تعبیر خواب آرایشگر شدن تعبیر خواب آرایشگاه رفتن • تعبیر خواب آراستن • تعبیر خواب آرامشتعبیر خواب دیدن آدم خوار



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 15 ارديبهشت 1397
.

بیوگرافی شایسته ایرانی

شایسته ایرانی و همسرش, بیوگرافی شایسته ایرانی و خانواده اش, shayesteh irani

شایسته ایرانی در ۲ تیر ماه سال ۱۳۵۸ در تهران متولد و اکنون ۳۹ ساله است او فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی است و بعد از اینکه مدرک خود را گرفت کار خود را در رشته تئاتر و نمایش شروع کرد و بعد از آن در کلاس های بازیگری سنماگران جوان شرکت کرد و در سال ۸۴ با بازی در فیلم آفساید به کارگردانی جعفر پناهی کار بازیگری را شروع کرد.

شایسته ایرانی بر خلاف خیلی از بازیگران ایرانی گزیده کار است و هر نقشی را نمی پذیرد. و با اینکه بازیگر با استعدادی است اما به آن محبوبیت و شهرتی که باید می رسید تا به امروز نرسیده است.

ازدواج و همسر

شایسته ایرانی مجرد می باشد و تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج و نامزدی شایسته ایرانی منتشر نشده است.

شایسته ایرانی و همسرش, عکس های اینستاگرام شایسته ایرانی و همسرش

بازی در نقش تراجنسی

شایسته ایرانی در فیلم سینمایی آینه های روبرو نقش یک تراجنسی را بازی می کند نقشی که برای اولین بار در سینمای ایران به تصویر کشیده می شود و او برای اینکه بتواند به خوبی از پس این نقش بر بیاید تصمیم می گیرد با افراد تراجنسی ملاقات کند و نهایتاً توانست به خوبی از پس این نقش با تمام سختی ها بربیاید.

شایسته ایرانی در سریال ستارخان

او در سریال ستارخان نقش دختری بنام نینا را بازی می کند که با بازی خوبش در این سریال بیش از گذشته به شهرت رسید. سریال ستارخان که گزیده ای از سریال ایراندخت می باشد این روزها از شبکه یک سیما پخش می شود و داستان این سریال زندگینامه سردار پر آوازه ایرانی ستارخان است.

علت مهاجرت سام قریبیان به آمریکا چی بود؟
علت مهاجرت سام قریبیان به آمریکا چی بود؟
وقتی ۱۸ ساله بودم کنکور دادم و در رشته مهندسی کامیپوتر دانشگاه آزاد قبول شدم اما ...

بیوگرافی شایسته ایرانی بازیگر نقش نینا در سریال ستارخان

از ورود خانم ها به وررزشگاه ها حمایت می کنم

شایسته ایرانی در آخرین مصاحبه اش گفت : با اینکه شخصاً علاقه ای برای رفتن به ورزشگاه و استادیوم ندارم و چالش مهمی برایم نبوده است اما چون زنان هموطنم دوست دارند در ورزشگاه هم پای مردان حضور یابند منم از آن ها حمایت می کنم و آرزو می کنم روزی برسد که آن ها هم بتوانند برای تشویق تیم محبوبشان به استادیوم بروند.


همچنین ببینید : مهناز افشار مهدی سلطانیمهتاب کرامتینفیسه روشن



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1397
.

خواص نمک

خواص مفید نمک ید دار, مضرات استفاده از نمک, نمک طعام

نمک یکی از مهم ترین خوراکی ها می باشد که مصرف آن برای سوخت و ساز بدن و ... ضروری است و اما اگر این خوراکی بیش از اندازه مصرف شود زیان های جبران ناپذیری و حتی مرگ را برای افرادی که فشان خون بالاتر دارند در پی خواهد داشت. بهتر است بدانید که سازمان بهداشت جهانی مصرف روزانه مجاز نمک را ۵ گرم اعلام کرده است.

چرا باید نمک ید دار مصرف کنیم؟

متاسفانه کمبود عنصری مانند ید در رژیک غذایی انسان به شدت احساس می شد و این کمبود موجب افزایش تعداد انسان هایی که به بیماری هایی مانند گواتر مبتلا شده بودند می شد تا اینکه دانشمندان تصمیم گرفتند پتاسیم یدات را به نمک خوراکی تصفیه شده اضافه کنند تا انسان ها با مصرف نمک ید دار بتوانند به میزان لازم ید دریافت کنند. در ایران به ازای هر گرم نمک خوراکی, ۴۰ میکروگرم ید اضافه می کنند.

توجه کنید برای حفظ ید در نمک های ید دار شما باید نمک ید داری که از تاریخ تولیدش یک سال نگذشته باشد استفاده کنید و همچنین نباید آن را جلوی نور و رطوبت قرار بدهید و هنگام پخت غذا بهتر است نمک را حد امکان در انتهای پخت اضافه کنید تا ید آن از بین نرود.

خواص مفید مصرف نمک برای بدن

بهبود گوارش

نمک یکی از مواد مورد نیاز و اصلی برای سوخت و ساز مواد خوراکی در بدن می باشد در واقع مصرف نمک باعث تحریک غده های بزاقی به تولید شیره های گوراشی در بدن می شود و این کار باعث آسان شدن گوارش می شود همچنین مصرف نمک مانع انسداد لوله گوارشی و در نتیجه از یبوست جلوگیری می شود. و همچنین این کار باعت آسان تر شدن جذب ذرات غذا در روده می شود.


بهبود مشکلات تنفسی

مصرف به اندازه نمک برای بیمارانی که مشکلات تنفسی مانند آسم, برونشیت و تب یونجه دارند بسیار مفید می باشد. در واقع نمک باعث کاهش التهاب دستگاه تنفسی می شود و تولید خلط را کندتر کرده و این کار موجب آسان تر شدن تنفس می شود. برای همین است که خیلی از افراد توصیه می کنند به هنگام خواب با آب نمک غرغره کنید این کار برای سلامت بهداشت دهان و دندان بسیار مفید است.


مفید برای استخوان ها

افرادی که به اندازه کافی نمک مصرف نمی کنند به بیماری پوکی استخوان مبتلا می شود در واقع مصرف به اندازه نمک برای حفظ سلامت استخوان ها ضروری است و بهتر است بدانید که یک چهارم نمک موجود در بدن انسان در استخوان هایش ذخیره می شود و بدن ما به هنگام کمبود نمک, سدیم را از استخوان ها می گیرد و باعث پوکی استخوان می شود.


مفید برای پوست

خواص نمک برای پوست هم بسیار مفید است و برای همین است که این روزها نمک حمام خیلی مد شده است در واقع نمک دریا در آب حمام باعث از بین بردن آلودگی و سموم در بدن می شود و اثرات نرم کننده و آرامش دهنده ای بر پوست دارد و برای همین است که امروزه در ساخت محصولات زیبایی از نمک استفاده می شود.


مرحمی برای تمام دردها

نمک یک ماده مسکن طبیعی و درمانگر خانگی حساب می شود و به همین دلیل خیلی از افراد توصیه می کنند مقداری نمک دانه درشت را داخل تابه بریزید و روی حرارت گرم کنید سپس آن را داخل جوراب یا دستمالی تمییز بریزید و روی مناطی دردناک بدن مانند پشت گردن, شانه و .... به مدت ۱۵ دقیقه قرار بدهید این کار در کاهش و رفع درد بسیار مؤثر است.

در واقع برای همین است که خیلی از ماها هنگامی که پشه یا حشره ای نیش مان میزنه یا اینکه اگه وقتی قسمتی از بدن مان دچار سوختگی میشه ناحیه آسیب دیده آب نمک میزنیم این کار در کاهش سوزش ناحیه آسیب دیده فوق العاده مؤثر است.


برخی دیگر از خواص مفید مصرف نمک

مصرف به اندازه نمک برای کارکرد درست ماهیچه ها و جابه جایی پیام های عصبی بسیار مفید است همچنین مصرف به اندازه نمک موجب کنترل ضربان غیر عادی قلب می شود و این کار باعث ثابت ماندن فشار خون و مانع حمله های قلبی و سکته می شود. همچنین نمک برای افراد دیابتی بسیار مهم است زیرا نمک می تواند با حفظ سطح قند خون در بدن, نیاز فرد بیمار به انسولین را تا حد زیادی کاهش دهد.

از دیگر خواص نمک می توان به خاصیت ضد ویروسی اش اشاره کرد که جایگزینی عالی برای داروهای آنتی بیوتیک می باشد و با ویروس های سرماخوردگی, تب, آنفولانزا و .. مبارزه می کند و حساسیت ها را مهار می کند در واقع بهتر است بگوییم مصرف به اندازه نمک موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

مضرات مصرف بیش از اندازه نمک

همان طور که گفتیم مصرف به اندازه نمک برای سلامت پوست و بدن بسیار مفید است اما اگر این ماده به اندازه کافی مصرف نشود می تواند به سم کشنده ای برای بدن ما تبدیل شود در ادامه ضررهای مصرف بیش از اندازه نمک را بیان می کنیم :

پوکی استخوان و کاهش کلسیم

مصرف زیاد نمک موجب می شود که نمک جایگزین کلسیم در استخوان ها شود و به این طریق کلسیم از استخوان های شما جدا می شود و با ادرار از بدن شما حارج می شود این کار باعث نازک شدن و پوکی استخوان ها می شود و در نتیجه با افزایش سن, استخوان ها به راحتی می شکند برای کاهش خطر پوکی استخوان, حتما باید نمک را به اندازه مصرف کنید.


افزایش فشار خون و سکته قلبی

مصرف زیاد نمک, موجب افزایش فشار خون می شود و همان طور که میدانید افزایش فشار خون هم موجب سکته قلبی می شود. البته به تازگی دانشمندان متوجه شدند که مصرف زیاد نمک ممکن است بدون اینکه اثری بر افزایش فشار خون داشته باشد باعث سکته قلبی نیز می شود.


سرطان معده

اخیراً دانشمندان با مقایسه میزان مصرف نمک در کشورهای مختلف متوجه شدند که بیماری سرطان معده در کشورهای که مقدار نمک کمتری مصرف می کنند خیلی کمتر است و برای همین مرکز بررسی سرطان در جهان توصیه می کند با کاهش مصرف نمک, می توانید خطر شیوع سرطان معده را کاهش دهید.


آسم

متاسفانه مصرف زیاد نمک شرایط بیماری آسم را تشدید می کند یعنی اگر شما مستعد بیماری ابتلا به اسم باشید مصرف زیاد نمک, موجب بیماری اسم و وخیم تر شدن آن خواهد شد. بررسی ها نشان داده است افرادی که مبتلا به بیماری آسم هستند با کاهش مصرف نمک به همراه سایر عوامل درمانی اسم می توانند در بهبود و درمان بیماری خود تا حد زیادی مؤثر باشند.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
.

تعبیر خواب آرایشگر

تعبیر خواب آرایشگر شدن, تعبیر دیدن آرایشگر در خواب

دیدن آرایشگر در خواب و آرایشگر شدن نشانه این است که شما توانایی تغییر رفتار, افکار, عقاید و شرایط زندگی خودتان را دارید اما بسته به اینکه شما خواب آرایشگر را با چه شرایطی ببینید تعبیر خواب شما می تواند خوب یا بد باشد. به هر حال در ادامه کاملترین تعبیر خواب دیدن آرایشگر و آرایشگر شدن در خواب را آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

تعبیر خواب دیدن آرایشگر

آنلی بیتون معبر بزرگ تعبیر خواب می گوید :
  • اگر زنی در خواب آریشگری را ببینید خوابش نشانه سرزنش و ملامت قرار گرفتن از طرف خانواده اش خواهد بود.
  • اگرر زنی در خواب ببیند که مشغول رنگ کردن موهایش در آرایشگاه است خوابش نشانه این است که دشمنان آن زن تلاش می کنند به آبروی او خدشه وارد کنند اما او با احتیاط موفق می شود از دام آن ها بگریزد.

تعبیر خواب آرایشگر شدن

کتاب سرزمین رویاها نوشته شده است :
  • اگر خواب ببینید که آرایشگر شده است خواب شما نشانه رسیدن به موفقیتی بزرگ خواهد بود.
  • اگر زنی خواب ببینید که آرایشگر مشغول درست کردن موهایش است خوابش بیانگر این است که آن زن با هر وسیله ای تلاش می کند مردم را به سمت خواسته های خود جلب کند و به سراع کارهای جزئی خواهد رفت.
تعبیر خواب رفتن به آرایشگاه
تعبیر خواب رفتن به آرایشگاه
اگر خواب ببینید که به آرایشگاه می روید نشانه این است که در حال حاضر شما ...

تعبیر خواب اصلاح کردن مو توسط آرایشگر

کتاب سرزمین رویاها در این مورد هم نوشته است :
  • اگر موهاتون را آرایشگری کوتاه می کند خواب شما نشانه این است که در معامله ای بزرگ سود بسیاری کسب خواهید کرد.
  • اگر خواب ببینید که آرایشگر مشغول تراشیدن ریشتان است خواب شما نشانه ضرر مالی برای شما خواهد بود.

همچنین ببینید :

تعبیر خواب دیدن آدم لاغر

تعبیر خواب آبرو رفتن

تعبیر خواب باد شکم خالی کردن



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397
.

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی و همسرش هومن سیدی, ازدواج مجدد آزاده صمدی, دختر آزاده صمدی

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار راه بی پایان شناختند. او  در ۱۷ دی ماه سال ۱۳۵۷ در شهر لاهیجان متولد و اکنون ۴۰ ساله است. آزاده صمدی پس از گرفتن لیسانس تئاتر از دانشگاه سوره در کلاس های بازیگری کارنامه با مدیریت پروز پرستویی شرکت کرد و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان همراه هومن سیدی دعوت شد.

جالب است بدانید که این دو بازیگر با سریال راه بی پایان به محبوبیت رسید و احتمالا همین سریال بود که بهانه ای برای آشنایی بیشتر این دو بازیگر باهم شد و آن ها تصمیم به ازدواج گرفتند و خبر ازدواج آن ها در سال ۱۳۸۶ نیز دلیل دیگری بر مطرح شدن آن ها بر سر زبان ها بود ولی متاسفانه این دو زوج هنری پس از ۷ سال زندگی مشترک در سال ۹۳ از هم طلاق گرفتند و تا به امروز هیچ خبری در مورد علت جدایی این دو بازیگر منتشر نشده است.

آزاده صمدی و همسش, آزاده صمدی و هومن سیدی

تایید طلاق هومن سیدی و آزاده صمدی در اینستاگرام هومن سیدی

هومن سیدی بالاخره در اینستاگرامش نسبت به سوال های پیرامون زندگی شخصی اش واکنش نشان داد او نوشت : دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده. بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده است.

امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش‌ها بکلی بسته و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم.

بیوگرافی آزاده صمدی, عکس های آزاده صمدی, ازدواج مجدد آزاده صمدی

مصاحبه با آزاده صمدی : کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟

آزاده صمدی در مصاحبه خود گفت : کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟ دوست ندارم کسی در زندگی خصوصی ما دخالت کند همچنین در ادامه مجری برنامه از آزاده صمدی پرسید که آیا تا حالا به فکر رفتن از ایران افتادید ؟ و خانم آزاده صمدی در پاسخ گفت بله به همیشه رفتن از ایران فکر کردم اما بعدش تصمیم گرفتم بمونم و در مملکت خودم پیشرفت کنم پیشنهاد میکنم این مصاحبه دیدنی با آزاده صمدی را از دست ندهید.

بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی در سال ۱۳۵۹ در شهر رشت متولد شد و الان ۳۷ ساله می باشد هومن سیدی دیپلم گرافیک دارد و کار خود را با حضور در کلاس های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. و سپس به تهران آمد و در کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) شرکت کرد.


همچنین ببینید :

الناز حبیبی

سحر قریشی

پریناز ایزدیار

فریبا نادری



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 8 ارديبهشت 1397
.

بیوگرافی سعید نیک پور

سعید نیک پور و همسرش, saeed nikpour

سعید نیک پور در سال ۱۳۲۴ در شهر ری متولد و اکنون ۲۵ ساله است. از آخرین و بهترین کارهای او می تواند به بازی در سریال ستارخان اشاره کرد که با بازی در این سریال تاریخی توانست بر محبوبیت خود بیش از گذشته بیفزاید. آقای نیک پور در این سریال نقش ستارخان، سردار پر آوازه و مشهور ایرانی را به نحو احسن بازی می کند.

سعید نیک پور به تاریخ علاقه بسیار زیادی دارد و برای همین، ایفای نقش او را بیشتر در سریال تاریخی می بینیم. خیلی ها هنوزم او را با اسم امیر کبیر به یاد دارند سریالی که آقای نیک پور علاوه بر کارگردانی آن, نقش اصلی سریال یعنی امیرکبیر را خودشان بازی می کردند.

ازدواج و همسر

سعید نیک پور متاهل می باشد و دو پسر دارد متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد همسر و فرزندان وی منتشر نشده است.

سعید نیک پور و همسرش, بیوگرافی سعید نیک پور بازیگر نقش ستارخان و معمای شاه

ورود به دنیای بازیگری

سعید نیک پور در سال ۱۳۴۳ اولین کار حرفه ای خود را با بازی در تئاتر در نمایشنامه آنتیگون شروع کرد و در زمستان سال ۱۳۴۳ بود که به همراه علی حاتمی وارد دانشکده هنرهای دراماتیک شد و اولین کار خود را در تلویزیون در نمایشنامه ای به نام در راه کاردیف به کارگردانی ابراهیم آملی در شبکه سه سیما شروع کرد و بعد از بازی در نمایشنامه برما به کارگردانی پری صابری به خدمت سربازی کرد و پس از سربازی با دعوت علی حاتمی در سریال تلویزیونی سلطان صاحبقران در نفش میرزا رضا کرمامی بازی کرد که این فیلم در سال ۱۳۵۵ جایزه بهترین فیلم را گرفت.

پس از فیلم سلطان صاحبقران در فیلم های زیادی نظیر سوته دلان, سایه های بلند, امام علی, رعنا, معمای شاه و ... بازی کرد و هم اکنون در سریال ایراندخت مشغول به کار است که گزیده های از این سریال با عنوان ستارخان از شبکه یک سیما پخش شد.


همچنین ببینید :

مارال فرجاد و همسرش

بیوگرافی الناز شاکردوست و همسرش

عکس هومن حاجی عبداللهی و همسرش

شاهرخ استخری و همسرش سپیده برمی پور



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 7 ارديبهشت 1397
.

تعبیر خواب آرایشگاه

تعبیر خواب رفتن به آرایشگاه, تعبیر خواب اصلاح کردن در آرایشگاه, tabire-khab-arayeshgah

دیدن خواب رفتن به آرایشگاه و یا آرایش کردن و اصلاح کردن در آرایشگاه هر کدام تعبیر های متفاوتی دارد و باید دید شما خواب آرایشگاه را با چه ویژگی هایی دیدید. در این پست ما کامتلترین تعبیر خواب آرایشگاه را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.


تعبیر خواب دیدن آرایشگاه در خواب

آنلی بیتون می گوید :

  • اگر دختری خواب آرایشگاه ببینید خوابش نشانه این است که بر ثروت او مقدار کمی اضافه خواهد شد.
  • اگر شخصی خواب آرایشگاه ببینید خوابش بیانگر این است که آن شخص با دقت و تلاش به پیروزی خواهد رسید.

تعبیر خواب رفتن به آرایشگاه

در کتاب سرزمین رویا نوشته شده است :

  • اگر خواب ببینید که به آرایشگاه می روید نشانه این است که در حال حاضر شما آدم موفقی نیستید ولی در آینده به حاطر کاری که می کنید به موفقیت و شهرت زیادی خواهید رسید.
  • اگر خواب ببینید که با یک دوست به آرایشگاه می روید خواب شما نشانه این است که دوستان تون به شما حسودی می کنند.
  • اگر خواب ببینید که دخترتون را به آرایشگاه می برید خواب شما علامت خبرهای خوشی از راه دور خواهد بود.

تعبیر خواب رنگ کردن مو در آرایشگاه

آنلی بیتون می گوید :

  • اگر زنی در خواب ببینید که آرایشگری مشغول درست کردن موهایش است خوابش بیانگر این است که شما با هر وسیله ای در تلاش هستید تا نظر مردم را نسبت به خواسته های خودتان جلب کنید و به دنبال کاری های جزئی خواهید رفت.
  • اگر زنی در خواب ببینید که در یک آرایشگاه مشغول رنگ مردن موهایش است خوابش بیانگر این است که دشمنان تلاش می کنند تا به آبروی آن زن خدشه وارد کنند اما او با احتیاط از دام و حیله آن ها فرار می کند.

در کتاب سرزمین رویاها نوشته است :

  • رنگ کردن مو به رنگ طلایی نشانه پشیمان شدن از کارها است.
  • رنگ کردن مو به رنگ مشکی نشانه کشف شدن یک راز است.
  • رنگ کردن به رنگ حنایی نشانه از دست دادن یک دوست است.
  • رنگ کردن مو به رنگ بلوطی نشانه تأخیر افتادن موفقیت شما است.
  • اگر در خواب مشعول پاک کردن رنگ موهاتون هستید یا آن ها را دکلره می کنید خواب شما نشانه این است که در آمد خوبی خواهید داشت.
  • اگر در آرایشگاه فقط به موهاتون مدل می دهید خواب شما نشانه رفتن به سفر خواهد بود.
  • اگر در آرایشگاه سلمانی برای شما یک کلاه گیس می سازد خواب شما نشانه این است که یک خطر در نزدیکی شماست.

تعبیر خواب اصلاح کردن در آرایشگاه

لیلا برایت می گوید : اگر خواب ببینید که در آرایشگاه مشعول اصلاح کردن هستید نشانه این است که شما دچار خسارت و ضرری بزرگ خواهید شد.

 

همچنین ببینید :

تعبیر خواب آراستن

تعبیر خواب کشتن همسر

تعبیر خواب خداحافظی با معشوق

تعبیر خواب آتش گرفتن

تعبیر خواب ترکاندن بادکنک



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : پنج شنبه 6 ارديبهشت 1397
.

بیوگرافی سام قریبیان

سام قریبیان و همسرش، سام قریبیان و پدرش، سام قریبیان و مادرش، sam-gharibian

سام قربیان در سال ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد و اکنون ۴۰ ساله است پدرش فرامرز قریبیان بازیگر مشهور و کارگردان سینما و تلویزیون می باشد و مادرش مینا خیامی طرح لباس است و در شهر نیویورک در رشته طراحی لباس تحصیل کرده است و متاسفانه پدر و مادر سام قریبیان سال هاست که از هم طلاق گرفته است. او یک برادر بزرگتر بنام بهزاد دارد که در آمریکا زندگی می کند و یکی از شغل های او طراحی موتورهای BMW می باشد.

سام قریبان در سال ۱۳۷۷ بود که برای ادامه تحصیل به آمریکا رفت و در ایالت کالیفرنیا لیسانس کارگردانی سینما و فوق لیسانس مدیریت و اقتصاد سینما را گرفت و پس از آن دوره یک ساله آکادمی فیلم نیویورک را گذراند و بعدش هم در فیلم هالیوودی آقای بروکس بازی کرد و دقیقا بعد از یک سال از اتمام تحصیلاتش در آمریکا تصمیم می گیرد به ایران بازگردد و او هم اکنون علاوه بر کار بازیگری در دانشگاه سینما تئاتر دانشگاه هنر تدریس می کند.

ازدواج و همسر سام قریبیان

سام قریبیان بازیگر ۴۰ ساله ایرانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

سام قریبیان و مادرش, عکس مادر سام قریبیان

سام قریبیان و مادرش

سام قریبیان و پدرش

سام قریبیان و پدرش


علت مهاجرت سام قریبیان به آمریکا چی بود؟

وقتی ۱۸ ساله بودم کنکور دادم و در رشته مهندسی کامیپوتر دانشگاه آزاد قبول شدم اما راستش دوست نداشتم اینجا درس بخونم و برای همین تصمیم گرفتم به آمریکا بروم چون برای تحصیل بهترین کشور می باشد. اون موقع دوست داشتم از همان روز اول رو پای خودم بایستم برای همین حتی پول بلیطم را خودم از دستمزدی که بابت اجرای برنامه ۲۰ گرفته بودم پرداختم. در آن زمان در آمریکا هیچ کسی رو نداشتم جز یکی از فامیل های دور مادرم که منو از فرودگاه به خوابگاه همراهی کرد و بعدش خودم تنها بودم.

آن روز به شهر آریزونا رفتم جون میخواستم از هر چی که به سینما و بازیگری مربوط می شود دور باشم و در شهر آریزونا در رشته کامپیوتر شروع به تحصیل کردم یادمه در آن زمان وقتی برای تماشای یک فیلم به سینما رفتم تمام علاقه ام به حرفه بازیگری و سینما برگشت و بالاخره تصمیم گرفتم برای تحصیل در رشته مورد علاقه ام یعنی سینما به جنوب کالیفرنیا بروم و توانستم لیسانس سینما و سپس فوق لیسانس اقتصاد و سینما را بگیرم و درست بعد از یک سال دوباره به ایران برگشتم.

شایعه ازدواج فریبا متخصص با مهران مدیری
شایعه ازدواج فریبا متخصص با مهران مدیری
فریبا متخصص قبلا همسر مهران مدیری بوده و بعد آن ها از هم طلاق گرفتند. این خبر ...

بعد از ۱۴ سال وفتی برگشتید چه تغییری در ایران بیش از همه نظر شما را جلب کرد؟

متاسفانه اخلاق و روجیه مردم خیلی عوض شده و بدتر شده است من وقتی در آمریکا زندگی می کردم همیشه پز ایرانی بودنم را می دادم و از مهمان نوازی و مهربانی ایرانی صحبت می کردم ولی وقتی برگشتم خیلی توی ذوقم خورد. به نظرم مردم ایران عبوس تر و بداخلاق تر شده اند.

یادمه اوایل که به ایران آمده بودم وقتی به خرید می رفتم فروشنده حتی جواب سلامم را هم نمی داد! و این خیلی به من بر می خورد و ناراحت میشدم اما بعدش کم کم به این وضع عادت کردم.

سام قریبیان در سریال ستارخان، سام قریبیان در سریال ایراندخت در نقش سهراب

سام قریبیان در سریال ایراندخت

او در این سریال نقش دکتر مخصوص و وفادار ستارخان را بازی می کند که حاضر است برای ستارخان حتی از جانش هم بگذرد. سریال ایراندخت در واقع اتفاقات دوران مشروطه را به تصویر می کشد و در این سریال سام قریبیان در نقش سهراب نقش اول این سریال را بازی می کند.


همچنین ببینید :

غزل شاکری

رامین ناصر نصیر

محمود پاک نیت



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397
.

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال ایراندخت

خلاصه داستان سریال ایراندخت, بازیگران سریال ایراندخت, serial-irandokht

سریال ایراندخت یک درام عاشقانه و روایتی از سال های پایانی زندگی ستارخان سردار بزرگ و پر آوازه ایرانی است که در ایام دفه فجر امسال بود که گزیده ای از این سریال با عنوان ستارخان از شبکه یک سیما پخش شد. سریال ایراندخت هم اکنون در ۳۰ قسمت آماده شده و از ۳۱ فرودین هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود. تیتراژ این سریال را سالار عقیقی خوانده است.

خلاصه داستان سریال ایراندخت

موضوع این سریال در مورد تاریخ معاصر ایران است و طراح اصلی این سریال، محمدرضا ورزی همان کارگردان این سریال است که او قبلا سریال معمای شاه را هم ساخته است و فیلم نامه این سریال توسط گروهی از نویسندگان که محمدرضا ورزی هم جزو آن هاست در عرض ۶ ماه نوشته شده است. بخش هایی از سریال ایراندخت به دلاوری های سردار بزرگ ایرانی ستارخان می پردازد که دقیقاً عین تاریخ است. و بخشی دیگر از این سریال داستان عاشقانه ای دارد که این بخش بیشتر زاییده فکر نویسندگان این سریال می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال ایراندخت, عکس بازیگران سریال ایراندخت

بازیگران مرد سریال ایراندخت

سام قریبیان (سهراب)، سعید نیک پور (ستارخان)، شکرخداگودرزی (باقرخان)، پنداراکبری (ابراهیم)، فرخ نعمتی (یپرم خان)، رضا فیاضی (ژنرال پاخیتانوف)، داریوش کاردان (رفیع الملک)، بهزاد خداویسی (سیدحسن تقی زاده)، فخرالدین صدیق شریف (اجلال الملک)، عزت الله مهرآوران (دلاور)، شهراد بانکی (یوسف اوغلی)، ژرژ پطروسی (مستوفی الممالک)، یوسف صیادی (قابیل)، محمد ساربان (عین الدوله)، مرتضی آقا حسینی (محمد ولیخان تنکابنی)، علیرضا علیا (فروغی)، علی خازنی (اردشیر ریپورتر)، محسن صادقی نسب (کریم آقا)، علی زارع (صفراوف)، سام مشایخی (ژرژف)، قاسم طاهر احمدی (وارطان)، علیرضا دیلمی (یونس)، مسعود رحیم پور (اسماعیل یکانی)، محمد ابهری (رافیک)، حسن کریمخان زند (حسین باغبان)، ماهان عابدی (یدالله)، صدرالدین شجره (مخبر السلطنه)، حسین مسافر آستانه (ثقه الاسلام)، مسعود آب پرور (موسیو لاتس)

بازیگران زن سریال ایرندخت

شایسته ایرانی (نینا)، آرزو نبوت (آیلار)، باران زمانی (ایلکا)، حمیرا عظیمی (فاطمه خانم)، مینا سلیمی (ایراندخت)

عکس بازیگران اصلی سریال ایراندخت, عکس ستارخان در سریال ایراندخت

عکس بازیگران اصلی سریال ایراندخت | عکس ستارخان بازیگر سریال ایراندخت

سلفی بازیگران سریال ایراندخت

سلفی بازیگران اصلی سریال ایراندخت

داستان سریال ایراندخت

سریال ایراندخت | خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال ایراندخت شبکه یک سیما


همچنین ببینید :

بیوگرافی بازیگران سریال شهرزاد

بیوگرافی بازیگران سریال محکومین

بیوگرافی بازیگران سریال سایه بان

بیوگرافی بازیگران سریال لیسانسه ها



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397
.

تعبیر خواب آراستن

تعبیر خواب آراستن قبر یا تابون, تعبیر خواب آراستن مکان خاصی با گل

دیدن خواب آراستن یکی دیگه از خواب های معمول هر انسانی میتونه باشه و اگر شما هم خواب آراستن مکان خاصی مانند قبر یا تابوت را با گل زیبا و سفید یا رنگ های دیگر دیدید می توانید در این پست تعبیر خواب خود را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب مشاهده کنید.

تعبیر خواب آراستن مکان خاصی

آنلی بیتون معبر بزرگ تعبیر خواب می گوید : اگر شخصی در خواب مکانی را با گل های زیبا و رنگ های مختلف تزیین کند خواب او بیانگر این است که تغییرات خوشایندی در زندگی او اتفاق خواهد افتاد.

اگر شخص ببینده خواب جوان باشد خوابش علامت تفریح دسته جمعی و دورهمی شاد و مطالعه فراوان است.

تعبیر خواب آراستن قبر یا تابون

آنلی بیتون می گوید : اگر شخصی در خواب ببینید که مشغول آراستن قبر یا تابوت با گل های سفید می باشد خوابش بیانگر این است که از زندگی بسیار لذت خواهد برد و به هدف های مورد علاقه اش خواهد رسید.


همچنین ببینید :

تعبیر خواب آدم خوار

تعبیر خواب لاغر شدن

تعبیر خواب آدم و حوا

تعبیر خواب آرامش



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397
.

عکس گل بنفشه

گل بنفشه

خواص دارویی گل بنفشه + عکس انواع گل بنفشه زیبا برای پروفایل

بنفشه یکی دیگر از زیباترین گل ها از تیره بنفشگان می باشد که این گل بیشتر در نواحی معتدل جهان رشد می کند و از مشخصات این گل می توان به ساقه کوتاه و دارای رنگ بنفش یا ترکیبی از رنگ زرد و بنفش می باشد همچنین برگ های این شگل به شکل دمبرگ دراز بر روی سطح زمین است و در کنار دمبرگ های آن جوانه های جانبی هم وجود دارد.

خواص دارویی و درمانی گل بنفشه

گل بنفشه از زیباترین گل های معطر می باشد که مرطوب, تند, سرد و اندکی تلخ می باشد و قسمت هایی نظر گل, دانه, ریشه و سرشاخه های گل دار این گیاه خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد و اگر بخواهیم به چند مورد از خواص گل بنفشه اشاره کنیم می تواند به مواردی چون ضد التهاب, خلط آور, محرک, دردآور, ضدتومر, ضد رماتیسم, تصفیه کننده خون و ... اشاره کرد.

گل بنفش در ایران

این گل در کشور ما به طور طبیعی در شمال ایران رشد می کند ولی امروزه این گل به عنوان یک گل زینتی در باغچه ها کاشته می شود. گل زیر برف لقبی است که به گل بنفشه دادند زیرا این گل را در زمستان می کارند.

گل بنفشه نماد چیست؟

گل بنفشه نماد وفاداری, پاکدامنی و فروتنی می باشد پس اگر می خواهید وفاداری و پاکدامنی خود را به همسر خود نشان دهید برای او گل بنفشه بخرید.

گالری عکس انواع گل زیبای بنفشه در ایران

تصاویر گل های بنفشه زرد و بنفش

عکس از انواع گل های بنفشه در جهان

مدل گل های بنفشه, عکس گل های بنفشه زیبا برای پروفایل

   

عکس انواع گل های بنفشه زیبا به همراه خواص دارویی و درمانی گل بنفشه


همچنین ببینید :

عکس گل نرگس

عکس گل مریم

عکس گل شقایق

عکس گل میخک

عکس گل لاله



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 1 ارديبهشت 1397
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی