.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طرز تهیه املت گوجه فرنگی

املت گوجه فرنگی، طرز تهیه و درست کردن املت گوجه فرنگی خوشمزه با فلفل دلمه ای و روغن مایع برای 1 نفر و 2 نفر، omllet goge farangi
دستور پخت املت گوجه فرنگی قهوه خانه ای خوشمزه و مجلسی

املت جزو غذاهای خوشمزه و لذیذی است که در کشور ما بسیار پرطرفدار می باشد. املت را می توان هم برای صبحانه هم به عنوان وعده ناهار یا شام درست کرد. همچنین می توان املت گوجه فرنگی را برای عصرانه هم میل کرد. درست کردن املت گوجه فرنگی ساده و آسان است و خیلی فوری آماده می شود.

همانطور که می دانید، گوجه فرنگی سرشار از ویتامین A ، C و کلسیم است و همچنین تخم مرغ سرشار از ویتامین E و D است که برای بدن بسیار مفید است.

املت گوجه فرنگی هم جزو غذاهایی است که در شهرهای مختلف ایران مخصوصا رشت با دستورات مختلفی طبخ می شود. برای مثال برخی افراد آن را با فلفل دلمه ای و قارچ و ... درست می کنند.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن املت گوجه فرنگی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی پرتال بارونک، طرز تهیه و مواد لازم املت گوجه فرنگی خوشمزه را آماده کرده ایم تا شما به تنهایی با این آموزش ساده آشپزی بتوانید در منزل این املت خوشمزه و لذیذ را درست کنید.

مواد لازم املت گوجه فرنگی 2 نفر
گوجه فرنگی نیم کیلو
پیاز 1 عدد
تخم مرغ 3 عدد
فلفل دلمه ای 1 عدد
روغن مایع به مقدار لازم
نمک و زردچوبه به مقدار لازم
فلفل سیاه به مقدار لازم
مراحل تهیه و پخت املت گوجه فرنگی

1. برای درست کردناملت، پیاز و فلفل دلمه ای را جداگانه به صورت نگینی و ریز خرد می کنیم. سپس در یک ظرف دیگر پوست گوجه فرنگی ها را می گیریم تا موقع خوردن لای دندان گیر نکند. (می توانیم گوجه فرنگی ها را پوره کنیم.)

2. برای شروع در یک تابه مقداری روغن می ریزیم و پیاز را چند دقیقه در تابه روی حرارت ملایم تفت می دهیم تا پیازها کمی سبک و نرم شود. سپس کمی زردچوبه هم اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم تا پیازها طلایی شود.

3. سپسگوجه فرنگی و فلفل دلمه ای خرد شده را به تابه اضافه می کنیم و به میزان لازم نمک و فلفل سیاه هم می ریزیم و درب تابه را می گذاریم و صبر می کنیم گوجه فرنگی ها روی حرارت متوسط بپزد. بعد ازاینکه آب گوجه فرنگی بخار شد حرارت را کم می کنیم تا گوجه فرنگی ها به آرامی سرخ شود.

4. حالا در یک کاسه تخم مرغ ها را می شکنیم و مقدار کمی نمک به آن اضافه می کنیم، سپس با قاشق تخم مرغ ها را خوب هم می زنیم تا یکدست شود.

5. در پایان وقتی که گوجه فرنگی سرخ شد، حرارت را زیاد می کنیم و تخم مرغ های همزده را به تابه اضافه می کنیم و چند دقیقه به آرامی املت را هم می زنیم تا تخم مرغ ها داخل املت به خوبی بپزد.

6. بعد از اینکه تخم مرغ ها به خوبی پخت واملت آماده شد آن را در ظرف مناسب می ریزیم وبا برگ های ریحان ونعنا تزیین می کنیم و در کنار عزیزانمان میل می کنیم.امید واریم از خوردن ایناملتگوجه فرنگی خوشمزه لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: طرز تهیه املت , املت گوجه فرنگی , طرز تهیه املت گوجه فرنگی خوشمزه , آموزش پخت املت گوجه فرنگی در منزل , آموزش درست کردن املت گوجه فرنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

طرز تهیه کوکو سبزی

دستور پخت کوکو سبزی خوشمزه ترد و ضخیم

کوکو سبزی از جمله غذاهای خشک و خوشمزه ای هست که برای یک وعده غذایی شیک و کم هزینه مناسب است. کوکوها انواع مختلفی دارند و کوکو سبزی هم از پرطرفدارترین انواع کوکو است که علاوه برعطر و طعم فوق العاده ای که دارد، خواص فراوانی هم دارد و یک غذای سالم محسوب می شود.

کوکو سبزی همانند کوکو سیب زمینی از معروف ترین کوکوهای ایرانی است که با سبزیجات خوش عطر و تخم مرغ درست می شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن کوکو سبزی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی سایت بارونک، مواد لازم و طرز تهیه کوکو سبزی را برای شما آماده کرده ایم که شما می توانید با این آموزش به آسانی کوکو سبزی خوشمزه ومجلسی درست کنید.

مواد لازم کوکو سبزی
سبزی کوکویی نیم کیلو
تخم مرغ 3 عدد
روغن مایع به میزان لازم
نمک، فلفل سیاه و زرد چوبه به میزان لازم
زرشک 1 قاشق غذاخوری (اختیاری)
گردو 2 قاشق غذاخوری (اختیاری)
مراحل تهیه و پخت کوکو سبزی

1. برای تهیه کوکو در ابتدا، سبزی را پاک می کنیم و خیلی ریز خرد می کنیم. سپس سبزی خرد شده را به خوبی شسته و آبکشی می کنیم و صبر می کنیم تا آب اضافی اش بریزد.

2. در ادامه یک تابه مناسب برمی داریم و مقداری روغن مایع می ریزیم و صبر می کنیم تا داغ شود. بعد از داغ شدن سبزی را در تابه می ریزیم و خیلی کم در حد چند دقیقه تفت می دهیم. سپس از روی حرارت برمی داریم.

3. حالا در یک کاسه بزرگ تخم مرغ را می شکنیم و نمک، فلفل سیاه و زردچوبه را هم به تخم مرغ ها اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا کامل یکدست شود. سپس گردوی خرد شده و زرشک را هم به مواد اضافه می کنیم. (استفاده از گردو و زرشک اختیاری است)

4. در ادامه سبزی تفت داده شده را هم به مواد اضافه می کنیم و با قاشق به خوبی مخلوط می کنیم تا همه مواد با هم یکدست شوند. حالا نوبت سرخ کردن کوکو هست.

5. برای این کار یک تابه بزرگ برمی داریم و کمی روغن می ریزیم و می گذاریم تا داغ شود. سپس مایه کوکو را در تابه می ریزیم و با قاشق مایه را در کف تابه صاف می کنیم و حرارت گاز را کم می کنیم و صبر می کنیم تا قسمت زیر کوکو کامل سرخ شود.

6. در ادامه قبل از اینکه کوکو را برگردانیم آن را به 4 قسمت تقسیم می کنیم تا برگرداندن کوکو آسان شود. سپس همه قسمت های کوکو را برمی گردانیم تا روی دیگر کوکو هم برشته شود. بعد از اینکه دو طرف کوکو کامل سرخ شد آن را در دیس می کشیم و با گوجه فرنگی تزیین می کنیم. امیدواریم از خوردن این کوکو سبزی خوشمزه لذت ببرید.

منبع : baronak.com/5342-kookoo-sabzi



:: برچسب‌ها: طرز تهیه کوکو , طرز تهیه کوکو سبزی , دستور پخت کوکو سبزی , کوکو سبزی , آموزش آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

تعبیر خواب سیل

تعبیر خواب سیل از دید معبرین اسلامی حضرت یوسف و امام صادق و آنلی بیتون، کامل ترین تعبیر خواب سیل آمدن و ویران کردن خانه و کشتن و مردن آدم ها چیست؟, tabire khab seil
تعبیر خواب سیل آمدن و ویران کردن خانه و روستا چیست؟

تعبیر دیدن سیل و باران در خواب، دین زیاد شدن آب رودخانه و جاری شدن سیل و زلزله – دیدن آب گرفتن گرفتگی خیابان و نجات یافتن از سیل خشمگین و خروشان – ترسیدن و گرفتار شدن در سیل عصبانی و تعبیر خواب خراب شدن و پر شدن خانه با آب سیل و ... از نمونه خواب های متدوال و رایج ما در رابطه با خواب سیل می باشد.

در حالت کلی طبق تعبیر معبرین اسلامی ، دیدن سیل در خواب نشانه دشمنی بزرگی است و آن دشمن می تواند خود را به هر صورت نشان دهد. به هر حال اگر شما هم خواب سیل دیده اید، ما در این صفحه بارونک، تعبیر دیدن سیل را از دید معبرین بزرگ آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.


تعبیر دیدن سیل در خواب

به گفته ابن سیرین دیدن سیل در خواب نشانه دشمنی بزرگ یا پادشاهی ظالم است. اگر خواب ببینید که برای فرار از سیل تلاش می کنید، نشان این است که با دشمنی بزرگ در خواهید افتاد و اگر خواب ببینید که زنده از سیل بیرون آمدید، نشانه این است که بر دشمن پیروز خواهید شد.

امام جعفر صادق (ع) : دیدن سیل در خواب را بر 4 وجه می داند :

  • دشمنی بزرگ
  • پادشاهی ستمگر
  • لشکر غالب و پیروز
  • فتنه و بلا

منوچهر مطیعی تهرانی : اگر خواب ببینید که سیل آمده است، بدانید در زندگی آینده شما اتفاقی بزرگ و سهمگین خواهد افتاد و این خواب به هیچ وجه نمی تواند برای شما خوب و خیر باشد.

و اگر خواب ببینید که داخل سیل هستید و آب به سمت شما و یا خانه شما می آید، بدانید حادثه ای برای شما اتفاق خواهد افتاد. همچنین اگر خواب ببینید که سیل به سمت شما آمد و دستتان به جایی استوار است و آب نمی تواند شما را با خود ببرد، بدانید مهابت و ترس خطر کمتر است.

آنلی بیتون : دیدن سیل در خواب بیانگر این است که به زودی نگرانی و اضطراب به سمت شما خواهد آمد.


دیدن سیل در مناطق سرد و گرم
  • دیدن سیل در مناطق سرد نشانه غم و اندوه می باشد.
  • دیدن سیل در مناطق گرمسیر نشانه منفعت و شادی است.

تعبیر خواب وارد شدن سیل به خانه

اگر خواب ببینید که سیل به خانه یا کوچه شما وارد شد، نشانه گشایش است.


تعبیر خواب خسارت زدن سیل

اگر خواب ببینید که سیل در جایی خرابی و ویرانی به بار آورد، نشانه این است که به مردم آن دیار از پادشاه یا شخص قدرتمندی منفعت خواهید رسید.

اگر خواب ببینید که سیل بخشی از شهر را وایران کرد، نشانه این است که بیمار خواهید شد و در شغل و حرفه خود زیان خواهید دید. همچنین به هنگام ازدواج شما اتفاقی به وجود خواهد آمد که موجب هرج و مرج و اغتشاش خواهد شد و این شما را ناراحت خواهد کرد.


تعبیر خواب سیل و سونامی

سونامی در خواب سمبل و نماد قدرتی بزرگ و ویرانگر است و دیدن سونامی در خواب ناشی از سرکوب کردن احساسات و عواطف شما خواهد بود.

در حالت کلی دیدن خواب هایی در مورد حوادث ویرانگری همچون سیل و سونامی شدید، نشانه رخ دادن اتفاقات مهم در زندگی است.

و اگر خواب دیدید که از سونامی در حال فرار هستید، این خواب نشانه این است که شما در حال تلاش برای فرار از پایمال شدن احساسات خود هستید.


تعبیر خواب نجات یافتن از سیل

اگر خواب ببینید که در مکانی امن و به دور از سیل در حال تماشای سیل هستید، بدانید از گزند و حادثه در امان خواهید بود و با اینکه اتفاق و حادثه بزرگی رخ خواهد داد اما به شما آسیبی وارد نخواهد شد.


تعبیر خواب سیل زلال و گل آلود

دیدن سیل با آب روشن و زلال و در حالتی که ماهی در آن شنا می کند نشانه حادثه ای بزرگ است اما نیک فرجام است. به گفته این معبر هر چقدر آب سیل گل آلود و کثیف تر باشد غم و اندوه و خسارت آن حادثه بیشتر خواهد شد.

همچنین اگر آب سیل روشن و صاف باشد اما سیل صدا داشته باشد به هیچ وجه خوب نیست.


تعبیر خواب فرار از سیل

اگر خواب ببینید که سیل با سرعت آرام و بدون خشم و خروش وارد خانه شما شد و شما ذره ای هم نترسیدید بدانید سودی نصیب تان خواهد شد اما اگر سیل خشم و خروش داشته باشد به هیچ وجه خوب نیست. و اگر شما از سیل ترسیدید و فرار کردید حتی اگر سیل با شما کاری نداشته باشد این خواب خوب نیست.


تعبیر خواب شنیدن صدای سیل

شنیدن صدای سیل در خواب به هیچ وجه خوب نیست و نشانه در معرض خطر و غم و رنج قرار گرفتن است.


تعبیر خواب باران و سیل

اگر خواب ببینید که باران شدیدی بارید و سیل همه جا را فرا گرفت، این خواب نشانه غضب خداوند بر اهالی آن منطقه خواهد بود و اگر سیل بدون اینکه خساراتی به بار آورد گذشت بدانید فتنه ای با کمتر زیان به وجود می آید ولی خیلی زود می گذرد.

اما اگر خواب ببینید که سیل خشمگین و ویرانگر است بدانید زیان و خرابی بسیار زیادی به وجود خواهد آورد.


تعبیر خواب موقعیت سیل

اگر خواب ببینید که سیل در دهکده و روستایی آمد، زیان و خسارت آن کمتر خواهد بود. اما اگر سیل در منطقه ای بزرگتر همانند شهر جاری شد، زیان و خسارت آن بسیار بیشتر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: تعبیر خواب سیل , تعبیر خواب سیل و باران , تعبیر دیدن سیل در خواب , تعبیر خواب فرار کردن از سیل , تعبیر خواب جاری شدن آب رودخانه و سیل ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی